Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Fatální neznalosti europoslanců
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O. Kurz 20.2.2022 7:20Řekl bych, že zrádci jdou ti, kteří tvrdí, že se neobejdeme bez ruského plynu. |
P. Dvořák 20.2.2022 7:10Vedle jak ta jedle! To byste se divil, jak by se někomu líbilo, kdybychom se my (ne on!) vrátili do doby před 300 lety. Našlápnuto máme docela dobře. |
P. Dvořák 20.2.2022 7:08Polsko do našeho plynu nemá co kecat. |
P. Dvořák 20.2.2022 7:06Němci mají se vším problém. Na obranu demokracie pošlou 5 000 přileb, kdežto my raději rovnou 4 000 nábojů do kanónu a specialistu Walkera - Pirát Rangera. |
P. Dvořák 20.2.2022 7:02Vy taky stahujete gatě, když brod je ještě daleko |
P. Dvořák 20.2.2022 6:59Vy jste takový hnidopich. Terminály, trubky, peníze . . . Zdroje jsou, to nevíte? Nejdůležitější ze všeho jsou ty čtyři tankery denně v přístavu! Při nepřetržitém třísměnném provozu by to neměl být problém. Obzvlášť když jednou za čtvrt roku zavedeme přestupný týden (8 dnů), protože ono to vychází přesně na 4,11 tankeru denně.
|
P. Dvořák 20.2.2022 6:46Tomu bych věřil, protože totéž je v silničním provozu. Začněte si pozorně všímat, kdo dělá největší prasárny. Obecně se má za to, že jsou to řidiči BMW, ale není to pravda. Jednoznačně vede AUDI. Přitom když s mluvíte s řidiči, zdají se normální. Z toho jsem učinil závěr: Neplatí, že trotli si kupují převážně AUDI. Je to naopak. AUDI mění charakter. Kdo vleze do AUDI, toho mozek reaguje stejně, jako když jiný vleze do brusele. |
R. Langer 20.2.2022 6:17Hm, klidně se můžeme vrátit do doby před 300 lety. Ale pochybuji, že by se to někomu líbilo. |
R. Langer 20.2.2022 6:13Všechno? |
R. Langer 20.2.2022 6:12Ano. Počítat ten idiot evidentně nikdy neuměl. |
R. Langer 20.2.2022 6:11Překvapen čím? Pravdou? |
J. Jurax 20.2.2022 0:34No, on je to vskutku dokonalý zdroj. Akorát obtížně a celkem hodně draze využitelný na sanování potřeby elektřiny pro náš (a obecně jakýkoliv) stát aspoň na úrovni, jakou máme dnes. Ostatně bez dotací (a nakonec i s nimi) i pro sanování spotřeby elektřiny pro rodinný domek až tak, aby do něj vůbec nevedly dráty. A ani vodovod a plyn (obě média se honí potrubím elektricky). |
J. Jurax 20.2.2022 0:23Co se na tom nezdá? Těch 1500 tankerů, potřebné terminály a trubky, zdroje pro naplnění těch tankerů a co to všechno bude stát. |
J. Jurax 20.2.2022 0:19V podstatě ano. |
J. Jurax 20.2.2022 0:17No, on je to jeden ze způsobů ukládání energie. V principu stejný jako přečerpávací elektrárny. Pan europoslanec sice na UJEP v Brně (nyní MU) absolvoval obor teoretická kybernetika, matematická informatika a teorie systémů, ale v to bruseli nám nějak dozelena zblbnul. Přesto by měl být ještě schopen spočítat takové podružnosti jako jak hluboký důl, jak hmotné závaží a kolik energie si tak uloží. Následně kolik by bylo třeba takových dolů na uchování energie na jednodenní spotřebu Prahy. Maturant by to měl zvládnout, možná i šikovný absolvent ZŠ. Vzorečky jsou kdyžtak na netu, když nejsou v hlavě, kalkulačka pro počtářské negramoty je v mobilu a funkční mozek by měl být uvnitř lbi. Kalkulačku lze nahradit papírem, tužkou a tím funkčním mozkem. |
