19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nepříjemná, ale pravda 2.1.2008 19:25

Jako kdokoliv jiný, včetně politiků, včetně Klause, Topolánka atd. atd. i Rath a Paroubek se někdy strefí, nejednou nikoliv

Nejsem si jist, zda třeba vámi zmiňované hulvátství, resp. superhulvátsví, třeba na naší politické scéně začalo nebo je monopolem Ratha nebo Paroubka.

Když si třeba dáte práci se čtěním Klausových projevů a článků, ani tento rádoby slušný státník a stařešina politické scény, navíc mnohým i vzorem, ani gentlemanskou ani věcně vedenou a skutečnou schopností debaty nevyniká. Přirozeně, jak říkala i moje nebožťka teta, co mezi válkami vystudovala práva a ještě před Únorem odešla na Západ, platí "k lidu blíž, s lidem níž", takže je pravděpodobnější, že i politik, který tak vysokou roli jako "respektovaný státník" Klaus nezastává, bude na tom s bontonem spíš hůř.

Ikdyž se Klaus chlubí svojí "jednoznačnou orientací", ikdyž není prý stranický a snad může být (nejen) čestným předsedou jakékoliv partaje (?), ikdyž nemusím být, jako hlava státu, nadstranický a nestranický, věřte tomu, že zas tak lehko partajní platfotrmě (pokud není komunistická) nepodléhám.

pohled zvenci 2.1.2008 19:13

Vidím, že nejen Klaus, ODS, NP ale i vlast má v tobě skutečnou oporu .

Nechtěj po mě ale říct, že jsi mě svými "argumenty" přesvědčil. Tedy kromě toho, že jsi zde světu, permanentně, potvrdil svoji úrověň, možná i to, jaké dobré geny a výchovu ti tví rodiče do života dali.

pohled zvenci 2.1.2008 19:09

Jak (s klidnou myslí) shledáte, někdy nemusí jít o protiklad

Ano, objektivně platí to, že díky (několikanásobně více) Havlovi (Klausovi) lidé třeba v USA si nepletou Ceskoslovensko s Jugoslávií.

Přitom - nejen také díky tomu, že Klaus, ikdyž je pokud se týká publicity skutečně pilný a navíc o 5 let déle a stále zastává špičkový úřad v zemi, kdy google kupodivu stale generuje vice hitů pro "vaclav havel" než "vaclav klaus") si třeba v nějaké zapadlé college v Kalifornii neví, jakou politiku doma Klaus skutečně dělal a dělá, že ho komunisté nejenže nekritizují, ale i volí, že bok po boku usilují o mnohé společné cíle (odpotr proti restitucím, česká cesta privatizace, ospor proti zavádení evropského oprávního prostředí u nás, atd.)

Na neefektivitu pravdoláskového moralizování mám také svůj názor, ale to neznamená, že třeba ke Klausovu melouchaření si, habituální manipulaci s tím, jak je prý ve světě uznáván, atd. pokud možno věcně a slušně nevyjádřím. Už jen proto, že si myslím, že to škodí i skutečné pravostředné politice.

BuBu 2.1.2008 18:57

Re: Jestli ten Tvůj . . .

. . . "nekontrolovaný výron řitního otvoru" . . . chceš nazývat AGUMENTY - pak na svých slovech o Tvém vrozeném kreténismu - trvám !  ;-D

nepříjemná, ale pravda 2.1.2008 18:56

V čem a jak, podle vás, debatě atd škodím, když už neprospívám?

Které argumenty jsou nepravdivé? Nerelevantní?

Které nepomáhají poznat věci tak, jak asi jsou?

Děkuji.

pohled zvenci 2.1.2008 18:51

ajaj: Zase jeden: Když nejsou věcné argumenty, jako za Brežněva nálepka duševně nemocného vypadá jako neodolatelný "argument"

To se navíc "posychruje" výrazy o tělesných výměšcích a hurá: alespoň autor je spokojen, jak věcně debatuje, jak posílil svoji stranu politického spektra.

Nu, když ani velekněz Klaus pokud se skutečného debatního umění národu dorbým příkladem není, nelze ani od BuBu tolik moc očekávat.

Starý J. 2.1.2008 18:50

Re: podívejte se na místa, kde většinou za úplatu vystupuje

No ale vždyť se říká, že díky Havlovi nás zná celý svět. A najednou si nás pletou s Jugoslávií? někdo tady kecá. Buď Vy, nebo ti, co adorují Havla!

Už abyste kandidoval Vy! Za Vás si nás rozhodně plést nebudou!

