Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
OKAMŽIKY: Postřehy uplynulého týdne
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Honza 12.12.2006 4:28Pan Neff v lidových novinách. Ještě jeden postřeh z minulého týdne jsem našel. A to zvážení podání návrhu trestního oznámení, nebo doložení slov pana Ondřeje Neffa otištěných v Lidových Novinách na adresu profesora Al Nahiho , ale to sem tady nikde nenašel. |
nup 11.12.2006 18:54Re: Re: hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum. není tenhle hulvát nějak příbuzný s honzíkem s tím malým? |
gaston 11.12.2006 17:19K úřednictvu a složitosti zákonů Jsem přesvědčen, že jednou z příčin růstu státních zaměstnanců je i mohutně narůstající počet a také složitost zákonů, které je poté třeba svědomitě plnit a také dohlížet na jejich plnění. Domnívám se že se mýlíte a je to naopak - složitost zákonů je dána nadměrným počtem úředníků takto si zajišťujících obživu. A jejich schválení je zajištěno podílem státních zaměstnanců ve voličstvu. Trochu to připomíná privatizaci managementem do vlastních rukou. A dokud budou mít příjemci státních peněz volební právo tak s tím v demokratické společnosti nikdo nic neudělá. Připravme se tedy že bude hůř. |
jirka.s. 11.12.2006 17:11Re: hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum. Velmi správně! 39% = 26%. Potlesk pro zvratka z EGAPu! |
www racek 11.12.2006 13:37hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum. |
kylchap 11.12.2006 12:04Zase jeden autor, který si plete pojmy s dojmy. Železniční tratě patří SŽDC (Správa železnični dopravní cesty), což je obdoba ŘSD (Ředitelství silnic a dálnic). ČD jsou puze dopravci, stejně jako Railtrans, OKD-doprava, Viamont atd. Chtít po ČD aby udržovaly tratě je stejně nesmyslné jako chtít po ČESMADu aby udržoval silnice. Kapíruješ autore? Některá autobusová nádraží patří dopravcům. A jiný autobusový dopravce musí za vjezd majiteli platit. Tak to chtějí i ČD. Co je na tom špatného? A připomínám, že i busová doprava se platí z daní. |
JK 11.12.2006 11:30Snížení daní z příjmu Postřehy celkem jakž takž, ale s tou daní z příjmu je to jinak. Autor zcela zjevně není ekonom, a přítom se snaží o laické vysvětlení tak složitého jevu. Komentovat prosím, ale hlavně ne kázat bludy. |
wen 11.12.2006 11:13Re: Re: K českým drahám... Ale pokud by ČD platily za pronájem nádraží, my bychom jim z našich daní museli dávat o to víc. ČD navíc přepravují cestující víceméně na "státní objednávku". Konkurence jim určitě neuškodí, ale byl bych trochu opatrný v očekávání. |
jirka.s. 11.12.2006 11:07Re: K českým drahám... Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují? Ptáte se proč? Protože podstatnou část svého "rozpočtu" dostávají z našich daní, tudíž nechápu proč bych si jako jejich plátce nemohl vybrat z rovnocenných konkurenčních subjektů, když navíc ta konkurence na mně žádné daně nepožaduje. |
jirka.s. 11.12.2006 11:01Zvědavost? "Tak příčinu už Jiří Paroubek našel a teď jsem zvědav, jak ji bude odstraňovat, aby zabránil dalším následkům." A na co myslíte, že má benito Kočku? |
wen 11.12.2006 10:41K českým drahám... a) Konkurenci se snad brání každý, ne? b) Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují? A pokud majetek, který spravuji, poskytuji konkurenci, tak si za to samozřejmě nechám zaplatit. c) S úpravami tratí nemají ČD nic společného. "Koleje" (abych to vyjádřil stručně) má už skoro 4 roky na starosti státní organizace SŽDC. |