23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Bezpečnost občanů nesnese kompromisy

Jedna ze základních lidských potřeb je pocit bezpečí. Toho ale nedosáhneme jen odvrácením násilí a dalších hrozeb. Je potřeba mnohem víc a politici si musí uvědomit, že podceňování problémů spojených s bezpečností se nevyplácí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Rádl 10.2.2020 13:54

Pan Zdechovský zřejmě nemá v Bruselu po večerech co dělat a tak píše moudra. Může si místo 10 bodů vymyslet 100 bodů, ale pokud vám v blízkém okolí vašeho domu půl roku vykrádají jeden barák za druhým a policie nemá potuchy kdo to dělá, tak se bezpečně cítit nebudete. Dokonce ani po přečtění elaborátu páně Zdechovského. A řešit to tak, že tam po ulici přejede 2 x denně policejní auto, tak na to jim opravdu přidávat peníze do rozpočtu nemusíme.

J. Jurax 10.2.2020 17:40

Ale když peníze do toho rozpočtu přidáte, projede tam policejní auto 3x denně. Možná i 4x. Ono je to fakt i o penězích.

A k těm moudrům - moudra to jsou. Akorát že taková moudra je schopen formulovat kdekdo. Realizovat ale málokdo až nikdo.

J. Kanioková 10.2.2020 19:22

Přesně !

V. Kain 10.2.2020 17:53

Stáťáky jsem naposledy viděl jít pěšky z parkoviště do jídelny.Jinač nemáte šanci je uvidět.Projedou v auťáku a zmizí.Dostal jsem typ z jednoho místa v Praze(tak zvaně za bukem) kde téměř pravidelně policisté po těžké práci odpočívají.Chudáci málo zaplacení.

A. Reček 10.2.2020 12:32

Je zajímavé, že hlavně o migrantech hovoří silní levičáci. Na jiná důležitější témata k našemu životu nápady nemají ;-D;-D

J. Vaníček 10.2.2020 11:57

Aktivní Zdechovský, bez komentáře.Mohli toho nadělat spoustu, každou chvíli byli ve vládě. A k těm migrantům, hodným a neškodným. Možná ano, možná ne. Kdo je bude platit? Já nechci, války na Středním východě a v Lybii, stejně jako vyžírání Afriky má na svědomí někdo jiný. Ten by to měl také platit, ne ČR.

V. Petr 10.2.2020 14:24

Afriku vyžírají akorát domácí "elity," které stačí rozkrást i zahraniční pomoc!

R. Tichý 10.2.2020 11:48

Rekl bych s tankem na vrabce. Nasi "vyhodou" je to, ze nejsme pro nikoho zajimavi, cesky nikdo neumi. Zejmena pak v tesne blizkosti svicek SRN a AUT.

J. Ráž 10.2.2020 11:44

Hezké řeči, ale v podstatě jen teoretické plky:

Jak jednodušeji by znělo: Jako europoslanec budu v zájmu bezpečnosti hlasovat proti jakémukoliv omezování vlastnictví zbraní občany EU. V zájmu demokracie a zachování suverenity volených orgánů členských států budu vystupovat proti jakémukoliv nadřazování Nařízení EK nad zákony přijaté jejich parlamenty. Budu vždy hlasovat proti zavádění jakéhokoliv typu povinného rozdělování migrantů a distancuji se od nápadů své stranické kolegyně Šoidrové. V europarlamentu budu mít vždy na svém místě vlajku České republiky a nepodlehnu nátlaku nikoho, abych ji odstranil.

Je toho hodně, co by mohl pan Zdechovský občanům České republiky slíbit, aby byl, jako lidovecký poslanec důvěryhodný.

J. Jurax 10.2.2020 17:43

Ano.

A to je pan Zdechovský z našich účastníků putovního cirkusu ještě z těch lepších.

L. Pořický 10.2.2020 22:51

Přesně. 1* !

V. Petr 10.2.2020 10:48

Ostatně soudím, že EU musí být zrušena a ČTV zprivatizována!

J. Kárník 10.2.2020 10:48

Pane Zdechovský, hezky se to čte, ale nevěřím Vám ani slovo. Co třeba nám napsat, jak se stavíte k promigračním aktivitám Vaší stranické kolegyně Šojdrové?

Co se týče mezinárodních závazků ohledně migrace, tam je revize nutná. Nemůžem si například nechávat na svém území osoby, co sice mají nárok na azyl, ale nedokáží se integrovat.

Jinými slovy, požadavek na zachování mezinárodních závazků je v přímém rozporu s požadavkem bezpečnosti.

Také musí být stanoveny stropy na počty migrantů z jednotlivých kulturních okruhů, kolik toho naše země dlouhodobě zvládne, ekonomicky i bezpečnostně. Něco jiného je totiž integrovat Ukrajince nebo Vietnamce a něco jiného je začlenit Křováka a nebo Afghánce.

Ale píšete pěkně, na Europarlament by to ve volbách mělo stačit.

J. Schwarz 10.2.2020 12:21

A EU taky existovaly "mezinárodní závazky", než je Merkelová jednostranně coby "přežilé" a "neodpovídající době" zrušila. Mezinárodní závazky týkající se migrace a azylu vznikly před sedmdesáti lety a jsou tedy silně vyčichlé. Od takových "norem" bych doporučoval jednostranně odstoupit.

V. Petr 10.2.2020 20:24

R^R^R^

B. Rameš 10.2.2020 10:26

Jo. Chybí ještě bod 11): na světě musí zavládnout všeobecné sbratření a hojnost pro všechny. Sorry jako, nekompromisně a s láskou.