Harpyje 2.1.2008 18:48

Dovolte mi, Jene z Londýna, alias nepříjemná pravdo,

abych Vás citovala: " ...domníváte se doopravdy, že vaším způsobem "argumentace" pomáháte" Klausovu protikandidátu, levicové politice, autoru článku Klaus a Quadrant nebo republice?

Starý J. 2.1.2008 18:47

Re: ano, taková exslušovická fanynka, Ing. Milena Varadínková ...

Nezdá se Vám, že by to byla ztráta času, debatovat na př, s Vámi? S jasným nositelem jasných a jedině pravdivých názorů? Stále přesědčujete, že jste nositelem nepříjemné, ale pravdy. Vaší pravdy. V takových případech je debata většinou zbytečná. Plivat můžete do kanálu, nemusíte Klausovi na stránkách! Je zcela jasné, proč dal pokyn svému webmajstrovi, aby Vás bloknul! Ostatně on někdo z politické špičky na svých stránkách odpovídá na hrubé urážky lidí s pomatenými smysly?

pohled zvenci 2.1.2008 18:46

podívejte se na místa, kde většinou za úplatu vystupuje

třeba americké "colleges" druhé třídy, kde si nejsou jisti zda je to Jugoslavie nebo Czechoslovakia, kdy si myslí, že Klaus je thatcherita, ne komunisty coby nejlepší volený prezident atd. atd. Klausovo řemeslnné, pro domácí spotřebu živení své image světem uznávaného odborníka a politika, zneužívání výrazu jako "prestižní", je skutečně konzistentní, ale účelové, zavídějící, všestranně škodlivé.

Ostatně i jeho štědrovečerní vynášení marginálního plátku jako Quadrant, jeho snění o tom, aby se vydával u nás, jsou vědomě zavádějícím, neobjektivním obrazem skutečnosti.

Hlavní ale je, čemuž se - nevím proč - vyhýbáte že a jak Klaus (a jeho choť) ve střetu zájmu melouchaří.  

BuBu 2.1.2008 18:40

Re: Odkdy mohou chovanci Bohnického ústavu . . .

. . . odkdy mohou klovat do klávesnice !

Každý, kdo si tuto  "ÓDU úchyláka" přečte - musí nutně dojít k závěru : To vyzvracel pravý a nefalšovaný král Kreténů, proti kterému je Pepek Vyskoč  - CSc.

Starý J. 2.1.2008 18:40

Re: Žeby Klausova "úroveň" debaty? Správně zaujatý, bojovný ... a hlavně s lacinými nálepkami?

On už dal Klaus někomu nálepku "soudruh" nebo "Rudé právo"??? Příklad, odkaz? Jinak si dejte na jazyk uhel (jak říkavala maminka při našem pokusu o lež)! Jak vůbec chcete při tomto Vašem "argumentu" hovořit o i inteligentně myslícím vzdělaném občanovi?

A když už jste u toho nálepkování? Dal snad někdy Klaus nálepku Paroubkovi, nebo Rathovi? A co si jich od těch dvou superhulvátů už sám vyslechl?

nepříjemná, ale pravda 2.1.2008 18:39

Když jste si tak "jistý" svými úudky, co takhle něco konkrétních argumentů

Na základě čeho si vy, nepochybně racionální atd. člověk domníváte světu sdělujete, že "Miller je rudý blb" a že "to se ví už dávno"?

Proč se tvrdíte, dokonce veřejně, že zase "každý ví" že podle vás i on patří do "bandy nohsledů"? Víte, že by vás mohl Miller, jak je dnes módou, nalevo i napravo, soudně postihovat z úrážky, pomluvy?

Nebo vaše pravdy by bez dětinských vulgarit samy o sobě nevydržely? Nebo se doopravdy domníváte, že vaším způsobem "argumentace" pomáháte Klausovi, pravicové politice, republice nebo úrovni Neviditelného psa?

Váš slovník, způsob "uvažování", tak jak jste ho zde národu i světu, natrvalo předvedl, o vás ani o genech, výchově, které vám rodiče dali, moc dobrého a inspirativního nenapovídá. Mluvíte o ubohosti jiných, ale sám se zde prezentujete velice nelichotivě.

Starý J. 2.1.2008 18:34

Re: Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

No tak větší kravinu těžko pohledat:

....Ale o tom, jak si samotný Klaus, v ještě vetším střetu zájmů pilně plní kapsy těmito - většinou zcela "nesprestižními" vystoupeními za úplatu, .....

Svět se zcela zbláznil, zve si Klause, je schopen mu ročně přinést do rozpočtu jeden a půl milionu, za "neprestižní vystoupení"! Copak asi dostává takový "pohled zvenčí" za svá zcela prestižní vystoupení všude, třeba jen zde na Psu? Nedokáži si vůbec představit, že by podobná vystoupení "pohledu zvenčí" mohl někdo nazvat jinak, než prestižní! To se musí miliony jen sypat za vystoupení "pohledu zvenčí" všude ve světě, kam je jistě zván! Navíc když má tak perfektní informace z Klasovy ložnice o tom, kdo s kým nesdílí lože. To musí vědecké konference ve světě padat na zadek při takových přednáškách. Nebozí daňoví poplatníci platí jen Klause, oni neplatí celý život monstrózní stranické bolševické věrchušky, neplatily celých 8 let a neplatí dál zcela zbytečné věrchušky sockomunistů v našem parlamentě, kteří tam znají místo práce jediné slovo "NE"! Kolikpak od nich dostal "pohled zvenčí" za tuto přednášku na PSU?

nepříjemná, ale pravda 2.1.2008 18:20

Žeby Klausova "úroveň" debaty? Správně zaujatý, bojovný ... a hlavně s lacinými nálepkami?

Pravdou je, že ani od údajně "debatéra světového formátu", Klause se veřejnost  správnějšímu stylu debaty také nelze naučit.

Útoky ad hominem, dětinská snaha pomáhat si místo věcné debaty opakovaným a opakovaným dáváním tomu, kdo na danou věc nemá stejný názor, nálepky "soudruh", "Rudé právo" to nemůže nikoho, zejména "inteligentně myslící vzdělané" spoluobčany, o kterých Jakub píše, doopravdy uspokojit. A nepomáhá to nejen společenské kultuře, ale ani tomu, co si třeba já a tipnul bych si i Jakub, pan Wagner a jiní přejí, tedy i zlepšení pravostředné politiky. Tedy, snad více onoho "inteligentně myslícího vzdělaných", než utíkání se k nepodloženým, ikdyž pohodlným, možná i lákavým nálepkám a podpásovkám. Hezký den!

pohled zvenci 2.1.2008 18:08

Něco faktů k dalšímu studiu, serióznímu zamyšlení se: Melouchaření V. a L. Klausových - v křiklavém střetu zájmů

Klaus ročně stačí až 22 melouchů v zahraničí. V civilizovaném světě nemyslitelné, u nás ale lidmi jako Klaus po sametu prosazené zákony umožňují voleným zástupcům a ústavním činitelům melouchařit si, ikdyž je to v normální zemi ve střetu zájmů s úřadem, který zastávají, tedy obecně nepřípustné.

A tak kupř. Václav Klaus je tak "vytížen" prací pro nás, jeho pány, placen - jako ostatně celý život, ne jím "liberálně" opěvovanou neviditelnou rukou trhu, ale vždy, od roku 1963, kdy jako 22-letý nastoupil u Šika na EÚ ČSAV, z peněz nebohých daňových opolatníků - si po léta k tomu navíc "přilepšuje" uvedenými melouchy, kdy za úplatu vystupuje až 22-krát ročně v zahraničí.

Jak sám před léty přiznal, domů, Lívii, za to přináší průměrně 1.500.000 Kč ročně, tedy dvojnásobí svůj příjem za "nezištnou službu národu" (protože on i toto dělá nezištně, ikdyž všem ostatním podsouvá, že vše dělají kvůli svým osobním, "parciálním" zájmům).

To, že jeho formální choť Lívie (se kterou, ikdyž je navíc "konzervativec" prý chránící tradiční hodnoty, loži nesdílí a je naopak nejen BLESKově nejznámějším cizoložníkem v zemi) si v křiklavém střetu zájmu také domu po 15 let nosila své milióny vysedáváním nebo propůjčováním svého jména statutárním orgánům polostátních molochů, je obecně známé a diskutované. Včetně toho, že třeba jako předsedkyně dozorčí komise (tedy stejná funkce jakou má Švejnar v ČSOB) nespojenecky tlačila na to, aby ZVVZ Milevsko přes ruské přátele dodaly iránskému jadernému projektu vzduchotechniku za 1 mld Kč.

Ale o tom, jak si samotný Klaus, v ještě vetším střetu zájmů pilně plní kapsy těmito - většinou zcela "nesprestižními" vystoupeními za úplatu, kde propachtuje vážnost svého úřadu, který v dané době zastává, za tučný, soukromý honorář veřejnost neví.

pohled zvenci 2.1.2008 18:01

studujte raději "echte liberála" Klause: KSČM, komunismus tedy ani oslovování se členů KSČM není problém

A bojovat dnes protio komunismu, káže zase a skutečně konzistentně, Klaus, "je dětinské a nikomu ani ničemu tio nepomáhá" (viz. Klaus v "Doteku víry", Radiožurnál. Štědrý den 24:12.2007).

