23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
moker 8.3.2007 9:13

Re: Re: Pindy starého Beneše

No jak k tomu došel,je to spratek komunistický.

jirka.s. 8.3.2007 10:13

Re: Re: Pindy starého Beneše

No přece, imperialistický "vojenskoprůmyslový komplex " se přece vyskytoval v každé brožurce VUMLu alespoň 86x!

zk 8.3.2007 13:24

Re: Re: Pindy starého Beneše

chodí na doučování k soudruhu Zaorálkovi

Václav 8.3.2007 8:14

Re: Pindy starého Beneše

Dokážete pochopit takový detail, že proti fanatikům opájejícím se představou mučednické smrti a obcování s 72 pannami v ráji, nemusí ta hrozba drtivého odvetného úderu být zase až tak spolehlivou pojistkou. Já bych se fakt nerad dožil toho, že nějaký pomatenec s výkřikem "Aláh akbar" odpálí raketu, jejíž hlavice nám za necelou čtvrthodinu exploduje někde nad Václavákem. Jen těžko lze spoléhat na to, že ji potom zastaví kecy pacifistických idiotů, jejichž znalosti o balistice a raketové technologii končí u hodu sněhovou koulí a pár obrázky ve škole.

třetí 8.3.2007 8:25

Re: Re: Pindy starého Beneše

Máte-li skutečně tuto obavu, pak je jenom jeden radar málo, je tu třeba také instalovat antirakety a podpořit to ještě patrioty. Také bych doporučovat alespoň ztrojnásobit množství gripenů, co když tu bombu přivezou v letadle, třeba civilním. Dovedete si to představit ? Dopravní letadlo se sebevražednými  "turisty" z Íránu lehce krásně s atomovkou na palubě ji odpálí při přistávání v Praze. Tady vám , pane, nepomůže ani sto radarů, Írán nemusí mít ani raketový nosič, jenom dobrý nápad.

milan007 8.3.2007 8:30

Re: Re: Re: Pindy starého Beneše

Takže navrhujete se na vše vykašlat a nechat to na Alláhovi ??

xtl 8.3.2007 8:32

Re: Re: Pindy starého Beneše

Mimochodem, radar u Prahy možnosti dopadu rakety na americkou základnu nebrání. Mechanismy kontroly zbraní hromadného ničení a použití síly v mezinárodním měřítku existují, především Smlouva o nešíření a Charta OSN. Je dobré se s nimi podrobně seznámit, protože jsou výsledkem úsilí s cílem zabránit vzniku výše uvedených obav. Jestliže země, mezi nimiž vynikají USA, obě smlouvy dlouhodobě porušují, nutně vzniká reakce států, které se cítí být ohroženy. Příkladem je poučení z irácké agrese, které spočívá v tom, že ohrožené státy jsou nuceny k vybudování vlastní odstrašující nukleární síly.

Douša Josef 8.3.2007 9:40

Re: Re: Re: Pindy starého Beneše

Vážený bláhový vypravěči - OSN je již delší dobu naprosto neschopnou organizací ve světě něco řídit, nebo dokonce řídit zbrojení a šíření nukleárních zbraní. I rezoluce RB jsou naprosto neúčinné vůči zemím, jako jsou KLDR, Irán, Irák a další. OSN se stala jen diskuzním klubem vydávající provolání. To je asi tak vše! Jestliže na jednu stranu napíšete, že je zbytečné se obávat od států "zla" něčeho, že by je Američané silou svých zbraní smetli, pak se ptám, jak jste na druhé straně dospěl k přesvědčení, že státy "zla" pracují na vývoji jaderných zbraní, protože se cítí být ohroženy. K čemu by jim to bylo???? Síly Američanů v tomto směru nikdy nedosáhnou! Jiné ovšem je, jak Vám zde někdo správně napsal, schopnost fanatických islamistů tu jadernou katastrofu vyvolat, protože pro ně je umírání zřejmě slastí! A to je důvod, proč se musíme bránit proti jejich fanatismu, to je důvod, proč je nutné jim zabránit se k jaderným zbraním vůbec dostat! Stejně je to s komunistickým fanatismem v KLDR! 

