29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Ministr Pelikán vyhrožuje občanům

Tak si to shrňme! V okamžiku, kdy ještě není pohřbeno více než 130 obětí islámského teroru v Paříži, v okamžiku, kdy bylo definitivně potvrzeno, že více než 220 obětí pádu ruského letadla na Sinaji mají rovněž na svědomí islámští teroristé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ráž 23.11.2015 13:48

Islám je v prvé řadě politická ideologie

Islám je statotvorná ideologie a za její náboženské vyústění se dá považovat společenství Sunitů, či Šítů, které tuto ideologii v duchu svých dogmat uvádějí do praxe.

Otázkou do diskuze pak je, zda je Islám už ve své podstatě nepřátelskou civilizací nebo má pozitivní prvky, které jsou šíitskými i sunnitskými náboženskými autoritami úmyslně potlačovány stejně, jako byly církevními autoritami protestantskými i katolickými záměrně potlačovány pozitivní prvky křesťanské ideologie v ranném údobí kresťanství.

Stejně jako bylo křesťanství zpočátku velmi expanzivní ideologie, má prvky expanzivní ideologie dnes Islám.

Vzhledem k tomu, že Křesťanství se vývojem proměnilo v ideologii míru a Islám do této etapy zatím nedošel, vyslovuji názor, že mírové spolužití Islámu a křesťanství je na jednom území nemožné.

J. Urban 20.11.2015 21:43

Islám je jednoznačně ideologie, která má

za cíl potlačování lidských práv a svobod, byť - MOŽNÁ - na nějakém pochybném náboženském základě (což je ale zcela irelevantní!). Není tedy jenom právem občanů proti této ideologii vystupovat, mělo by být přímo povinností orgánů státní správy, především těch činných v trestním řízení, proti jejím šiřitelům a stoupencům zakročovat, tak jako umí zakročit třeba proti jiným extremistům. Hájí-li ministr země, která už kdysi dávno podepsala a ratifikoval mj. Chartu lidských práv a svobod, tuto nenávistnou ideologii, je třeba, aby byl okamžitě zbaven funkce a postaven před soud.

J. Jurax 20.11.2015 18:59

Ministr Pelikán vyhrožuje občanům?

Pak je načase, aby občané začali vyhrožovat ministru Pelikánovi. Přinejmenším odstavením z postu ministra.

Islám je náboženství (zatím), ale hlavně je to k nám nenávistná ideologie, která by měla být postavena mimo zákon. A její nositelé - najmě nejsou-li dosud občany - by měli být rychle vypovězeni; další by v žádném případě neměli být vpouštěni a pokud z humanitárních hledisek ano, pak jen na krátkou dobu a drženi v izolaci. Islámských zemí je na zeměkouli dostatek.

F. Doušek 20.11.2015 18:24

Štěpánku, vám už zase

hrabe.

J. Farda 20.11.2015 18:01

Není nálepkování jako nálepkování!

To hovořící o řvoucím davu a kavárenských povalečích v pražské kavárně je zcela korektní, není-liž pravda?!

B. Rybák 20.11.2015 19:36

Re: Není nálepkování jako nálepkování!

Pokud tím myslíte ten řvoucí dav, který vrhal vajíčka na našeho prezidenta a jeho zahraniční hosty, tak jeho odsouzení opravdu není (politicky) korektní, ale naprosto správné!

J. Farda 20.11.2015 21:27

Re: Není nálepkování jako nálepkování!

Zapomněl jste na pražskou kavárnu, rejdy amerického ambasadora a frndy řvoucích pusinek! A navštivte očního specialistu, všem, zdůrazňuji VŠEM zahraničním hostům ten řvoucí dav tleskal, jen našeho excelentního hulváta vypískal! http://echo24.cz/a/iZ5qS/albertov-jako-vsetaty-inspirovalo-ovcacka-rude-pravo-z-r-1989

L. Novák 21.11.2015 11:16

Re: Není nálepkování jako nálepkování!

Přesně. Zeman podporovaný Klausem schytal pořádnou ostudu před zahraničními hosty. Proto ho taky dnes v zahraničí nikdo nebere moc vážně. Kromě komunistů...

B. Rybák 21.11.2015 11:33

Re: Není nálepkování jako nálepkování!

Na aroganci obou Obamových velvyslanců nezapomínám, protože je nutná k pochopení politického vývoje u nás (např. beztrestnosti mafie státních zástupců).

