28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. 7.10.2009 1:53

petice.eu

Kdo je proti lisabonske smlouve muze podepsat petici zde:

  www.petice.eu

Fialka 6.10.2009 22:11

Pouštět Klause na volno je z Bruselu zakázáno...

Ani si nevzpomínám, že by v neděli u Moravce se sešli nějací jiní než ti co LS prosazuji. Byla vůbec nějaká diskuze o tak vážné otázce, jako je suverenita státu? A Klaus je v kladbě, mohl vůbec něco k tomu proč je proti LS říct přímo naživo? To mají naši zakázáno z Bruselu, pouštět Klause na volno? Hotovo  pět a fertik!

Kamelie 6.10.2009 22:15

Re: Pouštět Klause na volno je z Bruselu zakázáno...

Pro českého lva už v Bruselu mají  připravené řetězy a okovy.  

harpagon 6.10.2009 22:39

Re: Pouštět Klause na volno je z Bruselu zakázáno...

Prý malinko mohou, ale jen na krátko, Bruselské politbyro Baroso, a ten maďarský francouz k tomu vydavají pokyny. teď je nová strategie, prý Klause nedráždit a vyvolat proti němu negativní kampaň u Čechů.

Hraničář 6.10.2009 19:03

Bože

dej aby byly zrušeny všechny národní parlamenty a vlády a vše bylo řízeno z Bruselu.

Rudolph 6.10.2009 21:29

Re: Bože

Amen.

katolik 6.10.2009 22:19

Re: Bože

Nevezmeš jméno(Boha) nadarmo!

PetrH 6.10.2009 23:11

Re: Bože

Nebojte se, Bůh to zařídí. Jmenuje se to Armageddon.;-P

Jenda 6.10.2009 23:45

Re: Bože

Ano. Mozna by vam to nadseni vydrzelo i rok. Jenom nevim, kam byste zadal aby Buh presunul vladu dal. Nekam kam vidite jeste min ...

westík 6.10.2009 17:27

Odstranit stávající nedostatky EU ??

Mohl by někdo vysvětlit, jak lze přimět bruselské byrokraty ,aby mysleli na lidi a ne na svoje  politické mocenské hrátky ??:-/

Ivan Nový 6.10.2009 17:50

Re: Odstranit stávající nedostatky EU ??

Jedině vidlemi.

JK 6.10.2009 22:36

Re: Odstranit stávající nedostatky EU ??

Mezi tuzemskými a bruselskými byrokraty by mohl být ten malý, ale důležitý rozdíl, že bruselští byrokraté pochází většinou ze zemí s větší demokratickou tradicí než tuzemští.

Ivan Nový 6.10.2009 23:03

Re: Odstranit stávající nedostatky EU ??

Ha, ha, ha, ... No to určitě, to myslíte Barrosa bývalého maoistu? A nebo z Německa, ha, ha, ha, ... V Německu je stejně silná i totalitní tradice jako demokratická. No a navíc ti cizí byrokrati hájí zájmy svých zemí, nás mají za kolonii.

Kirken 6.10.2009 15:48

SSO to spolupořádala...

...a měla tam vlajky. No a co?

von 6.10.2009 15:45

V tom to je ..

Autore, pan Tomský Vám určitě poděkuje, že ho takto tady spojujete s "báječnou" paní Bobošíkovou. Ach jó - v tom je celý problém naší politiky.

janoryna 6.10.2009 14:37

ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

jen jako superstát a ne jako baráčnický spolek údajně národních států s nezávilsou politikou. 300 milionů obyvatel EU zmůže víc, než 10 českých milionů obyvatel.

Ivan Nový 6.10.2009 15:16

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Stádo nikdy nezmůže nic, a nebo jenom vraždy a zlodějny. Socialismus nefunguje. Podívejte se na bruselské euroraty, to tupé stádo, co produkuje za hovadiny.

vita 6.10.2009 15:18

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Koukněte se někdy do zrcadla, buďte vod tý lásky.

Akorát plivete svoje dojmologie, podklad žádný, důkaz žádný...

Ivan Nový 6.10.2009 15:21

vito,

důkazem je ekonomická stagnace EU, která tu byla i před krizí. Německo roste maximálně nějaké 2,5% HDP už desítky let. A to je málo. Totéž Francie.

