20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Druzí už nebudeme

Pravděpodobnou ambicí prezidenta Miloše Zemana bylo, abychom byli první, kdo přestěhuje ambasádu v Izraeli z Tel Avivu do Jeruzaléma. Šéf Bílého domu byl rychlejší. Tím to ovšem neskončilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 29.12.2017 16:29

Inu, v totalitní EU

zase musíme kamarádit s Palestinci a podporovat jejich národně- osvobozenecký boj. Jako pod sovětskými křídly. Trnitá cesta od socialismu k socialismu.

P. Maleček 29.12.2017 11:27

Rozhodne to, odkud to bude Babišov víc sypat.

Vzhledem k tomu, že dnes je ČR vláda plně podřízena tomu, aby to Babišovi ze státu i EU co nejvíc do Agrofertu sypalo, rozhodne i v tomto případě co bude pro Babišovu kapsu výhodnější a bezpečnější.

Zatím to spíš vypadá, že Babiš přitlačen ke zdi OLAFem, o přesunu ČR ambasády ani nepípne. To by pak palestinco-milci ovládající Brusel, mohli draka OLAFa na Babiše pustit.

V. Čermák 29.12.2017 14:33

Re: Rozhodne to, odkud to bude Babišov víc sypat.

Já žiju v domění, že Brusel už draka Olafa pustil....

D. Novak 29.12.2017 15:20

Re: Rozhodne to, odkud to bude Babišov víc sypat.

A co drží Brusel na Norsko, Nový Zéland či Japonsko? Ti také hlasovaly v souladu s mezinárodním právem, tedy že žádná země nesmí v tomto konfliktu získat území válkou.

J. Kopeček 29.12.2017 11:06

Ach bože!

Prezident si může žvanit co chce, ale na to, kde má být naše velvyslanectví má asi takový vliv jako na počasí. O tom prezident samozřejmě nerozhoduje. Je ale otázkou, jestli se mají dodržovat nějaká rozhodnutí rady OSN či ne? A jestli ne, tak proč někdo tlačí na Kima, aby se jimi řídil, když židé na rozhodnutí rady OSN také kašlou. Autor moc dobře ví, jaké rozhodnutí mám na mysli. A jestli bude stěhovat velvyslanectví z nějakého Tararingapatánu je opravdu nepodstatné. Postoj vlád drtivé většiny světa je jasné a vypadá to tak, že i my nic stěhovat nebudeme i kdyby Zeman se Stejskalem vyhlásili protestní hladovku..

P. Vaňura 29.12.2017 16:18

Arabové reagovali na usnesení OSN o vzniku Izraele

VÁLKOU!

A Izrael ví, že pokud se vojensky neubrání, bude mu OSN asi tak platné, jako Budapešťské memorandum Ukrajině.

J. Jurax 29.12.2017 20:43

Re: Arabové reagovali na usnesení OSN o vzniku Izraele

Ano, tak to je.

Palestinci už tu svou Palestinu mohli mít dávno, jenže to by museli pracovat a ne furt intifádit. A jako stát by museli dodržovat jistá pravidla, což dnes jako bezprizorné území obydlené teroristy, jimž vládnou teroristé, nemusí. A EU jim platí ...

P. Vaňura 29.12.2017 10:11

Pane Stejskal, můžete objasnit důvody takového

rozumného postoje zmíněných malých zemí?

V. Novák 29.12.2017 21:35

Re: Pane Stejskal, můžete objasnit důvody takového

"Money, money, money"?

J. Zaorálek 29.12.2017 8:25

Pro mne je to zklamání. Samozřejmě, Andrejko není vlastně politik, je to podnikatel. Pravda a nějaký zásady mu jsou ukradený. Ale Zeman by v tomhle na něj mohl zatlačit, ale zatím se zdá, že se tak neděje. Technicky vzato si myslim, ze vlastně ta nesmyslná víra ve vznik Palestinského státu s Jeruzalemem jako hlavním městem nebrání uznat Jeruzalém za hlavní město Izraele. Tedy pokud ti šašci mysli vážně to, že Jeruzalém bude hlavní město obou států.

P. Lenc 29.12.2017 9:30

Re:

Andrejko se vyjádřil jasně, od Izraele jeho podniky dotace nedostávají.

R. Gramblička 29.12.2017 7:36

Tož tak, kdybychom chtěli

můžeme to udělat furt jako první. Amíci budou mít práci s nalezením vhodného objektu a zajištěním bezpečnosti. Otázka je, zda musíme být mezi prvními? Moje odpověď: nemusíme

V. Kotas 29.12.2017 6:46

Zřejmě nebudeme ani desátí.

Přitom máme výhodu toho, jak si nás Izrael váží za to, jak jsme mu pomáhali při jeho vzniku.

J. Hrabě 29.12.2017 6:38

můj názor

To jakože nějaká omezená komunita u nás rozhodne,že budem největším přítelem Izraele na věčné časy a nikdy jinak?Bez diskuze,bez ničeho? Žádná velká změna oproti minulosti...

