Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Český čuník na odstřel
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Davida 10.6.2007 20:40Pan železný a jeho stojení Nevím nevím bbobošíkovou asi též tancoval rozkročí písen ty moje dirko ty to máš až do smrti v tom parlamentu a dál písen tanečním rozkročkem s rukou v dírce dnes a deně i v parlamentu E U na věky věku penis je sice delší málem ke kolínku,ale ti taky seš taková jáma karolína bobošou pro reportery može začít |
Davida 10.6.2007 20:39Pan železný a jeho stojení Nevím nevím bbobošíkovou asi též tancoval rozkročí písen ty moje dirko ty to máš až do smrti v tom parlamentu a dál písen tanečním rozkročkem s rukou v dírce dnes a deně i v parlamentu E U na věky věku penis je sice delší málem ke kolínku,ale ti taky seš taková jáma karolína bobošou pro reportery može začít |
Davida 10.6.2007 20:27bobo pro sebe dělá nejvíc mi potřebujeme slyšet to co výme od ní za peníze pro tebe zadarmo chytrý bobošou je to jen a jen keslbuntes mám jich dost jsou tak ctižádostivé s pytlem za zády se to na urovni evropského parlamentu muže vykecávat cokoliv co výme i mi ,ale za pěkny prachy Jsou to jen prodejný děvky co v podstatě pro evropu a pro cs nic neudělaj ,jenom budou kecat a předvádět vymasírované ksichty a mužoiu být i dobročinný pro chudáky sem tam něco ucmrndnou takovejch tam je vyžírek k ničemu |
Davida 10.6.2007 20:14to na tom stejně nic nezmění jsou to svoboda slova u nás neni bojí se podívat pravdě do očí ..já je volit nebudu pro sebe hrabat budou vždycky kreténi s vejcema až na zem vytaženejma |
Davida 10.6.2007 20:43Re: to na tom stejně nic nezmění jsou to je to zajímavé protože je to pravda, je to směšné protože je to pravda ,je to kritické,ale je to pravda |
Monte Christo 16.5.2007 22:38Ahoj Jani jak je v Bruselu?... Nu vidim,ze konecne aspon neco jsi odhalila svetu...Nu co proto chces udelat?Nu povim Ti pohadku...Byl ednou jeden polak a ten zbohatnul na americke pude tim,ze misto toho aby zaplatil lidem za jejich praci nedal,jim nic a zdekoval se i s jejich penezi do polska..Tam,jsi zalozil firmu a zacal podnikat.Nu s nakradenymi penezi od nelegalu se v polsku dobre zacalo podnikat a tak zalozil podle americkeho vzoru supermarkety...Udelal jsi pobocky i v ceske republice ale jinak jsou to zahranicni firmi az z dalekeho zapadu:):):)Nicmene polsko a vlada mu pujde na ruku vzdy a vis proc?Protoze zamestnava mnoho lidi polaku a vyvazi to co jim doma prebiva a tim podporuje svou zemi...Chytrej chlap sice okradl nelegaly,ale sve zemi za to dal praci a penize...Proto je v cechach to polske veprove na stole...A je toho vice co muze svet vedet nicmene de vsak spise o to jak se zachovas ke svemu narodu a co pro nej udelas...Monte Christo Washington DC Illegality |
pete 15.5.2007 10:36Basic instinct paní Bobošíkové je vskutku basic. Je to k pousmání. když si vzpomenu, jak byla instalována do vedení ČT tou, jak ona píše "bandou podvodníků a lhářů" a vůbec jí to nevadilo. Proč taky, když se jednalo o koryto, že? Její pozdější spojení s Vl. Železným kvůli volbě do EP bylo ze stejného soudku. No a vrcholem všeho bylo využití osobní krize Pavly Topolánkové ke svému zviditelnění. To , jakým způsobem parazitovala na pí. Topolánkové potvrzuje něco, z čeho jsem ji podezíral dříve. Totiž, že paní Bobošíkové není nic dost eklhaft, aby to neudělala pro svůj prospěch. Čili být v kůži českých zemědělců, biji na poplach a pídím se, co je za jejím náhlým zájmem o ně, a jak budou použiti a po použití odhozeni kvůli vzestupu této paní. |
Davida 10.6.2007 20:34Re: Basic instinct paní Bobošíkové Mám ten dojem že s železným se znaj přes rozkrok- znají již dlouho a to kolem byl jen takovej rozkrokáč jako vydíš ty moje dírko co protebe mohu udělat .Takže já to vydím jako že zaopatřil čubky své a hurá na demokraciji v E U |
Davida 10.6.2007 20:47Re: Basic instinct paní Bobošíkové Mám tem dojem že její zájem je čistě orgastický a asi bude mít málo ,je to tak jak píšete bohužel má ostré lokty a měla i ptel v zádech na chvíli ,no ted to odnesou zemědělci, hlavně aby ji tu murvičku malou uspokojili vy jste tady pro ni |
AK-47 15.5.2007 9:46JE PO BOJI! Aha, tak už vám to Ćecháčci došlo.Na věky budete periferie EU,zásobárnou levné pracovní síly,skládkou a odbytištěm cizích výrobků.Místo východoevropského tygra tupí český osel.Země,která měla snad nejlepší podmínky pro přechod na tržní ekonomiku..... . |
Dan 14.5.2007 14:45co pro nás dělá paní Bobošíková? Nějak mi v článku chybí co pro naše zemědělce dělá paní Bobošíková, když europoslanci z ODS nedělají údajně nic. Také jsem se nedozvěděl jaké řešení situace paní Bobošíková navrhuje .. |
Davida 10.6.2007 20:50Re: co pro nás dělá paní Bobošíková? Mnoho mnoho ,mnoho mnoho,mnogo mnogo mnogo ,mnoho mnoho mnohoa zse mnoho ,ale neni to vydět dělá hlavně pro sebe vymasírovaný nejen oblčej nás representuje za těžce vydělané chechtáky |
Will 14.5.2007 10:32Souhlas a ještě jednou souhlas. |
divitel 14.5.2007 9:20Já tomu pořád nějak nerozumím. To ty nenáviděné řetězce dovážejí cizí maso, přestože ho kupují v cizině dráž? Nebo ho tam kupují levněji? Jestli dráž, brzo přijde někdo na to, jak jim vyfouknout zákazníky. Jestli levněji, tak jsem rád, že mám maso lacinější. Nebo je v tom něco jiného? Kdo něco ví, ať mi poví. |
Will 14.5.2007 10:36Re: Já tomu pořád nějak nerozumím. Naši zemědělci nemohou prodávat maso tak levně, protože máme spoustu pravidel - rozbory masa, vyšetření zvířat atd. Jsou to z velké části pravidla EU, jenže ostatní státy EU využívají pro své zemědělce výjimky. Náš stát naopak zemědělce drtí. Konkrétní příklady těch norem Vám nedám, protože sám prasata nechovám; analogicky by ale mohl posloužit jiný příklad - kdo ví, že je u nás povinnost čistit komín (od spotřebiče na tuhá paliva) 6x ročně? A podobná svinstva jsou v zemědělských vyhláškách. Náš stát za to pak dává pokuty, čímž dostává peníze z evropských dotací zpět do státního rozpočtu. |
Juda 14.5.2007 1:26TATO DISKUZE JE ABSOLUTNÍ ZTRÁTOU ČASU |
Davida 10.6.2007 20:52Re: TATO DISKUZE dobře se bavým je to pěkně pojaté a bobo je líná nicnedělající mrva |
Sara 13.5.2007 22:34BOBO ať si píše do Metra, jaký je důvod infiltrovat jejími názory i NP |
klobouk 13.5.2007 21:37"jsem nikdy neviděla německý či francouzský supermarket zaplavený polským či maďarským vepřovým" maso se doveze zive, porazi a zabali se ve francii, nemecku, rakousku ..., a tam se taky proda. tak jednoduche to je. |
EmillXX 13.5.2007 19:11Pozor, naši zemědělci berou menší dotace než třeba francouzští A PŘITOM ty dotace Francouzům jdou ze SPOLEČNÉHO rozpočtu EU. |
DEKUJMEmirumil.USA 13.5.2007 19:06ROVNOST PRO VSECHNY Rovnost pro vsechny - co se tyka evropskych hospodarskych (obchodnich) zakonu, A co se tyka podnikani? Tam rovnost neplati........Nesmi platit!!!!! Chytrejsi vyhrava! Tim se zvysuje zivotni uroven a prosperita. A jestli se byrokrati budou nezakone vmesovat do podnikani ...tak to zavani totalitou...komunismem, ktery zapricinil stav dnesni ekonomiky a zivotni urovne v CR. Neco jineho je...jestli ve Francii ci Nemecku ci jinde maji ochranarske zakony ktere zvyhodnuji domaci producenty, tak je na miste miti stejne ochranarske zakony pro CR. ...Tim se docili rovnost pro vsechny dle zakona. |
OneTearofBlueDeer 13.5.2007 18:19zajimalo by mne co ma pani Bobosikova jako clenka a zastupitelka CR v Strassbourgu jako pracovni napln. Predpokladal bych, ze by se tam mela bit za zajmy CR - treba za to, aby byl dovoz (dotovaneho??) veproveho do CR omezen. Nikde ve clanku se o nejake podobne aktivite z jeji strany sama nezminuje (skromnost??), ackoli pri slusnem europlatu by mohla pro CR hnout prstickem. Zato silne zveda hlas a ukazovacek, aby se zviditelnila v cz tisku a ziskala body pro znovuzvoleni. A jeji argument o vlade CR je mozna pravdivy, nicmene pani Bobo neni ve Strassbourgu jako podrizena clenka vlady, ale jako svepravna poslankyne - cili by mela neprprve zahykat v Evr. parlamentu a teprve potom predvest, co se ji podarilo pro CR urvat. |