Pokud tím excelentním hulvátem je pro Vás legálně (tedy většinou voličů) zvolený prezident, který je nejenom představitelem, ale i symbolem našeho státu (hulákajícím, vajíčka házejícím davem zneuctěného) podotknu k tomu jenom to, že diskuzi odmítající a zabraňující chování je neomluvitelným ohrožením demokracie!

J. Kadeřábek 20.11.2015 17:59

Zvolili jste si neagenta ÁNO

tak máte co jste chtěli.

Y. Volny 20.11.2015 17:23

Jeho bratr je podle některých zpráv

aktivní muslim a to by vysvětlilo mnohé.Ani tento ministr nereaguje na zneužívání pravomocí soudů a soudců,znamená to tedy,že zločinnost schvaluje. .https://www.youtube.com/watch?v=3nlCAZ7dVKU .

https://www.youtube.com/watch?v=PbGiEGf81Jo

J. Ráž 20.11.2015 17:03

Pelikán to řekl jasně

Kdo bude vystupovat proti Islámu, bude potrestán podle trestního zákona za potlačování náboženské svobody.

Ale že je Islám ideologie, která je z podstaty hrozbou demokracie a která má ve svých fundamentech nerovnost jak občanskou, tak i náboženskou, tak to mu nevadí.

Pelikán dokazuje, že mít za ministra spravedlnosti člověka inklinujícího ke Ghandiovskému buddhismu v této napjaté bezpečnostní situaci, není dobrá volba.

B. Rybák 20.11.2015 20:05

Re: Pelikán to řekl jasně

Nemáte odkaz na toto Pelikánovo prohlášení (nemohu ho najít).

L. Novák 21.11.2015 11:14

Re: Pelikán to řekl jasně

To nemůže najít nikdo. Autor příspěvku si ho vymyslel. A nebo mu hráblo...

A. Vágner 20.11.2015 16:11

Jsem rád

Že tato vláda a ostatní v EU , půjdou brzo do hajzlu . Proto mě už málo ,co vyleze z těch blbů , nasere.

L. Novák 20.11.2015 16:09

Štěpánkovy třesky - plesky

jako obvykle... Z hladu? :-P

M. Hoblík 20.11.2015 15:15

Babišovi poddaní

budou za peníze tvrdit cokoli. Zapřou i vlastní matku, upečou vlastní babičku.

K. Wágner 20.11.2015 14:47

Šíření xenofobie a nenávisti

Premiér Bohuslav Sobotka ostře kritizoval prezidenta Miloše Zemana za jeho úterní vystoupení na Albertově, neboť Zeman údajně legitimizuje šíření xenofobie a nenávisti, jak premiér řekl novinářům. S prakticky totožným názorem ve sdělovacích prostředcích vystoupil i český ministr spravedlnosti Robert Pelikán.

Pan premiér Sobotka je politik, ale v případě xenofobie a islámu není žádný odborník, který by tuto problematiku studoval. Skutečným odborníkem je naproti tomu Bill Warner, ředitel Centra studia islámu, který u nás vystoupil v pořadu Události komentáře, a to již v pondělí 6.10.2014 na ČT24, kde vysvětlil teorii džihádu, se kterou přicházejí muslimové do Evropy. Tedy úplně každý, včetně našeho premiéra, nebo ministra spravedlnosti, nebo i ministra „pro lidská práva“ si může vyslechnout podstatné informace od jednoho z nejuznávanějších amerických odborníků, o kterém jistě nikdo neprohlásí, že jeho projev je xenofobní, fašizující, nenávistný a že navádí veřejnost k nenávisti - viz odkaz zhruba od 43. minuty:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/214411000371006/video/

B. Rybák 20.11.2015 20:00

Re: Šíření xenofobie a nenávisti

Názory obamovského experta na teorii džihádu nemusím poslouchat (jsou už dlouho ve všech oficiálních masmédiích)! Jejich vyslechnutí je ale vzhledem k jejich multikulturní prolhanosti naprostou ztrátou času!

J. Urban 20.11.2015 12:10

Jo, Pelikána jsem slyšel. Politik úkoluje

PČR, koho má stíhat a za co. Hezky nám babišokracie funguje! Tož, Pelikáne: jsem proti islámu, proti jeho uctívačům, protože mi vadí vraždění homosexuálů, kamenování znásilněných žen a svatby a prznění 6tileých holčiček. A nech mne stíhat za fašismus, k 0k0 te!