Ale myslím, že je marné v tomto směru Vám jakkoli oponovat. Máte zafixovaný v mozku americký imperialismus a jeho touhu vše obsadit a s tím už se u Vás zřejmě nedá ani v budoucnu cokoli podniknout! Ne Benešovy, ale Vaše pindy jsou nesmyslné!

zk 8.3.2007 13:30

Re: Re: Re: Pindy starého Beneše

Ano, Smlouvu o nešíření a Charta OSN, to je to, čeho se teroristé bojí jako čert kříže. Takže ještě nějaké další smlouvy a neustálé diskuze s Iránem Severní Koreou a to by bylo, aby se z nich nestali mírumilovní beránci. To bude mít určitě větší odstrašující účinek než nějaké rakety, radary a podobné nesmysly, že? 

Fafa 8.3.2007 16:19

To XTL

No, Smlouva o nesireni zatim znamena jenom tolik, ze staty usilujici o nuklearni zbrane ji musi bud porusit nebo vypovedet. ;-D

Antonin 8.3.2007 8:27

Re: Pindy starého Beneše

Pane xtl,

je mi Vas lito. Nevidim moznost, jak by Vas bylo mozno zachranit, aby se Vam podarilo odlozit ten nanos komunistickeho skoleni a neschopnosti zjistit si fakta.

xtl 8.3.2007 8:37

Re: Re: Pindy starého Beneše

Argumenty jako obvykle bolševikům Antonínova typu chybí.

Douša Josef 8.3.2007 9:54

Re: Re: Re: Pindy starého Beneše

Vy sám také nemáte ARGUMENTY, to co říkáte jsem slyšel v hodinách marx-leninismu na VŠ. Jsou to jen PROKLAMACE a HESLA! Nepleťte si to s argumentací. Ta Vám kulhá na všechny čtyři. V Evropě před 2.sv.válkou byly také MECHANIZMY, jak válce zabránit, vojenské smlouvy, pakty, existovala Společnost národů. Vše se rázem sesypalo přičiněním jednoho blázna a imperiálních zájmů Ruska! Jděte trochu zpět do historie, nečtěte jen Dějiny Velké vlastenecké války !

zk 8.3.2007 13:34

Re: Re: Re: Pindy starého Beneše

Chybí Vám nejen argumenty, ale také informace a znalosti historie.  

harry 8.3.2007 8:31

Re: Pindy starého Beneše

No ja bych se radeji priklonil k te odporne usa, nezli k fanatikum s rucniky na hlave, na tech 72 panen moc neverim a v mem veku..... co se tyce tech zaminek k napadeni nevinneho iraku:  tak tusin zhn byly jednim z 12 bodu ktere saddam mel na svedomi. ty yperity prokazatelne mel a pouzil, pak je a) znicil, b) prodal v bazaru, kus za 5usd, c) schoval doma, d) schoval v syrii..... vy to vite jiste lip co se s nimi stalo. to ze osn vydava bezzube resoluce a neni schopno cokoli prosadit proti lumpum co se jim smeji do ksichtu. to jsme videli posledni leta porad. bohuzel na lumpa plati jenom tlusty klacek, kecy jeste nikdy zadneho lumpa nezastavily. a tusim, ze usa tu naftu docela dobre plati, na rozdil od sssr, ktery nam za uran posilal akorat kola ukrajina a svuj plyn si nechal platit ve valutach, no nic. organizace, ktere komisi pro lidska prava sefuje lybie v principu musi byt nefunkci - jak dobre vidime. osn nezastavila hitlera, stalina, saddama..... 

Kajda 8.3.2007 9:40

Re: Re: Pindy starého Beneše

Souhlas.

zk 8.3.2007 13:38

Re: Re: Pindy starého Beneše

Co se týká uranu, bohužel hodně dlouho neposílal CCCP ani ta kola ukrajina. Uran vytěžený politickými vězni v uranových dolech se tam posílal zadarmo, to byl dáreček.

David Werner 8.3.2007 9:02

Re: Pindy starého Beneše

Jo, kvalitni vzdelani na VUMLu se proste nezapre!(Y)

čárli 8.3.2007 9:30

Re: Pindy starého Beneše

Nemilý soudruhu, vámi zmiňovaný odvetný zdrcující úder by vyvolal pěkné peklo na celém světě.

Pasáček koz z Vermontu 9.3.2007 0:39

Re: Pindy starého Beneše

Pane XTL : jste nebezpečný demagog. Máte pravdu.

S pozdravem   Trvalými válkami za trvalý mír.

čtenář 8.3.2007 8:03

Žvanění kolem raketové základny

není jen důsledkem hlouposti explozivních žvanilů typu Zaorálka, ale je to i programová kampaň proti umístění US základen v bývalé východní Evropě, kterou spustila pátá kolona ve službách těch, kteří tuto část světa ještě neodepsali jako svou mocenskou sféru. I to je poučením pro nás ostatní, abychom si uvědomili význam přítomnosti US armády pro naši vlastní budoucnost.

Douša Josef 8.3.2007 9:25

Re: Žvanění kolem raketové základny

R^R^R^

fox 8.3.2007 9:36

Re: Žvanění kolem raketové základny

Jako včera i dnes musím s Vámi čtenáři souhlasit.Všimněte si ,že na místo šéfa vojenské rozvědky někdo chce nastrčit profláklého Růžka!!Kdo a proč asi?Nikdo nic,ale už to běží.

MF 8.3.2007 8:02

Vzpomínejte.

Měli bychom se vrátit ke starému osvědčenému: "Co se nelíbí komunistům, je pro nás dobré". To platilo 40 let a nemuselo se vůbec přemýšlet. A Zaorálek je komunista, navíc hloupý komunista.

Tonda 8.3.2007 7:39

Pan Beneš - takový brouk Pytlík současnosti

Zdravím pana Beneše - takového brouka Pytlíka současnosti. Všemu rozumí, všude byl a proto je třeba, aby nám postiženým komunismem, ukázal o co všechno jsem přišli. Zde mě napadá upravit jednu větu z nejlepší komedie století (dle hlasování nás postižených): "Jak jsme o mnoho přisli, že jsme s ním v té Americe nebyli." Zřejmě by česká republika byla brouky Pytlíky zamořena. Občasný brouzdal internetem Tonda. Abych pana Beneše předešel - mé jméno slouží pro vstup do diskuze, není z úcty mých rodičů k dělnickému presidentovi (jak si výše jmenovaný neodpustil předem dehonestovat pana Zaorálka). Jinak jsem proti umístění radaru USA na našem území. Nebyl jsem za velkou louží a tak nemám ten správný světonázor.

karlos-kral 8.3.2007 7:58

Re: Pan Beneš - takový brouk Pytlík současnosti

myslim,že nemaš žadny názor,neměl bys urážet pana Beneše když o něm nic neviš.

Antonin 8.3.2007 8:17

Re: Pan Beneš - takový brouk Pytlík současnosti

Vazeny Tonicku,

mozna, ze navsteva toho kontinentu za velkou louzi by Vam byla pomohla se na svet divat trochu jinak, nez cinite. Oni mne uz davno rodice rikali, ze "cizina rozum bystri". Skoda, ze jste o to byl osizen. 

HlavaXXII 8.3.2007 7:29

Křiváctví a účelová rétorika ČSSD.

Panu Zaorálkovi bych chtěl vzkázat: Zneužít k útoku se dá úplně všechno, klackem počínaje, kuchyňskou kudlu nevynechávaje a tím radarem nekonče.  Jeho argumentace je účelová zjevně odněkud nařízená. Pikantní na tom všem je že s nabídkou na umístění základny na našem území přišla v roce  2002 právě ČSSD ústy páně "černé díry v ČSA" Tvrdíka, tehdy ministra národní obrany ve vládě ČSSD.

Jan (ne ten od Cibulky) 8.3.2007 7:13

Britanie zase cumi,

jake hlupaky si v Cesku zvolili do vlady:

Blair se vysmál konzervativcům za „kamarádství“ s Topolánkem

ICO 8.3.2007 7:21

Re: Britanie zase cumi,

Pane Jane není tak náhodou hlupák pan Blair, že se nehal vtáhnout do války z Irákem přesto, že pan Klaus ho upozornil prostřednictvím medií, že to není pravé ořechové?