25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Neviditelný senátor

Zhruba před rokem se Jiří Drahoš po neúspěšné prezidentské kandidatuře zčásti „zahojil“ zvolením do Senátu. Čekalo se, že se stane jeho výraznou postavou. Kdo jiný by jí měl taky být než ten, komu uteklo hradní křeslo jen o fous.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. M. 11.11.2019 9:59

Správně, sbíral body, tím pádem chyběl na 70 % hlasování, a to pí Lhotská neodpouští :-)

O. M. 11.11.2019 9:54

Pane Vlčku, poštěkáváte hezky, přesně v ducho svého pseudonymu (nebo je to vaše pravé jméno, tak jako jsou právé mé iniciály?). Žádnou žalobou nevyhrožuji, to je jen shrnutí článku (z nějakého důvodu mi na konci příspěvku za slovem "žalobu" vypadlo "pokud by o to vůbec někdo stál".

Neobhajuji neobhajitelné, jen uvádím na pravou míru polopravdy, které pí Lhotská uvádí jako holá fakta a jimž pí Kombercová tomu věří jako evangeliu.

Každý, kdo někdy jel na pracovní cestu (což nemusíte být ani vy, ani pí Kombercová), ví, že cestovní náhrady jsou nejen na jízdné, ale i na starvování a ubytování. Poslanec i senátor na ně mají nárok, jakmile někam v rámci své funkce jedou, a cestování k funkci poslance i senátora prostě patří. Ten, který náhrady odmítne, bude vypadat podezřele, protože tím dává najevo, že jen sedí ve své kanceláři a pije kafe. A když se o cestovních náhradách rozhodovalo, tak byly dvě možnosti: zaměstnávat rotu účetních, které budou senátorům vyúčtovávat "cesťáky" a nedůstojně se s nimi handrkovat o kdejaký ujetý kilometr, nebo to stanovit paušálem a říci "vyjdi s tím, jak umíš". Celkem logicky byla zvolena ta druhá varianta (podotýkám, že v tom jsou i cesty do zahraničí, a to je cenově "jiný kafe").

A pokud už tedy chcete závidět: cestovní náhrady poíral i poslanec Bursík, který to měl z domova do sněmovny asi 60 kroků v pantoflích.

Tož tak.

O. M. 11.11.2019 9:35

Pane Hlošto, reagujete jak malý kluk. Souhlasím s vámi, že pro politika, který se chce ucházet o post przidenta, je dobré, když bude vidět a slyšet nejen během předvolební kampaně.

K tomu řečnění a strhávání davů:

A) od toho je hlavně předvolební kampaň.

B) kolik plamenně řečnících SENÁTORŮ je u nás k vidění a slyšení? Já vidím a slyším především POSLANCE.

P. Han 10.11.2019 20:17

Šmarjá, co to je? Tolik keců, tolik keců... vlastně tolik příspěvků. A o čem? Kdo je to ten Drahoš?

P. Pavel 10.11.2019 17:21

Vzhledem k míře tvé zabedněnosti mne nepřekvapuje, že jsi nepochopil, že celý článek i diskuze pod ním není o mně nýbrž o Drahošovi. A ten ve srovnání s podvodníkem a lhářem ovarem vypadá jako superinteligentní Mirek Dušín.

M. Prokop 10.11.2019 16:32

Na rozdíl od viditelného a škodícího Zemana - taky za naše peníze! :-P

M. Krátký 10.11.2019 15:55

Nejenom neviditelný ale i neškodný -bohužel za naše peníze - !!!

M. Krátký 10.11.2019 15:54

Nejenom neviditelný ale i neškodný -bohužel za naše peníze - !!!

J. Krynický 10.11.2019 15:10

"dobrý senátor má na práci i jiné věci, než sedět v lavici a hlasovat"

Fajn. Jaké a jak ty pan Nevím zvládá?

J. Nový 10.11.2019 14:38

R^

J. Nový 10.11.2019 14:35

Sakra lidi to nemáte Google?!

"Senát slouží jako ústavní pojistka a mezi jeho kompetence patří projednávání návrhů zákonů postoupených Poslaneckou sněmovnou(může je schválit, zamítnout či vrátit s pozměňovacími návrhy), ústavní a volební zákony není možné bez výslovného souhlasu Senátu přijmout. Zákony také navrhuje."

J. Nový 10.11.2019 14:32

U autorů píšících negativně o Zemanovi, Babišovi, Okamurovi , Trumpovi apod. to cítíte podobně? :-)

J. Vlček 10.11.2019 13:34

Vy jste zrovna z těch čestných nejčestnější, vy mluvko s prázdnou hlavou.

J. Kombercová 10.11.2019 12:45

S tou nenávistí opatrně. Fakta, shrnutá do článku, nemají s nenávistí nic společného. Až s vámi začne nenávist cloumat, vzpomeňte si... musí to být hrozné, žít s nenávistí, lehat s ní do postele, ráno s ní vstávat. Pak si ji užijte.

P. Pavel 10.11.2019 10:17

Helemse, hašek dostal hysterák. To máš tak, hašku, na diskuzích, se ti občas může stát, že ti někdo vymáchá čumák ve faktech. Když to nesneseš, tak na diskuze nechoď.

P. Pavel 10.11.2019 10:11

Tak to bys určitě mohl z toho Peroutky nebo rozsudku něco citovat. Neboj, dělám si z tebe srandu. Chápu, že tobě s tvým nedostatečným vzděláním nemáš na to si nastudovat zdroje a nezbývá ti, než jen papouškovat to, čím si ovar imrvére zesírá držku. Ovšem i mentálně nedisponovaný jedinec jako ty snad pobere fakt, že ovar byl za lhaní a k omluvě odsouzen nejen v souvislosti s tím jak se ztrapnil s Peroutkou ale v mnoha dalších případech, a to počínaje rannými 90. léty až dodnes.

