24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Dvě desky na Albertově

Když v pondělí na Albertově vypískali diváci Miloše Zemana, toho času prezidenta naší země, vznikly desítky komentářů a desítky rozborů. Nechci přidávat další, jenom lakonicky dodávám, že kdyby se Miloš Zeman choval jako prezident a nikoliv jako dlaždič, nevyvolal by takovou reakci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Divín 23.11.2014 12:06

zbabělí demonstranti?

Soudruh Ovčáček z Halo Novin je schopen obhájit i vraždu. Dramatizoval zásah presidenta Gaucka kouskem vajíčka a pořád zdůrazňuje, že si cení toho, že dále pokračoval v programu. Sám pan Gauck to celé přešel jako banalitu a proto pokračoval v programu. Zeman po výkřiku "já se vás nebojím" ve svém přídavku označil všechny přítomné za zbabělce. To on je ten hrdina, který tehdy na demonstraci možná byl a utíkal těm směšným strejdům z LM.

J. Kanioková 22.11.2014 22:28

Šmankote.. to je prohřešek ty dvě desky..

"Spasitelé" se probudili, protože cítí potřebu využít Zemanových ne zrovna diplomatických výroků k tomu, aby "zrušili" pro ně nevýhodnou prezidentskou volbu. Tehdy se moc snažili, aby ožil mýtus dobrého Mesiáše (knížete), který všechno to negativní u nás za nás vyřeší.

Takže ano, polistopadová republika končí. Nikoli ústavně-právně, ale vzhledem k tomu jaká vůdčí síla udává tón veřejnému životu.

Demokraticky někoho zvolím a když udělá něco, co se mi nelíbí, sejmu ho. Udělat něco, co se někomu nelíbí, celkem není problém, protože u nás má každý zcela jasný názor na řešení špatností kdekoliv. I když se liší od jasných názorů jiných spoluobčanů. Prý keltské dědictví. :-)

Nevím, co by musel Zeman udělat, aby mu P&L odpustili, že jim vyfoukl prezidentství.

V. Vaclavik 23.11.2014 4:34

Re: Šmankote.. to je prohřešek ty dvě desky..

Listopad 89 byl jednoznacne vycinkany tou P&L and tudiz je ve spatnem tonu  vubec trapne, kdyz desku te udalosti odhaluje nekdo, koho P&L nenavidi. Ten odhalovac tim jen potvrdil sve zarazeni do ctvrte cenove kategorie.

Nevim co je to za reci o nejakem 'snimani', to uz lidi nesmi ani vyjadrit sve nazory?? Samozrejme vyjadrovat je hazenim vajicek neni na miste, ale rovnez neni na miste, aby se hlava statu chovala jak se chova, takze...

P. Vaňura 23.11.2014 10:32

Především není na místě dělat ostudu na vzpomínkové

akci za přítomnosti několika zahraničních presidentů.

Naši předkové by pro to použili slova "svatokrádež."

Na tom nic nemění dost idiotské tvrzení M. Zemana, který nepravdivě bagatelizoval zásah na Národní třídě.

Tady bych ovšem připomenul, že větší masakr se udál ve dnech 20-22. 8. 1969, tam bylo 5 mrtvých, mnoho raněných a také mnoho zmlácených.

P. Vaňura 23.11.2014 10:42

Nezapomeňte, že rozdělení na "havlovce," "klauzovce" a

"zemanovce" se událo mnohem později. Miloš Zeman mimo jiné patřil k řečníkům na Letné v sobotu 25. 11. 1989.

Též se zapomíná, že to celé moderoval nynější biskup Václav Malý, Havel byl na tom ještě zdravotně dost špatně.

