18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

POLITIKA: O vině se nehlasuje, pane Bartoši

Evropský parlament podle očekávání přijal rezoluci odsuzující údajný střet zájmů Andreje Babiše. Překvapivé nebyly ani následné reakce ze strany politiků. Byť ta od šéfa Pirátů pana Bartoše z nich přeci jen vybočila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 27.6.2020 16:46

Jen malá poznámka. Nejsou ti holoubci štrasbruselští krapet na hlavu/krapet drzí???

P. Pavel 28.6.2020 1:54

Tak, tak, mají držet hubu a sypat zloději burešovi prachy evropských daňových poplatníků.

M. Růžička 27.6.2020 8:59

Paní Lhotská, pan Bartoň (zdejší tzv. bloger) a pan Holásek to je zlatý fond tohohle webu, nerad by ještě křivdil Institutu Václav Klause, tam je tak y dobrá kvalitka

J. Svoboda 27.6.2020 8:25

Klídek, autorko. EU parlament nic právně závazného neodhlasoval, stejně jako naši voliči neodhlasovali, že Babiš není Bureš a že mu nepatří Agrofert.

Pěkný den.ů

Š. Hašek 27.6.2020 8:14

Trefná připomínka!!! Článek.

Pokud jest věc nejasná, možno připustit (a děje se) hlasování voličů. Myslím všech oprávněných/těch u uren, nikoliv skupinky někde sešlé a pokřikující hlasitě.

Ale hlasování politiků? Dokonce takových figurek štrasbrusele, kteří ani nevědí kde ČR leží? A ve služebních počitadlech mají hlavně letové řády a slevy na kosmetiku.

Dnes se odhlasovávají i fyzikálně chemické domněnky. Tedy nic moc. Newton, Eueler, Pascal by se hodně divili. Sakra hodně!

Š. Hašek 27.6.2020 8:16

Euler, taky Bolzano s Cauchym.

B. Rameš 27.6.2020 7:44

Ne že bych se chtěl Pirátů zastávat, ale svým způsobem jsou politickým hlasováním o vině a nevině (minulé či očekávané) každé volby. Tedy za předpokladu, že většina lidí nechce, aby jim vládli gauneři.

V. Halašta 27.6.2020 2:04

Jo, o víně rozhoduje soud. Tak šup, šup. Už ať u něj Babiš je. A pak u dalšího a u dalšího. Má toho naskladaneho....

J. Krásenský 27.6.2020 6:28

Co bude dělat Babiš při víně u soudu (sudu?) si docela době dovedu představit.

Pokud však jde o vinu a soud, pak každý soud rozhoduje na základě předložených důkazů a v tom se naše státní zastupitelství moc nevyznamenává. Zatímco my všichni víme, že je vinen, proř je vinen, jak to udělal, co využil, kde to podepsal, státní zastupitelství a policie nejsou schopny dodal tyto důkazy. Není to snad nejlepší doklad toho, že je třeba policii, vyšetřovatele i prokurátory vyměnit - jak to požadují aktivisti z BLM a vytvořit zcela nové komunitní struktury, jako například v USA?

Aby mi bylo rozuměno, bureš je ve střetu zájmů, dopustil se podvodu (asi nejednoho), je to dojič dotací, ... jenže vše činil na doporučení svých právníků a bude velmi těžké jej na něčem chytit. Jsem přesnědčený, že výsledkem bude výrok "Využil mezery v zákonech", "Pohyboval se na hrně zákonů". Pokud chceme omezit vliv oligarchie na demokracii, měli bychom je zbavit některých občanských práv. To však je proti základům svobodné demokratické společnosti. Opravdu to chceme?

V. Halašta 27.6.2020 7:02

Ráda právníka neznamená vyviněni se. Především by k nějakému tomu soudu muselo dojít, abysme museli začít takhle uvažovat. Ale tomu se na všech frontách úspěšně brání.

R. Langer 27.6.2020 7:21

Jasně, to vy jistě chodíte k soudu rád, i když ani nemusíte, co? ;-D

V. Halašta 27.6.2020 10:32

Já nemusím, protože nekradu a nepodvádím ;)

E. Klapka 27.6.2020 12:21

nejdete k meritu věci - pokud se někdo takto může chovat a není v rozporu se zákony, je dobré položit si otázku, kdo takové zákony vypotil a schválil a proč. Na otázku proč odpoví dotace třeba na různé soukromé hotely, soukromá golfová hřiště a jiná "nutné" věci ve "veřejném zájmu". A všechny dotace Babišovi, i na to Čapí hnízdo, schvalovali tehdy vládnoucí politici ( ČH - např. Bendl ODS a další) a bylo postupováno dle jimi schválených i uzákoněných postupů , pravidel, zákonů, parametrů. U ROP Severozápad, kde je škoda cca 14 mld a kde systémově korumpovali politici ODS a socdem na Ústecku včetně vládou ods dosazených šéfů tohoto dotačního programu (oba jsou obžalováni) - to bylo až zločinné spolčení za účelem tunelování dotací - a je kolem toho ticho jako v hrobě. Takže hlavním viníkem není ten, kdo takto nastvených zákonů využil - ale ten, kdo je tak úmyslně nastavil - a to za účelem systémového rozkrádání dotací. Pokud je poté z celého tohoto úmyslně vytvořeného systému vypíchnuta jedna věc a o ní se mele stále dokola s tím , jak je to šílené a hrozné, tak je to jasná účelovka s politickým cílem - protože těch tunelů bylo mnohem víc a byly mnohem větší, ale to byly tunely těch správných "demokratů".

V. Halašta 27.6.2020 20:19

Nelžete jak Prchal v úkole. Bendl asi těžko schvaloval každý projekt ale především, kdo schvaloval byl podveden. V tom je ten trestný čin.

A že jsou dotace do soukromých podniků neskutečná zhovadilost na tom nic nemění. Že někdo jiný jinde taky kradl na tom nic nemění.

BTW, ANO je v koalici už 7 let, to je o rok více než minule ODS. Jak narovnala to systémové rozkrádání? NIJAK. Tak si tu agropropagandu nechte.

I. Kučerová 28.6.2020 14:24

R^