P. Pavel 10.11.2019 9:54

Prozatím tady pouze ty a tobě podobní svými komoušskými manýry posuzujete jiné. Jinými slovy, cucáte si z prstů vlastní špínu, kterou pak kydáte na lidi co mají "tu drzost" mít jiný názor a chovat se na rozdíl od ovara čestně, tedy nelhat, neměnit názor každých pět minut a nepodporovat zloděje a podvodníky.

J. Pospíšil 10.11.2019 9:49

souhlas.Z článku je cítit osobní nenávist k panu Drahošovi,

J. Vlček 10.11.2019 7:26

Zase jeden zhrzenej, co se neumí ani podepsat, zato umí obhajovat neobhajitelné a navíc vyhrožovat žalobou.

Shrnuto a podtrženo, takový správný malý rozlobený frustrátek. ;-€

P. Hlosta 10.11.2019 6:58

Žalobníček žaluje, pod nosem si maluje. Sáhla vám na ikonu? To víte, odpůrci Drahošova zvolení prezidentem si vychutnávají Drahošovu pasivitu. Ten člověk může i mít ambice dál dělat v politice, ale měl by to umět. Potřebuje k tomu především občany, co budou naslouchat jeho řeči. Tu musí před nimi dost často vést, aby bylo co poslouchat. Pak ještě ke všemu to musí být řeč, která lidi zvedne ze židlí, až budou křičet nadšením, že řečník má pravdu. No a to není jen tak, je k tomu potřeba talent a hodně velkou námahu řečníka. V neposlední řadě potřebuje k tomu všemu onen řečnící prachy. Na to musí sehnat nějakého štědrého sponzora a tomu se musí onen řečnící talent nějak vyplatit.

Vypadá to, že o Drahoše není zájem na sponzorování. Nedivím se.

O. M. 10.11.2019 0:12

Kateřino, Kateřino, J. D. ještě neohlásil oficiálně kandidaturu, a vy si takhle hloupě vystřílíte svou munici. Co budete dělat, až bude opravdu kandidovat? Taková snůška polopravd, to se jen tak nevidí. Cestovní nahrady jsou dané paušálem, takže to, jestli bydlí senátor bydlí 8 nebo 30 km od senátu, nehraje roli. A náhrady nejsou určené jen na cestu z bytu do senátu a zpátky. A hodnotit senátora podle toho, jak se vykecává za řečnickým pultem, to je hloupé. Co se týče hlasování, patří senátor Drahoš k lepšímu průměru (dobrý senátor má na práci i jiné věci, než sedět v lavici a hlasovat). Na absence máme jiné experty. Takový senátor Kubera chyběl téměř na 70 % hlasování.

Shrnuto a podtrženo, ta vaše snůška pomluv je skoro na žalobu

J. Vlček 9.11.2019 23:41

Zajisté, pane Machu, asi jsme koukali každý na jinou televizi při těch duelech Drahoše se Zemanem. Přesvědčivost argumentací a vizí pana Drahoše byla natolik "silná", že přesvědčila jen ty nejzavilejší odpůrce Zemana, kteří volili Drahoše ne, že by jim vyhovoval, ale právě z pouhé nenávisti k Zemanovi.

Jinak je ale výborné, že vám logika a myšlenka nechybí. ;-)

D. Mach 9.11.2019 22:32

Nechcete? No a přece se to stalo.:-)

D. Mach 9.11.2019 22:27

Pane Vlčku, každý kdo viděl diskusi pana Drahoše a pana Zemana na ČT tak jasně viděl, že pan Drahoš názor má celkem jasný, zatímco pan Zeman dokáže jen kritizovat a pomlouvat, ale jeho argumenty byly jen prázdnou skořápkou, které chyběla myšlenka. Jen to dokázal naformulovat tak, aby to jeho skalní fanoušci považovali za jasný názor. A Ovčáčkovské fráze o pražské kavárně vás jen usvědčují v tom, že vašemu papouškování také chybí logika a myšlenka. Toť vše.

P. Adámek 9.11.2019 22:16

Nechci ani hájit, ani hanit pana Drahoše, ale je úkolem senátorů navrhovat zákony? Na to snad máme sněmovnu a ne senát.

Š. Hašek 9.11.2019 21:26

Jsou všeliké strategie.

Š. Hašek 9.11.2019 21:23

Člověče!

Vy tam vrazil do hrnce zabijačku, hygienu všeobecnou, galerku, nějakého krejčího (Vasil ???), .....

Používejte kodifikovaný jazyk šesťáků ZŠ. Po Vás něco číst, to je jak dešifrovat Enigmu.

M. Prokop 9.11.2019 21:23

To nijak nepopírám. I já jsem volil proti Zemanovi, ne pro Drahoše.

Š. Hašek 9.11.2019 20:49

Jsou tací .... takové ..... Na jedné pláni Letenské čekali i pětiletí .....

Š. Hašek 9.11.2019 19:35

Uznávám, pane Machu,

že jsem přeslechl dvacetiminutový proslov do rádia (Vy víte víc), kde senátor Drahoš se vyslovil ve smyslu, "že je třeba zvážit/vomrknout na služebce situaci přímo v místě, neunáhlit se, a potom ve spojení s gen. v.v. Pavlem přijmout nějaká petiční/náměsťová rozhodnutí. Protože na to Turecko, Putina (a Čínu) se ho začíná netrpělivě ptát už i manželka při večeři.

Zkráceno.