19.3.2024 | Svátek má Josef


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavel 30.9.2010 19:17

Re: Nadávky nejsou argument

Pí. Moravcová! Ráda "psychologizujete"? Užitečnější by bylo něco si o oboru skutečně přečíst! Vaše úvaha svědčí o vaší absolutní nesoudnosti!

PS Měřím 180.

V. Pavel 30.9.2010 19:14

Re: Pan Vlk st. a jeho trefa.

Slanino! Kdybyste byl méně hloupý, než tomu je, snadno byste nahlédl, že V. Vlk, senior, v případě zmíněné diagozy opisuje z vyhledavače, co mu připadá něčím přitažlivé, ale čemu zbla nerozumí, nemajíc ani špetku medicínského vzdělání a že kromě porušení "dobrých mravů" tím, že zcela poklesle označuje sobě nemilého čtenáře psychiatrickými diagnozami flagrantně porušil elementární novinářskou etiku!

J. Pašek 30.9.2010 16:57

Koukám, vítězný únor Jirka Paroubků má nohsleda advokátem . . .

Když potkáš Jirku Paroubků, majzni ho 3x holí do gebule . . .Bez vysvětlování bude vědět proč . . . 

J. Slanina 30.9.2010 16:55

Pan Vlk st. a jeho trefa.

Tedy ne že bych souhlasil se vším, co pan Vlk napsal, ale v jednom případě se pod jeho výtvor třeba třikrát podepíši.

Autor: V. Vlk Datum: 17.09.2010 16:16

Jak se zdá, V.Pavel trpí tzv. utkvělou myšlenkou. Z medicinského hlediska jde často o obsesi, jde tedy  o  chorobně utkvělou představu či  myšlenku. Jsou to nutkavé jevy, nejčastěji myšlenky, popudy k jednání apod., které bezdůvodně ovládají mysl pacienta. Viz příspěvky V.P do diskuze na NP. Osoba trpící obsesí-obsedantím jednáním pak vykonává tzv. kompulze . Což je jednání, které osoba trpící obsesí , obvykle opakovaně činí, aby se zbavila obsese a úzkostí, kterou jí způsobuje. Přítomnost obsesí, kompulzí nebo obojího  pacient považuje za svoje vlastní myšlenky. Obsese nebo kompulze způsobují nadměrnou úzkost, zabírají více než hodinu denně nebo významně ovlivňuje každodenní život a pracovní nebo sociální aktivity a vztahy. K léčbě obsedantně kompulzivní poruchy se používá jak farmakoterapie (antidepresiva) tak psychoterapie (kognitivně behaviorální terapie). Nejúčinnější je však kombinace obojího

J. Slanina 30.9.2010 16:44

Re: Nadávky nejsou argument

Abyste se nedivila, paní Moravcová. Ten má možná v kohoutku mnohem víc.

http://www.cestr.cz/files/ikony_web/cesky_strakaty_byk.jpg

M. Moravcová 30.9.2010 15:24

Re: Nadávky nejsou argument

Pavle, že vy neměříte víc jak 165 cm.

V. Pavel 30.9.2010 15:21

Re: oprávněný komplex méněcennosti V.Pavla ??

Vondráčku! Je známé a symptomatické, že právě blbovi je vždy vše jasné zdaleka "nejlépe"! Mně není jasné, proč svou myšlenkovou produkci, která je výlučně stereotypními osobními výpady právě vůči mně, zveřejňujete? Jste mnou nějak "uhranutý" /český ekvivalent pojmu "obsese"/.?

V. Pavel 30.9.2010 15:16

Re: Nadávky nejsou argument

Slanino! Nelžete! Pravdu nelze zamlčovat do nekonečna! Ani o vás, že jste agresivníprimitiv, ani o vychytralém Klausovi a jeho předlistopadových amorálních aktivitách!

B. Brousková 30.9.2010 14:25

Re: Záhadolog.

