19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Monte Christo 13.9.2007 1:45

Bush and Kerry

Zdravim,touto cestou Zantovskeho...Jinak zdar chlape...Rok 1989 ..Nu mladyho kluka jenz sel v prvnich radach,hrde nesl ceskou vlajku  a dostal do cumaku asi pamatovat nebudes,ale to neva...

Hele promin ze ti tykam,ale bude jako za starych casu...Tak ted k tomu tematu...Kdyz byly volby tak jsem je sledoval docela upenlive v USA...Osobne jsem podporoval Kerryho,ktery byl zastance ekonomickeho rozmachu USA...Je to proto,ze jsem mluvil,s lidmi kteri na Manhatane vydelavaji slusne penize a kteri si mohou dovolit platit mesicni apartma od 75000usd nahoru...Vsichn tito lide zbohatly svou praci a sly od piky...Nekteri lide plati min.Milion dolaru rocni dane za sve nemovitosti a vsichni inteligentni lide ci stredni trida USA chtely Kerryho a dokonce se psalo v NYC ze je to podvod stoleti...Nezavislost tisku je v ustave USA a tisk nformuje ovsem co se deje...Nicmene tady to tak neni zaplat a uverejnime,ze ten,a ten nema gule...Vis za druhou stranou sumavy je jiny styl ziti a take jiny styl chovani k lidem...A sami nemci,nez by daly praci jinym daji praci svym v nemecku...Tak to je chlope a takova je hola skutecnost..Co myslis probudi se Cesi ze sna ci budou stale budovat kocourkovskou perestrojku...

Monte Christo Washington DC Illegality Ma zeme Me srdce

Jindřich 12.9.2007 23:12

Nowhere Man

Co maji společného Žantovský a Nowhere Man?

Žantovský se nesmlouvavě pustil do polemiky s názory, které předtím sám sformuloval. Připomíná tím figurku  Nowhere Man ze Žluté ponorky. Ten si své nowhere plans for nobody hned sám recenzoval. Že by mohl snadno vítězit v polemice, když bude polemizovat sám se sebou, na to ale přišel až Žantovský. No, tak úplně originální nápad to není - komunisti takhle potírali západní ideologii celá léta. Dobře se u nich vyučil.

V obou volbách je mu vše jasno ještě dřív než volby začaly. Proti pravým a spravedlivým mužům tu určitě budou stát všechny možné libeálně levicově pravdoláskovní zrůdy, které budou média líčit v co nejrůžovějších barvách. Nejhorší jsou ti, kdo pořád  komplikují jasný a černobílý obraz světa. Ale naštěstí tu budou Žantovský, Štěpánek, Zelenka (ne ten z televize, ale ten z televize) a snad i paní Dědečková, kteří budou třímat prapor pravého myšlení obzvláště vysoko. To sem si voddych.

Chris Kelvin 12.9.2007 21:33

Co to je za kategorii lidí, ti "intelektuálové"....?

No, mám obavy, že Žantovský k nim nepatří, a proto ho to žere. Pane Žantovský, pletete si pojmy a stvořil jste absolutní blábol :-P

Ivan Hochmann 12.9.2007 18:47

Vždy máme ,co si zasloužíme.

Příznačný název článku  i obsah.Nic není tak  podivné jako útěk intelektuálů od  reality a odklon od  povinnosti a odpovědnosti.Typickým příkladem byla reakce poválečné (1919)garnitury francouzské a německé intelektuální špičky,která ,ač dobře věděla o zrůdnostech prováděných pod pláštěm tehdy moderní komunistické ideologie v Rusku,nevarovala a neprotestovala.Naopak.Svezli se jako hlupáci na káře tažené volským potahem.Svým způsobem vlastně přispěli k  rozpoutání dalšího válečného konfliktu,který  nakonec  přerostl ve světovou válku.  V dnešním světě vidíme analogie na denním pořádku.Ale nechci to rozvádět.Chci Vám pane Žantovský poděkovat za tuto úvahu .Je to prioritní záležitost.Ivan

