25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: KDU-ČSL a hrátky s čertem

Obdržel jsem od brněnského vedení KDU-ČSL e-mail, ve kterém nám prostřednictvím organizačního pracovníka, pana Bc. Jakuba Hrušky, nabízí pan Mgr. Petr Hladík zájezd klimatizovaným autobusem na nedělní (23.6.) pražskou demonstraci na Letenské pláni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Dekyský 11.6.2019 13:09

Re: skvělý nápad

Odkud by tahle tupá levičácká blbka asi tak čerpala inspiraci :-)

J. Pospíšil 11.6.2019 12:55

Re: Obávám se,

Další, co si plete pokus o říši s kontinentem.

J. Pospíšil 11.6.2019 12:49

Re: "Nám starším

Autora znám, je to slušný člověk a kdyby byli všichni lidovci jako on, byla by to vážená strana.

Koho si nevážím a nemůže být vůbec křesťanem, je komentátor, který přeje autorovi, kterého vůbec nezná, brzkou smrt za pár pravdivých slov, popisujících skutečnost. Vy už slovo "křesťanských" raději vůbec nevyslovujte. Posledními dvěma příspěvky jste o možnost tímto argumentovat přišla.

J. Pospíšil 11.6.2019 12:40

Re: Evropa konzervativní?

Albert Salický jen domýšlí, kam může dát hlas konzervativně myslící člověk. Nic víc a nic méně. Jak tak vidím vývoj situace, domýšlí správně.

V. Povolný 11.6.2019 12:12

skvělý nápad

počkat si, až oponenti vymřou a pak nastane ten kýžený klid na práci. Netzerko, odkud čerpáte ispiraci?

J. Sedlář 11.6.2019 12:02

odstranit Marii protože by mohla je správné,

Ale až zavřou všechny mužské demonstranty, protože mají "nástroj" i "funkci" a taky "by mohli"

A. Reček 11.6.2019 12:00

Re: KDU-ČSL

Určitě svůj příspěvek jste dal jako vtip.

J. Sedlář 11.6.2019 11:46

Re: "Nám starším

Tak tak, počkat až vymřeme a zatím vychovávat eurosvazáky ideálně zeleno-rudé. Bravo Milko, ty vzore všech ctností.

V. Novák 11.6.2019 11:38

Re: "Nám starším

Jak netzersko-komsomolsky úderné!

S. Netzer 11.6.2019 11:34

"Nám starším

začíná poklonkování Bruselu připomínat vzývání Moskvy a RVHP za bývalého režimu."

Snad už brzy tato generace které "poklonkování Bruselu" připomíná ..." vymře.

Tento "pamětník" si navíc říká křesťanský demokrat. Ostuda všech skutečných křesťanských demokratů.

D. Polanský 11.6.2019 11:29

KDU-ČSL

nenápadně pošilhává po islamizaci. Křesťanství jim již nestačí, protože je málo zákazové. Jenomže chtělo by to změnit pak název strany, abychom v tom my voliči neměli hokej.

J. Ráž 11.6.2019 10:57

Re: KDU už taky nevolím

Hezky napsané!

J. Ráž 11.6.2019 10:53

Re: Souzním s Vámi, pane.

Každý slušný člověk, který vstoupí do politiky, je na nejlepší cestě stát se falešným " (J.P.Sartre)

K tomu: Luxe jsem znal před vstupem do politiky a tak vím, jak je tento citát blízko pravdě!

PS. Taky jsem byl kdysi sympatizantem KDU/Čsl, nikoliv voličem. Ovšem po politických experimentech, kdy nadbíhala tu ČSSD,jindy ODS, podle toho, která z nich sestavovala vládu, aby příště v jiné mocenské konstelaci vedení této strany navrhovalo vznik koalice se Zelenými a TOP09, mé sympatie opadly.

K. Janyška 11.6.2019 8:53

No, konečně, autore.

Já to tu píši roky. Jsme tedy aspoň dva... Dzp.

P. Jaroš 11.6.2019 8:46

Pane Braune Nenulo

Mohl byste nám každý den tady na Psovi dát seznam povolených korektních článků a jít demonstrovat za smazání těch ostatních. Článek mimochodem dobrý, Vaše škoda, že jste jej nečetl.

I. Emr 11.6.2019 8:43

Re: Současná nula promluvila

Souhlas. "Nula" je pro někoho, kdo má na transparentu nápis RUDÁ MARIE příliš kompromisní. Co takhle prolhaný štváč - je to lepší? I. Emr

A. Alda 11.6.2019 8:31

Asi tak.

A navíc: na Klause jun. se těším - snad zase budu mít koho volit, když už nemohu volit Lidovce.

A. Alda 11.6.2019 8:27

Hodně záleželo na uváděném důvodu odmítnutí.

Ženy to mívaly snazší - odvolávaly se na péči o manžela a děti, případně o nemocné rodiče... Odmítnutí z důvodu "nechodťe na mne s politikou" nebo "politika mne nezajímá" bylo skoro jako vyhlášení nepřátelství vůči komunismu, to znamenalo nejen zastavený kariérní postup, ale přímo jeho pád a občas i vyštvání ze zaměstnání.

A. Alda 11.6.2019 8:23

Jo.

A. Alda 11.6.2019 8:21

Souzním s Vámi, pane.

Léta jsem volil KDU-ČSL. Teď už ne, už to prostě nezkousnu. Pohár přetekl.