Tady bych připomněl mě jménem neznámého hrdinu z října 1989. Havel byl v té době nemocen (patrně zápal plic) a jeho ošetřující lékař byl z nemocnice Na Františku. StB si Havla netroufla tehdy zavřít, už by to vzbudilo moc velkou pozornost. Nařízený toho lékaře, šéf  OÚNZ Praha 1 proto tehdy ječel do telefonu na toho lékaře aby koukal Havla "uschopnit," ale ten lékař to ODMÍTL. Věděl jsem to už tehdy, má matka pravovala jako zdravotní sestra na Praze 1, byť nikoliv na Františku. Těsně po sametové revoluci, když ještě Petr Pithart neslyšel "trávu růst" ten ředitel okamžitě vyletěl z funkce a Rudé Praávo o tom pak psalo, jak se "pronásledují komunisté."

B. Rybák 23.11.2014 13:55

Re: Šmankote.. to je prohřešek ty dvě desky..

Na revoltě ze 17. listopadu 89 V. Havel žádný podíl neměl, pozitivně ho tehdy vnímala jenom nepatrná část veřejnosti a P&L neznal téměř nikdo.

Pravdou je, že díky KGBácké iniciativě MOSTY (Kocáb, Horáček) se P&L (V. Havel + levicoví osmašedesátníci) napojili na protijakešovské komunisty s jejichž pomocí úplně ovládli tribuny (nepustili tam skutečné liberální antikomunisty - např. stranu pana Mandlera) a až ke škodě nás všech, žvanivě a zmateně a nedemokraticky ovládli a bez standarních politických stran a standardních prozápadních politických cílů chtěli trvale ovládat naši politiku, v čemž jim zabránil až V. Klaus. Na to velké polistopadové zklamání vzpomínám opravdu nerad!

O. Mayer 23.11.2014 13:17

co by musel Zeman udělat?

.. asi by úplně stačilo, kdyby se nechoval jako hovado.

V. Podracký 22.11.2014 17:30

Ta desky neříkají totéž

a vůbec nevadí, že jsou tam dvě. Může tma být třeba i časem třetí. Nic se nestane.

K. Vyšata 22.11.2014 10:36

Typický pokrytecký článek,

-nechci přidávat další-, jen lakonicky v pokračování naházím na Zemana špínu. Úkol splněn, boj pokračuje. A ta upřímná fabulace, vše už je omleté na dřeň, tak si něco přidáme, v našem světě mediální ubohosti se to ujme jako pravda.

J. Huml 22.11.2014 17:02

Re: Typický pokrytecký článek,

Anonym, jaka to vizitka zbabelosti a pokrytectvi nas chce poucovat o pravde?

V. Čermák 22.11.2014 17:55

Re: Typický pokrytecký článek,

Já říkám to samé pane Humle, jakým způsobem budete znevěrohodňovat mě?

K. Vyšata 22.11.2014 17:55

Re: Typický pokrytecký článek,

Pokud použijete rozum a máte trochu počítačové gramotnosti asi časem najdete řešení. Zatím se můžete zamyslet třeba nad Astonem. A ještě, můžete mi vysvětlit proč vás tak zajímá ne obsah příspěvku, ale bezvýznamnost podpisu autora? Moje jméno v republice nosí spousta lidí, nick Atas9 ne. Takže Aston, Atas9 nebo kdokoliv jiný, zaměřte se na obsah a potom reagujte, ovšem bez nálepek vycházejících z vašeho nepochopení diskuze.

O. Mayer 23.11.2014 13:20

Re: Typický pokrytecký článek,

.. počítačovou gramotnost samozřejmě použít lze, teď jenom jestli vaše skutečná identita vůbec někoho zajímá.

K. Vyšata 23.11.2014 13:51

Re: Typický pokrytecký článek,

Jestli vás něco zajímá nebo ne není v této diskuzi relevantní, já jsem odpovídal někomu jinému. Ale musel jste se vykecnout, že?

J. Urban 22.11.2014 23:20

Re: Typický pokrytecký článek,

Je to nějaký Vyšata Karel. Ale možná ani to není jeho pravé jméno. Divil bych se, kdyby bylo.

