28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Babiš na detektor lži?

Milion chvilek pro demokracii je české hnutí „žlutých vest“. Jeho cílem je zlikvidovat vládu Andreje Babiše mimoústavními prostředky - demonstracemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klíma 30.5.2019 17:59

Havloidi v Česku šíří nenávist. Brutálně. Toť vše.

A. Javůrek 30.5.2019 15:12

nejsem odbornik, ale

mam pocit ze sociopath a patologicky lhar, jakym estebak dle meho laickeho nazoru je, by s detektorem lzi asi nemel problem.

A. Javůrek 30.5.2019 15:07

uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

odkdy jsou demonstrace PROTIUSTAVNI? Autor je porad mentalne v dobe pred 89'?

Z. Lapil 30.5.2019 21:20

Re: uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

Autor píše MIMOústavní. Protiústavní není ani přibližně totéž.

M. Prokop 30.5.2019 21:38

Re: uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

I to je pitomost.

J. Adler 30.5.2019 22:01

Re: uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

Jen takový skromný dotaz - ústava se nezmiňuje o právu shromažďovacím? Jestliže ano, pak by bylo i to “mimoústavní” poněkud nepřesné....

Z. Lapil 31.5.2019 9:26

Re: uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

Právo shromažďovací v ústavě nepochybně je a já opravdu nehodlám komukoliv upírat právo, aby sdělil svůj názor. Počítám, že autor slovem mimoústavní mínil, že v ústavě je několik způsobů, jak vyměnit ministra či vládu (volby jsou jeden z nich), ale rozhodně tam není psáno nic o tom, kolik a jakých demonstrací je k tomu třeba.

M. Baloun 30.5.2019 23:28

Re: uz ten zacatek napovedel, ze autor je koblizek

Demonstrace není mimoústavní sama o sobě, ale jako prostředek ke změně vlády. Vláda by se měla měnit volbami a pokojné předání vlády v souladu s volebním výsledkem je jeden z úhelných kamů demokracie.

O. Zuckerová 30.5.2019 12:34

Pozor na ten "milion" v názvu,

už jedna "baba milionová" přivedla žebráka na mizinu...!

F. Kusák 30.5.2019 12:31

Mně přijede causa Babiš

naprosto nudná. Fakta známá, argumenty milionkrát omleté. Někteří mu věří, a není jich málo, jiným tak nějak vyhovuje, protože řeší jejich problémy, i když ne vždy úplně férově a zbytek ho nesnáší, to až k představě o démonickému zlu. Jenže ANO už není jen Babiš a lze tam vidět docela dost dobrých lidí. Řekl bych, že jim Babiš docela vadí. Jenže jak dopadli vzbouřenci, kteří likvidovali své šéfy? A tak jsem přesvědčen, že je jen otázkou času, kdy se A. Babiš sám rozhodne odejít. Může to urychlit třeba soudní proces nebo nějaký osobní problém. Křik ulice ale na to vliv nemá. Češi mají hrůzu z Majdanů a podobných kraválů. A srovnávat dnešní protesty s rokem 1989 je hloupost, to nestojí ani za komentář.

V. Čermák 30.5.2019 13:31

Re: Mně přijede causa Babiš

Dobrovolně neodejde. Zrovna on od rozdělané práce neuteče. A plánů má hodně a čím víc mu bude okolí házet klacky pod nohy, tím bude urputnější. Opozice by se měla soustředit věcně na ty plány, ne všechny asi nebudou dobré, ale to by nesměla tvrdit, že špatné je všechno s ním spojené. To určitě neprajde...

A. Javůrek 30.5.2019 15:08

Re: Mně přijede causa Babiš

"protože řeší jejich problémy". Ci problem a jak je resi? Tak to by me opravdu zajimalo. Jinak v celku souhlas.

Bures sam neodejde,a lespon do te doby dokud se nezbavi Capiho hnizda a dlasich vysetrovani, dokud si nezajisti dotace na x let dopredu... .

R. Tichý 30.5.2019 12:15

Milion chvilek nejsou Zlute vesty.

Zlute vesty demonstruji, protoze ziji z ruky do ust.

Milion chvilek demonstruje za odstraneni zvolene vlady. Spis pripominaji americke demokraty v honu na Trumpa.

F. Kusák 30.5.2019 12:35

Re:

No právě. Ti, co demonstrují u nás, nouzí určitě netrpí. Definovat tuto množinu, není zas až tak složité.

V. Čermák 30.5.2019 13:33

Re:

Rozmazlení nefachčenkové?

A. Javůrek 30.5.2019 15:09

Re:

ti by spise demonstrovali za Burese. Nemakacenka, menen vzdelani voli estebaka...

B. Hančl 30.5.2019 19:20

Re:

Tvl ty budeš asi docent.

M. Pivoda 30.5.2019 11:05

Bartoň: "Uplatnění detektoru lži v politice je nápad ...."

Bartoň: "... Uplatnění detektoru lži v politice je nápad z druhu originálních. ..."

Až tak moc originální nápad to není, a pak záleží také o jak moderním detektoru lži Barťoň a demonstranti uvažují. Od roku 2006 jsem prostřednicvím MBA studentů prováděl průzkum názorů (celkem 2700) českých občanů ohledně možnosti využití fMRI detektorů lži v politice, tj. s využitím funkční magnetické rezonance, nikoliv polygrafů. Poslední výsledek průzkumu z roku 2011 ukázal, že 71% českých (zejména mladších) občanů souhlasilo a spíše souhlasilo s využitím fMRI detektorů lži. https://sites.google.com/site/fmriliedetectors/vysledky-pruazkumu

Pokud jde o aplikaci fMRI na případ Babiš, je třeba mít v patrnosti, že ten pán/soudruh se vydal do politického boje proti předchozímu českému rozkrádání miliard, ale jemu samotnému zachází jakýchsi 50 milionů za jeho velmi pochybný byznys. Z toho plyne poučení, že potenciálně úspěšný český bojovník proti korupci nesmí mít vlastní pochybný byznys ani za korunu! (Haléře už totiž byly v Česku dříve zrušeny.) Andělských bytostí se v české politice jaksi nedostává.

A. Javůrek 30.5.2019 15:10

Bartoň: "Uplatnění detektoru lži v politice je nápad ...."

ty opravdu veris ze se dal na politiku aby bojoval proti rozkradani milliard??

Sanctus simmplicitas

M. Pivoda 30.5.2019 15:50

Pro Aleš Javůrek

Věřím tomu, že miliardy Kč, před Babišovým vstupem do politiky byly skutečně rozkradeny.

J. Klepal 30.5.2019 9:40

Babišovo lhaní

Stále nechápu, proč se Babiš bojí přiznat, že v zájmu (tzv. socialistického) Československa sbíral po světě ekonomické informace, vždyť sběr informací všeho druhu je hlavní náplň práce nejen diplomatických zastoupení všech zemí. To že se takové činnosti zúčastnil, ukazuje pouze na to, že někdo je schopnější než jiný, zatímco ten jiný po českém způsobu může jen závidět.

V. Čermák 30.5.2019 13:00

Re: Babišovo lhaní

Babiš jistě ekonomické informace Přinášel, neboť jako každý kdo se vrátil ze zahraniční pracovní cesty, musel. Na tom není nic špatného. Vy ale mluvíte o tom, že je Sbíral a ostatní mluví o tom, že pod hlavičkou STB a to je velký rozdíl. On tvrdí, že STB nic vědomě nepodepsal. Informace přinášet musel a STB mohla být spokojená i bez jeho podpisu. Jestli v STB nebyl, není důvod cokoliv Přiznávat, zvláště když jeho odpůrci z předání hospodářské informace udělají Práskačství, jak jinak než Lidí. I když žádní Napráskaní lidé Babišem neexistují. Férovost Milionů chvilek se nedá předpokládat...

T. Kočí 30.5.2019 9:21

Hloupý nápad

AB ,ale i MZ jsou profíci. Ti oblafnou i detektor.

K. Janyška 30.5.2019 9:16

Ano, doufám, že jednou k tomu dojde.

Většího lháře jsem ještě u nás v politice neviděl. Možná, že Husáka... Dzp.

M. Krátký 30.5.2019 15:25

Re: Ano, doufám, že jednou k tomu dojde.

taky Slovák

R. Dubravský 30.5.2019 8:54

Existuje mnohem jednodušší...

...a spolehlivý způsob, jak zjistit, jestli politik lže. Stačí se dívat, jestli otevírá ústa a vydává zvuky.

R. Meišner 30.5.2019 8:38

jako první

by měl na detektor jít Koller, aby ukázal Andymu jak se na tu mašinu leze :-)))

J. Vrzal 30.5.2019 8:32

Zlute vesty

Ne, toto nejsou zlute vesty.

Zlute vesty chteji kapitalismus. Snizeni dani.

Miliony chvilek chteji jen odstranit Babise. Nic vic. Kapitalismus je jim u zadele.

P. Zinga 30.5.2019 8:15

Kdyby napojili ty lepšoidy

na detektor lži, tak se zblázní. Ten detektor, ti první to již mají za sebou.

J. Lukavsky 30.5.2019 7:38

hroší kůže

"mimoústavními prostředky - demonstracemi." no nějak pochybuji, že stávka či demonstrace jsou mimoústavní. Ale nejsem právník, rád se poučím. Demonstrace jistě nezakládají právní nutnost příslušné požadované změny, je to jen morální apel na dotyčného. Zda vyhoví či ne záleží jenom na tloušťce jeho "hroší kůže". No ale nejsme jedinou zemí kde premiér je policií vyšetřován, Itálie, Israel.... Takže nic nového pod Sluncem. J.L.