J. Schwarz 29.12.2017 7:45

Re: můj názor

"Velká diskuse" se snad konala už za komančů, kdy se "náš Lid" spontánně rozhodl podpořit "Lid" palestiny...

M. Prokop 29.12.2017 9:03

Re: můj názor

Bohužel zde nějaké omezené komunity rozhodují o věcech nepoměrně škodlivějších, třeba podpisu LS.

J. Vintr 29.12.2017 2:13

V případě našich politiků nejde o žádnou víru

ale o vlezdoprdelismus vůči Bruselu.

D. Novak 29.12.2017 2:27

Re: V případě našich politiků nejde o žádnou víru

Raději ten Brusel než Tel Aviv.

M. Koutný 29.12.2017 8:38

Re: V případě našich politiků nejde o žádnou víru

Nejvíc by se Vám ale líbil Norimberk, že?

I. Širůček 29.12.2017 18:24

Re: V případě našich politiků nejde o žádnou víru

No, von taky nejni Norimberk jako Norimberk ...

H. Lukešová 29.12.2017 9:59

Re: V případě našich politiků nejde o žádnou víru

My podlézáme muslimům, což vám vyhovuje...

P. Vaňura 29.12.2017 10:38

Radějí Tel Aviv nežli Brusel

A obávám se, že může časem platit "raději Moskva, nežli Brusel." Nikdy bych nevěřil, že něco takového může být možné, ale blbost Bruselu hvězd se dotýká!

I. Širůček 29.12.2017 18:25

Re: Radějí Tel Aviv nežli Brusel

to záleží, kolik bude Moskva platit ...

D. Šimáček 29.12.2017 0:16

Morales obnovuje morálku

nyní v diplomatických kruzích

D. Novak 29.12.2017 2:27

A tohle je morálka v praxi.

Nakládačka 128 ku 9 je všeříkající.

https://www.youtube.com/watch?v=T2G8tz0joQY

J. Zaorálek 29.12.2017 9:16

Re: A tohle je morálka v praxi.

Díky, je to nádherná agitka, pěkně sestříhaná a vůbec. Kvalitní propagandistické dílko. A hle, funguje!!!

D. Novak 29.12.2017 15:18

Re: A tohle je morálka v praxi.

Že je to statečná žena. Brání svoji zemi před okupantem. Než to sionistického teroristu vyhnala ze svého domu, tak se ho měla zeptat odkud jsou jeho rodiče. S jistou mírou pravděpodobnosti by odpověděl že z Polska. Tak ho měla vyhnat nejen ze svého domu, ale i ze své země. Neboť rodiče té Palestinky se narodili v Palestině, ale rodiče těch sionácků se v Palestině nenarodili. Jsou to vetřelci.

J. Ráž 29.12.2017 15:55

Re: A tohle je morálka v praxi.

Takové názory měl před časem jeden rakouský zneuznaný malíř Adolf. Jak se stal německým kancléřem, tak ty sionisty hned vystěhoval do Polska. Našel jim náhradní ubytování u nějaké Osvětimi a nechal jim postavit nové město s názvem Treblinka. To by se Vám líbilo,kdyby to ti stateční Palestinci zopakovali, že ano?

J. Zaorálek 29.12.2017 16:12

Ano, bylo by zajímavé zjistit, odkud pochází předci všech zúčastněných. Ovšem Židé na území současného Izraele žijí nepřetržitě už vice než 3000 let, ve větším ci menším množství, takže z tohoto pohledu mají na to území nárok. Samozřejmě pochopitelný nárok maji taktéž arabští obyvatelé, kteří tam žijí take nekolik generací. Stát Izrael vznikl na základě rezoluce OSN z roku 1947, tuším č. 181, podle které měly vzniknout 2 státy - Izrael a Palestina. Jeruzalém měl mít zvláštní status. Židé se zmíněnou rezolucí řídili a založili Izrael. Palestinští Arabové se naproti tomu rezolucí neridili, stát nezalozili, misto toho vyhlásili Izraeli okamžitě válku, spolu s okolními arabskými zeměmi.

Jejich snaha tedy směřovala k ovládnutí území válkou, což pry dle mezinárodního práva nelze. Kdyby se, stejně jako Izrael, ridili rezolucí OSN, situace by byla jiná. Jak jistě víte, ve státu Izrael zije hodně Palestinců, Arabů a daří se jim velmi dobře. Míra svobody a životní úrovně se samozřejmě nedá srovnávat s okolními Arabskými zeměmi.

P. Vaňura 29.12.2017 16:23

Palestinští Arabové jsou potomky muslimských agresorů!

ALE ten izraelský voják by mohl také říci, že jeho rodina přišla (byly vyhnána) třeba z Alžírska!

Muslimové jsou vetřelci minimálně v celé Evropě!