25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Na růžovo

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Josef 11.12.2008 16:53

Petice za odvolání prezidenta republiky

http://www.dostklause.cz/  Prosíme, připojte se i vy.

B52 10.12.2008 23:52

Re: Jak jinak.......

vůle lidu to už jsem dlouho neslyšel soudruhu,mluv za sebe já jsem proti "tvé" vůli lidu,radar a americké vojáky tady chci a doufám ,že vás bolševiky z toho klepne a bude konečně od vás pokoj.

Magor Milda , Mgr. 10.12.2008 21:25

Na representaci je nutné najít někoho s dobrým chováním

což bývá typické pro šlechtice. I když jsme naši šlechtu zrušili, lidi jsme na štěstí nezrušili. Takže na presidenta by byl nejvhodnější někdo z těch starých českých rodin. Najít je asi nebude až tak těžké, jenom jim jejich plebejské okolí ten život ztěžuje a ti dnešní pohrobkové OF se jich jako konkurence bojí.. Pan prof. Švejnar by se lépe uplatnil jako premiér nebo ministr financí.

jaja 10.12.2008 20:03

Re: KSČ - ODS

Též jsem poslouchala téměř celé dva dny na 24 hod. informace a přenosy z kongresu a snažila se zjistit v čem je rozdíl mezi jednáními bývalé KSČ a dnešní ODS. Jediný rozdíl mezi bezobsažnými jednáními jsem shledala občas  v terminologii. Místo "rudá- obrazně modrá, ale jinak jednota, reformy - doplněné vzletným vyjádřeném MT-  etos. Jsem již starší, jak je z výše uvedeného patrno, ale po této akci OSD si připadám jako mladá. To, co je u moci je stejná pakáž, jen má daleko větší možnosti, než měla ta před tím.

Lájoš 10.12.2008 17:01

Novinář Verner není spokojen s výsledky kongresu ODS

Já se panu novináři Vernerovi vůbec nedivím že není spokojen. Jeho novinářská cháska svým podkuřováním Topolánkovi a ODS očekávala asi,že se ODS rozloží, padne vláda, předsednictví EU převezme někdo jiný a dostaví se i další senzace a novináři a noviny se budou předhánět v senzačních zprávách a jejich plátků se prodá dvakrát tolik.

Kongres ODS dopadl tak jak měl s výjimkou, že bohužel nedošlo k usmíření s rebely v ODS.

Honza II 10.12.2008 16:53

Re: Jak jinak.......

Omyl,Kájo, právě teď jsou zajedno ohledně LS - a co se týče rudých,tak těch do ODS nalezlo tolik a jak se jim hodily jejich prachy......

vogel 10.12.2008 15:56

Pod tento článek se mohu s klidným svědomím podepsat.

Děkuji Vám za to, že jste  přesně vyjádřil mé myšlenky a že se nemusím namáhat s jejich sepisováním. Sledoval jsem kongres ODS celé tři dny a u Topolánka a spol. se neobjevil sebemenší náznak pochopení vlastní situace, chyb a omylů a ani náznak jakékoliv pokory.

vita 10.12.2008 15:29

Re: PAne Verner, sleduji Vaše komentáře již delší dobu , ale ........

nemusím o něm nic vědět, stačí si přečíst co píše...

FKus 10.12.2008 13:55

Re: Voni chytrej

No, myslím, třeba Prof. Švejnar, skutečně liberální ekonom s potřebným nadhledem.

Karel 10.12.2008 13:52

Re: Topolánkovo vítězství může být Pyrhovo

Ludvo, velká koalice a reformy??? Vy jse přiletěl z Marsu, ne??? A to nemyslím nijak zle... Chápu, že nejhalasněji řvou rudí a oranžoví... Už u nás na vesnici se říkalo, že nejvíc řvou svi...:-), které jdou na porážku...:-) A on jim ten Topol vadí fakt víc než Pavka, který je s Paroubkem ochoten se paktovat:-)))

Karel 10.12.2008 13:48

Re: Jak jinak.......

A protože rudým nelezeme do p... zadní sedací soupravy, že soudruhu Martine?:-)))));-D;-D;-D;-D

FKus 10.12.2008 13:47

Re: ale pane Werner

No, to jsou také moudrosti, hlavně, když má někdo jiný názor než Vy. Ale prosím, dopňte si vzdělání - píše se byste. To se probírá někdy v 7. třídě ZDŠ.

Ludva 10.12.2008 13:07

Re: Topolánkovo vítězství může být Pyrhovo

Představoval jsem si to po volebním patu v roce 2006 jako velkou koalici, která provede potřebné reformy tak, aby vyhovovaly většině národa. Místo toho máme pseudoreformy koalice, které nejspíše levice pošle do kytek po příštích volbách. A nepodepsaný Lisabon a radar na spadnutí, který nás rozhádá s kdekým. Nešlo jen o socialistické vymoženosti.

jenda 10.12.2008 12:37

ale pane Werner

vy můžete být rád, že ODS vůbec existuje, protože o čem by jste psali.Právo jsem přestal odebírat kvůli vám + Hanákovi a Fraňkovi. Nedalo se to prostě vydržet, denně pomluvy a útoky, podezírání na ODS. Na Vaše chlebodárce Roka a Falmera si nedovolíte napsat ani to že jsou to estébáci a lháři natož pravdu.