J. Urban 20.11.2015 12:13

Re: Jo, Pelikána jsem slyšel. Politik úkoluje

Oslovení k 0k0 t jsem nepoužil náhodou. Kdo měl kdy co do činění s estébákem Burešem, ví, že právě toto slovo je jím běžně používáno jako oslovení při služebním styku s podřízenými, především v manažerských funkcích (s těmi ostatními se Bureš víceméně nestýká). Takže Pelikán musí být již uvyklý.

J. Dvořák 20.11.2015 10:33

Můj názor je že jsem islamofob, fašista, komunista a lump!

Právě jsem se zařadil mezi ty kteří zatím ještě nestříleji! A tvrdím veřejně na tomto fóru že Pelikán je korunovanej vůl islámskej jako jeho brácha co konvertoval k islámu! Nejspíš se k těm magorům taky přidal!

I. Schlägel 20.11.2015 11:26

Re: Můj názor je že jsem islamofob, fašista, komunista a lump!

Na to, že konvertoval k Islámu má poměrně zdravé názory. http://www.krajskelisty.cz/praha/11309-prekrocili-jsme-bod-zlomu-bratr-ministra-arabista-a-veteran-z-valky-v-perskem-zalivu-se-obava-ze-evropu-cekaji-uz-jen-pogromy-a-rasove-nepokoje.htm

J. Vintr 20.11.2015 12:03

Re: Můj názor je že jsem islamofob, fašista, komunista a lump!

No ono je to tam řečeno hodně kulantně, aby v tom vůbec nefiguroval Islám. Ovšem o Islám jde především. I za to, že v zemích, odkud se k nám hrnou ti vetřelci panuje chudoba a bordel, může především Islám, který konzervuje středověk a dělá z lidí blbce s vymytými mozky. A jestliže člověk, který prožil větší část života v Evropě, konvertuje k Islámu, tak je buď totální blbec, nebo je mazaný a pragmaticky se připravuje na nevyhnutelné ...

I. Schlägel 20.11.2015 13:54

Re: Můj názor je že jsem islamofob, fašista, komunista a lump!

Souhlasím, nicméně v případě bratra pana ministra o hloupost nepůjde. Možná se chce cítit bezpečněji při jeho cestách po islámském světě.

M. Jelínek 20.11.2015 10:07

souhlas

Souhlas

V. Němec 20.11.2015 8:34

Muslim a jeho sluha Pelikán.

Shrnuto: tři fáze vývoje muslima: 1) malý kolektiv je mírumilovný, sympatický, vstřícný - 2) poloviční množství populace se stále více intenzivněji dožaduje uplatňování svých domnělých práv a nároků, pokud se jí nevyhovuje, stěžuje si na diskriminaci, 3) fáze násilí a teror.

Studuj všechny súry Koránu, tam to je.

P. Remeš 20.11.2015 8:28

Chucpe

Mně to Pelikánovo prohlášení připadlo také jako neuvěřitelné chucpe ... nicméně z informací, které pak Štěpánek na Neviditelném psu již zveřejnil o komunistické rodinné zátěži současného ministra, se už nedivím vůbec ničemu.

J. Navrátil 20.11.2015 8:27

Kod plive líp a demokratičtěji ?

Babylon se proslavil, že každý tam mluvil jinou řečí. Česko nastoupilo stejnou cestu, každý politik má "vlastní demokracii" a poplivává tu "cizí demokracii" opozičního politika. (Po volbách se to otočí a to plivání "cizí demokracie" bude opačným směrem, na tu "vlastní demokracii").

A. Alda 20.11.2015 8:21

Ano, je to tak.

Kdyby byl president Zeman nevystoupil na tribuně vedle Konvičky, byl by Konvička dnes už v lochu a velká část těch, co tam byli, rovněž. A dělal by se už i hon na ty, kdo se protiislámsky vyjádřili na internetu. Ovšem presidenta těžko stíhat, takže nás vlastně zachránil.

Víme, že Zeman je posér, ale také víme, že je vysoce inteligentní a že má politický čuch a předvídavost. Takže se domnívám, že si byl vědom aktuálně rostoucí nebezpečí pro svobodu slova a osobní svobody mnohých občanů a právě proto tam šel a vystoupil tam. A řekl, co řekl. Díky mu za to.