Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Jednoduchá řešení dobývají svět
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
sumo 2.5.2007 17:34pan ministr Je to jedna z dalších blbostí co pan ministr řekl. Řekl už ale větší. |
Vojta 2.5.2007 13:25Re: Mars Za prvé nejsme tzv normální země, ale Bursík a spol je opravdu nenormální. Za druhé autor si asi zavede do domu asi různorodé zdroje energie, doporučuji bioplyn ze zaručených vlastních zdrojů! |
Vojta 2.5.2007 13:17Re: řepka jako alergen? To má být pokus o vtip? |
Vojta 2.5.2007 13:14Re: Oplotit dálnice? Asi ano, ale.... Jo....techno je techno...... a že tu zhovadilost nakonec odnesou bezbranné krávy, to je každému fík...... |
Vojta 2.5.2007 13:07Souhlasím s autorem Máte hořkou pravdu a bohužel jste nevyjmenoval i další debility nás obklopující. |
vobčan 2.5.2007 12:34Re: Re: Oplocení dálnic a silnic A proč by to nebylo reálné číslo? Na jedné rušné ulici ve 100tisícovém městě projede denně 42.000 aut, a to i trucovitě přes to, že den má pouze 86.400 sekund! Jezdí (kvůli zelené vlně) průměrně padesátkou, na "venkovní" silnici se jezdí rychleji, tak jich tam může projet o to víc. |
Pišta 2.5.2007 9:50Oplocení dálnic a silnic Oplocení dálnic má svojí logiku a pokud bude udělané podle zahraničních zkušeností, bude to jen dobře. Oplocení běžných silnic je nesmysl. U každé vesnice musí být přerušeno ,u každé křižovatky také. Pokud tam vběhne zvíře a na vesnici to nikdy nelze vyloučit ocitne se mezi mantinely z kterých není úniku a kolizí logicky jen přibude. Chce to přestat závodit a začít jezdit s rozumem. Jde to jinde ,musí to jít i u nás. |
R 2.5.2007 2:52Re: Re: Re: Re: Oplocení dálnic a silnic trochu ano |
foole, 1.5.2007 23:37Re: ploty Kdo to zaplatí? Budeš oplocení stavět zadarmo ty? |
vládíku, 1.5.2007 23:35tohle jsi napsal... Na kolik si cení autor jeden lidský život? Já třeba na tisícinu grippena. |
Sid 1.5.2007 22:57Re: Re: Re: řepka jako alergen? Pane chytry Huhulaku, k cemu to tedy je? Jsem opravdu zvedavy, co si vymyslite... Dekuji za odpoved! |
Bill of Rights 1.5.2007 22:18Ano jednoduse a rozumne Tam kde je zver..zvlast "vysoka" nebo pastviny je uplna nezodpovednost mit dalnici bez ochrany.Na silnicich kde je provoz daleko mensi a mel by byt pomalejsi i pres upozorneni na zver znackami jsou zabity rocne stovky lidi a tisice mrzaceni.Pridat plot je za pakatel oproti skodam ktere ze stretnuti se zveri vzniknou. A jak to ze si Cesko muze dovolit ty kilometry "zvukovych zabran" ktere musi stat mnohokrat vic nez drateny plot?? |
VladaPing 1.5.2007 21:12Re: Re: Re: Oplocení dálnic a silnic R, neblbni a přiznej, že jsi to přepískl.. |
EmillXX 1.5.2007 20:22Máte sice pravdu, skoro každý si cení svůj život podobně, ALE kolik jste případně schopen ZAPLATIT za zachování svého života? A kolik je ochotna dát na Vaše, moje, kohokoliv léčení pojišťovna? V jak "bezpečném" autě třeba jezdíte? Cena plotu vzhledem k ceně dálnice je opravdu minimální. Ale ještě bych tady měl jeden námět. Nový kus dálnice na Hradec Králové je KONEČNĚ do velké míry zabezpečen tak, aby se protijedoucí auta v noci neoslňovala. |
