20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Kroupa u Witowské

Ačkoli jsem plně vnořen do sledování povolební vnitropolitické situace v Izraeli, k níž se budu průběžně vracet, o moji pozornost se intenzivně hlásí i kauza Kroupa vs. Hamáček. Nebylo možné odolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Stejskal 8.5.2021 9:20

REAKCE AUTORA NA PŘÍSPĚVEK I. ŠTÍPKA---Pane Štípku, ačkoli jsem se zařekl, že na člověka, který mě drze, sprostě a lživě veřejně označil za pedofila, nebudu reagovat, tentokrát výjimečně musím. Překrucujete fakta! Nebylo to v době „když zvolili Trumpa americkým prezidentem“, ale ještě před volbami. 10. října 2016 jsem na blogu napsal článek „Čeho je moc, toho je příliš, Mr. Trump“, v němž jsem informoval o reakci dosud Trumpovi nakloněného pravicového izraelského politika, poslance a rabína Yehudy Glicka, na nová odhalení týkající se neslušného vyjadřování DT vůči ženám (oplzlé řeči). Cituji ze svého tehdejšího textu: Na svém Twitteru (Glick) napsal, že Trump by se měl kandidatury vzdát. Vysvětlil, že i když „na každém rohu“ je vidět, že ten člověk je neurvalec, snažil se to přehlížet a navzdory všemu mu důvěřoval. A přiznal: „Mýlil jsem se!“ Trumpa vyzval, aby odešel. Neboť: „Enough is enough!“ - Čeho je moc, toho je příliš. Není to z lásky a oddanosti k Hillary Clintonové. Z něčeho takového můžeme podezřívat reformní Židy v Americe, ale ne Yehudu Glicka. Rabín je zjevně správně přesvědčen, že k výbavě šéfa Bílého domu musí patřit elementární slušnost a jistý styl vystupování. Rozhodně v tom není sám. --- Měl jsem tehdy stejný názor. Nicméně Trump zvolen byl a po volbách jsem ho hodnotil dle jeho politických činů. A ty mě – navzdory výše uvedenému – přivedly do tábora jeho sympatizantů, což jsem na svém blogu také uvedl. I s tím, že mým favoritem nebyl DT, ale Ted Cruz. Chápu, že Vám protistejskalovská posedlost zaslepila oči nenávistí, ale fakta byste ctít měl i Vy. Jenomže – co čekat od člověka, který jiného sprostě, hrubě a hlavně bezdůvodně uráží.

I. Štípek 8.5.2021 10:58

Jéžiši, to mě mrzí, to jsem nechtěl. Víte, že občas vtipkuju, omlouvám se. Prostě si dělám legraci z vaší záliby v hezkých Židovkách (sdílím!) a taky v pečlivých a častých obměnách vašeho profilového fota. Ještě jednou se omlouvám.

L. Stejskal 8.5.2021 12:37

Vskutku svérázný druh humoru. Nedá se zde uplatnit Vaše oblíbené a cílené vždy na mě: rychlejší prsty než mozek? Nicméně, budiž Vám odpuštěno. (PS: Netušil jsem, že vlastnictví pánské košile růžové barvy je symbolem pedofilní orientace. Pokusil jsem se konzultovat to s manželkou - dospělou osobou ženského pohlaví - a neuspěl jsem. Nechápala, o čem mluvím.)

I. Štípek 8.5.2021 14:59

Jo, občas si nevidím do huby. Po sedmdesátce se s tím už asi nic nic udělat nedá.

L. Stejskal 8.5.2021 18:20

Díky za upřímnost. Tím se mnohé vysvětluje.

V. Církva 8.5.2021 21:22

Tak samozřejmě hodnotím, že jste Trumpa po volbách hodnotil bez předsudků, podle jeho politických činů. Pro nikoho není snadné se od předsudků oprostit.

Ještě se prosím zkuste zamyslet i nad tím, že slušnost a jistý styl vystupování vždy a na všechny nefunguje. Nakonec Židé na Palestince taky jen se slušností nepořídí. A hlavně, Ježíš "vypráskal" směnárníky z chrámu dokonce s pomocí biče.

Nejsem si jistý, jestli jde "vypráskat" takové křiváky jakými jsou dnešní progresivisté, co dnes řídí veřejné mínění, politiku i svět bez biče.

J. Tulejová 8.5.2021 8:44

Celé je to neskutečný trapas, ve kterém se místo Hamáčka náležitě odkopali jiní. Tvrdím, že v příštím desetiletí bude "kroupa" nadávka, stejně jako "mrva".:-/

P. Pavel 8.5.2021 13:19

Ano, rusácké podržtašky se svými hysterickými bláboly na internetu odhalili rovněž.

