28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Dva podpisy

S volbou prezidenta se vynořují mementa, která problikávají kandidaturou pana Drahoše (podpis na petici proti nenávisti) a kandidaturou expremiéra Topolánka (Lisabonská smlouva). Lze dát rovnítko mezi tyto dvě rozdílné události?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 11.1.2018 20:43

NEVOLIT EUROHUJERY !!!

M. Prokop 11.1.2018 21:14

Re: NEVOLIT EUROHUJERY !!!

A hlavně ne rusohujera Zemana!

Š. Hašek 11.1.2018 17:20

Tak mě napadlo .... mimo ty podpisy ...

Ti "hlavní, uhlazení, vychovaní, přátelští" kandidáti (jeden sice v politice chodí do 1.C, druhý zas v pětatřiceti aktivně v Africe zjistil, že na Bulovce umíme léčit trošku líp než v Keni (wirklich kolosal) - propásli několik možností, jak (na výši) odpovědět na "základní" otázku/špek redaktorů - na otázku: Jak se Vám jeví současný president? Mohli jednoduše odpovědět: Pane redaktore, všichni tady našeho presidenta už známe, Vy ne? Hodnocení provedou voliči, ztrácíme spolu čas.

Takhle by totiž odpověděla většina zkušených, vychovaných ..... . I u nás v hospodě, ale jen po jednom pivě ovšem, potom by začala tlačenice!

Prošvihli to, několik i pavlačově krafalo, prostě politpsychologů nasr ..... . Asi zapomněli, že i oni mají pouze jeden hlas do té bedny. Prostě ty reflektory a Moravec, to je droga!

Nebo měli strach, že za elegantní poukaz na množinu voličů dostanou na triko: vulgární, dělá si z našich (moudrých) otázek legraci, arogantní, bacha na něho, ...... ??

Zítra začne být veselo .....

M. Valenta 11.1.2018 13:55

Ani Vás nikdo nenutil

napsat tuhle slátaninu, teda snad.

M. Prokop 11.1.2018 10:41

Pan Topolánek hlavně

vytvářel tlak na ty rozumnější v ODS, kteří podpis odmítali.

Nemá si tedy s panem Drahošem co vyčítat.

J. Kanioková 11.1.2018 20:38

Přesně !

Nemůžu mezi nimi vidět rozdíl. Prostě uhli, podvolili se. To pro mě nejsou vůdci, státníci, myslící PŘEDEVŠÍM na zájmy svých občanů. Na zájmy své vlasti.

Nemůžu volit ani jednoho z nich..

J. Pražák 11.1.2018 10:06

První vítač, druhý slaboch

Ani jeden ze jmenovaných kandidátů není proto volitelný.

Š. Hašek 11.1.2018 10:15

Re: První vítač, druhý slaboch

První vítač, druhý hochštapler (bez aristokratického původu), který spoléhá na zapomnětlivost veřejnosti.

Dle mého názoru ten druhý o řád lepší. My skauti počítáme i se záchrannou variantou.

Jinak - souhlas s Vámi.

P. Vaňura 11.1.2018 10:48

Souhlas

P. Lenc 11.1.2018 9:50

Po té

neuvěřitelné mediální špíně ve které koupali Topolánka konečně rozumný článek.Ano, kdo má paměť tak pamatuje ty útoky na Klause a Topolánka.

J. Kanioková 11.1.2018 20:52

Pamatuji si to až moc dobře,

přesto Topolánkovi nebudu už nikdy věřit !

A. Alda 11.1.2018 9:36

Pan Drahoš nejen podepsal tu šílenou protičeskou petici,

ale i nadále projevuje své pohrdání "obyčejnými lidmi".

Pan Topolánek však od doby podpisu Lisabonské smlouvy a hanebného nátlaku na presidenta Klause k podpisu Lisabonské smlouvy prošel velkou proměnou, zcela zásadní životní změnou: nechal se v pozdní dospělosti pokřtít. Či slovy Nového zákona: svlékl starého člověka a narodil se znovu. Z toho v dnešní době nejsou žádné výhody (ani tomu Großovi to nijak nepomohlo), spíš naopak.

Oba dva ve svém minulém životě udělali tyto dva špatné činy (podpisy) a samozřejmě i mnoho jiných špatných činů (jako každý), ale jen Topolánek se od toho distancoval a projevil radikální vůli být jiným, totálně se změnit.

T. Hraj 11.1.2018 9:56

Re: Pan Drahoš nejen podepsal tu šílenou protičeskou petici,

Mm, snad máte pravdu. Alespoň částečně.

B. Graf 11.1.2018 9:30

Drahoš svým podpisem neselhal!