L. David 19.2.2022 22:16To zelené šílenství je nejspíš infekční! Kdo jednou vleze do Brusele, ač dříve rozumný, je rázem infikován a stává se velmi nebezpečným . . . |
J. Lukavsky 19.2.2022 19:00"večer s knihou u petrolejky" spalováním petroleje ovšem vzniká CO2 a navíc z fosilu. Takže jedině a pouze eko-louč, ta je ze dřeva. J.L. end |
V. Podracký 19.2.2022 18:51To by znamenalo minimálně 100 tankerů vlastnit, aby pendlovaly přes oceán. Dále je otázka terminálů. Pustí nás někdo do svých terminálů? Dovolí nám Polsko na jejich území terminál? |
V. Podracký 19.2.2022 18:46Nazval bych je sabotéry a zrádci. Nevím sice s tou šibenicí, to asi ne, ale jinak ano. Už by se mělo konečně operovat s pojmem "vlast" a "státní zájem" a ti, kteří nevysvětlí, že to v tomto zájmu mysleli, jsou zrádci a sabotéři v cizích službách. |
K. Křivan 19.2.2022 17:53V sametové revoluci má být sametová pouze oprátka pro komunistickou vrchnost a její lokaje. |
V. Pavelka 19.2.2022 17:45Splašky v čistírně , Bruselu jsou samé drogy ! Tam mají všichni odřený červený nosy od koksu ! Peněz mají všichni dost ! Platy v Bruselu to je Korupční výše úplatkářství |
V. Pavelka 19.2.2022 17:39Kdo volí TOp , STAN a Piráty , nemůže se divit co tam vysílají za darebáky ! |
P. Kotyza 19.2.2022 17:38Protože Fiala |
V. Pavelka 19.2.2022 17:31Náklady na dopravu a úpravu plynu ze zámoří , jsou tak drahé , nejen pro Němce , proto postavili Nord Stream |
V. Pavelka 19.2.2022 17:27Viděl jsem dokument o fotovoltaice na domě , včetne baterií a elektroniky a všemi vymoženostmi , požární kontroly , tepelného výměníku atd . Když pominu pořádnou nálož investice ! Času který věnoval a věnuje starosti okolo domu , který nikdy nekončí ! obávám se že to za to, pokud nejste kutil a fanda ? Nestojí ! |
V. Pavelka 19.2.2022 17:15Tihle Hajzlíci , naprosto propadli Bruselskému neobolševizmu ! Díky prostoru který dostávají ve spojených médiích , můžou šířit tyto bludy s pomocí Moravce v ČT a CNN Prima ! Kde jsou pečení vaření . Propaganda ve stylu KSČ ! |
M. Malovec 19.2.2022 16:56Třemi a více pímeny xxx nahrazuji to nejhrubší označení Pexy a Niedermayera. Oba jsou xxxxxxxx. |
R. Polášek 19.2.2022 16:40
|
R. Polášek 19.2.2022 16:38Pochybuji, že pokud nedojde k zásadním tecnuickým zvratům, cena elektromobilů nějak výrazně klesně. Prodraží se hlavně baterky, protože zdraží nerostné suroviny. Taky až se provalí, že aby byla Lion baterka do elekromobilu bezpečná a elektromobily nehořely, aspoň samy od sebe, musí se každý z těch 5 - 7 tisíců Liion článků umět elektronikou samostaně vyrovnávat při vybíjení i nabíjení , hlídat jeho teplota a chladit je . takže ta baterka vyjde obrovsky složitá a tím může být drahá. Taky se prodraží třeba elektromotory do automobilů, protože na ně bude nejspíš potřeba další vzácné prvky, kterých je k dispozici málo. Obecně výkonné elektromotory do elektromobilů jsou zase extrémně přesné a složité výrobky, které se musí velmi chránit třeba před vodou a nečistotami, které je umí snadno zničit, tudíž taky jsou potencionálně drahé. |
D. Uhlár 19.2.2022 15:52Peksa je hloupý svazák, jeho vyjádření je třeba brát jako propagandu nebo lež, a pokud se dodatečně prokáže opak, být překvapen, a to velmi |