20.1.2020 | Svátek má Ilona



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: Do Prahy! Do Senátu!



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 43, poslední: 14.10.2012 14:29, přehled diskusí

Byl to atentát!:
Autor: J. Belling Datum: 14.10.2012 14:29

Jaký prezident - takový atentát.

Chápeme dění kolem nás nebo nechápeme ?:
Autor: P. Trčka Datum: 11.10.2012 19:58

Vážení diskutéři, nemám pravomoc soudce ani žádná jiná práva soudit, posuzovat nebo hodnotit vaše  vyjádření k článku pisatele pana Vaška, ale myslím , že jen málo z vás pochopilo , co chtěl pan Vašek svým článkem nám všem sdělit.

Přiznejme si, že  reakce pana hejtmana Eichlera popsaná panem Ing Vaškem byla naprosto věrná a odpovídající uveřejněnému videu.  Vždyť pan Hejtman  koukal z metrové vzdálenosti na to, jak jakýsi člověk míří na prezidenta pistolí , mačká kohoutek a on neudělal vůbec nic. Jenom opravdu koukal.  Dále pak , kdo to je pan Vondrouš, kdo mu dal právo takto jednat a kdo stojí o to, co si pan Vondrouš myslí. Ten , kdo má opravdové starosti o rodinu, zaměstnání či firmu, rozhodně nemá čas přemýšlet a konat jako pan Vondrouš. Souhlasím s panem Vaškem ve všech argumentech. Hulvátsví obarvené na červno, modro, či zeleno do veřejného života napatří a nikdo z nás je nechce.

  

  

 

Re: Chápeme dění kolem nás nebo nechápeme ?:
Autor: B. Brousková Datum: 11.10.2012 20:50

 Mohl byste popsat co dělali ti ostatní okolo? Hejtman jenom koukal, zatímco ti ostatní bděle a ostražitě zírali? Spíše se rozpačitě šklebili. Nikdo, dokonce ani ochranka, která je za to placena, neudělala přece vůbec nic!  Vidíte na tom videu někoho, kdo má alespoň nějakou minimální snahu nějak zasáhnout? A za to všechno může bídák hejtman, který nekonal? Jste při smyslech?

Re: Chápeme dění kolem nás nebo nechápeme ?:
Autor: M. Kosejk Datum: 11.10.2012 21:26

Ano, to je ten oblíbený princip kolektivní neodpovědnosti: "Byli tam všichni, nikdo neudělal nic, ergo kladívko nikdo za nic nemůže." Tahle mentalita tady udržela socík až do roku 1989. Hejtman je vysoký zástupce státu, měl by tedy být loajální ke všem jeho institucím - včetně instituce prezidenta. Protože pokud nectí stát, tak zpochybňuje i legitimitu vlastní funkce. A proto je jeho slabošství horší než u zbytku davu.

Re: Chápeme dění kolem nás nebo nechápeme ?:
Autor: P. Trčka Datum: 12.10.2012 7:47

Vážená paní Brousková, přečtěte si prosím ještě jednou celý článek pana Vaška. Zcela evidentně Vám unikla hlavní pointa článku. V článku je zcela zřetelně zmíněno, že nikdo odpovědný nekonal, jak by v takovém případě konat měl. Takže ne jenom pan hejtman, ale k tomu všemu ještě pan hejtman stojící bezprostředně u incidentu. On byl tak blízko, že kdyby natáhl ruku, tak mohl pistoli Vondroušovi vytrhnout z ruky. Hejtman, nejvyšší autorita v kraji, kandidát do senátu, člověk, který může ovlivňovat naše bytí zásobující nás oduševnělými hesly, jak bude o nás pečovat až bude v tom senátu z toho všeho samozřejmě vyčnívá.  Kolektivní vina, za kterou pana hejtmana schováváte není na místě. Takové to, já nic to oni nebo oni také nečinili je skutečně jistý pozůstatek časů před listopadem 89. Kdyby se každý jednotlivec choval odpovědně, konal jak konat má, a hlavně nesl odpovědnost za své konání, nebylo by tolik problémů.  Proto paní Brousková Vám odpovídám. Při smyslech jsem a Vy nemáte pravdu. Je mi líto.

Staré zašlé časy ...:
Autor: O. Strýček Datum: 11.10.2012 19:06

15.2.1933 při návštěvě prezidenta USA Franklina Delano Roosevelta chytil atentátníkovu kulku zřejmě určenou prezidentovi český rodák z Kladna a v tom čase starosta Chicaga Antonín Čermák, který presidentovi řekl:" Jsem rád,že jsem to byl já, a ne vy." Za tři týdny po atentátu Antony Čermák na následky poranění zemřel.

Zlehčovat útok atentátníka na prezidenta Klause může jenom hlupák nebo zarytý antiklausovec, což je totéž. Nenávist a závist zatemňuje mysl.

:)):
Autor: M. Kosejk Datum: 11.10.2012 18:46

A proto se říká, že v případě vašeho napadení nemáte volat o pomoc, ale máte křičet: "Hoří!" Na oheň se totiž každý rád přijde podívat, ale na pomoc vám nepřijde nikdo.

A mimochodem jsem si u sledování tohoto videa vzpomenul na příhodu, jak na Čerňáku nastupuju do metra, v jehož vagónu z depa přijel ležící člověk. A když jsem vstoupil do dveří, tak jsem mohl vidět scénku, jak se všichni prázdně tváří - a dělají, že ho nevidí. A dodatek: Ten člověk měl hypoglykemický šok - a krom jedné slečny mi s ním nikdo nepomohl. Všichni se tvářili, že nás nevidí - v ksichtech měli stejné výrazy jako pan hejtman.

Hejtmana nikterak nemiluji,:
Autor: J. Honců Datum: 11.10.2012 15:16

nicméně autorovi článku nevěřím ani slovo. Proč?

Protože člověk který neví a ani si nedokáže zjistit, co je to atentát, není důvěryhodný. A to si ještě pohrávám s myšlenkou, že nám autor úmyslně lže.

Re: Hejtmana nikterak nemiluji,:
Autor: M. Krátký Datum: 11.10.2012 16:08

To jste pane Honců špatně četl. Autor mluví o tom, že pa hejtman nic neudělal a jen tupě zíral, jak si nakonec můžete všimnout v připojeném videu. NIKDO totiž nic neudělal, jen tupě zírali. O důvěryhodnost autora tady nejde ani trochu. Příště čtěte pozorněji. Hezký den

to je opravdu pobuřující:
Autor: M. Šejna Datum: 11.10.2012 12:18

to je opravdu dle autora pobuřující, že kandidát na senátora neochránil vlastním tělem našeho presidenta. Pobuřující je to hlavně proto, že to je kandidát za ČSSD. Kdyby kandidoval za pravici, tak by autor článku mlčel, jako mlčel o starostovi Chrastavy. Starosta Chrastavy M.Canov, který společně s Eichlerem presidenta doprovázel, je totiž přesvědčeným pravičákem a bývalým členem ODS a ODA. Ani Canov nezakročil proti atentátníkovi a nechránil presidenta svým tělem, jak autor vyžadoval od Eichlera. Canov je ale pravičák, zatímco Eichler levičák a proto se autor na věc podíval jaksi politicky uvědoměle - tedy jednání levičáka zkritizoval, to samé jednání pravičáka toleroval.

Re: to je opravdu pobuřující:
Autor: J. Václavíková Datum: 11.10.2012 13:16

Pane Šejno, musím Vám oponovat. Vzhledem k tomu, jaké spříznění projevuje pan prezident s levicovou částí našeho politického spektra, bylo by namístě očekávat z jejich strany jistou loajalitu. Od pravicového politika totéž očekávat je ze stejného důvodu nesmysl.

máte pravdu, paní Václavíková:
Autor: M. Šejna Datum: 11.10.2012 14:22

máte pravdu, paní Václavíková, protože V.Klaus je nejvíce spřízněn s ODS, což je opravdu levicová část našeho politického spektra. Pravice u nás totiž neexistuje. Dokonce se dá říci, že kdyby se politické strany hodnotily nikoli podle předvolebních keců, ale podle vládních činů, tak jsou TOP09 a ODS levicovější, než ČSSD.

Re: máte pravdu, paní Václavíková:
Autor: J. Václavíková Datum: 11.10.2012 21:42

Zase máte částečně pravdu, neb vše je relativní, tedy i stupeň pravo-levicovosti. Obě jmenované strany skutečně provádějí spíše středopravou politiku, ovšem obávám se, že po případném zvolení ČSSD pravicovější nebude, ba právě naopak. Prezident svou afinitu k ODS ztratil zřejmě okamžikem svého odchodu, přesnější by bylo říci, že jediná skutečně ryzí je jeho afinita k vlastní osobě a její důležitosti, což se projevuje zákulisními hrátkami za účelem jejího posílení.

Občanská povinnost.:
Autor: J. Hruška Datum: 11.10.2012 9:40

Dobrý den. Před pár dny jsme sledovali jak se řádný občan (pan Frištenský) zastal na zemi ležící ženy s holí, kterou po zemi hrubě vláčel strážník. Dovídáme se, že je to napadení úřední osoby. Ona kulhající (dosud bez jména) je také obviněna z napadení tím, že házela služební čepicí po strážníkovy. ---

Věřím, že by pan Frištenský zasáhl proti útočníkovy s pistolkou alespoň tak rázně jako řádný občan chránící zdraví staršího jednasedmdesátiletého prošedivělého muže nevelké postavy v lidské tlačenici. Kdo si zaslouží být zvolen??

Pan Švejk jel na invalidním vozíku na Bělehrad za císaře pána, kvůli atentátu ??? Zdař Bůh, Josef.

Re: Občanská povinnost.:
Autor: R. Bébr Datum: 11.10.2012 10:39

Neškodilo by osvěžit si češtinu ze základní školy a pak teprve psát.

Re: Občanská povinnost.:
Autor: J. Slanina Datum: 11.10.2012 11:31

Když bolševikovi jako jsi ty, bébře, dojdou argumenty, dojde i na gramatiku, viď?

Re: Občanská povinnost.:
Autor: J. Hruška Datum: 11.10.2012 13:44

No nazdar, stydím se za ta "Y". Samozřejmě, že se píše v 6. a 3. pádě podle vzoru "pán" "I". Souboj s klávesnicí prohrávám. Děkuji za upozornění. Dobrý den. Josef.

Re: Občanská povinnost.:
Autor: V. Vlach Datum: 11.10.2012 17:49

Obsah je důležitý, hlupáčku. Doma dobrý?

Ničemu nerozumíte:
Autor: V. Petrová Datum: 11.10.2012 9:13

což dokazujete každou větou. Co měl kandidát na senátora společného s provokací ( tedy s "atentátem" ) ? Prostě tam byl. A co s tím má co společného Švejk ? Geniální Hašek nevytvořil Švejka jako hrdinu, ale jako glosátora nesnesitelných, přihlouplých a degenerovaných poměrů společnosti. Švejk by komentoval záležitost asi takto ( omlouvám se panu Haškovi za neumětelství): " Paní Müllerová, von to prý nebyl atentát, ale když pan prezident řekl, že to atentát byl, tak to musí být pravda, von takový pan prazident musí mít vždycky pravdu. Jak by to vypadalo, kdyby nejvyšší představitel státu říkal bláboly! Vono sice šlo jen o nějaké dětské hračky, ono je to vůbec divné, když si dospělí mužskí hrajou s dětskejma hračkama, pan prezident ani neucuknul ramenem, jen se tak krásně zamračil, jako by to celý čekal a měl to nacvičený, ale pak řekl,že je to atentát, tak měli toho Vondrouše, co si hrál s tou dětskou hračkou, zavřít, až by zmodral. Kam bychom to dopracovali, kdyby si mohli dospělí hrát s dětskými hračkami vedle pana prezidenta!"

Švejk byl kritik, zaznamenávatel absurdností, nevytvářel je, jen je komentovat v jejich duchu, dotvářel ad absurdum. Proto je to geniální dílo.

Re: Ničemu nerozumíte:
Autor: J. Adler Datum: 12.10.2012 0:15

tak genialni to dilo neni - ale Vase improvizace na dane tema je velmi dobra - ne, ze bych Vas chtel podcenovat, ale asi by Vam to tak od ruky neslo, kdyby ty Osudy dobreho vojaka Svejka byly tak dokonale napsane....

Autor zapomenul na jednu maličkost:
Autor: A. Hrbek Datum: 11.10.2012 8:59

že bylo stříleno na komunisticky vychovaný subjekt. Tím se kruh uzavírá.

Pane autore,:
Autor: E. Heusinger Datum: 11.10.2012 8:27

domníval jsem se, že nejpitomější články zde píše jistý Bartoň (viz včera). Vy jste jej dnes překonal. Gratuluji.

Re: Pane autore,:
Autor: I. Skolin Datum: 11.10.2012 8:40

Domníval jsem se, že jedny z nejpitomějších příspěvků zde píšete Vy. A měl jsem pravdu...

Pán je pevný:
Autor: E. Heusinger Datum: 11.10.2012 9:21

v modré víře?

Re: Pán je pevný:
Autor: I. Skolin Datum: 11.10.2012 9:56

Váše znalost barev se zřejmě zastavila u modré...

No jistě,:
Autor: E. Heusinger Datum: 11.10.2012 10:23

jak bych mohl zapomenout na hnědou.

Re: No jistě,:
Autor: I. Skolin Datum: 11.10.2012 12:33

Copak, Vy neudržíte stolici ?

Skoline, Skoline:
Autor: E. Heusinger Datum: 11.10.2012 13:00

na co ty nemyslíš. Chápu, mluví z tebe tvůj životní osud.

Re: Skoline, Skoline:
Autor: I. Skolin Datum: 11.10.2012 13:21

No, napadlo mne to až po přečtení Vašeho příspěvku.

Re: Skoline, Skoline:
Autor: E. Heusinger Datum: 11.10.2012 13:46

Chtěl jsi se uprdnout a trochu se to zvrtlo, viď.