Takže všechny ty antikomunistické výzvy nejsou podle našeho Vůdce vhodné, nejen teď, když se zase "liberálně" uchází o hlasy KSČM. Protože víme, že politici, tedy i Klaus a jeho pohrobci v ODS, ptřebují občany, kteří nemají žádnou paměť, nebudeme si připomítat ani to, že, standardně, předvolebně ODS na kongresu mobilizovala své řady a národ, možná i občany jako vy, k "budování hráze proti komunismu".

Uvidíme, zda se i při nadchízející volbě hlavy státu bude podobně jako posledně "Topolánek doslova plazit" před členy poslaneckého klubu KSČM jak na TV říkal vlastenec Ransdorf. (KSČM jsou přece vlastenci, neb pod vedení Klause, soudruh kosmonaut Remek, soudruh Ransdorf i Zahradil v Bruselu hájí naše národní zájmy. Tedy ikdyž ideologickým dogmatem internacionalisté, když bojují bok po boku s Klausem, komunisté, soudruzi, jsou vlastně vlastenci, že:) Takže komunisté nejsou solidární třeba s německým dělníkem, ale naopak drží s českým "podnikatelem"? Oukej ...

Arab. 2.1.2008 17:52

Re: Kdo lže ten i krade.

Tak proč lžeš ty?

pohled zvenci 2.1.2008 17:49

takže opakování "soudruh" a "Rudé právo" je věcný argument? Dokonce i fanoušků rádoby liberálného debatéra světového formátu?

To snad nemůžete myslet vážně?

pohled zvenci 2.1.2008 17:47

ano, taková exslušovická fanynka, Ing. Milena Varadínková ...

co místo svého totalitního předsedy JZD, Čuby, nadšeně a zase slepě pochoduje za politopadovým "pragmatikem" Klausem tam skutečně perlila, sdělovala, jak jí Slušovicko namlouvá, že s jejím "tahem na bránu" by mohla opravdu, ale opravdu dělat Klausovi poradkyni.

Jako kdysi generalissimus Stalin zesměšňující kybernetiku, coby "bužoázní pavědu" náš světem stále nedoceněný všeználek Klaus opakovaně zesměšňoval význam internetu, idyž ten, jako telekomunikace, m.j. umožňuje historický, globálně deflační a pro suroviny inflační nástup ČLR, atd. Klaus nakonec ´ve střetu zájmů, zneužitím své ústavní funkce, když s jemu oblíbenou a podobně národoveckou Bobošíkovou na IMVEXu médiím podstrkával webovou adresu klaus.cz, poté porušil další ze svých mnoha slibů a velice rychle ani formou slibovaných "souhrnných odpovědí" alespoň na věcné, substantivní (a slušné) podněty, otázky svých pánů, obřanů, jakkoliv nereagoval. Předtím ale opakovaně stačil "profesorsky" pochválit právě jemu podkuřující dogmatiky jako Varadínková.

A protože jeho údajné, navíc prý "liberální" kvality "debatéra světového formátu" byly i tehdy iluzorní, nejenže se seriózní, věcné debatě vyhýbal ale jako Brežněv, Putin nebo ÚV KSČ (Číny ne ČSSR:) dokonce veřejně a písemně dával příkazy svému webmajstrovi, známém kšeftaři s nezákonnně nabytými pozemky v Praze 10, přesto teď, díky konexím s "hlavou státu", ctihodnému zákonodárci za ODS, Borisovi Šťastnému přikazoval, aby technicky nebo jinak zajistil, že jím jmenovaní občané nemají možnost své vždy věcné a vždy zcela slučné, ale Klausovi evidentně nepříjemné podněty nebo otázky postovat. A to je, zase, pro některé možná nepříjemná, ale pravda:)

vi 2.1.2008 17:46

Kdo lže ten i krade.

A Klausové kradou opravdu dobře. Jak jinak hodnotit příspěvky od neexistujícíh sponzorů(Bacs a Singh), stamiliony, které Livie Klausová a Klaus-junior pumpují z ČEZu do vlastních kapes, při nehorázném zvyšování cen elektřiny. Stamiliony, nebo snad miliardy, které si Klaus rozdělil při tzv. mimosoudním vyrovnání se zlodějem Železným a za které národ zaplatil dvacet miliard. Pokud ho opravdu miluje 60% národa, pak jsou Češi hlupáci, nebo národ zlodějů, kterým prezident zloděj nevadí.

