29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Budujeme Česko jako firmu, nerušit!

Nejprve bych rád připomenul několik dat a jeden slogan. Cenzura byla poprvé zrušena ve Velké Británii v roce 1695. U nás poprvé v roce 1989, tedy o tři sta let později, nepočítáme-li pár měsíců v roce 1848 a 1968.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Švec 16.11.2019 9:07

Můj táta říkával "Když není dobrá doba a situace ti nepřeje, raději mlč a něco dělej, mluvením ničemu nepomůžeš." Panu Hvížďalovi situace nepřeje a akorát mluví a mluví. Ptám se, čemu ( a komu) tím pomáhá?

F. Švec 16.11.2019 8:49

Mám jeden prostý dotaz, jak je možné zestátnit něco, co státní je? Pakliže instituce ,uvedené panem Hvížďalou jako ohrožené zestátněním jsou placeny daňovými poplatníky, tak kdo jiný než daňoví poplatníci by měl vyřknout soud o jejich závislosti či nezávislosti? Pan Hvížďala si plete pojmy, tyto instituce již státní jsou, on má spíše na mysli to, že se dostanou pod vliv určité skupiny lidí, která se mu nelíbí a mohla by tyto instituce chtít zneužít. Vůbec nevidí , že tato skupina k tomu dostala mandát od občanů , nevidí ani to, že tyto instituce pod vlivem, který NENÍ podložen mandátem, už jsou. Tomu, že by si snad myslel, že stát znamená partičku samozvanců, kteří si sobě myslí, že jsou elita a v žádném případě to nemůžeme být my, obyčejní občané, bych při vědomí jeho demokratických kvalit snad ani nemohl věřit.

P. Veselý 15.11.2019 19:49

kterým podle posledního průzkumu agentury STEM z minulého týdne důvěřují tři čtvrtiny občanů. ;-D;-D;-D;-D;-D

P. Boleloucký 15.11.2019 19:48

Hvížďalo, vy jste zešílel !:-/

J. Vlček 15.11.2019 16:21

Pane Hvížďalo, zase z vás mluví bazilíšek obecný, stejně jako vám kouká z oka.

Proč nebojujete za nestranná sdělovací média? Náramně vám vyhovuje, že jsou media proti vládě, že jsou v rukou opozice, že nehájí české zájmy, ale ty bruselské, že.

Zrovna tak vám vyhovují zpovykaní a chytlaví studenti, kteří využijí každou příležitost jak se ulít z vyučování a jsou ochotni manifestovat za každou pitomost, a to ne, že jsou poučeni z historie, jak tvrdíte vy. Zkuste se jich optat třeba kdy začala první, nebo druhá světová valka, schválně kolik jich z deseti odpoví správně. To je ta jejich znalost historie a poučenost z ní. Rv

J. Tulejová 15.11.2019 17:08

R^

V. Čermák 15.11.2019 17:48

R^R^R^

P. Veselý 15.11.2019 19:50

R^

V. Čermák 15.11.2019 15:47

Babiš Maká, Hvížďala Tlachá.....Cenzuru Zatím v ĆR nemáme, takže i Hvížďala může opakovaně psát Propagandistická dílka na téma antiBabiš. No a u řádných voleb si taky může zvolit úplně jiného Premiéra, dokonce i Prezidenta. ;-O. Toš tak...

I. Schlägel 15.11.2019 16:16

Ano, "zatím". Salámová metoda funguje. A lid už ve finále pouze čumí, co se to vlastně stalo.

V. Kain 15.11.2019 16:18

Čermáku alias kobliho,když nevíte co je to cenzura,tak nepište,že tady žádná není.Vám a vám podobným se nic cenzurovat nebude.

V. Čermák 15.11.2019 17:40

Kaine, alias kávový Lógre, já vím, co je Cenzura. A vím taky, co je Propaganda, třeba ta Hvížďalova, Cenzuře předcházející., což ale Zatím Cenzura není. Můžete mi sdělit, CO by se mi jako Cenzurovat, podle vašeho, Mělo?;-O;-O;-O

F. Navrátil 15.11.2019 13:56

Principy demokracie oslabují zejména ti, kdo neuznávají výsledky demokratických voleb a demokratické mechanismy. Patrně by chtěli, aby se o složení vlády a směřování společnosti rozhodovalo na náměstích a v literárních klubech.

J. Ganaur 15.11.2019 14:12

Jo,jo v Německu v r.1933 uznali výsledek demokratických voleb a ještě dnes Wolf vyje.

V. Čermák 15.11.2019 15:41

A?

J. Schwarz 15.11.2019 13:35

Tu čtvrtou moc jste si účelově přidal, jsa novinářem. Na první pohled to nevypadá tak blbě jak by to vypadalo, kdyby příspěvek napsal popelář. vyvažování mocí výkonné, soudní, zákonodárné a svozu odpadků...

F. Houžňák 15.11.2019 12:22

Zajímavé. Třeba v Německu jsou státní zástupci, tedy prokurátoři, "weisungsgebunden", tedy musí obžalovat toho, koho jim politici nařídí obžalovat, a nesmí obžalovat toho, koho jim politici obžalovat zakážou. Takový evropskounijní model nezávislosti, že ano.

V. Braun 15.11.2019 14:05

No jistě, v Německu by státní zástupce rád obžaloval politika, ale ten mu to prostě zakáže, že. Pane Houžňáku, když už lžete, tak prosím trochu sofistikovaněji.

F. Houžňák 16.11.2019 10:29

Když se ten potenciálně obviněný domluví s tím, co má právo zakazovat (nejspíš der Justizminister v dané zemi), tak to takhle v Německu funguje. Velmi přesně jste to vystihl, Braun.

J. Ganaur 15.11.2019 14:16

No fuj! Jak někdo může žít v takovémhle státě!

J. Ganaur 15.11.2019 12:04

To je zase Šaškovskobolševické žluči.Pane Hvížďalo zašťoural jste v bolševickém hnízdě a hned se tu politruci rojí....

P. Dvořák 15.11.2019 13:34

Ba ne, nezašťoural. Jen lidé s normálním myšlením nechápu jeho (tuším že i vaše) duševní pochody.

J. Ganaur 15.11.2019 14:03

Komunisté nemůžou mít normální myšlení, jsou to tvorové zvláštního ražení.

J. Sušeň 15.11.2019 11:09

Haha to bych rád viděl kdo a kde dělal ten průzkum o důvěryhodnosti ČT, to snad ani v Praze není taková důvěra.

Nicméně i kdyby takováto důvěra mezi občanstvem byla, (jakože mezi lidmi nepostiženými propagandou a kriticky myslícími rozhodně není), tak důvěra občanstva v "nezávislou ČT" ještě zdaleka neznamená, že ČT skutečně nezávislá je, proto ohánět se nějakým průzkumem (nepřesně a účelově informovaného) veřejného mínění je zcela irelevantní a zavádějící.

ČT je bohužel případ, že je nezávislá až příliš a v okamžiku kdy byla "zprivatizována", zelenými, prounijními a proimigračními aktivisty (jež není možno z důvodu nezávislosti z ČT vykopat) tak propaguje jeden jediný "správný milionchvilkový světonázor" a o vyváženém zpravodajství nemůže být vůbec řeč.

Mimochodem zbytečnost veřejnoprávního média dokresluje to, že v dobách totali byla jejich hlásnou troubou - kde byla nezávislost(?).

Navíc takové médium by se mělo zaměřit pouze na nezávislou zpravodajskou činnost bez komentářů a max.tak ještě nějakou činnost edukativní, na což by jí měl stačit jeden kanál. Nemluvě o tom, že aby byla nezávislá, neměla by vysílat reklamy, pokud je placena občany ve výši 7 mld ročně

V. Braun 15.11.2019 14:08

Jistě, ohánět se "nějakým průzkumem (nepřesně a účelově informovaného) veřejného mínění" třeba v Británii na téma Brexit, je zcela irelevantní a zavádějící.

Běžte to říci Borisi Johnsonovi, jistě vás za takové názory pochválí.

J. Kanioková 15.11.2019 18:05

Věřit "průzkumům" můžou jen ryzí naivisti !

P. Kubáč 15.11.2019 10:34

Text je anatomickou ukázkou současných praktik médií = pohrávání si se slovíčky za účelem lhaní a manipulace.

Povšimněte si ten odstavec kde je nenápadný přeskok státní zastupitelství = justice = nezávislá a její nezávislost ohrožuje Zlý Babiš., aniž by bylo zmíněno že nezávislé jsou jedině SOUDY, státní zastupitelství je součástí exekutivního pilíře státní moci a tudíž MUSÍ být zodpovědné vládě.

V. Braun 15.11.2019 14:10

Státní zástupci jsou prvním krokem, protože co nezažalují se před soudy nedostane. Proto nemohou být odpovědní vládě, protože pak by vláda mohla ovlivnit zejména co nebo koho nežalovat (nebo ostatně i koho vyšetřovat a obžalovat, že).

J. Ptáček 15.11.2019 10:33

Náš soudruh premiér Bureš asi čerpá z Leninova svěžího dílka Stát a revoluce:

"Za prvé je nutno zorganizovat celé národní hospodářství tak, jak funguje státní pošta.

Za druhé je nutno z celé společnosti udělat jednu kancelář, jednu továrnu.

Za třetí se všichni občané musejí stát námezdními zaměstnanci státu".

To máme perspektivy. Už se těším!

V. Čermák 15.11.2019 15:54

Tak Premiér se nejmenuje Bureš a není soudruh. Byl drtivě zvolen a dělá se svou velmi úspěšnou vládou užitečné věci pro ČR a její občany. Podle průzkumů je trvale nejoblíbenějším politikem. No a vy Menšinoví voliči si můžete u Příštích voleb voleb zvolit úplně někoho jiného. Zatím se na ně můžete Těšit.R^ Toš tak...