Pan Vlk senior se jenom snaží provokovat a nelze ho brát vážně. Jeho "argumenty" jsou jako vystřižené z komoušského a náckovského slovníku.Jenom místo " židobolševiků" a "zaprodanců a samozvanců, kteří za jidášský groš atd, atd". používá "aparátčíky" a  "budovatele gulášového komunismu"  . Co s tím? Vlci ať si vyjí,  karavana jde stejně dál. Každá doba má své Vlky a jen dobře že mohou veřejně slintat co jim slina na jazyk přinese. Za komoušů ani nácků, by to jistě dlouho nedělali, pokud by vůbec k něčemu podobnému  našli odvahu. Jejich existence i to jejich vytí  je  jenom  důkazem , že  u nás jdeme  správným směrem.

J. Slanina 30.9.2010 14:23

Re: Nadávky nejsou argument

Hnusný, odporný, komoušský ksindle. Co, kdyby sis, hnusáku, "ověřil" Klausovo evidování třeba zde?: http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky . To, že byl pouze PO (prověřovaná osoba), to se ti do držky nehodí, viď ?

J. Kejkrt 30.9.2010 13:45

Re: Někdo rád vdolky, jiný holky.

Ano, mám to podobné.

Pánové si to u mě pokazili a já nemám důvod zkoušet další a další jejich výtvory, jestli se náhodou nezlepšili. Děkuji, nechci.

J. Potměšil 30.9.2010 13:15

Re: Záhadolog.

Haló noviny ze zásady nečtu nikdy. Kde se u zdejších mudrlantů stále bere ta infantilní představa, že kdo se stádně nekoří sebevětšímu blbovi, když se otře o levičáky apod., musí být také levičák, ne-li komunista? Náladu mi kazí blbci na pravém i levém okraji, i ti uprostřed - blbost či neschopnost seriźní argumentace nemá politickou příslušnost.

J. Schwarz 30.9.2010 13:09

Pan Bělohradský

mohl svůj elaborát klidně uveřejnit pod názvem "Proč nejsem antifašistou" a všechny jeho vývody by zůstaly v platnosti.  Teda z jeho pohledu, protože mně se dost jeho tvrzení jeví přitažených za vlasy. Třeba že laboratoří totalitarismu byl kolonialismus /jistě jen ten bílý/ a totalitářskými jsou USA, protože Hitlerovou inspirací byly  války proti indiánským národům. Hitlerovou inspirací byla i péče o zdatnost národa, vegetariánství, nekuřáctví a zbožštění přírody. Čině stejné implikace jako pan Bělohradský dojdu k závěru, že největší hrozbou dneška jsou zelení a militantní nekuřáci. A měl bych s tím víc pravdy  než pan Václav, filosof.

S. Rehulka 30.9.2010 12:26

Re: Nadávky nejsou argument

KSČ si byla vědoma, že čas kvačí a konec se blíží !

Ti chytřejší (nikoliv Kocour Mikeš) utvořili program jmenem PROGNOSTICKÝ ÚSTAV, vybrali inteligentní abonenty ze "slušných" svých rodin a i dostali stranický úkol : ZŮSTAT NESTRANÍKY" ! Zůstali, po Sameové srandě zabodovali a v tom tkví CHUCPE !

Z. Rychlý 30.9.2010 11:45

Někdo rád vdolky, jiný holky.

Já prostě pány Bělohradského a Kellera nemusím. Snažil jsem se poctivě číst oba autory. Stále mi sedí na pana Bělohradského "salonní levičák" - ozdoba každé salonní diskuse. Kritik k pohledání - ale jakmile začnete hledat návrhy, jak z toho popsaného svrabu ven - pusto a prázdno.

Ten druhý je průzračnější. Poslední jeho dílo se opírá o neexistující spiknutí nejbohatších lidí planety. Jsou to výmysly, ale dobře se poslouchají a hlavně vynášejí - přednášky, prodej. Názory předrevoluční - bože chraň. Ale zdroj obživy si našli oba poctivý, dobrý a nekonečný - lidskou hloupost.

Ne vždy s panem Vlkem souhlasím, ale nevymýšlí si tak jako pan Keller a číst zběsilého kritika kapitalismu bez východiska pana Bělohradského - jednou a dost.

J. Slanina 30.9.2010 10:32

Re: Záhadolog.

Jasně. A nad Haló novinami se dostáváte přímo do transcedentního stavu, že?

M. Vondráček 30.9.2010 10:26

Re: oprávněný komplex méněcennosti V.Pavla ??

netřeba se radit, případ je jasný ...

