25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Odchod z EU

Řekněme, že od 1. 1. 2016, tedy po 12 letech, vystoupíme z EU. Co se stane? Poznáme to vůbec nějak, nebo se pro nás vůbec nic nezmění? Je možné, že se staneme druhým Švýcarskem a naše ekonomika odchodem z EU ještě posílí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 5.10.2015 23:26

Osobně

Osobně bych z EU nevstupoval, jeví se mi jako přiměřeně dobré společenství , ale špatně vedené . Vypráskal bych levičáckou verbež , která má jako hlavní heslo : To by v tom byl čert, abychom ten svět nezničili ! bez nich by mohla EU obstojně (nikdy to nebude ideální ) fungovat a být významným světovým hráčem. Žába na prameni je rudozelenomultikultifeministická ( fuj to je germanismus !). Až se jí zbavíme snad to bude lepší , alespoň doufám .

M. Prokop 5.10.2015 21:47

Re: Trochu naivní

To říkal už Göbbels.

J. Šejnoha 5.10.2015 21:07

Re: Neziji v Cesku,

Mohl by jste rozvinout  tu "velkomyslnost" EU ?

Snad nemyslíte dotace, které jsou ze 40% tvořeny  našimi daněmi a za které si nemůžeme postavit co bychom potřebovali a jak bychom potřebovali !?

J. Šejnoha 5.10.2015 21:04

Re: Neziji v Cesku,

Jakou má souvislost privatizace  AZNP a  náš  vstup do EU !?  Zopakujte si moderní dějiny !

V současné krizi se jasně ukazuje, že  EU není ani výkonná  ani demokratická.

Tak  k čemu je vlastně  dobrá ?

J. Šejnoha 5.10.2015 21:00

zruba by to bylo stejné

Ustrašení politici to ale nezvládnou.

L. David 5.10.2015 20:50

Skvělá úvaha, ale nevidím mnoho odvážných politiků,

kteří by na tento žádoucí krok měli koule.

P. Vaňura 5.10.2015 19:48

Přesunout investice je snadné, pokud se stát NEBRÁNÍ

Buďte si jisti, že z Leninova Ruska si nic neodvezli a Lenin dokonce odmítl platit veškeré ruské dluhy, včetně státních dluhopisů. A PROŠLO mu to!

J. Šimek 5.10.2015 19:06

Re: Autor přehlédl to nejdůležitější !!!

Neobolševická, ani jiná propoaganda nic nezmění na tom, že vaše argumenty jsou debilní, když svobodu národní a státní stavíte nad svobodu jednotlivce, trumbero.

J. Šimek 5.10.2015 19:04

Re: Odchod z EU?

Jo, malá otevřená ekonomika s ekonomicky holým zadkem bude samostatným ostrovem prosperity. Vy jste až srandovní....

J. Šimek 5.10.2015 19:02

Re: Komunisti.

Argument s váhou 0.

K. Janyška 5.10.2015 18:36

EU se rozpadne a nemá cenu z ní odcházet teď. Až

v pravou, pro nás nejvýhodnější, chvíli... Dzp.

J. Černý 5.10.2015 18:20

Trochu naivní

představa pane Bartasi, pokud se podíváte na mapu

L. Šarina 5.10.2015 18:10

Re: Odchod z EU?

No asi pořád nedosahuji jistých kvalit, soudruhu:-))))))))

J. Kanioková 5.10.2015 18:05

Souzním :)))))

J. Kanioková 5.10.2015 18:03

Ano..

J. Kanioková 5.10.2015 18:02

......

Evropa ve volném pádu - http://thesaker.is/europe-in-free-fall/

J. Kanioková 5.10.2015 18:01

:)))))))))

J. Kanioková 5.10.2015 17:58

Je to smutná pravda,

a v tom je průšvih. Celá záp. civilizace zpohodlněla a pojem "sociálno" se stal zaklínadlem.. A i když se mnozí zaklínají pravičáctvím, věřím že asi tak 80 % lidí preferuje "sociálno". Proto volí, jak volí. Slibotechny..

V tom je průšvih demokracie.. pragmatismus se stal málem sprostým slovem..

P. Novák 5.10.2015 17:56

Re: Neziji v Cesku,

Typický argument -kdo nesouhlasí je de.il. Silný argument-Pán je sluníčkář?Tak slunce v duši

J. Kanioková 5.10.2015 17:53

Pane Řehulko,

mám Vaše příspěvky ráda, dokonce mám uložený článek s Vámi v PL, ale vadí mi Vaše krajní poloha vůči Rusku. Jsem ekonom tělem i duší, pravičák až běda, ale zároveň se snažím o co největší objektivitu.

Kdybych se měla nechat řídit nenávistí za r. 68, bylo by to špatně, naprosto. Byl to šílený zážitek, a možná i díky tomu mám postižené dítě. Přesto umím soudně uvažovat, že každá událost má naprosto nezaměnitelné souvislosti v daném čase. Proto nesrovnávám, že něco tehdy a dnes je či může být stejné.

Možná máte pocit, že Rusko příliš hájím. Není to pravda, jen nesnáším zdejší evropské trendy - manipulovat nás. A to především proto, že máme tak obrovské a citlivé zkušenosti s tímto z předchozího režimu. Jsem chartistka a dlouho jsem přepisovala různé informační články pro rozšiřování mezi lidi. Od té doby bytostně nesnáším jednostranné texty, soudy, názory.

