19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Jak (ne)porazit Andreje Babiše

Rozhodnutím státního zástupce Jaroslava Šarocha navrhnout zastavení stíhání pana Babiše se zdánlivě komplikuje jedna z možností, jak jej odstavit od moci. Ale opravdu jen zdánlivě. Žádná taková totiž ani neexistovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sedlář 7.9.2019 11:21

Re: Autorka se mýlí

Fiala, :-))). Ale vlastně joo, tak že ho uspí :-).

P. Pavel 7.9.2019 15:32

Re: Autorka se mýlí

Že by hysterika bureše něco uspalo? No možná, když rozkrade další fabriku, zlikviduje dalšího soukromého zemědělce nebo se mu podaří úspěšný dotační či daňový podvod, taky by se z toho mohl udělat a chvíli si pak zdřímnout.

J. Sedlář 7.9.2019 19:07

Re: Autorka se mýlí

Ale jooo, Fiala má potenciál uspat každého. Jen na toho Bábu bude muset řečnit o dost dýl. Já mu věřím, že to dá. Jen v tu dobu nesmí lidi sledovat přenos jeho projevu, bo by to tu bylo jak v růžovém království.

F. Navrátil 7.9.2019 11:30

Re: Autorka se mýlí

Také si myslím, že Fiala by mohl porazit Babiše slušností, pravdivou politikou a vysoce morálními postoji. Nejvyšší čas, aby se tak začal chovat a stihl své převtělení do nových voleb.

V. Pavelka 7.9.2019 13:42

Re: Autorka se mýlí

Morální postoj je houby platný, když se Fiala nepochlubil ani výstavbou psí boudy.

V. Pavelka 7.9.2019 13:11

No

Tuhle mantru hospodářského poklesu ,vyrábí ČT KAŽDÝ týden , a když jsou dovolené ,tak je to Krize..

J. Nový 7.9.2019 17:24

Re: Autorka se mýlí

Porč by se většina lidí vracela k profláknuté ODS? Doby, kdy si tady rozdělovali moc pouze ODS a ČSSD je už naštěstí pryč a to nejsem volič Babiše.

M. Prokop 7.9.2019 21:16

Re: Autorka se mýlí

Pryč jsou, ale nebyla nalezena lepší alternativa.

V. Čermák 8.9.2019 16:54

Re: Autorka se mýlí

Mluvte za sebe. Mimochodem, vy jste přece volič svobodných 0,3%....

I. Kellner 7.9.2019 19:28

Re: Autorka se mýlí

Ona je někde množírna na všechny ty zvěstovatele "vysoce morálních postojů"..?

M. Prokop 7.9.2019 21:12

Re: Autorka se mýlí

To jste dost optimista, s vírou v lidstvo.

Já jako realista na vítězství solidnosti nad slibotechnou moc nevěřím, na to zde nejsou voliči.

M. Hartmann 7.9.2019 23:17

Re: Autorka se mýlí

Přání otcem myšlenky. Zkuste tady napsat něco takového za dva roky. A zkuste taky trochu zvednout hlavu a podívat se kolem sebe, abyste jen neplašil duchy. Vám se ale dnes musí setsakra bídně a mizerně žít, že? Jakpak jste se asi měl předtím? Vyschlo vám korýtko?

L. Písařík 8.9.2019 10:47

Re: Autorka se mýlí

Fiala má recept, zatím předvedl Babiš, babiš, babiš. S tím nelze řídit republiku, ba ani Masarykovu universitu v Brně.

J. Krynický 8.9.2019 11:14

Re: Autorka se mýlí

Aha. Recept na vítězstí: prohrát

Za šest let bude Babiš furt šéfovat ANO, Fiala bude jednořádková poznámka na stránce ODS na wikipedii.

M. Kosejk 7.9.2019 10:51

---------

Základní problém antibabišovců spočívá v tom, že nenabízejí vůbec nic pozitivního - nemají vize, nemají osobnosti, nechtějí řešit problémy lidí a jen je uráží – a definuje je jen odpor k politické volbě druhých. A reálnou politiku chtějí nahrazovat nátlakovými akcemi, mediální propagandou a pseudomorálním kýčem.

A také se mi zdá, že mnozí naši údajní demokraté odmítají pochopit, že na to, co je v politice správné, v demokracii existují různé názory – a jediným arbitrem, který to může rozsoudit, jsou svobodné volby.

A volby rozhodly, jak rozhodly - a poslanecká sněmovna vzniklá z vůle voličů následně legitimně sestavila vládu a bude vládnout po dobu, dokud bude mít podporu PS (či dokud nezanikne mandát zvolené PS). To je prostě zastupitelská demokracie, i když, jak se zdá, mnohým údajným demokratům se to nelíbí...

I. Skokan 7.9.2019 11:08

A svobodné volby rozhodli, že 70% procent lidi Bureše nechce. Prezident jmenoval Bureše tolikrát kolikrát bylo potřeba s to opravdu nedokáže nikdo pochopit.

Standardní strana by se takového člověka zbavila, ale ANO je politická divize SRAGOFERTU vůbec ne politická strana.

