Sobota 25. ledna 2025, svátek má Miloš
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

12. 12. 2006 4:28
Pan Neff v lidových novinách.

 Ještě jeden postřeh z minulého týdne jsem našel. A to zvážení podání návrhu trestního oznámení, nebo doložení slov pana Ondřeje Neffa otištěných v Lidových Novinách na adresu profesora Al Nahiho , ale to sem tady nikde nenašel. 

0 0
možnosti

gaston

11. 12. 2006 17:19
K úřednictvu a složitosti zákonů

Jsem přesvědčen, že jednou z příčin růstu státních zaměstnanců je i

mohutně narůstající počet a také složitost zákonů, které je poté třeba

svědomitě plnit a také dohlížet na jejich plnění.

Domnívám se že se mýlíte a je to naopak - složitost zákonů je dána nadměrným počtem úředníků takto si zajišťujících obživu. A jejich schválení je zajištěno podílem státních zaměstnanců ve voličstvu. Trochu to připomíná privatizaci managementem do vlastních rukou. A dokud budou mít příjemci státních peněz volební právo tak s tím v demokratické společnosti nikdo nic neudělá. Připravme se tedy že bude hůř.

0 0
možnosti

www racek

11. 12. 2006 13:37
hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum.

0 0
možnosti

jirka.s.

11. 12. 2006 17:11
Re: hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum.

Velmi správně! 39% = 26%. Potlesk pro zvratka z EGAPu!

0 0
možnosti

kylchap

11. 12. 2006 12:04
Zase jeden autor,

který si plete pojmy s dojmy. Železniční tratě patří SŽDC (Správa železnični dopravní cesty), což je obdoba ŘSD (Ředitelství silnic a dálnic). ČD jsou puze dopravci, stejně jako Railtrans, OKD-doprava, Viamont atd.

Chtít po ČD aby udržovaly tratě je stejně nesmyslné jako chtít po ČESMADu aby udržoval silnice. Kapíruješ autore?

Některá autobusová nádraží patří dopravcům. A jiný autobusový dopravce musí za vjezd majiteli platit. Tak to chtějí i ČD. Co je na tom špatného? A připomínám, že i busová doprava se platí z daní.

0 0
možnosti

JK

11. 12. 2006 11:30
Snížení daní z příjmu

Postřehy celkem jakž takž, ale s tou daní z příjmu je to jinak. Autor zcela zjevně není ekonom, a přítom se snaží o laické vysvětlení tak složitého jevu. Komentovat prosím, ale hlavně ne kázat bludy.

0 0
možnosti

jirka.s.

11. 12. 2006 11:01
Zvědavost?

"Tak příčinu už Jiří Paroubek našel a teď jsem zvědav, jak ji bude odstraňovat, aby zabránil dalším následkům."

A na co myslíte, že má benito Kočku?

0 0
možnosti

wen

11. 12. 2006 10:41
K českým drahám...

a) Konkurenci se snad brání každý, ne?

b) Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují? A pokud majetek, který spravuji, poskytuji konkurenci, tak si za to samozřejmě nechám zaplatit.

c) S úpravami tratí nemají ČD nic společného. "Koleje" (abych to vyjádřil stručně) má už skoro 4 roky na starosti státní organizace SŽDC.

0 0
možnosti

jirka.s.

11. 12. 2006 11:07
Re: K českým drahám...

Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují?

Ptáte se proč? Protože podstatnou část svého "rozpočtu" dostávají z našich daní, tudíž nechápu proč bych si jako jejich plátce nemohl vybrat z rovnocenných konkurenčních subjektů, když navíc ta konkurence na mně žádné daně nepožaduje.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz