Úterý 16. července 2024, svátek má Luboš
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

POLITIKA: ODS a Evropa jedno jsou

Občanská demokratická strana zveřejnila svůj program týkající se jejích budoucích aktivit mimo jiné i v kontextu Evropské unie. Je třeba říci, že je to jednak program velice euro-konformní, což někdejší sympatizanty ODS za éry Klause staršího jistě netěší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

L. Novák 475

1. 5. 2017 9:47
Pěkně napsáno! :-)

Je to bohužel tak. ODS už nemá žádný program, kterým by ještě mohla oslovit (trvale obojakou oportunistickou politikou) své bývalé voliče. ODS je strana na odpis. A to říkám jako kdysi její poněkud skeptický volič.

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

28. 4. 2017 20:36
No jo

proevropská ODS přestává být volitelnou ODS.

0 0
možnosti
PP

P. Portwyn

29. 4. 2017 16:36
Re: No jo

Ona pak taky jaksi není k poznání od TOP09...

0 0
možnosti
JK

28. 4. 2017 16:38
Machrujete, pane Štěpánku ?

Je to snadné, že ? Pokud má ODS v EU dva europoslance v kolosiu 750 kusů, moc vyskakovat s příkazy nemůže. Pan Zahradil i Tošenovský jsou realisté, ale jsem jista, že i pan Fiala má dokonalý přehled. Je to diplomat a getleman.

Sleduju, jak všichi "chytráci" z ODS utekli a teď prskají.

Co se týče programu ODS myslím, že by stačilo 19 bodů místo 190. Vrhli se na to důkladně až do ztráty vědomí.

0 0
možnosti
JK

28. 4. 2017 17:03
Re: Machrujete, pane Štěpánku ?

Sorry, opět jsem popletla jména !! Patří panu Žantovskému. Omluva jako dům !

0 0
možnosti
VP

V. Pokorný

28. 4. 2017 12:13
Pan Fiala,

jako předseda partaje, která se dost negativně, možná nejvíc ze všech partají, podepsala na vytvoření kolonie Česko, zatím, podle mne nedokázal a ani nedokáže pozvednout ODS k úspěchu ve volbách. Není asi ten vůdčí typ. Zatím ale většinou jakýkoliv program ODS končil špatně. Ano, třeba, jak kdosi uvádí, pan Klaus vzbuzuje dobrý dojem. Nikoliv, pan Fiala, např podle jeho práce na MŠ. No, a těch 190 bodů? Nevím. Tak ona se ODS spíš vyčistila než očistila, ne? To, že, jak zde někteří uvádějí, je pan Fiala slušný člověk, to beru, ale to by snad mělo být normální a není potřeba nějak zdůrazňovat, má znamenat co? Polonkuje bruselské sebrance, je příznivec migrace, tedy vítač, mimo jiné.

0 0
možnosti
JK

28. 4. 2017 12:57
Re: Pan Fiala,

"..předseda partaje, která se dost negativně, možná nejvíc ze všech partají, podepsala na vytvoření kolonie Česko.."

Nerad se příznávám, ale vůbez nevím o čem píšete. Mohl byste mi to nějak přiblížit?

0 0
možnosti
AA

A. Alda

28. 4. 2017 12:07
Ta strana je pro mne už delší dobu nevolitelná.

Váš referát o jejich volebním programu můj názor jen potvrzuje.

0 0
možnosti
JK

28. 4. 2017 13:18
Budu volit ODS.

Petr Fiala není pro některé spoluobčny dost pravicový, je moc slušný a málo průbojný, nemá dostatečné charisma apod. Pro mne je to slušný, vzdělaný člověk. To je přesně takový politik, jaký na politické scéně chyběl. U hulvátů neuspěje, ti budou volit něco podobného jako byl pan Paroubek. Slušný člověk je pro takové lidi šunt.

Je dobré si uvědomit, že je úplně jiná situace jako v devadesátých letech minulého století. V současnosti už převažují voliči, kteří o tom co přináší nesvoboda, neví téměř nic. Voliči, kteří prožili válku, socialismus a byli vděčni za kousek svobody, jsou na hřbitově nebo v domech po seniory.

