19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Drahoš a muslimská imigrace

Ohledně vztahu prezidentského kandidáta Jiřího Drahoše k problematice imigrace se rozpoutala poměrně ostrá debata, která byla ještě umocněna, když spolek Přátel Miloše Zemana zveřejnil billboardy a inzerci s nápisem: „Stop imigrantům a Drahošovi. Tato země je naše! Volte Zemana!“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 25.1.2018 19:11

Přeji všem zítra a pozítří

"pevnou ruku".

Budete volit někoho "kdo nikomu nevadí".

Budete volit někoho, "kdo sakra někomu vadí".

P. Klíma 25.1.2018 17:45

Přidávám si autora do seznamu slušných a moudrých lidí.

P. Klíma 25.1.2018 17:33

Mahmoud Husain Drahoš 🦍🐒💩 je za pět korun drahý...

F. Houžňák 25.1.2018 17:28

V Němcku právě probíhá proces proti 3 "uprchlíkům",

kteří zde hledali a našli ochranu v roce 2015, a hned vzápětí jako poděkování začali připravovat masové vraždy Němců: https://goo.gl/GFXve1 . Samozřejmě byli "řádně prověřeni", jak to žádá Drahoš.

F. Houžňák 25.1.2018 16:55

Obávám se, že oproti minulosti silně ztrácíte glanc

a řežete si jednu ostudu za druhou. Jedna z vlastností fanatických obhajovatelů čehokoli je jejich intelektuální nepoctivost, a obávám se, že jste jí propadl. Třeba vás to potom zase přejde a doufám, že se za to budete stydět. Stává se to i jinak normálním lidem, nejste sám, ale je to poměrně smutný pohled. Taky jsem netušil, že váš favorit má tak něžný zadek, že ho z konceptu vyvede i pro něj údajně nepohodlné křeslo. Že se nestydí.

F. Houžňák 25.1.2018 17:11

To patřilo

p. Lapilovi.

F. Houžňák 25.1.2018 16:51

Líbí se mi, jak někteří místní diskutéři obhajují

Drahoše, že prý "má páteř". Ponecháme-li stranou fakt, že Zeman - kterému všichni pravdoláskovníci už řadu let sprostě nadávají a dožadují se, aby své názory změnil, a von ne - má páteř skutečně ověřenou a ne sestavenou z líbivých keců jako Drahoš, zůstává následující: Drahoš chce mít páteř za naše peníze, a ne za svoje. Ze svého pro svojí páteř ještě nenasadil nic.

F. Houžňák 25.1.2018 16:46

Východoněmecký Cottbus: rozvrat školského systému

začíná být rychle realitou, denní přepady Němců od "těch, co hledají ochranu" (Arabové, vydávající se za Syřany, většinou používají při přepadech nože, vyžadují od domácích "respekt" a když jim Němci třeba nedají přednost ve dveřích, je to pro "uprchlíky" důvod k vraždě): https://goo.gl/mQnUVL . Ať žije Drahoš a naše milovaná Evropská Únie!

M. Gavlák 25.1.2018 16:16

Proč Neff dává prostor

exotům z proruských dezinformačních serverů? Chce snad konkurovat "Parlamentním" listům? To mi hlava nebere...

A. Alda 25.1.2018 16:29

Protože je demokrat.

Na rozdíl od Vás.

J. Novotny 25.1.2018 16:46

Re: Proč Neff dává prostor

Vám hlava nebere víc věcí. Třeba to, že psychopat nemusí být v některých situacích a profesích nevýhodou.

https://xman.idnes.cz/psychopati-chirurgove-umelci-kreativita-f11-/xman-styl.aspx?c=A170816_174635_xman-styl_fro

P. Grigar 25.1.2018 17:28

Re: Proč Neff dává prostor

Necítím se až tak starý, ale vzhledem k roku narození 1958 už něco pamatuji. Vaše prohlášení je na úrovni srovnatelné s Rudým právem let 70-tých. Kdo nemluví jak nám libo, ten nemá právo být slyšen...

L. Kasala 25.1.2018 15:38

Drahoš a muslumská emigrace

Pokud by autor měl nakrásně pravdu, což podle mne nemá, tak prezident nerozhoduje o tom, že budeme přijímat imigranty. Na to máme vládu a parlament. Autor, označující se za šéfredaktora, to jistě dobře ví, takže z jeho strany nejde o nic jiného, než házet špínu na J. Drahoše a oblbovat lidí, aby volili M. Zemana.

J. Novotny 25.1.2018 16:01

Re: Drahoš a muslumská emigrace

V tomto se mýlíte. Prezident se účastní zahraniční politiky. Díky Havlovi jsme se třeba dostali do NATO.

Ústava mu dává k tomu prostor, zároveň jej omezuje, aby nemohl provádět závazná rozhodnutí samostatně.

M. Gavlák 25.1.2018 16:18

Re: Drahoš a muslumská emigrace

V tom se mýlíte. Zahraniční politiku určuje vláda, prezident má reprezentační význam. Prezident může v zahraničí tak dělat ostudu, pokud je to psychopat, jako je Zeman...

J. Novotny 25.1.2018 16:28

Sjednávání a ratifikaci považujete za pouhou reprezentaci?

Článek 63 (1) Prezident republiky dále

a) zastupuje stát navenek,

b) sjednává a ratifikuje mezinárodní smlouvy; sjednávání mezinárodních smluv může přenést na vládu nebo s jejím souhlasem na její jednotlivé členy,

c) je vrchním velitelem ozbrojených sil,...

... (3) Rozhodnutí prezidenta republiky vydané podle odstavce 1 a 2 vyžaduje ke své platnosti spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády.(4) Za rozhodnutí prezidenta republiky, které vyžaduje spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády, odpovídá vláda.

P. Grigar 25.1.2018 17:32

Re: Drahoš a muslumská emigrace

Nadávky, urážky.. to vám jde, a co nějaká argumentace, nebyla by?

Z dálky vypadal jako blb, z blízka to byla pravda.

M. Pernický 25.1.2018 18:34

Re: Drahoš a muslumská emigrace

Pane Gavlák,toho psychopata jste si mohl odpustit. Většina z nás má informace z medii a jsme pod jejich vlivem a že byste měl schopnost tak rychle stanovil diagnozu.

P. Rudolf 25.1.2018 16:06

Re: Drahoš a muslumská emigrace

Přesně tak. Ale někteří tak strašně rádi lžou.

J. Novotny 25.1.2018 16:16

Re: Drahoš a muslumská emigrace

Případně čtou Ústavu ČR, včetně par 63. Některé pravomoci převedl prezident Havel na vládu, či příslušného člena vlády, nicméně to je s výhradou jiného rozhodnutí v jednotlivých případech.

Prezident ČR tak má nejenom možnost zahraniční politiku ovlivnit, ale dokonce primární zodpovědnost vyplývající z par 63 Ústavy ČR.

J. Vlček 25.1.2018 17:15

Re: Drahoš a muslumská emigrace

Jako třeba vy, pane Rudolfe, že. To jte zapomněl poznamenat.

J. Novotny 25.1.2018 15:18

Drahoš se nechal zblbnout Merkelovou, ta taky tvrdila, že

uprchlíky Německo zvládne. Prý 2600 není pro ČR problém. Blbost, pane profesore. ČR nedokáže desítky let zvládnout skupinu obyvatel, která má významně odlišný hodnotový žebříček, než většinová populace. A to mají romové většinou obstojnou znalost jazyka a křesťanské náboženství.

Islámští migranti jsou řádově jinde.

A. Alda 25.1.2018 15:10

Drahoš není politik.

Jeho první politické vystoupení byla právě ta výzva.

Výzva k přijímání imigrantů a k zavedení cenzury a trestání těch, kdo pronášeji nepohodlné názor. Výzva plná povýšenecké zpupnosti k lidem nepatřícím do akademického a uměleckého světa.

Nikdy předtím nic politického nekonal. Byl konformní i s komunistickou mocí (viz např. https://www.lidovky.cz/Prezidentske-zivotopisy.aspx). Stejně tak bude konformní i s mocí bruselskou.

P. Mark 25.1.2018 14:54

Pokud bych prchal před válkou:

Mnozí říkají že 2600 uprchlíků není problém.dostanou azyl a požádají osloučení rodiny.Z 2600 lidí je jich najednou daleko víc.A že mají vícero přízně než my, to je doufám jasné i těm kteří je tu vítají a hned tu máme no-go zony jako v MALMÉÉÉ.

P. Rudolf 25.1.2018 14:16

No, hlavně ať nás

ten milosrdný ochraňuje před nekvalitními a prolhanými novináři a šéfredaktory.

J. Vlček 25.1.2018 14:27

Re: No, hlavně ať nás

...a podobnými přispěvateli jako jsou například pan Rudolf a jemu podobní.

P. Rudolf 25.1.2018 16:03

Re: No, hlavně ať nás

Ale čtete mne hochu evidentně rád, že?!

J. Vlček 25.1.2018 17:19

Re: No, hlavně ať nás

Však také ty vaše bláboly nezapomenu nikdy okomentovat. To aby někdo neupadl v dojem, že je píše normální člověk.

J. Novotny 25.1.2018 12:48

Pan Drahoš něco k uprchlíkům říká a pořád říká, konsistentně

protože mu řekli, že to je to, co v rámci kampaně musí říkat. Ale říká to tak, že je zjevné, že se s tím vnitřně neztotožňuje.

Zeman to říká tak, že je o tom přesvědčen, dokonce to říkal v době, kdy byl za to haněn.

I. Schlägel 25.1.2018 11:33

Pokud bych prchal před válkou

a přitom bych měl na výběr mezi Řeckem a Německem, volil bych Německo. Fakt, že lidé prchají před válkou jistě neznamená, že při tom přestávají ekonomicky myslet. Ohledně pana Drahoše, je to humanista, přemýšlí jako humanista, vyjadřuje se jako humanista. To neznamená, že není schopen dělat praktickou politiku. Jasně se vymezil proti kvótám a ekonomické migraci a dobře ví, že mu to budou všichni neustále připomínat. Pan Drahoš vypadá jako člověk, který má páteř. Že se pomoc "uprchlíkům" zejména díky západním levicovým liberálům zvrhla v cosi obludného a nebezpečného, o tom není pochyb. Rozhodující bude práce vlády a parlamentu.