28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Soňa 9.3.2007 5:50

O vlastizradě, a nejen o ní!

Hájit možnost umístění radaru USA na NAŠEM území? Osobně to považuji za vlastizradu! Jsme svébytný stát uprostřed kontinentu, který jediný může v budoucnu tvořit protiváhu moci a nenažranosti USA. Že tu jde o součást militantní ekonomiky USA ,je nabíledni a proboha proč ?bychom proti vlastním i EUzájmům měli pomáhat někomu, kdo prožral krám i svým pravnukům? Navíc-kdo opravdu ještě věří tomu, že jde o součást ryze obranného systému? Zatím USA vtrhli všude tam, kam to pro ně bylo výhodné a ještě si to "umělo" zdůvodnit. Každý z prezidentů USA v minulém i tomto století měl agresivně-vojenské ambice. Arogancí Busche to určitě neskončí! A prosím vás, kdo je ještě dnes okouzlen vzorem, velkým bratrem USA a jeho demokracií? Mluvte tam s obyčejnými lidmi, řeknou vám, jak to u nich s demokracií skutečně vypadá!! To my jí máme daleko více! Navíc nejsme ještě tradičně zdegenerováni jedinou uznávanou životní hodnotou-hromaděním majetku, potažmo mocí.Tedy alespoň většina z nás. Ti, kdo budou prosazovat "radar" jsou buď mocí oslněni, nebo to nemají promyšlené. A na závěr chci k autorovi: nechci tady ani jejich základnu! My ji u nich taky nemáme a ke vstupu potřebujeme vízum. Jsme pro každého rovnocenní partneři, máme mozky, hezkou krajinu, umíme pracovat a máme svůj humor, krásný jazyk a svou historii. Nemusíme se před nikým hrbit, nikomu posluhovat, nastavovat...Chtělo by to trochu více hrdosti a sebevědomí, lidičky! A proto vás prosím, čtěte a poslouchejte pozorně,  O ČEM JE TU VLASTNĚ ŘEČ!! Máme totiž odpovědnost za životy svých potomků. A to, jak se zdá, neřeší zdaleka všechny kultury. Vypadá to, že mnohé řeší pouze svoje pohodlí, své potřeby a po nás - potopa... A také vážení nejde jen o radar.Abychom náhodou nechtěli po našich představitelích opravdovou práci? Zatím se ti pracovitější "nahoru" nehrnou.Chci požádat všechny ženy: ohlídejte si každá toho svého! Svaly ať ukazuje muž při práci a sportu.Agresi všeho druhu přece žádná z nás už nechce. Přeji všem hezký den !!!!!!!

Queribus 1.3.2007 20:00

Hmmm, autor je ekonom

a je to vidět. Pane Kříži, na svůj názor, jakkoli je chybný, máte zajisté nárok, ale jistě znáte to přísloví o ševci a kopytu.

Soňa 9.3.2007 6:57

Re: Hmmm, autor je ekonom

Ano, autor je ekonom. A právě proto chápe, o čem to všechno je. Mohl bys pochopit také.....!

Cato 28.2.2007 10:38

Lidi je nutno strašit aby se neptali na korupci

Vytrvale je zde vytvářena mlžící kampaň strachu nepřehlednou směsí argumentů :

a/politických : chceme na svém území vojenskou základnu, která není součástí bezpečnostních smluv? Žádná politická strana v ČR nemá mandát voličů o ní vyjednávat a přesto se panicky bojí vytvořit precedens referenda.

b/technických: je tento systém vůbec k něčemu, když aby bylo dosaženo 100% spolehlivosti, je nutno na každou raketu vypustit 5 protiraket (50% účinnost)?

c/bezpečnostních: kdo a proč nás (tedy ČR) vlastně z Íránu (Sev.Koreje, Nové Guineje,...) ohrožuje? Aby tato diskuse měla smysl, je napřed nutno definovat jasně a věcně ohrožení :kdo,proč a čím koho ohrožuje. Podle toho je nutno stanovit příslušné systémy obrany (v tomto pořadí): 1. kolektivní, který bude vycházet  ze členství v NATO, členství v EU a 2. obrana samotné ČR vlastními silami nebo na základě dvoustranných smluv.

Argumentace pro základnu, která se objevuje v tisku nebo zde, je do nebe volající nátlak na veřejné mínění, který nemá obdoby od dob Goebbelse.