udivený občan 13.5.2007 19:38Re: není to tak jednoduché Vážený pane,určitě máte pravdu,že ve svém článku nenaznačila co proto udělá ona. Na druhé straně jsem si poprvé přečetl tuto kritiku od poslance,který je v EU parlamentě. Od EU poslanců za ODS ani slovo. Jsou skutečně ticho a také ,jako paní Bobošíková, si užívají bohatý a nezasloužený finanční přínos za ,za co vlastně??? Aniž bych se jí chtěl zastávat,ale je první,kdo se odvážil kritizovat vlastní řady a ukázala nám ,že není vždy pravdou to co nám opět vnucuje nynbí tato vláda. Proč neexistuje trestní postih vládních činitelů a poslanců za prokazatelné nepravdy a nedodržování slibů a závazků?? Asi proto,že by nejprve byly přeplněny věznice a pak by se nenašel nikdo kdo by si za tokouvou cenu troufl pracovat pro rozvoj země a společnosti. A toto není problém jen u nás. Na rozdíl od nás ,ta¨k V EU znají mezi,kam až v nepravdách mohou dojít. |
OneTearofBlueDeer 13.5.2007 20:03Re: Re: není to tak jednoduché ok, jenom mam pocit, ze poslanci ODS a poslankyne Bobostrany delaji zhruba totez (.... doplnte nepublikovatelny vyraz), a pani Bobo z toho jeste triska politicky kapital - cili zhruba shrnuto-z clanku mi nevyplyva profit pro obcana, ale jen pro poslance |
OneTearofBlueDeer 13.5.2007 20:26Re: Re: není to tak jednoduché P-S. Bobo nekritizuje VLASTNI rady, ale KONKURENCNI, coz dava volebni smysl. a slovni spojeni "odvazil kritizovat" je opravdu nadsazka, udela to rada a vdecne, pokud se ke smeci nabidne nahravka. Navic "odvaha kritizovat" by musela pochazet vyhradne z rad vladni ODS. A za treti:to ze politici permanetne lzou a nedodrzuji predvolebni sliby, jez chronicky znamo-navic se silne nevyplati vybocit z ustaleneho vzoru a mluvit pravdu, byt na uzavrenem zasedani-viz nepokoje v Budapesti |
jeff 13.5.2007 11:34je už odporné jak bossové agrární komory neustále kňučí ( a Bobošíková se přidala druhým hlasem) o valící se zhoubě českého zemědělství. Trvá to už více než 15 let aniž by takřka kdokoliv zkrachoval. Když zemědělci usoudili, že od zahraničních zpracovatelů mléka obdrží o pár haléřů více než od českých, bez milosti je odstřihli a začali vesele vyvážet. Když dnes někteří zpracovatelé zemědělské komodity dovážejí, protože je v zahraničí pořídí levněji a se stejnou kvalitou, řvou jak tygři o své záhubě. A humbuk s řetězci nemá už vůbec opodstatnění. Běžný zemědělec s řetězci vůbec nevstupuje do jakéhokoliv smluvního vztahu, má svého zpracovatele. Rád bych viděl českého zemědělce, který by si koupil český traktor o 30 procen dražšší než zahraniční konkurence s odůvodněním, že levnější být nemůže, protože výrobce má takové náklady.
|
Will 14.5.2007 10:41Re: je už odporné Znám zemědělce. V práci 12 hodin denně a kdykoli může přijet kontrola z 16 různých institucí, která vždy může něco najít a udělovat statisícové pokuty. |
Marie 13.5.2007 11:16ZemEdělci pláčí, ale sedlák ..., ten si vždycky poradí |
saša 13.5.2007 10:01zrovna pí Bobošíková má co povídat. Hrqabe prachy v unii a co její pan choť?! |
janoryna 13.5.2007 11:35Re: zrovna pí Bobošíková ale neslibovala ochranu národních zájmů. chová se v tomto ohledujako standartní představitel ods(vím, žetam není). ale na rozdíl od nich dokáže aspoň pojmenovat věci pravými jmény. za naše potížev eu nemůžou bruselští byrokrati, ale lenostnašich úředníků a politiků. byrokrtům je to jedno. alekdyž slivovici sani neumíme zařadit, tak to nechají tak, jak jsme to předhodili. a mimochodem, proč simyslíte, že čeští byrokrati přejí čechům víc ? |