24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Morálka je vůl

Je jasné, že Čína je největší hrozbou pro západní demokracii od rozpadu Sovětského svazu, a není pochyby, že na tom má Západ největší podíl sám, protože nechal volné ruce svým podnikatelům, když se nadšeně vrhli na levné pracovní síly v Číně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 8.9.2020 14:26

Na Tchaj-wanu nevím, ale v Pekingu se jezdí na lichá a sudá čísla značek, protože ten smog už nerozdejchá ani ústřední výbor komunistické strany.

Pěkný den.

J. Svoboda 8.9.2020 14:24

Námořníku, vy zoufalče. Místo argumentu se vytasíte s infantilními popěvky komunistické mládeže z vašeho mládí Rv

Pěkný den.

E. Chrapek 8.9.2020 14:24

Hlavně, že na rozdíl od zlé Číny, již v EU není důležité kolik auto stojí a jakou má užitnou hodnotu, ale že produkuje málo CO2. Dosud jsem si vybíral auta podle zvrácených kritérií. Jak to mají na Tchaj-wanu, zmínil se Vystčil?

J. Uzel 8.9.2020 14:23

Jediný kdo se opravdu postavil čínským komunistům je Trump. EU sice poplácává Vystrčila po zádech, jakej je demokrat, ale sami na Taiwan nepojedou a za zády se mu smějou, jak se ti blbí Češi střelili do vlastní nohy a už se nemůžou dočkat, že budou s maoistama kšeftovat místo nás. Vystrčil s chutí naskočil na Kuberovu agendu, aby se o něm aspoň mluvilo, protože bez toho by se o něm nedalo v podstatě říct nic. Jediný, co nechápu, že Číňani kvůli tomu tak vyvádí. Kdyby to přešli v klidu, byl by to jen další příklad toho, jaksi u nás kluci, co se spolu nebaví, navzálem rozdupávají bábovičky.

J. Svoboda 8.9.2020 14:22

V restauraci ho dostanu na tácku a tak šálek neberu do ruky. Jestli vy druhým ošmakáváte šálky, tak nejste normální.

Pěkný den.

V. Povolný 8.9.2020 14:20

Což o to, já bych docela souhlasil. Jen mi není jasné, jaká že to ekonomika v tomhle případě pokračuje. Spíš mi připadá pravděpodobné, že si na nás Čína chce vyzkoušet, jak daleko může zajít. Je to bezpečné - s námi ji politické ani ekonomické škody nehrozí, ani kdybychom přerušili diplomatické styky. To na USA by si tak netroufali. Kromě toho, Čína bude jistě raději obchodovat s takovými státy, jako je Německo. Proč jednat s kováříčkem, když můžete jednat s kovářem? A Němci, ti nám to už vysvětlí ...

J. Svoboda 8.9.2020 14:08

Naopak jsem se držel NS2, popleto. Vyjádření Merkelové jste zjevně nečetl, jinak nepíšete takové kraviny.

Pěkný den.

K. Křivan 8.9.2020 14:08

Pochybuji, že by se našel Taiwanec tak hloupý, aby si přál připojení k maoistické Číně.

V. Novák 8.9.2020 14:07

A před tím ho berete pouze do kleští, a to rukama v rukavicích...

Pěkný den a slunce ve vaší mladé a neomylné duši.

V. Novák 8.9.2020 14:05

Politika je pokračováním ekonomiky jinými prostředky.

Morálka s tím nemá nic společného, stejně jako nemá nic společného s výstředníkovým lisem nebo kartonážní šičkou.

V. Novák 8.9.2020 14:03

Merkelová NS2 nezastaví, protože nemůže.

1) Němci si odsouhlasili Atomaustieg, Kohleausstieg a Gasaustieg už neuesou.

2) Do NS2 investovaly západní (i německé) firmy tolik, že si Merkelová nemůže dovolit ho zastavit.

3) Velmi šikovně jste odklonil od amerického vyhrožování a vydírání.

Pěkný den a slunce ve vaší mladé a neomylné duši.

K. Křivan 8.9.2020 14:03

Díky ! Bylo by hezké dát dohromady slušné lidi. Zvlášť, když to nic nestojí. ;-D

V. Novák 8.9.2020 13:59

Kdyby byli pro samostatnost Tauwanu všichni tamní obyvatelé, byl by Taiwan už dvno samostatný. Jenže oni jsou Číňané a PRC si činí nároky nejan na území kontinentální Číny, ale i oblastí přilehlých, včetně kupř. Mongolska a části Sibiře. Že má RC nárok na Ujgursou autonomii a Tibet - to je bez debaty. Na Taiwanu.

Takže poněkud kecáte.

Spíše hodně...

