Děkujeme za pochopení.
Honza
Pan Neff v lidových novinách.
Ještě jeden postřeh z minulého týdne jsem našel. A to zvážení podání návrhu trestního oznámení, nebo doložení slov pana Ondřeje Neffa otištěných v Lidových Novinách na adresu profesora Al Nahiho , ale to sem tady nikde nenašel.
gaston
K úřednictvu a složitosti zákonů
Jsem přesvědčen, že jednou z příčin růstu státních zaměstnanců je i
mohutně narůstající počet a také složitost zákonů, které je poté třeba
svědomitě plnit a také dohlížet na jejich plnění.
Domnívám se že se mýlíte a je to naopak - složitost zákonů je dána nadměrným počtem úředníků takto si zajišťujících obživu. A jejich schválení je zajištěno podílem státních zaměstnanců ve voličstvu. Trochu to připomíná privatizaci managementem do vlastních rukou. A dokud budou mít příjemci státních peněz volební právo tak s tím v demokratické společnosti nikdo nic neudělá. Připravme se tedy že bude hůř.
www racek
hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum.
jirka.s.
Re: hmm, ty preference se zrovna dnes zase vyrovnaly ... viz factum.
Velmi správně! 39% = 26%. Potlesk pro zvratka z EGAPu!
kylchap
Zase jeden autor,
který si plete pojmy s dojmy. Železniční tratě patří SŽDC (Správa železnični dopravní cesty), což je obdoba ŘSD (Ředitelství silnic a dálnic). ČD jsou puze dopravci, stejně jako Railtrans, OKD-doprava, Viamont atd.
Chtít po ČD aby udržovaly tratě je stejně nesmyslné jako chtít po ČESMADu aby udržoval silnice. Kapíruješ autore?
Některá autobusová nádraží patří dopravcům. A jiný autobusový dopravce musí za vjezd majiteli platit. Tak to chtějí i ČD. Co je na tom špatného? A připomínám, že i busová doprava se platí z daní.
JK
Snížení daní z příjmu
Postřehy celkem jakž takž, ale s tou daní z příjmu je to jinak. Autor zcela zjevně není ekonom, a přítom se snaží o laické vysvětlení tak složitého jevu. Komentovat prosím, ale hlavně ne kázat bludy.
jirka.s.
Zvědavost?
"Tak příčinu už Jiří Paroubek našel a teď jsem zvědav, jak ji bude odstraňovat, aby zabránil dalším následkům."
A na co myslíte, že má benito Kočku?
wen
K českým drahám...
a) Konkurenci se snad brání každý, ne?
b) Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují? A pokud majetek, který spravuji, poskytuji konkurenci, tak si za to samozřejmě nechám zaplatit.
c) S úpravami tratí nemají ČD nic společného. "Koleje" (abych to vyjádřil stručně) má už skoro 4 roky na starosti státní organizace SŽDC.
jirka.s.
Re: K českým drahám...
Proč by měly ČD platit za něco, co samy provozují?
Ptáte se proč? Protože podstatnou část svého "rozpočtu" dostávají z našich daní, tudíž nechápu proč bych si jako jejich plátce nemohl vybrat z rovnocenných konkurenčních subjektů, když navíc ta konkurence na mně žádné daně nepožaduje.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz