19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Andrej Babiš je srandista

Politika se dá dělat buď systematicky, anebo chaoticky. Jak se dělá v Babišově vládě, to ať si každý posoudí sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 30.4.2019 13:26

Vždyť je to všechno jedno.

Dokud jsme parakolonií EU, nemá smysl se o vnitrostátní politiku hádat.

Nejprve je třeba vystoupit z EU, abychom se mohli začít vážně zabývat tím, kdo bude zemi vést a spravovat.

K. Janyška 30.4.2019 18:50

Re: Vždyť je to všechno jedno.

Máte pravdu... Dzp.

M. Prokop 30.4.2019 21:21

Re: Vždyť je to všechno jedno.

Abychom nebyli parakolonií EU, je nejprve nutno vyřešit vnitrostátní politiku.

J. Chaloupka 30.4.2019 12:56

Pokud vím, tak naše galerijní, ale i muzejní scéna je

podobnými "autorskými" smlouvami promořena (navzdory autorskému zákonu) takže se možná zdálo Fajtovi, že nedělá nic špatného. Já jen,že přesčasy jsou zahrnuty v platu vedoucího pracovníka. Alespoň u mne byly. Je jedno, kdy je děláte, jestli ve dne nebo v noci.

J. Lepka 30.4.2019 9:57

Ne, Holásku, my takhle nežijeme,

my ze sebe blbce, jako vy, neděláme.

B. Novacek 30.4.2019 13:18

Re: Ne, Holásku, my takhle nežijeme,

Pan Holásek má pravdu a píše vtipně, chytře a má to hlavu a patu, na rozdíl od vašich přiblblých keců...lebkoune!

K. Janyška 30.4.2019 9:10

Pro mne hlavně zločinec, který se u nás v politice

ještě neobjevil... Dzp.

V. Čermák 30.4.2019 18:52

Re: Pro mne hlavně zločinec, který se u nás v politice

Babišův věrný Satelite, dneska je ten oblet okolo svého mocného pána Babiše takový vlažný. Další Rotaci zdar...

P. Han 30.4.2019 22:55

Re: Pro mne hlavně zločinec, který se u nás v politice

Á, NaStOuPiL MíStNí PePeK VySkOč.

I. Mertl 30.4.2019 8:19

AB by byl komická figurka

kdyby to nebyl pokrytecký zloděj českého státu.

M. Řepa 30.4.2019 7:41

Vy víte jenom co se vám hodí.

Vážený autore, než začnete o nečem psát, tak si aspoň vyhledejte veřejně dostupné informace. O tom, jak vedl pan Fajt galerii nic nevíte, jak sám píšete, ale o údajné smlouvě víte vše přesně. Aspoň snaha o objektivnější pohled by vám neškodila.

F. Houžňák 30.4.2019 8:27

No, o Fajtově smlouvě víme to, co o ní sám řekl,

což bylo na různých místech zveřejněno. Fakticky si podepsal smlouvu sám se sebou za 1.2 miliónu, stěžuje si, že ho málo platí a že v "zahraničí" by ho platili víc, a proto si musí takhle přivydělávat. Tomu se říká zneužívání funkce k vlastnímu obohacení, defraudace, zlodějna. Vyhozen byl zcela správně.

P. Lenc 30.4.2019 8:36

Re: No, o Fajtově smlouvě víme to, co o ní sám řekl,

Nojo, když on to pan Řepa má ty "informace"...

M. Valenta 30.4.2019 9:18

Re: No, o Fajtově smlouvě víme to, co o ní sám řekl,

Vyhozen byl na přání hradního ožraly a to ještě dávno před tím, než mohly být Fajtovy smlouvy nezávisle posouzeny. Zkrátka bez krytí jakému se v tomto státě těší např. grázlík Mynář, si nemůžete být jistý ani dne ani hodiny. So geht das.

F. Houžňák 30.4.2019 9:29

No a když byly ty Fajtovy smlouvy teď "nezávisle"

posouzeny, tak co myslíte, je to defraudant a zloděj nebo ne?

M. Valenta 30.4.2019 9:44

Re: No a když byly ty Fajtovy smlouvy teď "nezávisle"

Je to stejné jako z Babišem, nebylo rozhodnuto.

F. Houžňák 30.4.2019 9:48

Vy jste se ještě nerozhodl?

To je zajímavé.

M. Valenta 30.4.2019 12:24

Re: No a když byly ty Fajtovy smlouvy teď "nezávisle"

oprava: s BABIŠEM

F. Houžňák 30.4.2019 15:04

No ale o Babišovi vy si myslíte, že je podvodník a zloděj,

i když, jak píšete, "nebylo rozhodnuto", a tady se najednou vykrucujete, že jako nevíte.

J. Holíček 30.4.2019 16:47

Re: No ale o Babišovi vy si myslíte, že je podvodník a zloděj,

A o co vám jde?

F. Houžňák 30.4.2019 16:52

No, co tak myslíte,

a musí mi o něco jít? A o co jde vám, pokud vám o něco jde? Když už se agresivním tónem motáte do cizí diskuse.

J. Holíček 30.4.2019 17:10

Re: No, co tak myslíte,

Normální otázka. Jen jsem se ptal proč tady neproduktivně onanujete. Zajímalo mě, co z toho máte. Nic víc. :-))

F. Houžňák 30.4.2019 17:28

No a proč tady neproduktivně onanujete

vy, abych tedy naskočil na váš zvláštní způsob argumentace? A odkud chcete vědět, že je to pro mě neproduktivní, vy jste jasnoviděc nebo dálkový psychiatr?

J. Holíček 30.4.2019 19:13

Re: No a proč tady neproduktivně onanujete

Jste poněkud vztahovačný, neboť otázka se týkala všech účastníků diskuse. Že byla pod vaším posledním příspěvkem zavinilo místo ve vlákně a možná i moje lenost uvést to (plurál) expresiss verbis. Agresivní tón jste si v tom vyhodnotil vy, protože soudíte podle vlastní planety. Vaši diskuzi jsem si subjektivně zase vyhodnotil já coby neproduktivní. Prostě jsem to konstatoval. K tomu nemusím být jasnoviděc ani dálkový psychiatr. :-))

F. Houžňák 30.4.2019 19:40

No, člověk, který píše svůj komentář jako odpověď

k někomu konkrétnímu a pak vykládá "že se otázka týkala všech účastníků diskuse" a že to "zavinilo místo ve vlákně", a pak se diví, že dostane odpověď od dotyčného konkrétního, by snad měl absolvovat nějaký aspoň kratší kurs psaní komentářů. Zkuste to, oni vám tam prozradí, jak začít nový thread, není to těžké a určitě to pochopíte. A je to "expressis verbis", když se už chcete po latinsku vyjadřovat. A abych předešel vaší potenciální námitce, to není překlep, překlepy vypadají jinak.

J. Holíček 30.4.2019 21:35

Re: No, člověk, který píše svůj komentář jako odpověď

Hezký večer, přeju. :-))

F. Houžňák 30.4.2019 21:42

Musíte trošku vylepšit

styl, chybí tomu šťáva. Podívejte se třeba na indickou armádu, ta zase našla stopy yettiho, to jsou jiní pašáci, z těch si vezměte příklad. Ovšem očekával jsem dychtivě, že se rozlítíte, no, nepovede se vždycky. Asi nejste ten typ. Dobrou noc.

J. Chaloupka 30.4.2019 12:57

Jak to víte? Vy jste u toho byl?

.

V. Čermák 30.4.2019 18:56

Re: No, o Fajtově smlouvě víme to, co o ní sám řekl,

Zemanův věrný Satelite Valento. Dnes opět dobrý oblet okolo svého mocného pána Zemana...

J. Jurax 30.4.2019 21:05

Re: No, o Fajtově smlouvě víme to, co o ní sám řekl,

Mýlíte se.