Jakub S. 2.1.2008 17:18

Pane redaktore, pěkný, logický, správně zaujatý a bojovný článek.

Mluvíte inteligentním myslícím vzdělaným lidem z duše. O různých plivajících přiboudlencích víme přece svoje... Na póvl nehleďte, prosím!

Jakub S. 2.1.2008 17:15

Kamilku - vy jste náš nový havlíček,peroutka ba i tygrid v jednom-to si asi o sobě myslíte-omyl-vy jste jen ubohej českej debil-vaše bláboly-tod perly tisku,že se nestydíte jen špinit a pomlouvat-kde koho

Ježíšku, co je todle za speciální stísňující koktavé nesouvislé blekotání?! Kamilku, vyšel jsi zvláštní školu, nebo se ti povedlo vyjít ze sedmé třídy? Já bych ti to teda nedovolil.

vita 2.1.2008 16:57

Nu, jaký Wagner,

takový článek...

Historik 2.1.2008 16:41

2/3 obyvatel České republiky chtějí Václava Klause. Kandidatura Jana Švejnara mi připadá jako návštěva nechtěného podomního dealera (s prominutím)

Jako když se dostane do domu dotěrný prodavač nebo pojišťovák a spoléhá na to, že se mu obyvatelé budou ještě omlouvat. A že budeme trpět pocitem viny vůči jeho manželce, která sedla na lep novinám. Jsem jen utvrzen, že opravdovou dámou je paní Livia Klausová.

Ať si Jan Švejnar kandiduje, za koho chce a navrhuje si jej, kdo chce. 3/4 obyvatel ČR chce mít prezidentem nadále Václava Klause. Tyto 2/3 obyvatel ČR mají v Parlamentu ČR své zástupce, kteří to rozhodnou v 2/2008. Debaty o komunistech jsou směšné, mají za sebou své voliče (14% obyvatel tohoto státu). Má je také pan Švejnar? Laciný a k smíchu je argument, že Václav Klaus se bojí prezentovat svoje názory veřejně v diskusích. Vždyť to dělá už 5 let a všichni znají jeho názory. Proč by měl prezident republiky na písknutí naklusat jak se komu zlíbí a kam se komu zlíbí. Václav Klaus je hoden úřadu prezidenta ČR, chová se v něm důstojně a proto bude mít vždycky moje sympatie. Přeji si jej jako svého prezidenta. Perfektní byl Václav Klaus v nedávné debatě na TV Prima, mj. naprosto excelentně odpovídal na testovací otázky komentátora. Prezident Klaus se chová jako prezident této země. Přečtěte si jeho projev k českým velvyslancům a diplomatům, když s nimi měl setkání a rozebíral jejich působení v cizině a jejich vztah k cizině v souvislosti se zastupováním ČR navenek (určitě to ještě bude v archivu na www.klaus.cz ). Na tomto webu mj. zjistíte, že Václav Klaus se nebojí „nést svou kůži na trh“.

Tyto naše debaty na Internetu nic nevyřeší, ale lidi naštěstí mají (snad) zatím jistotu, že mohou vyjadřovat svoje názory. Prezident Klaus měl na svém webu několik let volně přístupnou stránku, kam mu lidé mohli sdělovat cokoli. Nikde nebylo vidět tolik ubohosti a urážek na adresu hlavy státu a já se divím Václavu Klausovi, že to strpěl tak dlouho (musím dodat, že mu tam psalo i mnoho slušných lidí., kteří v něm ctí hlavu státu). Takže, bojí se Václav Klaus veřejné diskuse, nebo nebojí?

clay 2.1.2008 16:32

Re: Pan Wágner

ten kýbl přistál na správné hlavě...

clay 2.1.2008 16:30

Re: pane wagnere-vy jste náš nový havlíček,peroutka ba i tygrid v jednom-to si asi o sobě myslíte-omyl-vy jste jen ubohej českej debil-vaše bláboly-tod perly tisku,že se nestydíte jen špinit a pomlouvat-kde koho

Wagner si Millera podal, ale bylo jasné proč a zač....vy jen nadáváte a není jasné proč a zač....takže komupak asi ti debilové oprávněně patří?;-P

Stanley 2.1.2008 16:23

Re: Re: Re: ALE - ALE

Co tím chce básník říci ?

Beldor 2.1.2008 16:12

Re: Re: heh

A nejaky komentar ,ktery nevypada jako od ditete s 3ti napravne by nebyl?;-DRv