Kubeš 12.9.2007 17:50

Autorovi

R^

brok 12.9.2007 13:55

na zastavení terorismu

mám zcela jinou metodu a věřím, že účinější. Především dopadením bych pověřil osvědčené mafiány a ujistil bych je, že sice uvítám, když budou aspoň trochu živí, ale že na tom tak úplně netrvám. Za tuto službu bych jim nabídl protislužbu, např. propuštění bossů momentálně vězněných např. v Neapoli. Nepodlehl bych vydírání v žádném případě t.j. nestáhnul bych armádu proto, že teroristé zaútočili (jako např. Španělsko), ale naopak bych vojenskou účast po útoku posílil. Obnovil bych (tam, kde je zrušen) trest smrti pro terorismus a v případě požadavku únosců na propuštění vězněných teroristů, bych tyto teroristy začal popravovat (každou hodinu jednoho). Protože všichni teroristé, co jich v lidských dějinách bylo považují slušnost za slabost,  začli by mě považovat za "srovnatelného bojovníka". Zatčené teroristy bych "mučil" daleko tvrději než tím, co vyčítají levicový "humanisté" Američanům (Irak, Guantanomo). Po několika letech takového skutečného boje proti terorismu, by byla naděje na klid. A hlavně - neposílal bych jim peníze (Palestinci, centrální Afrika, Rusko) a uzavřel bych jim hranice pro cokoliv - ani myš dovnitř - ani myš ven. Boj s terorismem se dá vyhrát pouze jejich metodami.

MF 12.9.2007 14:09

Re: na zastavení terorismu

Ano, to by určitě fungovalo. Vysvětlete to ale těm korektníkům a humanistům /jenom pro zločince/, kteří všude na západě vládnou.

milan 12.9.2007 17:10

Re: na zastavení terorismu

R^R^R^R^R^V>-

Hawk 12.9.2007 20:57

Re: na zastavení terorismu

" A hlavně - neposílal bych jim peníze (Palestinci, centrální Afrika, Rusko) a uzavřel bych jim hranice pro cokoliv - ani myš dovnitř - ani myš ven."

S tím Ruskem to myslíte vážně?A co ruská nafta a plyn Vy plamenný bojivníku? 'Ze bxh začak řzípat louče a shánět kobylu?

Hawk 12.9.2007 20:59

omluva za překlepy

'Samozřejmě -Ze bych začak štípat louče a shánět kobylu?

Psí vrah Čumil 12.9.2007 13:08

Mno, pane autore, politika klausovského typu by Američanům velela už dávno

se stáhnout z Iráku, ba co dím, ani si s ním nic nezačínat. Zejména ne na základě z palce vycucaných argumentů... Ostatně ten diplomatický bourák s panem velvyslancem na Hradě si ještě docela dobře pamatujeme...:-)

taky Honza 12.9.2007 13:00

Ale pane Žantovský.

Nevrtejte nám druhou rádoby intelektuální díru do zadku. Smrdí to zde pokřikem: "Vivat Klaus, vivat Klaus!" Pokud to výjde, budete možná poradcem Taťky Šmouly. On pitomce katalogizuje jako motýly. Nechá si poradit a udělá opačné. Taťka Šmoula je chytrý.:-P

Venca 12.9.2007 10:25

Jasně můžou za to liberálové.

Vyřešit zločin  3 000 zavražděných obětí atentátů, útočnou válkou s desítkami tisíc obětí je nesmyslné a zločinné.  Zvlášť když původce atentátů nebyl postižen a stal se globální televizní hvězdou. Terorismus je trestný čin, viníci mají být vypátráni a odsouzeni  za pomoci všech prostředků. Války k tomuto cíli vůbec nesměřují. Oběti tragédie 11 září byly zneužity k naplnění jiných cílů, než je potretání jejich vrahů.

Bořek 12.9.2007 10:32

Re: Jasně můžou za to liberálové.

Terorismus je trestný čin,viníci mají být vypátráni a odsouzeni za pomocí VŠECH PROSTŘEDKU.Války to tomuto cíli vůbec nesměřují.V těchto větách je protimluv.Na jedné straně připouštíte všechny prostředky,a to může přeci být pro někoho jako krajní prostředek k dosažení výsledku válka.

PetrM 12.9.2007 12:34

Re: Jasně můžou za to liberálové.

Ve válce se umírá, to nevíte?

Venca 12.9.2007 13:42

Re: Re: Jasně můžou za to liberálové.

Tím, že se tomu začalo říkat válka s terorismem, se z fanatických vrahů s bombama stali "bojovníci" a defakto vojáci protivníka. Tím byli povýšeni někam kam vůbec nepatří. Žádná válka není. Nazývejme věci pravými jmény. Válka v Iráku s terorismem a pochytáním vrahů zjevně nesouvisí.

cb 12.9.2007 16:25

Re: Re: Re: Jasně můžou za to liberálové.

Pochytat vrahy a zlikvidovat ty, kteri chytani brani.

Jenda 12.9.2007 14:49

Re: Jasně můžou za to liberálové.

Nezapomente zapocitat i lidi co za tu dobu v Iraku zemreli starim! Za ty taky Bush muze!

janoryna 12.9.2007 10:18

ano

Jirka 12.9.2007 10:05

souhlas

R^

Historik 12.9.2007 8:49

Socialismus nevymysleli dělníci ale intelektuálové, kteří si namlouvali,

že mohou lidem plánovat život.

(C) M. Thatcherová

cb 12.9.2007 12:59

Re: Socialismus nevymysleli dělníci ale intelektuálové, kteří si namlouvali,

Hlavne delnikum.

MF 12.9.2007 7:57

Ale

imám Kohák by nesouhlasil.

Baba Jaga 12.9.2007 6:57

Levicově pošahaní intelektuálové...

jsou v první řadě lháři, pokrytci a licoměrní vykukové. Důkazů o tom je dostatek.. Levice=proletariát. Proto je levicový politik, který z proletariátu vzešel  posedlý touhou po moci a majetku. Prostota a naivita proletariátu mu to umožňuje. Většinou se jedná o lidi, kteří nejsou schopni sami o sebe se postarat, a tak vítají vůdce, kteří s licoměrností jim vlastní, naslibují těmto lidem možné i nemožné. Pohádky se dobře poslouchají, ale v reálu většinou nemívají dobrý konec!:-/;-€;-O

Pasáček koz ve Vermontu 12.9.2007 15:49

Re: Levicově pošahaní intelektuálové...

Každý národ musí nést břímě svých blbců !

franta 12.9.2007 23:47

Levicový politik... je posedlý touhou po moci a majetku.

Zatímco ti, kteří majetek a moc skutečně mají, po tom nikdy netoužili. To jsou paradoxy, pane Vaněk !

Pasáček koz ve Vermontu 12.9.2007 4:11

Terorizmus je velké nebezpečí

Terorismus je velké nebezpečí pro svět. Existuje jediný způsob jak terorismus potlačit. Je nutné odstranit příčiny terorismu. Americký novinář a spisovatel William Blum napsal ve třetím vydání své knihy Rogue state toto:

Kdybych byl prezidentem, zastavil bych teroristické útoky proti USA za několik dnů. Trvale. Za prvé bych se omluvil – velice veřejně a upřímně - všem vdovám a sirotkům, zbídačeným a mučeným a mnoha dalším milionům obětí amerického imperialismu. Pak bych vyhlásil do všech stran světa, že americké globální intervence skončily. Informoval bych Izrael, že již není 51. státem USA, ale pouze cizí země. Pak bych omezil americký vojenský rozpočet nejméně o 90 procent a z ušetřených peněz bych zaplatil náhradu obětem mnoha amerických bombardování, invazí a sankcí.To bych udělal první tři dny jako americký prezident. Čtvrtého dne bych byl zavražděn.

wicked 12.9.2007 5:36

Re: Terorizmus je velké nebezpečí

Kym?

Jo, ja viem, mudzahedinmi, ktori by si za tu nahradu obetiam mnohych americkych bombardovani nakupili nove kalachy, ale proste mi to nedalo.

Ono totiz ten vtip sa da vylozit aj tak, ze skutocne staci, aby USA zrusilo svoj vojensky rozpocet a peniaze dalo trebars do Afghanistanu - a nahle by na celom svete zavladol mier, stastie, pokoj a laska. A su ludia co tomu veria, fakt. Taki ludia ignoruju trebars tu nedavnu zalezitost s rukojemnikmi prave v Afgh., kedy samotni teroristi vyhlasili, ze v unosoch budu pokracovat prave preto, ze dostali peniaze... a pripadne dokonca taki ludia argumentuju tym, ze ved tie peniaze dostanu len a len ti spravni ludia a vobec nie skorumpovani uradnici/mafiani, ako je to napr. v pripade potravinovej ci penaznej pomoci Afrike.

Ignorovanie ludskej podstaty je to najhorsie, co nam komousi vtlkli do hlavy.

cb 12.9.2007 7:24

Re: Terorizmus je velké nebezpečí

Ctvrteho dne bych vyzval Americany, aby prestoupili na islam, kdyz uz to strycek Usama chce.

cb 12.9.2007 7:57

Re: Re: Terorizmus je velké nebezpečí

Pak nam mozna daji pokoj. Tedy pokud prestoupime na ten spravny sunnitsky islam a ne na kacirsky siitsky.