26.1.2021 | Svátek má Zora


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo nemá 2000 korun ročně...

Jestli se něco temné síle státu skutečně dlouhodobě daří, pak je to štvaní skupin lidí proti sobě; skupin, které by spolu jinak ochotně spolupracovaly a obchodovaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petrová 21.4.2015 17:44

Kdo vyrábí elektronické pokladny

a takové ty hračičky, které tak perfektně ovládá Babiš. Není to právě Babiš ? Víte, co tobude za džop, jestli parlament ty připitomělé pokladny prosadí ?

L. Novák 21.4.2015 17:35

Registrační pokladny a EET žádný černý trh neomezí

Důvod je jednoduchý - černý trh si žádné registrační pokladny ani EET pořizovat nemusí a nebude. Kdo tvrdí opak, vůbec netuší, jak černý trh služeb a zboží funguje v praxi.

Odstraňte BILIONOVÝ TUNEL OZE spáchaný prosazením zákona 180/2005 Sb. sjednocenou levicí v Poslanecké sněmovně Parlamentu české republiky proti odporu ODS, a stát získá řádově vyšší částky, než stejní pachatelé slibují zavedením nesmyslných buzeračních a drahých systémů do praxe.

R. Langer 20.4.2015 14:07

Re: boj proti registračním pokladnam je směšný

Ten je odpouštěl... ;-)

R. Langer 20.4.2015 13:59

Re: registrační pokladny silně omezí černý trh zboží i služeb

Jo, o 20 % se zdraží a 50 % živnostníků skončí... :-P

M. Prokop 19.4.2015 22:36

Re: registrační pokladny silně omezí černý trh zboží i služeb

Věříte na pohádky, zdá se.

J. Chaloupka 19.4.2015 22:14

registrační pokladny silně omezí černý trh zboží i služeb

jsem volič svobodných ale s názorem autora nesouhlasím. Jistě daně nikdo neplatí rád a dobrovolně už vůbec ne. Ponechme stranou, že je tristní co za ně člověk od státu dostává. Registrační pokladny budou mít přes všechno strašení jednu velkou přednost , srovnají šance poctivých a nepoctivých podnikatelů. Příklad : není žádným tajemstvím, že většina podnikatelů v pohostinství prostě v daních podvádí a přiznává ze skutečných zisků minimum . Většinu z nich to věčné podvádění už ani nebaví ale co mají dělat když chtějí obstát v konkurenci. Jinak by byli prostě drazí a zkrachovali by. Registrační pokladny určitě většinu služeb tak o 20% zdraží, pro lidi to bude nepříjemné ale podnikatelé si ve své podstatě oddychnou. Zároveň se prudce asi tak o 100 % zvýší vykazované příjmy zaměstnanců v pohostinství prostě proto , že již na černé mzdy nebudou fondy.

K. Krejčů 19.4.2015 13:36

Re: Co je špatného na tom,že stát chce vybírat daně

A naopak.

K. Krejčů 19.4.2015 13:34

Re: Pane Schwarzi, to se Vám moc nepovedlo.

Uznávám. Ale u "kohoutků" nesmí sedět duo Drábek - Šiška.

K. Krejčů 19.4.2015 13:32

Re: Pan místopředseda

Zkuste si zjistit, jak se povinný základní kapitál u s.r.o. v minulosti obcházel - řada firem na tom měla založenou svoji živnost. Proto byl povinný ZK snížen na 1 Kč.

K. Krejčů 19.4.2015 13:29

Re: Placení daní v této zemi pvažuji za nemravné,

A hlavně si nechci platit policajta, který s heslem "pomáhat a chránit" na rtech zpacifikuje občana, který vkročí do vozovky na červenou. Takového mameluka bych hned vyhodil - já ho platit nechci - ať jde kopat kanály - síly má dost a rozum tam nepotřebuje.

K. Krejčů 19.4.2015 13:24

Re: Pan místopředseda

Navíc - s.r.o. lze dnes založit ze základním kapitálem 1,- Kč - ale třeba zaplatit notáři + soudní poplatky, takže s.r.o. přijde minimálně na 7000 + 1 Kč.

Z. Frys 19.4.2015 10:39

Re: Placení daní v této zemi pvažuji za nemravné,

k myšlenkám anarchokapitalismu (ultraliberalismu) jako limitní formy liberalismu se hlásím. Po důkladném zvážení všech kladů a záporů, co nám přináší existence státu, můžu konstatovat, že stát k ničemu nepotřebuji. Nicméně je to dlouhý evoluční proces, na staletí. Minarchismus je zcela logická přechodná forma. V současné době by mi ke štěstí stačilo, kdyby mě stát propustil alespoň z nevolnictví sociálního (nepovinný důchodový systém) a z nevolnictví zdravotního (nepovinný státní zdravotní komunismus).

F. Vokurka 19.4.2015 10:00

Re: boj proti registračním pokladnam je směšný

rozepiste se prosim, to by me opravdu zajimalo.

V. Vaclavik 19.4.2015 9:59

Re: Pan místopředseda

Ano, kde konci svoboda, tam konci i moralka. Moraka bez svobodneho rozhodovani je nesmysl.

F. Vokurka 19.4.2015 9:59

Re: Ano, bojujte proti registračním poklladnám a

30kc mi setrilo SPOUSTY draheho casu, ted to resim tak, ze si doktora (praktika/obvodaka) volam k sobe (dela navstevy u pacientu) nez bych prosedel pul dne v cekarne protoze se babky prisly vykecat.

F. Lesniak 19.4.2015 9:52

Re: Pan místopředseda

Pletete hrušky s jablky. S.r.o a OSVČ je něco zcela jiného. Je vidět, že o tom nemáte ani páru a vaříte z toho, co si někde přečtete.

S. Donát 19.4.2015 9:42

Re: Placení daní v této zemi pvažuji za nemravné,

No, s myšlenkou ancapu pana Urzy jsem celkem dobře obeznámen, jeho články vychází mimojiné na http://www.dfens-cz.com/ kde jsem častým návštěvníkem. Diskuze pod články (nejen pana Urzy) bívají velmi výživné :). Nicméně ancap je pro mě už daleko, minarchismus se mi jeví přeci jen použitelnější.

R. Brzák 19.4.2015 0:52

Re: Placení daní v této zemi pvažuji za nemravné,

Pohrávám si s myšlenkou, na co stát potřebuji. Vždy se tak dostanu k jedinému důvodu, proč stát potřebuji - a tím je nějaký můj strach... Jestliže je lidský život cestou od závislosti k nezávislosti, od dětské neschopnosti k dospělé kompetentnosti, od instinktivního a ustrašeného k rozumovému a vše s klidným náhledem pojímanému, pak je stát, o nějž se opírám, jednou další překážkou na této cestě. Ideální případ je takový rozvoj člověka, že nebude potřebovat sobě nad sebou zřizovat stát - a jednou takovou (byť zatím utopickou) možností je anarchokapitalismus www.mises.cz, ankap.urza.cz

S. Donát 18.4.2015 21:55

Re: Autore,

Ano, souhlas.

S. Donát 18.4.2015 21:48

Re: Placení daní v této zemi pvažuji za nemravné,

Ano, souhlas. Takže nejméně peněz stát zbytečně rozfofruje tehdy, když jich co nejméně vybere. A když se bude starat jen o nezbytné minimum věcí. Vnitřní a vnější bezpečnost, základní zdravotnictví, základní školství, velmi ořezané sociální služby, částečně infrastruktura. Samozřejmě diplomacie, zahraniční vztahy obecně. A to by tak asi skoro stačilo.

M. Prokop 18.4.2015 21:46

Re: Pan místopředseda

Problém je v tom, že jsou-li nějaké podmínky třeba, nejsou to zdaleka všechny, které stát vyžaduje. Mnohé jsou čistá buzerace, jinak zcela zbytečná.

Stát i jeho úřednictvo a požadavky jsou přebujelé, ekonomiku brzdící.

B. Uhlich 18.4.2015 21:26

Re: Hm, navrhujete rebélii.. ???

No ta buzerace sběren je asi velmi podobný problém jako diskutované EET..v podstatě to spolu má víc společného než by se na první pohled zdálo. Taky tady vznikla mediálně vyfutrovaná společenská objednávka, kdy bylo ctěnému obecenstvu předkládáno jednoduché řešení problému, které ctěný erár předkládá, aby ochránil zbídačené obyvatelstvo před nájezdy kovožroutů. Tak tu máme návrh jak konečně dostat ty hnusné živnostníky, které určitě mohou za to, že se tenhle stát má tak špatně. Na řešení obou problémů bylo přijaté systémové opatření, které je přeci dokonalé...co na tom, že problém kradeného železa je v podstatě marginální...resp. takto, ti malí na které tyhle nařízení dopadnout, toho železa a jiných kovů ukradnou nepoměrně méně, než velké firmy, které disponují technikou a jsou schopné za noc ukrást i 10km svodidel... a tak se tady pyšníme, že nějakej bezdomáč nedostane v hotovosti svojí stovku za nasbírané železo a druhej den uvidíme ve zprávách, že se zas ztratil celej železniční most... a stěma živnostníkama je to nemlich stejný..tady se budou důsledně danit kadeřnice,ševci,opraváři rádií a pod. A hoši, kteří jsou schopní během dne několikrát založit a zrušit firmy a přelévat peníze jak kouzelník Caperfield budou z obliga.... Ach jo....

B. Uhlich 18.4.2015 21:13

Re: boj proti registračním pokladnam je směšný

problém je, pane Kučero, že ani Svobodní nějak nejsou zárukou toho, že to co říkají, že taky splní. Hlavním problémem by totiž bylo, co by eventuálně dělali s tou armádou nadbytečných úředníků, které by ze dne na den přestalo být potřeba... Nemusím mít velkou představivost abych si nedokázal představit, že takhle po vyhraných volbách by najednou Svobodní začali něco mumlat o tom, že je potřeba utvořit další úřady,.. a posty... Víte tahle tendence je nesmrtelná...

B. Uhlich 18.4.2015 21:07

Re: Ano, bojujte proti registračním poklladnám a

Ha ha , Vokurko, ono si těch 30 korun taky moc nezadalo s tíhle geniálním tahem soudruha Bureše.. Tak bych to být Vámi neuváděl... Ono lepit zdravotnictví 30, -Kč tringeltem, nebo obírat kadeřnice a příštipkáře o každých "utajených" 50, -Kč mi připadá asi tak na stejné duševní úrovni... A hlavně se mi líbí, jak všichni pravicoví svazáci si hned na věc udělali jednotnej názor...jak jsou pro ně všichni hned "třicetikorunáči"...

P.S. Koblihy nežeru a za koblihy nevolím...

B. Uhlich 18.4.2015 20:40

Dotaz na pana Kratochvíla..

Toho blbce zde děláte zadarmo, nebo jste za to placen? Pokud jste za to placen , tak se omlouvám..protože každý se musíme nějak živit...  Pokud to děláte zadarmo..tak je to na pováženou... :-(

P.S. A když už máte tak neotřelé a třeskuté myšleny tak byste možná mohl dodat, kde by se ti živnostníci měli nechat zaměstnat, Vy pro těch několik set tisíc živnostníků, kteří to asi zabalí máte práci? Jestli ano...tak v pořádku.

B. Uhlich 18.4.2015 20:34

Re: Pane Schwarzi, to se Vám moc nepovedlo.

Ale ono to je o "té chcíplé koze"...Váš problém, že to tak nevidíte. Pochopitelně, že s mandatorními výdaji bude vždy problém, problém je ovšem v tom, že ony mandatorní výdaje musí stát umět ukočírovat. A tenhle stát pro omezování, ..či spíše zefektivnění výdajů neudělal vůbec nic..proto se nelze divit, že se lidé do placení daní nijak nehrnou. Navíc..bych být Vámi, tak bych se v první řadě vůbec zamyslel nad tím, čím se tady stále do naprostého zblbnutí mává...ona daňová ukázněnost není tak hrozná jak se tady neustále tvrdí. Že se tady cíleně opět buduje společenská nenávist , která dále vyvolává společenskou objednávku na postihování toho či onoho...je spíše smutnou realitou. A vy..soudě podle vašich příspěvků jste taky buď velmi hloupý nebo najatý či podjatý...  Když jste tak překyselen tou nenávistí vůči údajným neplatičům..dívím, že jste si to třeba taky nezkusil jak je "nekonečně lehké" mít třeba nějakou večerku, nebo poskytovat nějaké služby... Ale to Vy asi ne, co?

A. Hrbek 18.4.2015 19:14

Re: Pan místopředseda

Kdo obhajuje registrační pokladny?

R. Brzák 18.4.2015 18:35

Re: dotační král

Netvařte se jako bambula - to přeci nikdo netvrdí. Jen jako podnikatel využívá špatný systém maximálně (k čemuž mu dopomáhej jeho za komančů nadělané kontakty) a tudíž již dávno není podnikatel, ale dotačník. Jako politik však své vydobyté hájí svou politickou mocí - čemuž se slušně říká střet zájmů...

V. Halašta 18.4.2015 18:33

Zcela mimo realitu.

Celková daňová kvóta totiž za Topolánka-Kalouska (Tlustého) klesla tak, že ani následmé dočasné zvyšení  DPH nepřekročilo Paroubko-Sobotkovo maximum. (Zdroj: Eurostat - Taxation trends in EU)

B. Hamáček 18.4.2015 18:31

Re: Pan místopředseda

To musí být opravdu silný žaludek nebo být nějak zainteresován na výsledku obhajovat tak nemorální věc , jako jsou registrační pokladny. Váš parazit.