Drahoš jen potvrdil svou dlouholetou orientaci na genocidní politiku Římského klubu. Pro zdravě "prolidsky" uvažujícího člověka je proto pan akademik jen těžko volitelný a například pro pravověrné katolíky je nevolitelný zcela.

A. Alda 11.1.2018 9:37

Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

V Drahošovi spatřuji mimořádně velké nebezpečí.

P. Lenc 11.1.2018 9:46

Re: Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

Ano, je falešný jak jeho brýle.

Z. Lapil 11.1.2018 13:05

Re: Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

Brejle má pravý. Fakt.

Š. Hašek 11.1.2018 10:09

Re: Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

Drahoš je Slovák Kiska na druhou.

R. Gramblička 11.1.2018 10:51

Re: Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

Ale kdeže, pán Hašek, na našeho rezidenta a Bútorovú bábku, svatého Andreja, nemá ani desať Drahošov dohromady. Tak odpornú, bezcharakternú a beznázorovú postavičku mohli neoliberální súdruhovia stvoriť iba u nás v Blave. Traduje sa, že svatý Andrej nie je schopný vypotiť vlastný názor s výnimkou žvástov o fašizme, extrémizme a plíživom zle. Aký bude Drahoš, sa teprve ukáže. (Ak bude zvolený)

Š. Hašek 11.1.2018 13:30

Re: Jsem rozhodnut volit proti Drahošovi koholi.

Pán Gramblička,

děkuji za doškolení/připomínku. Na Slovensko jsem jezdil od sedmnácti, tam ještě na Královej holi teprve stavěli vysílač ..........

Stran charakteristiky vášho presidenta jsem se snažil být jaksi diplomaticky umírněný. Vzhledem k citovým vazbám. Samozřejmě souhlasím s Vaší krátkým a jadrným popisem toho beztvarého "úředníka" z Bratislavy.

U nás tč. jest Drahoš miláčkem poslucháren, také ženy vzdychají......

T. Hraj 11.1.2018 8:53

nejmenší ze zel

Topolánek byl jistě pod tlakem. Přesto ale jeho věta "Radost z toho nemám, ale podepsat se to musí" jeho politickou důvěryhodnost zcela odepsala (a tento stín vrhla na celou ODS).

Přesto ho budu jakožto menší zlo v druhém kole volit ať už proti Drahošovi (bez váhání) nebo proti Zemanovi (kde si to ještě rozmyslím).

P. Rudolf 11.1.2018 7:46

Proruské krysy

opět začínají vylézat z děr. Sledujme pozorně, koho podporují, to nám nejlépe ukáže, koho chleba ti podporovaní jí a čí písně, v případě zvolení, budou zpívat.

M. Bouček 11.1.2018 8:41

Re: Proruské krysy

Růdo, Růdo, ty už nezmoudříš...!

M. Prokop 11.1.2018 10:42

Re: Proruské krysy

Přišel by o živobytí.

J. Kanioková 11.1.2018 20:47

A čí krysa jste vy ?

P. Maleček 11.1.2018 7:32

Drahoš tohle zmastil, přesto je můj kandidát.

Tenhle Drahošův podpis mi vadí, ale přesto v tom výběru co je, je mým favoritem.

To co mi vadí, však není Drahošova proislámská naivita, ale ta elitní arogance, co má ty dole za blbce. I Drahoš prostě není lilium.

P. Zinga 11.1.2018 7:38

Re: Drahoš tohle zmastil, přesto je můj kandidát.

Pokud vím, Malečku, Zemanovi vytýkáte taky aroganci. A u Drahoše ji tolerujete? Hajzl, ale náš?

Nikdo není lilium. Ale Drahoš je Kašpárek na niti. Kdo ho vede? To už radši ten Topolánek. Ale já-z nouze- volím Zemana. Jako Vy-menší zlo. akorát obráceně.

Z. Lapil 11.1.2018 13:03

Re: Drahoš tohle zmastil, přesto je můj kandidát.

Věřte tomu, že Drahoše rozhodně nedovedete, kam nebude chtít. A upřímně - pořádně nevím, jak vypadá v televizi, ale v osobním styku v něm není arogance ani náznakem.

J. Kanioková 11.1.2018 20:42

Ani jeden z nich by asi neodolal tlaku z Brusele !.

P. Kučera 11.1.2018 6:47

Podepsal bych to taky

Pan Troška odsuzuje petici, která neříká nic jiného, než že "toto téma musí být předmětem diskuze, ta však musí být vedena s chladnou hlavou a na základě faktů". Je to zcela jasný a dokonce jedině adekvátní přístup k řešení (jakéhokoli!) problému a já bych, být osloveným vědcem, podepsal bez váhání. Troško, Troško, trošku víc rozumu a míň emocí!