J. Slanina 30.9.2010 10:22

Re: Nadávky nejsou argument

Velmi zajímavé. Tak soudruh berka nám "čte" i na neexistujících netových stránkách. Že by komoušský šaman?

O. Kurz 30.9.2010 10:15

Obhajujete neobhajitelné

Stačí si přečíst projev pana Paroubka z konce 70. let k únorovému výročí.

V. Pavel 30.9.2010 10:08

Re: Zdravím autora!

Pane Hošku! Jistě máte právo na svůj opačný názor než mám já a někteří další zde. Zapšklost mi však podkládáte nedůvodně! Zdravím! :-)

V. Pavel 30.9.2010 10:06

Re: oprávněný komplex méněcennosti V.Pavla ??

Vondráčku! Poraďte se se Slaninou, Komárkem a jinými "zdatnými psychology" zde!

V. Pavel 30.9.2010 10:05

Re: Nadávky nejsou argument

Berko! Ovšem V. K. měl oproti Štětinovi později životní štěstí v tom, že ho do KSČ opakovaně odmítli přijmout, byť kvůli vyslovené prkotině  - "neoblíbenost v pracovním kolektivu". Jinak byl 100% "jejich člověk"! Ale po Listopadu právě tím "pravičácky" zabodoval!

V. Hošek 30.9.2010 9:56

Re: Zdravím autora!

Příspěvky pana Vlka jsou vtipné a optimistické a k realitě jsou blíže než Vaše skepse a zapšklost.

J. Potměšil 30.9.2010 9:19

Re: Záhadolog.

Nejvýmluvnější reakce na bláboly p. Vlka st. by bylo vůbec jej nečíst a nereagovat na něj. Ať už reaguje na soc-dem nebo se hospodsky vyjadřuje k čemukoliv jinému - proč si kazit ráno? Posloucháme v hospodě dobrovolně také každého rozumbradu a polemizujeme s ním? Ztráta času... Podobně jsem se přestal rozčilovat nad Jemelíkem či Matějkou a je mi mnohem líp.

P. Eugel 30.9.2010 8:55

Skrtani

Aplikoval jsem Vas postup na vyse uvedeny clanek a mel jste pravdu. Vyskrtat veskere vypady a vyskrtat veskere hlouposti, tak jsem se nedozvedel vubec nic. Jako nazorna ukazka hlouposti skvele odvedena prace. Diky.

K. Berka 30.9.2010 8:54

Re: Záhadolog.

Nakonec zjistíme, že otcem je Vlk - exprimas Český!?

M. Vondráček 30.9.2010 8:53

oprávněný komplex méněcennosti V.Pavla ??

Kde se ve Vás bere ta křečovitá snaha urazit své názorové protivníky ??

K. Berka 30.9.2010 8:52

Re: Nadávky nejsou argument

Spolupracovník STB byl Klaus / Kluk a Rek/, lze to ověřit na upn gov.sk a největší současný komunistobijec Štětináč /četl jsem jeho vázací akt/!

Z. Bureš 30.9.2010 8:31

Asi takhle, pane Mosz :

Už jen ten fakt, že KSČSSD se chce oprostit od "Paroubkova syndromu" s lidmi, kteří mu prolézali tlusté střevo a plácali mu jako pominutí . . . . . tak už jen tento fakt je hodný minimálně k zamyšlení ! To za prvé !!!

A za druhé: Protože konání, jednání  a názorům ČSSD "made in CZ" . . . a potažmo i názorům Bělohradského, Pehe, Švejnara . . . . tleskají v této zemi pouze komunisté z KSČ(M) - tak i obyčejný selský rozum stačí k tomu, abychom mohli spolehlivě prhlásit : KSČ(M) = ČSSD !!!

V. Kain 30.9.2010 7:56

Nadávky nejsou argument

O žádné nadávky nešlo.Bylo to jenom konstatování reality.Oni ti socialisté jsou podle docela slušní,hodní a hlavně nezištní lidé.Pokud jde o Paroubka,nezastával v n.p. RAJ dost vysokou funkci? Mohl by někdo kdo nespolupracuje zastávat takovýto post? Nebyl Paroubek spolupracovník STB?