Sid 27.2.2007 15:32

Radar na nasem uzemi ANO!! a bez referenda!!

Pamatujete na diskuze pred pul rokem:

USA raketova zakladna na uzemi CR? Nikdy! V nejhorsim radar, ale zakladnu ne!!

A ted: USA radar na nasem uzemi? Nikdy, to musi patrit NATO!

Cekam, ze zitra to bude NATO radar u nas? Ano, ale musi tam byt cesti vojaci...

Cesti vojaci na radaru NATO? Nikdy!! To musi byt nas radar... at tak dale... at tak dal...

Joska 26.2.2007 23:25

Čím to je?

Čím to je, že si pamatuju K. Kříže jako autora dobrých příspěvků a tento považuju za hnusnej. Přijde mi, že ten KK nějak zrudnul, ne? Teď nemyslím zrovna na jeho odpor vůči radaru, ale ten "bolševicky vedenej oliz" o Havla.Jako kdyby to psalo Rudé Právo. Já soudím, že čím více tady Ameriky bude, tím lépe pro nás. Nakonec, myslím, že i díky EU se to tady trochu (nuceně) zkultivovalo... v náš prospěch. A to nejsem žádnej huráEvropan. Kdyby to tu měla kultivovat jen ta naše "politická elita", pánbůh s námi. A na závěr. Jsme přece spojenci USA a co tak asi můžeme nabídnout pro naši ochranu a ochranu spojenců? Nebo zde někdo chce radar ruský, čínský, či iránský? Vyberte si

baltazar 26.2.2007 23:55

Re: Čím to je?

No nejspíš vám vadí, že se neřídí bolševickym principem "seru zásadně na větší hromadu", že :o)

Joska 27.2.2007 22:38

Re: Re: Čím to je?

Ne, je mi líto toho, že zblbnul....

Soňa 9.3.2007 7:04

Re: Re: Re: Čím to je?

Josko,Josko, jsi určitě roztomilý, ale...

FSuchoř 9.3.2007 19:23

Re: Čím to je?

primitivní slátanina Joska bez hlavy a paty

Honza 26.2.2007 23:12

Pokud se náhodou najde šílenec,

který rozpoutá jadernou válku, pak lze to, že to případně schytáme jako první, považovat spíš za výhodu. On by ten život pro ty nešťastníky, kteří by měli tu smůlu a celé to přežili, stál celkem za ho...

Mirek 26.2.2007 23:07

Nesraste jadernym utokem

Je spravne, ze se o radaru diskutuje, probiraji se rozumna pro a proti, ale kdyz nekdo zacne strasit tim, ze radar bude prvnim cilem jaderneho utoku, tak hned zacinam pochybovat o veskerych argumentech autora. Takovy radar prece mnohem levneji a tedy strategicky mnohem bezpecneji vyradi z cinnosti raketa s klasickou nalozi.

Soňa 9.3.2007 7:08

Re: Nesraste jadernym utokem

No, Mirečku, ono taky stačilo v metru jen vypnout proud, aby se vyřadilo z provozu a u dvojčat zamknout dveře...že?

JJ 26.2.2007 22:37

Pakistan ma rakety i jaderne zbrane

Iran je bude mit co nevidet. O Dansku by clovek taky nehovoril, jako o moznem cilu a pak byly vydrancovany ambasady Danska projistotu i Svedska.

Autor tohoto prispevku je nesmyslne naivni clovek. Takovi, jaci umoznili okupaci Hitlerem ci kolaboraci s Moskvou pres nase komance.

Václav 26.2.2007 21:33

Není radar jako radar,

Tato zařízení umějí daleko více než zaměřovat rakety, ty jsou až třetí v řadě. Umějí sledovat a vyhodnocovat veškerá telefonická spojení, počítačové sítě, až k jednotlivým uživatelům a kdo ví co ještě. Jde o vojensko ekonomický problém, tady nejde o rakety a rusové nejsou blbci. Tento prostor nemají američané pokrytý. Viz podobné zařízení ve Velké Britanii které nemohou skousnou okloní státy a jsou to spojenci. 

Aaron 26.2.2007 22:54

Re: Není radar jako radar,

A jéje, zase jeden chytrej, co ví, k čemu všemu se dá takový radar použít, prý "a kdo ví co ještě."No když neví, neměl by kecat, že?

Sid 27.2.2007 15:35

Re: Není radar jako radar,

Nikomu to nerikejte!