3směsi 10.12.2008 12:26

Právo rudých

Proč jsem se sem koukala?

Marat 10.12.2008 12:08

Re: Topolánkovo vítězství může být Pyrhovo

Ludvo,jak by ste si vy tu změnu představoval? Češi chtějí jen další a další socialistické vymoženosti a na jinou změnu,jak k těm socialistickým vymoženostem nejsou zvědaví. Každá politická  strana, která by neslibovala rozšíření socialistických vymoženosti, nikdy nemůže v ČR vyhrát volby.

Martin 10.12.2008 12:05

Re: Taky se mi zdá

....a proč smutná ??Naopak !!

Martin 10.12.2008 12:02

Jak jinak.......

ODS celej kongres prokecala nesmyslama,ale nikdo se neodvážil říct to hlavní :prohráli jsme,protože nám radar byl bližší než vůle lidu,prohráli jsme,protože zdravotnická reforma je špatná,že privatizací pojišťoven a nemocnic si na sebe pleteme bič.!!

RomanL 10.12.2008 11:49

Re: KSČ - ODS

... no rozhodně, studente historie! Ale za Hitlera se taky stavěly dálnice. ;-D

RomanL 10.12.2008 11:47

Re: Autor se vcelku strefil.

... jak je vidět, tak to "přemýšlení" nejvíc bolí vás...! ;-D

Němek 10.12.2008 10:59

KSČ - ODS

Když pohlížím zpětně na historii KSČ v letech 1948 až 1968 a na historii ODS v letech nedávných, mnohé se mi zdá být více než podobné. Jistě, je jiná doba, nejsou tu silní bratři připraveni zasáhnout, je tu globální kapitalismus. Ale ty jednotlivé etapy vývoje v uvedených stranách se hodně podobají.

Reg 10.12.2008 10:14

Re: Pan Verner je s výsledky

A když bleše uthneš nohy a řekneš skoč, usoudíš že blecha ohluchla.

franta 10.12.2008 10:03

Ale s korupcí se přece jen něco udělalo !

Začali se šikanovat ti, kteří na ni upozorní !

Jiřík 10.12.2008 9:56

Re: Autor se vcelku strefil.

Máš pravdu,ještě že máte Vůdce,Kuba má Fidela,KLDR Kim Čong Ila,vy máte Klause.Aspoň nemusíte přemýšlet,to bolí.......

čtenář 10.12.2008 8:43

Pan Verner je s výsledky

sněmu ODS vyloženě nespokojen, z čehož soudím, že musel dopadnout dobře.

R. J. 10.12.2008 8:41

Re: Autor se vcelku strefil.

Ano, docela souhlas, nebýt podpory radaru ze strany ODS, nakopnul bych je do víte kam.Takto mě "u nich"  drží jen ten radar, který považuji za  strategické rozhodnutí ,které nám možná ušetří nejednu krušnou chvilku. Jinak až bude radar schválen, poděkuji ODS za něj a budu  volit  novou pravicovou stranu, ač třeba s jejím náhledem na EU nebudu mnohokráte souhlasit , ale tak to prostě chodí, po tom světě širém. Je také možné, že nová strana bude podporována zatím neůspěšnými lobisty,kteří zatím nejsou vidět,doufám že je to jen malování "čerta na zeď" , ale člověk nikdy neví, přece jen nejsme dnešní a něco pamatujeme. Ale uvidíme, doufám že brzo.Jenom se bojím, abychom nevolili "okap nebo déšť", to pak není volba, to je "smutná scena".

Ludva 10.12.2008 8:41

Topolánkovo vítězství může být Pyrhovo

Teď nebyla dobrá doba na změnu, lépe počkat až před parlamentními volbami, aby se nový předseda nestačil zdiskreditovat. Anebo nechat Topolánka, ať si vypije kalich hořkosti do dna. Pokud mu to ovšem neosladí některé lobbistické kruhy, jak naznačil i prezident.

PROKOP BUBEN 10.12.2008 8:34

Re: Autor se vcelku strefil.

Liberální partaj proč ne, ovšem bez Klause a jeho fantasmagorí a podrazáckých postbolševických moresů.....

PROKOP BUBEN 10.12.2008 8:30

Re: PAne Verner, sleduji Vaše komentáře již delší dobu , ale ........

No Právu jsem se dlouho, jaksi ze zvyku vyhýbal, ovšem nyní uznávám i když nemusím souhlasit se vším, že jeho komentátoři se nejen mohou pochlubit obsahem, ale často i vtipem......

bibabu 10.12.2008 8:30

Re: Autor se vcelku strefil.

Nová politická strana je nutností, potřebou, jinak velkou část nespokojených voličů osloví a uloví extremistické politické strany jako jsou DS, lidé naskočí na jejich populismus. Pro vznik nové liberální strany je nejvyšší čas! Klaus to ví, mediální harašení je na zakázku potických stran, kteří moc dobře ví, že jim ubudou voliči, a to nejen z řad ODS!