18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

POLITIKA: „Bijte je bez slitování," křičí Rakušan

To jsem si přečetl v diskuzi pod článkem Rakušan: Očistíme úřady od lidí, kteří sloužili holdingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Zlesa 16.10.2021 15:49

Děsivé jsou ty manipulativní montáže z ničeho. V tom jsou si oba aktéři velmi blízko. Autor článku to dělá skoro stejně jako ti, na které upozorňuje. Ovšem takových autorů je tu mnoho, takže jsem v klidu. Radikalizace tu nehrozí. Jde o dědky. :-)

J. Vlček 16.10.2021 19:22

Já naopak vidím děsivé to, že těm dědkům záleží na naši zemí stokrát víc, než poblázněné mládeži, kterou nečeká nic povznášejícího. ;-)

T. Zlesa 16.10.2021 20:30

To je možná pravda. Ovšem vylhanými a nenávistnými články se to nespraví...

J. Vágner 16.10.2021 14:08

Pane Vlk to je marné. Drtivé většině oslu, co to chce provádět a nebo to schvalují, to začne vadit, až se to bude týkat jich a jejich oblíbencu. To je naprosto typicky České. A že se to tentokrát bude brzo.

J. Farda 16.10.2021 14:44

Ano, ne ANO, to budou ty strašlivě nedozírné následky jako u normalizační komunistické propagandy .... a to ještě nikde nezaznělo, že nám seberou sůl a budou holit hlavy! ;-)

F. Zrcek 16.10.2021 14:03

Každé prehistorické či recentní hovado nastupující po extinkci předchozí entity chce z logiky vývoje politických druhů obsadit co nejvyšší počet nik uvolněných extinkcí. Pokud ovšem místo jednoho představitele megafauny nastupuje pět trpaslíků, pak počet volných nik logicky nestačí. Je třeba co nejrychleji obsadit další niky a využít přitom konkurenční výhody v prosazování politiků vlastního druhu oproti jedincům, kteří odmítají demokraticky vyhynout sami. Kteří to jsou, to u nás místo orwellovských prasat určovali historicky Rakušani a Uhři. Můžete s tím buď nesouhlasit, nebo po příkladu Cimrmana použít listy lopuchu.

T. Kohout 17.10.2021 5:32

Říká se tomu "spoils system". Systém kořisti. S odchodem staré vlády a příchodem nové, odchází do mrtě předchozí garnitura, ambasadoři, státní radové, včetně tajných. Hádejte, kde je praktikován nejvíce?

L. Netolická 16.10.2021 13:57

Pane Vlku, jste naprosto slepý a hluchý. Vy jste opravdu nevěděl, že ministr Havlíček dal dělat DESÁTÝ posudek na linku na toustový chléb? PROČ? Vy jste opravdu nevěděl, jak se vláda prala za babišovo podnikání a Babiše označovala jako stát? Neboli, co bylo proti Babišovi, to bylo proti státu.Vy jste si opravdu nevšiml, že Babiš porušoval jak evropský, tak náš zákon o střetu zájmů?! To premiér může?! Svěřenské fondy si dal jen naoko a měl tam své lidi. Dle našeho zákona nesmí vlastnit média ani mít více jak 25% akcií firmy. Podívejte se na jeho minulost, na jeho neustálé lži, pokrytectví - např. Pandora papers. Opravdu byste se měl zamyslet, zda nám zde servírovat lži a naprostou nekritičnost k člověku, jehož morálka se projevovala dnes a denně. Asi jste stejný. Byl jste také v STB? Až pan Rakušan zalže, udělá nějaký nedemokratický krok, tak potom mluvte. Odagrofertizovat zemi je nutné. Nemůžeme nechat oligarchu, který si mohl nastavit pravidla a toky peněz šly k němu. Takto mocný oligarcha, naprosto nedůvěryhodný, nemá co v politice pohledávat. Já jsem věděla, že je zle, když si se vstupem do politiky koupil významná média. Vy jste nepochopil NIC.Rv

J. Vlček 16.10.2021 14:18

Každý není vědma jako vy, paní Netolická, aby viděl do každého a slyšel i trávu růst.

Milá paní, kéž bychom měli více tak schopných ministrů jako je pan Havlíček, a méně nekritických kritiků jako jste vy. Rv

L. Netolická 16.10.2021 16:09

Tak už jsme si mohli krásně líčit, jak za rok budeme žít v Babišstátu. Maďaři, vzor našeho příštího prezidenta, by mohli vyprávět. I Babiš měl políčeno na ČT a nechal to raději po volbách, protože by se mohla zvednout velká vlna odporu. A tak máme ČT nezávislou, díky za to! Neodpověděl jste mi, proč když EU odmítla podvodnou žádost Agrofertu o dotaci na linku na toustový chléb proplatit, proč dával Havlíček udělat za naše peníze desátý posudek? Inu, zdržoval, abychom to museli chudému oligarchovi zaplatit my všichni. Jste v životě zvyklý dělat také podvody, když vám nevadí ? Nebo jenom u někoho??8-o

J. Černý 16.10.2021 16:36

Proč ČT dělá za naše penize zoufalou pravdoláskovou a probruselskou propagandu. Proč si ji neplati jen lidé, kteří jsou z ní nadšení.