EmillXX 1.5.2007 20:14Pokud něco dotujete, lze určitou dobu provozovat lecjaký nesmysl, ovšem si přečtěte, co o tom píše Castro. Dotovaný dovoz lihu, vyrobeného v chudých zemích na úkor potravin pro chudé domácí obyvatelsvo může způsobit leccos a "profesionální revolucionář" to ví.. |
Milan 1.5.2007 19:39Ploty Proc ne? V USA jsou vsechny dalnice oplocene 3 ostnate draty, ochrana proti zveri! A tojich mame stotisice km. |
vládík 1.5.2007 18:35Re: Moje poznámka byla o délce plotů za jednoho gripena. Nikoliv o ceně života. |
janoryna 1.5.2007 18:24Re: konečněto někdo řekl sbíráním klacků v lese je naprostá proč lidstvo od 19. století nespoléhá n aobnovitelné zdroje (koně v dopravě, plachty na lodích, vodní kolo na mlýně a v továrnách a dřívípři topení a dřevěné uhlí v hutích..) |
Selský rozum 1.5.2007 17:23Re: Vladiku, A na kolik si cenite svuj zivot? Ja si ho cenim jako vsechny grippeny a k tomu katedralu Sv. Vita, Narodni divadlo, Mladoboleslavskou Skodovku a to vsechno tisickrat vynasobit. Proto nepojedu tak blizko za kamionem, abych do nej narazil, kdyz on bude muset dupnout na brzdy. A plot uz aby byl. |
Selský rozum 1.5.2007 17:17Re: Tvrzení páně Bursíkově o "řešení energetické situace" sbíráním klacků v lese je naprostá To je zajimave, ze v Brazilii to jde. I bezohledna Amerika se od ni zacina priucovat a biolih produkovat. Jen ten, kdo ma jednoduche cernobile mysleni nebo ten, kdo se snazi lacine manipulovat druhe, argumentuje tim, ze bionafta nemuze plne nahradit obycejnou naftu. Jisteze nemuze, ale pomuze. |
Pidra 1.5.2007 17:00Re: jo Účinnost jednoduchých řešení je výplodem chorého mozku. |
Lis 1.5.2007 16:44jo Jednoduchá řešení jsou nejlepší, ale to by je nemohli vymyslet choré mozky našich politiků. |
R 1.5.2007 16:39Řepka hlavně teď, když kvete, je hodně vidět. Proto svádí k unáhleným závěrům. |
Šnek 1.5.2007 16:17Řepka je alergen a stává se nebezpečnou monokulturou. Především se ale výroba paliva, pro dieselovy motory, z ní nevyplácí. |
Šnek 1.5.2007 16:13Nejen alergen Řepka se stává, pomalu ale jistě, monokulturou číslo jedna. Něco jako bavlna v oblasti Aralského jezera. A tam to dopadá moc pěkně. |
Fafa 1.5.2007 15:51Vladiku, to jste docela lacinej. Podle Wikipedie stoji Gripen tak kolem miliardy korun, to by Vam lidsky zivot vysel cca milion. |
berd 1.5.2007 15:38ve vyspelejsich evropskych zemich jsou dalnice jiz dlouho oplocene. |
EmilXX 1.5.2007 14:48Re: Re: Re: Zkrátka jednoduchá řešení Zelená řešení jsou ovšem mnohem "prozíravější," pro zvýšení čistoty ovzduší se zavedou "ekolofické" daně na plyn a elektřinu a pak možná ještě na uhlí. Kdy zavedete ekologické daně na spalování starých holínek a pneumatik? Naštěstí, těchto "alternativních" paliv, která v praxi skutečně nahrazují stále dražší plyn a elektřinu není dost, což mají společné s vámi propagovanou biomasou. |
R 1.5.2007 14:32Re: Re: Oplocení dálnic a silnic No jedna sekunda v 60 kilometrech je nějak 17 - 18 metrů, v 80 kilometrech tak 22 metrů. To by odpovídalo tak denní špičce na jednoproudovce. Ono to je dvouproudovka. V noci je ta intenzita tak 2 - 4 x menší.. . No, pokud se myslí i druhé dva pruhy v protisměru, mezi 50 a 100 tisíci aut denně to být může... . Jinak je to "silnice smrti" mezi Novým Jičínem a Příborem. |
R 1.5.2007 14:25Re: Re: Re: řepka jako alergen? Tak kvůli čemu to tedy je? |