P. Götze 11.6.2019 7:46

Re: Současná nula promluvila

Tak nikdo vam to nerbere, ale lide s timto nazorem jsou dosti omezeni. nemusim s mnohym souhlasit, ale rpestat cist, to opravdu ne. kdybych cetl jen to, co se mi libi, bneslo by cist a docist temer nic.

V. Braun 11.6.2019 7:32

Současná nula promluvila

Dočetl jsem k větě "To si nějaké současné nuly ...." tyším ve druhém odstavci a dál sjem nečetl. Kdo takto oslovuje jiné si nezaslouží být slyšen.

J. Anděl 11.6.2019 6:33

Volby? Jistě, nakonec jak jinak, ale.

Paní Benešovou jako osobu nehodnotím, nemám podle čeho. S volbami je jediný problém, nemohou (stejně jako demonstrace) rozhodnout tam, kde musí rozhodnout soud.

Nejsem zastánce demonstrací a dokáži s tím být až otravný. Jeden z důvodů je, že se na ni vždy nalepí tací, co přinesou blbej transparent nebo dělají bordel (jiný je ten, že vytvářejí dav a potlačují individualitu). Tady (v ČR obecně většinou, pokud vím) nehoří auta a i ty výlohy jsou rozbité spíš výjimečně. Což není špatné.

Transparent Svobodné volby dnes ve svobodné společnosti s funkčními volbami jednoduše nemá ten efekt. A tady se kolo uzavírá: volby samozřejmě ano, ať regulérní nebo předčasné, ale tohle ukončí (tedy pokud vůbec) jen vyšetření a soud. A jestli jsou tyto zmanipulované? No, to pak potěš koště. Pak ani volby nestačí.

R. Langer 11.6.2019 6:29

Re: Obávám se,

Myslím, že v Evropě jsme poměrně dost dlouho a ČR zatím nikam stěhovat nehodláme, ale pokud za "konzervativní" označujete čirou náhodou a mylně EU, tak tu máme nejlepšího kandidáta na dnešní vtip dne. Pokud to tedy navíc nemyslíte vážně, to by s vámi bylo už podstatně horší. ;-)

R. Langer 11.6.2019 6:23

Re: Evropa konzervativní?

Ale, to je jenom to "selektivní" myšlení. Na víc už tam holt není místo. ;-)

V. Kotas 11.6.2019 6:09

Re: Kněžky lásky a KDU-ČSL

Tak jest.

R. Vacek 11.6.2019 6:02

Re: Politická, sociální a profesní sebevražda?

Pravděpodobně si nepamatujete správně minulou dobu. Nadějným kádrům komunistická strana nabídla, aby se staly jejími členy. Odmítnout nebyl zločin, občas se nabídka i zopakovala, pokud byl člověk šikovný a něco uměl. Ale odmítnutí se hodnotilo jako charakterová vada, mající nemilý vliv na profesní kariéru, protože soudruh měl při postupu přednost.

A samozřejmě - odmítnutí vstupu do strany o člověku celkem dost vypovídá. Zvlášť ve světle toho, že mnozí o vstup (z kariérních důvodů) žadonili.

V. Církva 11.6.2019 5:37

Re: Evropa konzervativní?

Víceméně máte pravdu. Co ale znamená Vaše poslední věta. V článku nic o SPD ani VK ml. není ani slovo.

V. Církva 11.6.2019 5:34

KDU už taky nevolím

Souhlasím s článkem. Článek naznačuje co je dnes problémem křesťanů a hlavně KDU. Lidovci jsou vesměs slušní bezkonfliktní lidé. A to je ten problém. Když jsem se před pár lety začal trochu zajímat o světovou politiku, zhrozil jsem se. Modernisté jako gendristky, feministky, neomarxisté, multikulturalisté mají obrovskou podporu, jsou agresívní a nastavili si mechanismy politické korektnosti tak, že proti nim bezkonfliktní lidé nic nezmůžou. Vlastně se prokazatelné nesmysly staly státní doktrínou západních zemí. Proto vyhrává Islám, a zmar. Jenže pasivita nebo dokonce spolupráce se zlem je proti odkazu Krista. Proto už leta KDU nevolím. Rodina snad nějak ze setrvačnosti občas ano, občas ne, ale spokojení s KDU nejsou.

Co se týká demonstrací za naši záchranu. asi nejlépe to vystihuje

https://www.denik.cz/z_domova/venkov-se-divi-co-ti-prazaci-blbnou-rika-o-demonstracich-politolog-lukas-vales-20190608.html

Takže, pěkný článek.

P. Dvořák 11.6.2019 4:49

Re: Politická, sociální a profesní sebevražda?

Marie Benešová pracovala na okresní prokuratuře v Kladně jako prokurátorka v oblasti obecné kriminality, zejména násilné trestné činnosti, později jako prokurátorka-specialistka v oblasti dopravy.

Ano, máte pravdu, V tomto státě skutečně nebylo 100 % komunistů, takže nemohli veškerou práci vykonávat pouze komunisté. Zřejmě jste ovlivněn chartizány - disidenty, ale nevšiml jste si, že to většinou byli komunisté, kteří to prostě v osmašedesátém špatně odhadli a byli na nesprávné straně. Vyhráli ti druzí komunisté kolem Husáka.

Mimochodem ani není divu. Protože když si vzpomenu na Dubčeka . . . :-))