L. Netolická 17.10.2021 18:12

ČT tady není od toho, aby nás vyštvávala z EU. ČT informuje pravdivě a nemůže si vymýšlet. Z úst politiků různých stran slyšíte v ČT různé názory. Pokud jsou vylhané, nepřesné atd., tak můžete slyšet opravu od redaktorů, např. v Událostech, komentářích. Jsou to vzdělaní lidé a rozhodně nejsou placeni za to, aby jeden den hlásali názory SPD, druhý den komunistů atd., ale spíše se zamyslete vy, kde je PRAVDA. Ta vaše to být nemusí.

V. Pospíšil 16.10.2021 16:58

R^

A. Renjascu 16.10.2021 14:28

Asi o panu Vlkovi a jeho rodině nic nevite, protože jinak byste nemohla o něm psát urážky o členství v STB. Tak to, ale často u pozdních hrdinů (hrdinek) bývá, že plivou nejvíce na ty,kteří obstáli tam, kde oni ne. Pokud jde o svěřenecké fondy, tak to nebyl vinález toho zlého Babiše, ale naší jedinésprávné a demokratické opozice.

https://www.denik.cz/z_domova/babis-cssd-lhala-ze-lex-babis-nepostihne-soucasne-ministry-20161129.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=web-dsa&utm_content=search&gclid=CjwKCAjw8KmLBhB8EiwAQbqNoK7l_x5UcXKeXtJfXLYfOeNcRlnzjw3zSlUX8mRNI5KlnAK88rsOXBoCXX8QAvD_BwE

Babiš není jediný ve vládě, kdo podnikal. Podobně podnikal třeba pan Řebíček či pan Jurečka,který firmu převedl na manželku a tak dotace pobírá manželka. To je opravdu velká změna oproti Babišovi, kdy politik převede firmu místo so fondů na manželku.

https://www.bleskove.cz/politika/6717-zena-ministra-jurecky-se-ma-cerpa-dotace-na-rodinnou-firmu

A Pandora Papers? O praní špinavých peněz nešlo, jak potvrdil i Finanční analitický úřad a sněmovna, samiozřejmě to sdělili až po volbách.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/babis-pandora-papers-francouzske-nemovitosti-financni-analyticky-urad_2110131824_zpo

A. Renjascu 16.10.2021 16:07

... vynález...:-)

L. Netolická 17.10.2021 18:30

Svěřenské fondy si nevymyslela opozice do zákona, ale ty si vybral p. Babiš sám, protože se mu dobře ovládají. Pan Vlk se svými názory chová jako bývalý člen KSČ, když se zastává lháře, podvodníka, člena STB. Já jsem nikdy u komunistů nebyla a vždy jsem hájila svobodu a demokracii. U Babiše jsem viděla, že pokud vyhraje tyto volby, tak nás může čekat období autoritativního vládnutí a to mi jedno opravdu nebylo. Pan Jurečka byl ministr zemědělství, když ještě nebyl schválen zákon Lex Babiš a i tak jsem ho slyšela říkat, že NENÁROKOVÉ dotace jeho rodina nepobírala. Pandora papers bylo dobře oznámeno, jelikož náš premiér vykřikoval, že ti druzí používají tento způsob, on ne. Jeho pokrytectví nezná mezí.

A. Renjascu 17.10.2021 20:36

LEX Babiš je vynález opozice a proto se jej také prezident snažil napadnout u ÚS, ale neuspěl a tak Babiš musel Agrofert zaparkovat ve fondech.

Vy jste v KSČ možná nebyla, ale panVlk byl komunisty pronásledován a jeho otec dlouhodobě vězněn komunisty a tak jeho hájení svobody a demokracie má trochu jiný rozměr než těch co jen seděli doma v křesle.

Pan Vlk se nezastává lháře (nevšimnul jsem si, že by lhal více či jinak než mnozí ostatní politici), podvodníka (to by samozřejmě bylo potřeba dokázat), člena STB (Babiš členem STB nikdy nebyl), ale snaží se měřit všem jedním metrem.

Babi už vyhrál a vládl zde čtyři roky. Zrušil volby? Nechal někoho zavřít? Znárodnil majetek? Jak se to jeho - dle vás autoritativní vládnutí - odlišovalo od předchozích vlád?

Pan Jurečka přesto dotace pobíra a pokud se podívate na dotace pro Agrofert, tak v drtivé většině jde taktéž o nárokové dotace. A o váženém členu ODS panu Řebíčkovi se raději již více zmiňovat nebudu. Snad jen, že jej za jeho zlodějiny (Viamont, Kapsch...) nikdo neodsoudil a zůstává nadále v ODS.