B. Rybák 22.11.2014 17:09

Re: Typický pokrytecký článek,

Přesně tak! Kromě toho to není stejná deska, protože tato pamětní deska připomíná pietní setkání 5 prezidentů k výročí 17. listopadu!

Snad historie milosrdně zapomene na urážku náš stát tam reprezentujícího prezidenta, ostatních zúčastněných prezidentů (a jejich států) a především oněch statečných, jejichž "pieta" byla hulvátsky zneuctěna.

J. Kombercová 22.11.2014 19:04

Re: Typický pokrytecký článek,

Ostatním zúčastněným prezidentům byla přítomnými věnována pozornost, jaké si zasloužili, a protože si ji zasloužili, byla jim projevena potleskem i úcta. Pieta, prosím Vás, nepřehánějte, pro tu vzpomínku tam ti všichni lidé byli, byli i na Národní třídě, kam Zeman nepřišel, že...

B. Rybák 23.11.2014 13:21

Re: Typický pokrytecký článek,

Ti ostudní hulváti svým ječením a pískáním přehlušili projevy účastníků listopadu 89, projev rektora UK, československou i studentskou hymnu, zasáhli vajíčkem německého prezidenta a na minutu se utišili až po výzvě jednoho z prezidentů.

Jejich počínání odsoudili všechny zúčastněné studentské organizace a hájit ho se ho neodvážil žádný z politiků a odsoudilo ho i 71% účastníků ankety TN.cz. Byli to oni, kdo měli své postoje vůči prezidentu Zemanovi vyjadřovat jinde a úplně jinak!

V. Heidlerová 22.11.2014 19:40

Re: Typický pokrytecký článek,

Publikum se chovalo v porovnání s dlouhodobým chováním Ovara velmi kultivovaně. Aplaudovalo projevům presidentů, drželo důstojně minutu ticha za oběti totality, zpívalo společně dobře a dojemně českou hymnu. Za to ostatní si může jen a jen president .UNDA, který je hanbou naší země. Bylo divné, že tam nebyli vůdci studentů z r. 1989 - Mejstřík, Pánek - nebo oblíbený herec Honza Potměšil. Proboha, co za poradce má ta hrouda tuku s alkoholem místo krve?

A. Sedláčková 22.11.2014 9:11

Myslím,

že se říká: kdo,když ne my - kdy,když ne teď. Takhle mne to tahá za oči. Jinak je ta první deska příliš stručná - za pár let nebude nikdo vědět, vo co go. Takže ta druhá to vysvětlí...

J. Urban 22.11.2014 8:14

Dobré, až na to, že jste

v úvodu článku nemusel urážet dlaždiče, kteří se živí opravdu těžkou prací. Jakékoliv srovnávání s Vožungrem je proto zcela mimo mísu.

V. Kain 22.11.2014 11:02

Re: Dobré, až na to, že jste

Je třeba se na to podívat i trochu z jiného úhlu.Jakou jsme měli možnost si zvolit toho správného prezidenta? A kdo by to vůbec měl být aby vyhovoval všem.Z těch kandidátů kteří byli po ruce je bohužel Zeman ten nevhodnější.Protože aby tam opruzoval starý Hajný alias Vopěnka,tak to by se možná líbilo pravdě a lásce,ale jinač Schwarzenberg už nadělal ostudy dost a bude jenom dobře až navždy zmizí z politické scény rakušák provařenej.

A. Sekanina 22.11.2014 16:09

Re: Dobré, až na to, že jste

KAŽDÝ z těch původních prezidentských kandidátů by byl lepším prezidentem, než tenhle.

E. Erat 22.11.2014 16:58

Re: Dobré, až na to, že jste

Ano,třeba Bobošíková.

B. Rybák 22.11.2014 17:11

Re: Dobré, až na to, že jste

Ano. Pouze ona!

V. Kusý 23.11.2014 13:04

Re: Dobré, až na to, že jste

Čéče, už začínám věřit, že toho Abela rohnuli voni.