Š. Hašek 10.2.2020 10:20

A ještě mě napadlo,

je docela žertéřské, pokud lidovec se začne být v prsa a vykřikovat "ŽÁDNÉ KOMPROMISY"! A dokonce se i opatrně/nekompromisně naváží do svých chlebodárců ze štrasbrusele.

Snědl rychle vlaječku ČR? Nebo s ní běžel mávat té štrashejhulce před její pultík?

Zkráceno.

P. Hatina 10.2.2020 9:46

Tak to se pan Zdechovský nemusí bát, když si dáme do souvislosti dvě nedávné události.

Jednak že BIska požaduje aby její důkazy byly přípustné u soudů, a druhá že tatáž BIska si právě dohodla s min, dopravy společný informační systém na šmírování lidí na dálnicích.

Jestli to půjde touto cestou dál, tak tu brzo bude bezpečno jako za komunistů, každý protistátní živel bude brzo odhalen zavřen a zneškodněn :). A teď kontrolní otázka, co na to Brusel?

V. Petr 10.2.2020 10:46

Taková preference kriminálníků, jako dnes, tu nebyla ani za komunistů!

R. Langer 10.2.2020 11:00

Ale to se ví, že byla, ale tehdy jenom pro někoho... :-P

J. Jurax 10.2.2020 17:48

Dnes taky.

Ale je to lepší. Dnes je postačí mít jen prachy, kdežto za bolševika bylo třeba ještě rudé knížky. I když, pravda, správné politické styky neuškodí ani dnes.

Š. Hašek 10.2.2020 9:45

Uznávám, že štrasbrusel poslanec Zdechovský ve volnočase zdárně napíše něco, co má hlavu a patu. Hezké plky ale. Detaily ponechám .... Stále mi matematicky/účetně vychází, že Zdechovský je darmožrout. Nejen on.

Prakticky ten člověk stále jen generuje "souhlasy" s bláznivými směrnicemi bláznivé, drzé komise. Dokonce naznačuje, že nějaké sdružení klotových rukávů bude kontrolovat soudy a ekonomiku ČR. Kádrovat premiéra ČR, podle názoru nějakého námořního zloděje .....

ČR má nyní ve štrasbruseli asi takovou moc, jako když já se odpoledne pustím "do zadržování Vltavy lopatou, pod Vyšehradem".

P. Staronový 10.2.2020 9:40

1. Jakž takž souhlas.

2. Nejen specialista v Praze. I lidi k tomu mají co říci.

3. A nemáme policajtů celkem dost (na obyvatele), jen nedělají to, co by bylo třeba? Viz na silnicích, zbytečné "akce" a málo dohledu na skutečně nebezpečných místech.

4. Ano.

5. To je na článek ...

6. Ano.

7. Ano.

8. "Řešit by se mělo i stáří vozového parku v ČR, které odhadem během půl roku dosáhne průměru 15 let! " - neřešit. Lidé si kupují na co mají. A zdražují jim to různé povinné 3,14čoviny, nápady z Brusele i místní.

9. Populární nápad, ale v praxi by přinesl jedině zdražení. Současná úroveň kontroly je víc než dostatečná, místy i přehnaná.

10. Tam by to chtělo začít úplně znovu. Současný právní řád je tak zaplevelený nesmysly a protimluvy, že je to prakticky neopravitelné. Jediné, co by zasloužilo okamžité řešení, je popření presumpce neviny v nějakém tom harašení a "dyzgrymynacy".

Š. Hašek 10.2.2020 9:48

Krátce řečeno, štrasbrusel je slepá ulička.

Ale zatím není nutno couvat, slepá ulička je "dlouhá". A excelentně placená. A vždycky je možno po dojezdu na její konec ...... slavnostně (u Moravce) prohlásit "já to přeci říkal!".

A. Hrbek 10.2.2020 9:24

Pan Zdechovský patrně neví, že v současné době je je v ČR přes 500.000 cizinců a 12% zaměstnanců jsou cizinci. Slováci 209 tis., Ukrajinci 142 tis., Poláci 47 tis., Rumuni 46 tis., Bulhaři 36 tis., ale i Rusové 17 tis., Mongolové 6 tis., Moldavci 5 tis., Bělorusů 5 tis., Kazachů 5 tis., atd. , kteří z ekonomických důvodů migrovali do ČR a jsou zde trvale hlášeni.

J. Jurax 10.2.2020 17:59

Ale to nejsou to správní imigranti. Mj. jsou zde legálně. Na ty nám EU kvóty nenavalí.

Správný imigrant podle EU, jehož bychom se měli humanitárně ujmout, nebo nám jej tatáž kvótami přidělí, je imigrant nelegální, diplomatický řečeno kulturně nekompatibilní, obtížně zaměstnatelný a tudíž nikoliv pracující a daně platící, ale naopak sociálních dávek potřebný a pokud možno muslim, takže neschopný asimilace.

J. Schwarz 10.2.2020 9:19

Vy Lidovci toho nažvaníte a potom se zachováte přesně naopak - třeba zrovna vy, pane europoslanče, jste bouřil kterak se nesmíme poddávat zelenému šílenství a pak vače partaj posadí na pražský magistrát Bursíka, ekofašistu par excellence!

F. Navrátil 10.2.2020 8:41

Zdechovský tvrdě a nesmlouvavě trvá na respektování české suverenity při řešení vypsaných deseti bodů! Pokud ovšem nejsou v rozporu s přáními EU, pro které zvedá pracku na pokyn šéfa své poslanecké frakce.

F. . 10.2.2020 8:56

Nejdříve zvedne ruko pro kvóty a pak tady machruje, jak se bije za tuto republiku. Klasický proradný černoprelník. A ani se trochu nezastydí.

Š. Hašek 10.2.2020 10:30

Přesně!!!