Pandora papers? Babiš možná jednorázově použil k nákupou nemovitosto offshore, ale všechny peníze na rozdíl od naprosté většiny miliardářů daní v ČR a nikoliv v daňových rájích. Předvolební neschopnost "novinářů" (čti cizích mocností a kolaborantů) rozlišit jednorázová nákup daný prodejcem od způsobu podnikání je opravdu účelová kampaň, ať je Babiš jakej je.

A. Renjascu 17.10.2021 20:37

A tady ještě něco k Vlkovi:

https://www.ceska-justice.cz/blog/vaclav-vlk-st-protistatni-centrum-aneb-proces-se-slanskym-2-0/

J. Petrů 16.10.2021 14:48

pí Netolická takový dotaz: kolik vám bylo v roce 1989?

J. Černý 16.10.2021 16:39

Ta byla ještě v tátově pytlíku;-)

L. Netolická 17.10.2021 18:18

V té době mně bylo už skoro čtyřicet let, takže i něco pamatuji. Obzvláště jako dítě padesátá léta na vesnici, 68. rok. Tato doba mě zformovala, můj otec byl silný antikomunista.

O. Kaucký 16.10.2021 14:52

Vám uniklo, že pan Vlk píše z určitou nadsázkou.

Babiše jsem nikdy nevolil, byl pro mne nedůvěryhodný, ale tohle, co jste napsala je jak agitka z padesátých let.

Pan Rakušan ještě není ve funkci a už vyhrožuje.

T. Kohout 17.10.2021 5:44

Svoboda tisku, médií byla za zlého pana Babiše zcela bezbřehá. Kdokoli mohl napsal jakoukoli volovinu a vše se uplatnilo, otisklo. Státem nikdo nebyl popotahován za žádný názor. Fakticky to byla až chyba.

J. Černý 16.10.2021 16:32

:-(Brebto, ukázalo se , že ta Pandora Papers bylo jen předvolební plácnutí. Kde je těch dalších 300 Čechů.

Desátý posudek na linku na toustový chléb ?A kdo udělal těch 9 předchozích ? ;-D Jak velké penize z EU šly na tu linku a kolik ČR dostala celkem v tom roce peněz ? ;-D

Jenom zapálená husa může tvrdit, že Babiš byl v StB.;-D

L. Netolická 17.10.2021 18:41

Slíbili, že je postupně budou odhalovat a také jsem četla,že na Babiše mají vícero a pikantnějších věcí. Ty posudky nechal všechny udělat ministr Havlíček. EU zjistila, že dotace na linku na toustový chléb ve výši sto milionů, je podvod, že na ní není nic inovativního, když stejnou linku provozuje Agrofert v Německém Liekenu několik let. EU to neproplatila, ale proplatili jsme to panu premiérovi my z našich daní. Babiš byl v STB, je veden nezávisle ve dvanácti svazcích. Na Slovensku ÚS řekl, že se Babiš nemůže opírat o výpovědi svých spolupachatelů. Babiš to dal do Štrasburgu a tam odmítli se tím zabývat.

J. Kašpárek 17.10.2021 0:25

paní Netolická, vždycky si na sebe zanadávám, když reaguju na tyhle autory a jejich příznivce. Nemá to vůbec žádnou cenu. Mám dvě teorie. Buď jsou fakt nevšímaví hloupí a nedomýšliví anebo, čemuž přikládám mnohem větší váhu: nestojí o " složitou" demokracii, ale hledají jednodušší řešení - vůdce a nějakou formu diktatury. Neuvědomují si, že právě tím jsou oni naši největší nepřátelé, že ohrožují mou a Vaši svobodu. A přitom se cynicky ohánějí právě tou demokracií a kde můžou ji vyžadují...Rv

L. Netolická 17.10.2021 18:19

Pane Kašpárku, napsal jste to naprosto přesně. Díky.

T. Kohout 17.10.2021 5:40

Jasně, měl si tam dát "ne-své lidi", to by odpovídalo logice... Inu dělal to jak Berlusconi (ke kterému jezdil Topolánek na dovču). Mě se nelíbil ani tolik oblíbený Berlusconi ani Babiš. Ale je otázka proporcí. Když teď přijde k moci pan Benda se svou teorií "žravé dámy", tak i kdyby sám sebe prohlašoval za sebevíc "demokratického", tak mě se to nezdá. Považuji za nebezpečné ty, co sami sebe prohlašují za "demokratické" a ostatní za nedemokratické.

L. Netolická 17.10.2021 18:34

Pane Kohoute, jistě jste si povšimnul, že ANO není demokratické hnutí, ale že tam rozhoduje vše jeho majitel Babiš. Nebo jste slýchal, že by někdo uvnitř hnutí měl jiný názor než majitel? Mnoha lidem se to líbí, že se politici o nic nepřou a berou to jako výhodu. Jenomže, právě ta demokracie je o diskusi a ne o naprostém přijímání toho co řekne vůdce.

J. Hanzal 16.10.2021 13:40

Skvěle napsánoR^R^R^!!