J. Ganaur 8.9.2020 13:35

Levicové Šejno!;-D;-D;-D

M. Valenta 8.9.2020 13:27

Nikdy jsem nevolil nalevo, tak jaképak kouzlo. To vy jste z neznámých důvodů zahleděn do estébáka podporovaného komunisty.

J. Zaorálek 8.9.2020 13:20

Naprostý souhlas s autorem. Je strašně skličující číst některé komentáře na netu s vědomím, že jejich autoři mají alespoň hrubou znalost dějin 20. století. Přesto se vědomě přidávají na stranu zla, a dokonce proti vlastnímu představiteli, spoluobčanovi, krajanovi. Jak ubozí my lidé dokážeme být!!! Tyto jedince pravděpodobně fascinuje jen moc, tvrdost, diktatura. Kdyby je někdo vyzval, aby se do Číny přestěhovali, zajímalo by mne, komu by se chtělo.

J. Zaorálek 8.9.2020 13:15

Já. Taktéž se snažím bojkotovat čínské výrobky, pokud možno. V dnešním světě to není možno vždy, ale pokud bychom to udělali všichni, Čína by měla problém.

J. Svoboda 8.9.2020 13:08

S tím škrtáním na lístku to je blbost. Tlačte na své volené zástupce, to smysl má.

Pěkný den.

J. Svoboda 8.9.2020 13:00

To budou mít problém nebo je to fejk.

Heinz Günter Konsalik: Bylo jich deset

Pěkný den.

J. Svoboda 8.9.2020 12:56

Já teda nosím druhým lidem čálek s čajem na tácku a nematlám ho rukama.

Pěkný den.

J. Svoboda 8.9.2020 12:55

Nord Stream II Merkelová zastaví klidně sama, zkuste zapátrat okolo Navalného otravy. Nějaké tři provokatéry má zcela na háku.

Pěkný den.

R. Langer 8.9.2020 12:43

To je reakce na článek, ne na Vystrčila. O tom jsem totiž dodneška, co jsou tady o něm prakticky všechny články, vlastně nikdy neslyšel. A už vůbec ne o tom, že by se někdy zabýval bojem o samostatnost nějakých územních celků. ;-D

K. Křivan 8.9.2020 12:05

Jo ? A jak jste na to přišel ? Na rozdíl od vás píše rozumně a logicky. Vy je hloupě plivete.

K. Křivan 8.9.2020 12:02

Jo, to zní logicky a rozumně. Taky mi to vadí.

K. Křivan 8.9.2020 11:59

Omyl autore. Politika je kříženec vola se sviní. Morálka je něco, co velké části lidí chybí.

K. Křivan 8.9.2020 11:57

Je-li nějaké území samostatným státem, o tom rozhodují pouze jeho obyvatelé sami a v žádném případě nějaká maoistická banda komunistů.

Taiwan je navíc svobodná země, na rozdíl od maoistické Číny.

Koho napadne teď Katalánsko, tak je tu pár rozdílů. Podstatných rozdílů. Tam je pro samostatnost jen polovina obyvatel, ne všichni jako na Taiwanu. Za druhé, Španělsko je demokratická, svobodná země, na rozdíl od maoistické Číny. Za třetí, samostatnost Katalánska by znamenala vyhození z EU, a tím pádem i hospodářskou katastrofu. Vznikla by hranice se Španělskem, prostupná pouze s platným vizem, a tím by se zhroutily i hospodářské vztahy.

Všechny svobodné země světa by měly podpořit Taiwan, i Hongkong.

Já bojkotuji, (pokud možno) čínské výrobky. Kdo se přidá ?

V. Petr 8.9.2020 11:51

R^R^R^

V. Loula 8.9.2020 11:34

Ano, v Francii ted přejmenovávají slavnou detektivku "Deset malých černoušků" na "Bylo jich deset". Tedy tohle by nevymyslel ani Cimrman nebo Hašek, Čína i Rusko musí stát s otevřenou hubou, jak dokáže Západ blbnout na svém vlastním sebezničení. Ale to jsou asi ty nové Evropské hodnoty.

M. Šejna 8.9.2020 11:31

Kouzlo nechtěného?

Levicový aktivista Valenta bojuje jako lev za senátora ODS Vystrčila.

;-D

V. Loula 8.9.2020 11:31

Mě na tom Navalném zajímají technikálie jeho otravy. Podle německého tisku se otrávil novičokem, když vzal do ruky hrnek s čajem, a ten hrnek byl kontaminován novičokem. Fajn, ale Navalny byl obklopen svými lidmi, a někdo mu čaj připravoval, někdo mu jej donesl, a jakto, že se nikdo jiný, kdo na ten hrnek musel sáhnout před Navalným, neotrávil. Jakto, že z desítek lidí, kteří byli bezsprostředně u něho, žádné příznaky otravy neměl. To mi nějak nesedí.