Ale ten radar i zjisti, kdyz jste neverny. A posle SMS vasi zene/muzi! Tak bacha, radar radeji ne... ;-D

Radim 26.2.2007 21:23

Dotaz

Pane Kříži, jste to skutečně  vy, jehož ekonomické komentáře jsem s chutí a zájmem četl? Je možné takhle zblbnout?

tradááár 26.2.2007 21:07

údiv

Přečetl  jsem první dva odstavce a koukám dolu ekonom Kříž asi nový pseudonym Zaorálka se Škromachem po rautu!

kyselina sírová 26.2.2007 20:21

Kříž - demagog

Pane Kříž, neznal jsem Vás. Teď Vás znám a jediné co mohu říct je, že jste demagog. Rv

Mirek 26.2.2007 19:30

Ach jo

Demagogie.

AeroKarel 26.2.2007 18:56

A to jsem Kříže

měl za rozumného člověka .....

Ivan Nový 26.2.2007 18:55

Co by velmoci získaly, kdyby vedly jaderný útok na sebe?

Vůbec nic, proto ho povedou na vazaly protivníka, aby získaly čas jednat a domluvit se na novém rozdělení světa. Takže EU je ideální cíl a zvláště noví členové. Jak z toho ven? Mít na našem území něco, na co by se bral útok, jako útok na samotné USA. Jak bude vypadat příští válka? Mocnosti téměř současně vypálí rakety na jednoho vybraného vazala protivníka, spočítají škody a dohodnou se na tom, jak si ostatní vazaly mezi sebe rozdělí. No a USA bude ve výhodě, některé z těch raket sestřelí, škody na jejich zájmovém území budou menší. Proto se to Rusku nelíbí. Jak byste rakety účelně použili Vy?

68 26.2.2007 21:19

Re: Co by velmoci získaly, kdyby vedly jaderný útok na sebe?

Já to tušil. Je to konspirace.  (Jo, ty rakety bych osobně použil taky tak, jak ty velmoci. Nejsem blbej.)

Nepolitik 26.2.2007 18:44

Nevím čím jsem se provinil příspěvkem 14286620

pouze jsem se divil, že ve čtyřech periodikách vyšel stejný text, od jednoho a téhož autora, a odkazem na stránky, kde byl zveřejněn pouze potvrdil pravdivost svého údivu, což nepokládám to za neplacenou reklamu, ale pouze potvrzení toho, že nekecám.

Nepolitik 26.2.2007 18:47

Re: Nevím čím jsem se provinil příspěvkem 14286620

Ta čtyři periodika jsou: 51PRO, L"idové noviny, virtually.cz a neviditelnypes.cz.

Nepolitik 26.2.2007 18:53

Re: Re: Nevím čím jsem se provinil příspěvkem 14286620

Zapomnel jsem dodat titulky zbývajících periodik - zde jsou:

Lidové noviny - "Smrtelně nebezpečný Havel"

51PRO - "19 nebezpečný radar" 

virtually.cz "Americký radar je pro nás smrtelně nebezpečný"

a tak by mne zajímalo, který z nich vymyslel autor a který vymyslely jednotlivé redakce  periodik. Odpoví mi někdo?

jjjjj 26.2.2007 17:39

Absurdní argumentace autora

Radar má (kromě jiného) dvě neodstranitelné vady:

1. potřebuje ochranný prostor, který je v řádu 2-3% našeho území, a (na rozdíl od raket) je neustále aktivní.

2. trvalá přítomnost cizích vojsk, navíc vyjmutých z české jurisdikce.

Navíc vůbec není o čem diskutovat, primárně neexistuje sebemenší reálná ČESKÁ potřeba radaru.  Ve snu by mne v roce 1991 nenapadlo, že za patnáct let sem někdo bude chtít narvat cizí armádu jinak než na společné cvičení (a ještě používat ruského strašidla 2x jako argument pro: "rusi sem pak nepřijdou" a současně "protože se rusů nebojíme, tak základnu americkou postavíme").

NevericiTomas 26.2.2007 17:44

Re: Absurdní argumentace autora

Navadeci radar je neustale aktivni? Hm Hm...ten vas je taky permanentne v pozoru?

cb 26.2.2007 17:54

Re: Absurdní argumentace autora

Me by zase ve snu nenapadlo, ze nam tu po 15 letech budou rusti generalove rozkazovat, co smime a co nesmime na nasem uzemi mit.