Ivan Nový 6.10.2009 15:23

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

A jaká fakta přinášejí zastánci eurokratů? Vsjo budět, i ryba. Jak říkal Lenin :-)))) A teď slyšíme něco podobného z Bruselu. Odpůrci EU se nebojí neznámého, ale bohužel něčeho dobře známého - socialismu, tedy nefunkčního a zločinného systému, a je jedno, zda má nacistikou, komunistickou, či korporativní formu.

Fišta 6.10.2009 15:33

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

R^!

Přesně!

Liberta 6.10.2009 15:25

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Měl jste, člověče, někdy něco s Evropou společného? Myslím pracovně? Dělal jste třeba někdy něco, co bylo řízeno nebo financováno EU, komunikoval jste s Bruselem? - Já to dělám 5 let denně a můžu Vás ujistit, že kultivace naší státní správy vycepované bruselským projektovým řízením (třeba) je evidentní. (Bohužel se týká vybraných pracovišť, čím blíž do regionů, tím hůř....). - Ustaňte v plivání planých jedů;-€!

Ivan Nový 6.10.2009 15:35

Liberto,

štábní kultura z nesmyslu smysl neudělá. Špatná je už podstata, a to, že úředníci strkají nos do věcí, po kterých jim nic není. A peníze, které sem jdou z Bruselu jsou špinavé, podporují korupci a zadlužení. Staví se za ně nesmysly a nebo věci, na které si obdarovaní nevydělali a ani šanci vydělat nemají, takže až bude třeba ty věci opravit nebudou na to mít, protože horko těžko splatí úvěry, které si neuváženě kvůli dotacím vzali. počet obcí, které díky bruselkým dotacím zbankrotují poroste. A jejich bývalí starostové se budou smát, oni si přece přišli na své, během svého starostování.

libero 6.10.2009 16:35

Re: Liberto,

R^

staromilský 6.10.2009 21:45

Re: Liberto,

No od ledna ovoce dětem do škol zdarma ! To si zase pomohou farmáři z Francie, oni tam mají to normované ovoce, nejen banány , ale i jablka Úřady, zřizovatele, ředitele,to zase bude všechno možné jen ne o tom, co je posláním školy. Projekty na výběrová řízení, někdo musí to ovoce distribuovat, ručit za hygienické předpisy, balení toho ovoce, vždyď děti si to ovoce umý samy neumí. No dříve jsme na těch gagalkách přimo ze stromu vyrostli, no jak jsme to mohli přežít. To se nám to ovoce pěkně prodraží.Naše rozežrané děti Vám na ovoce se  ro u a zvysoka, ještě tak harburgery a koly. Nakonec nejmeně polovina z toho skončí v koši a na skládkách. Krom toho obesita je velký byznys a dá se na něm vydělat. Následovat budou kvoty na jesle a školky,které musíme postavit..  no zdá se Vám , že už to tu bylo. Děti vlastně nepatří rodičům, ale státu eurostátu, ti vědá co je pro naše děti i pro nás nejlepší, třeba se dožiji i eurospartakiád. EUT eurototalita! 

Chris Kelvin 6.10.2009 15:40

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Souhlasím s Libertou. Evropské projekty mívají zcela jinou úroveň řízení a kontroly finančních toků než to, čeho jsme schopni u nás. Máme se co učit, těch dvacet let jsme zaháleli.

Ivan Nový 6.10.2009 15:44

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Ano, mají docela jiné finanční toky, dokonce jiné, než ty, co jsou uvedeny v projektu :-)))))) Eurokrati jsou bud funční idioti, že to nevidí, a nebo chladnokrevní lumpové, kteří z toho mají svůj díl.

Chris Kelvin 6.10.2009 16:18

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

Řekl bych, že mluvíte z cesty.

vita 6.10.2009 17:51

Re: ono tu evropu můžeme rozvíjet a hájit

To jke prostě další dojmologie - a protože to je dojmologie, nelze ji vyvrátit. Je to prostě názor - a na ten má přece nárok, ne?

Že svůj názor (blbý na nepravdivý) vydává za pravdu...

Ivan Nový 6.10.2009 17:56

Vito,

Struktury EU to je jeden účetní skandál na druhý, EU nevede žádné účetnictví, nemá žádný přehled o tom, kam peníze ve skuenosti plynou, lidé z účetního dvora EU, kteří na to v minulosti poukazovali, byli vždy velmi rychle odstraněni. Santerova komise musela skončit kvůli rozsáhlé korupci, která se ani nevyšetřovala, celé se to zametlo pod koberec ....