Panu Fialovi děkuji za to, že se podařilo zastavit propad preferencí. Je to jediná strana, která hájí pravicové hodnoty. Jsem přesvědčený o tom, že pravicový volič ocení chování, způsob argumentace pana Fialy. V současnosti se slušnost považuje za slabost. Ale to nic nemění na tom, že někteří lidé to ocení.

Pravicového voliče nikdo neutáhne na vařené nudli. On si raději koupí jeden rohlík, než by volil někoho za dva koblihy.

0 0
možnosti
MT

28. 4. 2017 10:21
Nebylo té zášti proti poklausovské ODS dost?

O co vám jde pane Žantovský? Už máte jiného koně, tak chcete ODS bez Klause zadupat do země? Co vám ten Fiala udělal? On o vás nestál? Byla jsem na té programové konferenci, protože nemám ráda zprostředkované informace, a chtěla jsem vědět, jestli to poučení z minulosti je opravdové. Byla jsem spokojená, lidi, kteří šli jen po funkcích už tam nejsou a ti, co zůstali, mají opravdový zájem na změně a na skutečné práci pro stát. Proti nikomu neslyším tolik nenávistných projevů. jako proti nové ODS. Opravdu všichni chtějí, aby si nás Babiš namazal na chleba? Je to smutné.

0 0
možnosti
PL

28. 4. 2017 11:23
Re: Nebylo té zášti proti poklausovské ODS dost?

Paní Těhanová, je to zbytečné.Ti co plijí po ODS většinou z programu ODS a z lidí kteří dnes ODS představují neznají vůbec nic.Naprosto úsměvné jsou třeba útoky na mladého Klause.

0 0
možnosti
JS

28. 4. 2017 10:07
Vtipná a zároveň

smutná i trefná charakteristika dnešní ODS. Už jen ten nápad se 190-ti body pro silné Česko - kdyby ty body byly tři a někdo z ODS jimi dokázal veřejnost zaujmout... Ale 190, to je jako z nějakého úředního oběžníku nebo vyhlášky...

0 0
možnosti
ŠH

28. 4. 2017 12:17
Re: Vtipná a zároveň

Přesně.

Fiala není Klaus (Sobotka není Zeman). 190 bodů se čte jen před nějakými zkouškami. Volby stojí na patnácti větách. A zkušené osobě. Zkráceno.

0 0
možnosti
JV

J. Vlček

28. 4. 2017 9:52
Pane Žantovský,...

...napsal jste to velmi výstižně. Je to tak, že starého psa novým kouskům nenaučíš. Pokud ODS neprovede obměnu svého kádru, nepustí do svého vedení mladší a progresivnější své členy, zůstane nadále nemastná neslaná, pak také zůstane pro voliče nezajímavá, nepřitažlivá a nevolitelná. Bohužel, ke škodě nás všech.

0 0
možnosti
PH

28. 4. 2017 9:45
ODS? Politická chiméra!

Mně stačí ta (ne)aktivita ODS v regionu. Jak konstatoval její expředseda Klaus, vznikla z ODS strana části podnikatelů. Těm myslím je pravicová idea naprosto fuk. Hlavně udržet status qo. Ono vlastně stačí udržet si pozici, která zbývá, připojit se do stádně držené EU a splynout s davem vedeným z centra. Co má doma ODeSák, to se počítá. Pár pošetilých na diskuzích jaksi vytrvale obhajuje politické umírání ODS. Se jim nedivím, když tak věřili na chiméru. ;-))

0 0
možnosti
ŠH

28. 4. 2017 9:07
Ano. Bohužel.

Ale jsou ještě horší. A ODS není jediná napravo od ČSSD.

Netěší mě to.

0 0
možnosti
RL

28. 4. 2017 9:54
Re: Ano. Bohužel.

Hm, napravo od ČSSD sice je, ale spolu jsou obě dvě zatraceně vlevo.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz