25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo je skutečný přítel Izraele

Prezidenta Zemana často kritizuji, tentokrát mu ale dávám za pravdu. Ani já nesouhlasím s obsahem společného prohlášení pánů Petříčka, Zaorálka a Schwarzenberga ve věci vyhlášení suverenity v Judeji a Samaří.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lenc 25.5.2020 10:36

ANO!

V. Petr 25.5.2020 11:18

ANO!

H. Lukešová 25.5.2020 9:34

Samozřejmě. Být na straně Izraele je otázka charakteru, cti a všelidských hodnot.

Izraelci mají právo bránit sebe a svou zemi.

Jak, kdo a proč někdo může podporovat palestinské teroristy v jejich vraždění Izraelců?

V. Petr 25.5.2020 11:19

Jak může být někdo "liberálním demokratem???"

H. Lukešová 25.5.2020 11:25

Ano. Liberální demokracie má s demokracií společného asi jako lidová demokracie.

V. Mokrý 25.5.2020 5:09

Ti, co chtějí Izraelce, spolu se svými podporovateli ( hlavně finančními ), nahnat do moře - to rozhodně nebudou.

K. Lilibínský 25.5.2020 1:40

Vřele doporučuji historii v kostce:

https://www.youtube.com/watch?v=-evIyrrjTTY

K. Lilibínský 25.5.2020 1:17

Kdysi se Jan Werich vyjádřil k výrokům jistého prvorepublikového ministra takto:

"...ten člověk to říká buď z blbosti, nebo za cizí peníze..."

Tenhle Werichův citát padne na ty naše dnešní komické exministry jak p---l na hrnec.

J. Babička 25.5.2020 1:04

Je mi trapně ze jsem knížete Schwarzenberga podporoval a volil. V té době jsem si nevšim jaký je to moula. Až když se zastal toho islámského supeteroristy a odsoudil Trumpa, že ho nechal zlikvidovat, tak mi došlo, že je ujetý

H. Lukešová 25.5.2020 1:10

Nevím, co si mám myslet o Schwarzenbergově příklonu k nacismu. No raději bez dalšího komentáře.

K. Lilibínský 25.5.2020 6:09

Pokud je mi známo. měl Schwarzenberk kamaráda, jistého Kurta Waldheima, antisemitu, bývalého člena SA, nositele železného kříže, jednoho z iniciátorů transportu řeckých židů za WW2. Dalo by se toho najít zřejmě víc.....

Žeby Karla jeho kámoš Kurt přesvědčil o přednostech nacionálního socialismu??

P. Jášek 25.5.2020 8:05

No, nevím jestli se zrovna ti dva kamarádili ale tážu se, kdy byl K W člen SA?

K. Lilibínský 25.5.2020 8:29

pokud věříte wikipedii, tak to není problém. Je to tam, a ještě víc.

Pokud ne, vyhledejte si cca 30 let nazpátek aféru s KW, kdy byl některými státy označen jako "persona non grata". Odmítl to jako jeden z mála náš tehdejší pravdoláskový prezident. (Spekulovalo se, že to bylo právě na popud knížete.)

Gůglit snad zvládnete.

P. Jášek 25.5.2020 8:41

Jo, už to vím. Díky za info. Já měl za to, že byl vážně jenom voják WH.

V. Petr 25.5.2020 11:23

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kurt_Waldheim

H. Lukešová 25.5.2020 9:31

Je to možné a zrovna v době, kdy byl antisemita a nacista Kurt Waldheim vysokým představitelem OSN, válcovala právě OSN jednu protiizraelskou rezoluci za druhou.

P. Novak 25.5.2020 8:49

https://www.israel.cz/lang_cs/aktualita/1/13939/

"Senátoři, izraelskému premiérovi Benjaminovi Netanjahuovi a ministru obrany Bennymu Gantzovi, napsali, že izraelské vyhlášení suverenity „by znamenalo dramatický obrat v desetiletí sdíleném porozumění mezi Spojenými státy, Izraelem, Palestinci a mezinárodním společenstvím a mělo by jasný dopad na budoucnost Izraele i na naše životně důležité dvoustranné vztahy.“"

Tak podle demokratu je sdilene porozumeni mezi Izraelem a neexistujicim narodem falesnych palestincu, a proto falesni palestinci chteji vrazdit zidy. Takove sdilene porozumeni po muslimsku.

Proc se uzemi ktere Izrael osvobodil od Jordanske okupace nazyva okupovanym? Jedna se prece o uzemi osvobozena.

H. Lukešová 25.5.2020 10:09

Američtí demokraté se jaksi "corbynizují". Corbyn, britský labourista proslul tisíci protiizraelskými vyjádření, otevřeně podporuje Hamas a Hizballáh, jejichž členy nazval "svými přáteli" atd.

A takových corbynů demokraté mají a mají. Nejenom proslulý squad, ale i takovou Warren, Sanders, Buttigieg a spousty dalších.

Smutné je, že zastánci tzv. "Palestinců", izraelobijců jsou i liberální američtí Židé, kteří i přes ty hrůzy americké demokraty podporují. Financují různé protiizraelské NGO, jako jsou If Not Now, Peace Now, Jewish Voice for Peace, J-Street, Adalah, War on Want, Breaking the Silence a desítky dalších. Náboženství amerických liberálních Židů není judaismus, ale liberalismus. Jejich falešná vize Tikun Olam, "náprava světa", nemá s Tórou a biblickým judaismem nic společného.

Za vzestup antisemitismu ve Spojených státech můžou i liberální Židé, kteří povýšili agendu levičáctví nad judaismus a sionismus. Zradili sebe samé. Nevadí jim podpora Ilhan Omar, která proslula útoky i na americké Židy, nevadí jim podpora čaroděje KKK Davida Dukeho, hlavně být proti Trumpovi a Izraeli. Jenže si neuvědomují, že i pro tyhle ultralevičáky jsou jen Židy, nemilovanými, nechtěnými a opovrhovanými.

V. Petr 25.5.2020 12:48

Měli by se poučit z osudu Židů v JAR! Levičák zůstane levičákem...

V. Chrastina 25.5.2020 20:41

Paní Lukešová, jste můj člověk. Oba palce nahoru, máte vzácný přehled o protižidovké náladě, jaká panuje v táboře tak zvaných demokratů v USA. Tož tak!

P. Dvořák 25.5.2020 6:17

Kdy jste ho podporoval a volil?

Kníže, pokud jste na to nepřišel sám již dřív, byl totálně profláknutý minimálně od uznání Kosova!

H. Lukešová 25.5.2020 0:23

Eurobolševici si nezvykli, že Izraelci nejsou v postavení evropských Židů, nad kterými i v současnosti mají moc. Lidé, kteří řídí EU si holt ještě nezvykli, že Izrael jedná tak, aby přežil. Arogantní poznámka eurobolševického ministra Josepa Borella "Důrazně žádáme Izrael, aby se zdržel každého jednostranného rozhodnutí, které by vedlo k anexi jakéhokoli okupovaného palestinského území a bylo by jako takové v rozporu s mezinárodním právem".

Jaképak "palestinské území"? Existoval někdy v dějinách Palestinský arabský stát? Existuje palestinský jazyk a palestinská kultura? Zcela jistě ne. Tak o čem eurobolševici mudrují?

Od počátku dějin patří Země Izraelská Národu Izraelskému. Od zjevení na Sinaji, po Jozuovo dobytí této země, dějiny plynuly a právo Židů na Zemi Izrael bylo stvrzeno Balfourovou deklarací, Konferenci v San Remo až po rezoluci o rozdělení Palestiny na židovský a arabský sát. Co pořád dokolečka dokola trápí eurobolševiky, marxistického papeže Františka. Koloniální velmoci Britové, Francouzi, Španělé, Němci, lidé s nacistickou minulostí, vyjadřují obavy.

Podle jejich chorého myšlení jsou Židé součástí evropské zkušenosti, na kterou by Izraelci nejraději zapomněli a naopak Evropané se ji "nemůžou pustit". Izraelci vědí, že se na eurobolševické vůdce nemůžou spolehnout. Eurobolševici to neřeknou nahlas, ale pro ně je celé území "palestinské", "od řeky k moři" a vadí jim, že Židé mají svůj skutečný domov a vládnou si sami a jsou skutečnými vládci svého osudu. A to je dovádí k šílenství, snad vyjma Maďary a některé Rakušany.

To je důvod, proč tihle eurobolševici zuří, kdykoliv Židé založí ve své zemi nějakou osadu, jakým právem zakazují tito lidé Židům žít a stavět ve své zemi? Jak by se Němcům, Francouzům, Britům a dalším mocipánům líbilo, kdyby jim někdo zakazoval, kde mají či nemají žít? Eurobolševici jsou šokovaní tím, že Izraelci nechtějí poslouchat jejich rozkazy, Izraelci jsou hrdí a stateční Židé, nemusí před nikým ohýbat hřbet a Izrael se

H. Lukešová 25.5.2020 0:23

postupně stává velmocí. A to jim vadí, ze všeho nejvíce.

K. Lilibínský 25.5.2020 0:51

milá paní Lukešová, Israel se nestává velmocí.

On velmocí dávno je. Technologickou i ekonomickou. To je bez diskuse.

Malá připomínka: Má-li nějaký stát cca 500 nukleárních hlavic (odhad vojenských analytiků) a k tomu nosiče (vypouští si vlastní satelity svými vlastními raketami),

Tak velmocí prostě JE.

J. Babička 25.5.2020 0:58

je to stále ministáteček. Na to aby přestal fungovat by stačila jedna pořádná nukleární bomba, kdežto jeho protivnáci mohou nukleární útok absorbovat. Ty fantasie kolik má nukleárních hlavic, to každý uvádí, tak aby se mu to hodilo, pokud možno tak aby se ukázalo, že Izrael je hrozba

K. Lilibínský 25.5.2020 1:25

kdyby byly ryby ..... že, pane Babičko?

Nespekuloval bych.

H. Lukešová 25.5.2020 1:04

Jo k atomovým bombám...vzpomněla jsem si na palestinského politika z Fatahu Jibrila Rajouba, který řekl, že "kdybychom měli atomovku, neváhali bychom ani na okamžik a hned zítra bychom ji použili".

Taková neúcta k životu, musí vědět, že atomovým zničením Izraele zničí i své lidi, kteří v Izraeli žijí, ale to je pro palestinské politiky naprosto bezvýznamné.

Když šílený ajatoláh Chamenei ve svém tweetu napsal "Osvobození Palestiny, odpor, konečné řešení" a dále označil Izrael za nádor a vyzval k jeho zničení si ani neuvědomuje, že atomový útok proti Izraeli by smetl i okolní Araby kolem. Na to se dá poznamenat jedno jediné, jedná se o kult smrti.