Odpůrci STBáka mají jak vize tak názory dokonce i osobnosti které nekladou s neudávají, ale ti dostanou k rozhodovacímu procesu až chcípne ješitný dědek a STBák se sám znemožní. Historie naznačuje že se to stane, ale nebude to jen tsk a hned.

J. Sedlář 7.9.2019 11:28

Re:

Vaší logikou: svobodné volby rozhodlY, že 70% procent Z OPRÁVNĚNÝCH VOLIČŮ, CO K VOLBAM PŘIŠLI A JEJICHŠ HLAS BYL PLATNÝ Bureše nechce. 89% nechce Fialu, 89% nechce Bartoše, 89% nehce Okamuru......

PocHopil,gkde fšude udělal chybu ?

I. Skokan 7.9.2019 12:22

Ano děkuji za kontrolu pravopisu a předán to Applu :)).

Ano, ješitný dědek instaloval STBáka a pak už parlamentní demogracie dostává jednu ránu za druhou. Přizdihráči ze socdem toužící po korytech zjistili, že jediná cesta k penězovodům je přes řitní otvor Bureše. Na komunystech žádné fekalie nejsou zjistitelný a tak tady máme tu smradlavou vládu.

Z. Rychlý 7.9.2019 15:22

Re:

Tihle matematyci to nepochopí nikdy.

J. Nový 7.9.2019 17:26

Re:

Přesně tak. "lOGIKA" PANA sKOKANA JE OBDIVUHODNÁ

I. Skokan 8.9.2019 11:00

Fakt je, že se premiér nemůže nikde veřejné ukázat bez toho aby ho aby nebyl nevypískán.

Mne pobavil kolega, když vyprávěl jak byl odvážný a ukázal se na střelecké soutěži juniorů. Ale dlouho to nevydržel ;)).

M. Hartmann 7.9.2019 23:42

Re:

Rád pominu tu vaši češtinu, ale kdyyž už jste tady začal s doslovným opisováním blábolů z rádoby demokratického a nestranného tisku, tak si vám dovolím připomenut ten váš nejstrašnější omyl.

70 procent nebylo proti ANO a paanu Babišovi, ale ani 20 procent z těch vašich sedmdesáti nebylo schopné se s ostatní smečkou jakkoliv domluvit. Každý chce něco jiného. Abyste to, co tvrdíte, dokázal, musíte nejdřív spojit ODS s komunisty, SPD, socdem a tak dále. Přeji vám úspěch ve vašem snažení, pokud něco takového myslíte, že zvládnete. A pokud ne, tak zapomeňte na svých vysněných 70 %, co nechtějí Babiše.

No a nezapomeňte těm "vašim" připomneout, že by v té sněmovně neměli jen sedět a pobírat peníze od nás, obyčejných lidí. Ale taky opravdu MAKAT! Většinou tohle nectí. A takovým způsobem ta vaše naoktrojovaná sumární opozice volby příště nevyhraje. Bohu díky.

I. Skokan 8.9.2019 9:19

A Vás STBák platí čím? Anebo jste obyčejný řiťolezec.

J. Vobr 7.9.2019 10:35

PANÍ AUTORCE PIŠI EMINENTER S * !!!

V podstatě vystihla podstatu !!!

_____________________________________________

Tu-ááá.

J. Cyrany 7.9.2019 10:35

Celkem souhlas.

Lidé se po kocovině vládnutí demobloku(Nečas, Topolánek-Dalík, Kalousek, Drábek, polofořt atd.) racionálně rozhodli(tak jak předpokládá neoliberální koncept) a zvolili si AB. Tak se prostě lidé chovají. Zvolí menší zlo. Jiank k Pirátům. Samozřejmě jako solitér by mohli vzbuzovat , dejme tomu menší obavy , ale oni nikdy nebudou vládnout sami a jejich efektivita prosazování jejich cílů je omezena interakcí s dalšími stranami ev. koalice. Jinak by např.ANO či nejdebože TOP ,kdyby dostaly více jak 50 % řádily jistě jinak.

P. Pavel 7.9.2019 15:39

Aha, .

takže místo nevěrného manžela si zvolili agenta stb, únosce vlastního dítěte, tuneláře a podvodníka a nekompetentního ministra financí. Tomu se říká menší zlo jako řemen. Tento komentář opět a znovu dokazuje, že důvody proč někteří jedinci volí agenta bureše je jejich hlupství a sklerotismus.

M. Prokop 7.9.2019 21:18

Re: Celkem souhlas.

No jo, tak se lidé chovají, ale zlo zvolili podstatně větší.

L. Písařík 7.9.2019 9:27

Kateřino,

Tohle už jsme jednou zažili: když napsalo Rudé právo, že je někdo vinen, byl vinen i když nic neprovedl.

P. Hlosta 7.9.2019 9:32

Re: Kateřino,

Samet ukončil socialismus, bolševické myšlení zůstalo.

J. Richter 7.9.2019 9:50

Re: Kateřino,

Přesně!! Nevíte kdo nám vládne a čí to je vina?