Vy tady nejste a možná nemáte takový přehled, čím nás naše i mnohá západní média krmí. Je to hnus! Jednostranná černobílá manipulace, odporná, hnusná, smrdící snahou nás někam tlačit, mít moc nad naším smýšlením. Brr.. Právě proto mě to nutí šmejdit, a i když s jazyky mám problém, překladač pomáhá, takže čtu kdeco ze všech možných úhlů.. A nečtu jen články, ale především diskuze pod nimi, z těch se dá, poměrně dost dobře, poznat, jak dalece článek odpovídá pravdě. Času mám hafo.. Tohle právě je mé největší zklamání po Sametu, že Západ, ke kterému jsem vzhlížela s obrovskými nadějemi, že není oproti tomu, co jsme předtím zažili, v podstatě až tak jiný, lepší. Bohužel. A "imperiální" choutky má kdekdo. A hlavně ten "export demokracie", který tak rozvrátil BV a přilehlé oblasti, ten se fakt obrátil proti nám. A když např. vidím McCaina, je mi fakt šoufl..

M. Prokop 5.10.2015 17:51

Re: Neziji v Cesku,

S tou velkomyslností EU jste tedy pobavil víc než Ovčáček.

Znáte ještě nějaké další dobré vtipy?

Vás platí ta EU? Pak se tedy nedivím, že to s ní jde tak dolu kopcom.

J. Kanioková 5.10.2015 17:29

No... demokracie (my všichni) má obrovský problém,

a to voličská základna..

Ať se nám to líbí či ne, je nutno si přiznat, že většina lidí tíhne doleva. Že nejspíš tak 80 % lidí (byť se mnozí zaklínají pravičáctvím) preferuje "sociálno". To je naprosto zaklínací mantra..

A v tom je maxi průšvih, většina bude vždycky naštvaná, protože jim nedochází, že stát nemá šanci uspokojivě řešit OBĚ varianty - Dobré podmínky pro podnikání, a Sociální štědrost.

F. Lesniak 5.10.2015 17:19

Re: Neziji v Cesku,

Nikdo nepotřebuje válcovat Evropu, ale hlavně se nenechat válcovat sám. a co se týče bývalých komoušů, tak teka Merkelová je jednim z nich a ne ledajakým. Ultralevicové uskupení bylo ještě horší, než obyčejní komouši. Tak si ty idi.oty laskavě nechejte od cesty.

P. Vaňura 5.10.2015 16:45

To myslíte třeba to, jak EU šlechetně zaplatila

Francouzům, kteří koupili naše cukrovary, za to, že je nebudou provozovat a místo toho je ZBOURAJÍ (TO ZBOURÁNÍ BYLA PODMÍNKA EU pro vyplacení peněz)!!!!!!!

V obraně se můžeme v nejlepším případě spolehnout na Američany a NATO, na EU ani náhodou!

Vrcholem, na co se EU zmohla bylo neprodání lodí Mistral Rusům kvůli konfliktu na Ukrajině! EU se dokonce nepostavila za svého člena, Španělsko, v územním sporu s Marokem! Nakonec to museli zachraňovat Američané (mohla z toho být válka)!

J. Řezníček 5.10.2015 15:40

Re: Neziji v Cesku,

1)část příspěvků proti EU je od placených diskutujících.Placených od toho, komu vyhovuje rozklížená EU.

2)další část od lidí, co nezažili naši " spolupráci se SSSR".

4)někdo je ovlivněn řečmi českých politiků,kteří EU okopávají kotníky, protože se s nimi v EU skoro nikdo nebaví.

5)Zbytek se pokouší oponovat názirům autora článku.

V každém případě je to, co předvádějí v parlamentu EU ódéesáci v čele se Zahradilem nebo teď i Machem, ostudné. Využívat velkomyslnosti EU a plivat na ni... To a další podrazy naší republice nebude zapomenuto. Už nás sice 47 let nikdo nepřepadl, ale nemusí to být napořád. Když nás přepadnou tučňáci, medvědi, nebo dokonce Dadové, tak nás nechají v tom. Nanejvýš vystoupí nějaký západní kravaťák a " vyzve-obě-strany-konfliktu-ke-smírnému-řešení...."

M. Prokop 5.10.2015 15:16

Re: Vystoupit?

Škrtám nevyhovující tak dlouho (nejdřív všechny rudé, pak oranžové, zelené, hujery, blázny, fanatiky ...), až mi zbydou Svobodní.

M. Prokop 5.10.2015 15:15

Re: EU

To ano, posral kdeco, udivilo mne, že byl zvolen podruhé, ovšem nenapáchal ty blboušovy fantasmagorie.

M. Prokop 5.10.2015 15:13

Re: Neziji v Cesku,

Neztrácejte, na horní palubě se dosud tančí.

Š. Hašek 5.10.2015 15:12

Kdo se bojí .....

Byl by to odvážný krok. Zamávat těm hrobařům slušné, demokratické, občanské Evropy.

Odvážné kroky jsou ale schopni udělat pouze odvážní. Jsou to zároveň ti, co mají krytá záda. Třeba finančně, rodinně a nepočítají s automatickým růstem všeho o 3.1 v dalším kvartále.  A jsou po skautsku připraveni.

Kolik takových u nás je??

Mám dojem, že 65 procent je nakonec jen drzých škemralů. Když jde do tuhého, podá si ruku "třicetikorunáč" s "modernistou evropským" s titulem novomagistr z okresní university.

Zjednodušeno.

M. Prokop 5.10.2015 15:11

Re: Neziji v Cesku,

Mimo to pan Žitný nepochopil, že nikdo netvrdí, že za všechny problémy může jen EU, ale také EU.

Třeba je soucasny neb "byvali" komous.

Čemuž by odpovídalo i to, že nezná jinou volbu než EU nebo Rusko, ač se o ní v článku vyloženě hovoří.