R. Meišner 8.5.2021 8:39

.....Kroupovy duševní pochody se stále více přibližují bájné lhavosti---to už je ovšem na diagnózu. možná to tak jednou dopadne. 8-o

L. Sýkora 8.5.2021 8:29

Já už Hamáčka z žádnýho spiknutí nepodezřívám. Já mám silný podezření, že to všechno dělá jenom proto, že je úplně blbej a vlastně za to nemůže.

J. Zákola 8.5.2021 12:24

Ano v tom máte pravdu, pan Hamáček naletěl na provokaci někoho, který ho chtěl odrovnat. A bohužel to se podařilo.

P. Pavel 8.5.2021 13:17

Hamáček naletěl leda na vlastní bIbost.

Z. Klouček 8.5.2021 8:11

Inu, hory málokdy rodí jiné hory, obvykle rodí ty pověstné myši. Někdy dokonce myši nakažené morem.

R. Gumulec 8.5.2021 7:44

Witowská působila v tomto rozhovoru jako mladší sestra Moravce (objektivitou a zejména skákáním do řeči). ČT by měla pro své hvězdy uspořádat doučovací kursy min z těchto dvou "disciplín"...

J. Zákola 8.5.2021 12:33

Já jsem viděl obě diskuze paní Witowské, tedy jak s Hamáčkem, tak i Kroupou, a dospěl jsem k názoru, že paní Witowská ucítila svou životní šanci, že se jí, a jenom jí, podaří vytáhnout z těchto lidí nějakou informační bombu, typu velezrady, a proto až hystericky z obou mámila nějaké přiznání, jako inkvizitorka. Mám pocit, že příští diskuze bude tato paní provádět s nějakým středověkým mučícím nástrojem, a to se jí určitě podaří, že vymámí z diskukujících přiznání, že zavraždili svou babičku. Hezky to vyjádřil pan Dlouhý, který hned na začátku se svěřil : " Kdyby sem to věděl, tak bysem sem nechodil"

I. Mentlík 8.5.2021 7:40

Babiše a babišovce je třeba bít hlava nehlava. Samozřejmě si za to můžou, dělají čím dál větší hovadiny. Jen je třeba si v první řadě připomenout, kdo že ANO a Piráty "vytvořil". Sama neschopná ČSSD, která je blízká tomu povolat do boje snad i Paroubka, protože teď už jde o všechno, neschopná ODS, lidovci a Topka. A za druhé, kdo dohnal ANO k tak zoufalým činům, které předvádí ? Že by to nebyl produkt boje všichni proti AB ? Je mi smutno z toho, když mám možnost sledovat některé pokleslé diskuze na ČT, že nejrozuměji přitom působili komunisté, a nemyslím si to jenom já. A nezapoměňme na pirátský autobus: Všichni do tepláků ! Že se k Pirátům přidala partička, která si říká STAN, ale která žádné reálné starosty nezastupuje, je už jen volební kalkul. A tak se na ty volby těším jako nikdy, protože výsledek mě při mém věku a způsobu života až tak moc nedojímá, ale legrace by mohla docela být.

P. Hák 8.5.2021 7:37

Klíčová otázka v celé aféře plné silně nevěrohodných tvrzení zní: "A k čemu by jim to bylo?" Celá aféra se patrně rozjela kvůli tomu, aby Rosatom nevyhrál tendr na Dukovany. Ovšem použití Sputniku v ČR bylo politicky úplně stejně nepřípustné jako Rosatom, takže ke "škemrání o Sputnik" totálně chyběl motiv. K čemu by Hamáčkovi ten Sputnik byl, když by se s ním stejně nemohlo očkovat? SÚKL by povolení prostě nedal.

Samozřejmě Janek Kroupa dostane zas nějakou novinářskou cenu jako v případě Jourová, ale jak to bylo doopravdy, se dozvíme až za dlouho.

S. Sedlák 8.5.2021 7:13

Ale, ale, pane Stejskale.

Vždyť se jedná o totéž a otázkou jen je, jak hluboko se chtěl Hamáček spolu se Zemanem zanořit do ruských prodloužených zad. Zapadá do věci i Zemanovo odložené prohlášení. Více verzí, role spolumajitele a nezapomínejme na cestu Bernartíka staršího se Zemanem do Kyrgistánu. I ten Babiš začal plácat něco o útoku na zboží.

Rusové už dlouho před tím, než to prasklo začali prodávat byty. I šef rozvědky uvedl, že o výsledcích vyšetřování (a dusledcích) věděli.

Jsme svědkové zrádcovské hry, kterou Kroupa národu poodhalil. Hamáček zřejmě není hlavní rezident, ale jedním z užitečných.

T. Kohout 8.5.2021 16:21

Zatím se "provalilo" jen to, že asi l diplomat přes realitku prodával byt a i z toho v té době sešlo. A Vy píšete uplně něco jiného, asi jako pan Kroupa. To je typické, jeden vypustí bublinu, druhý k tomu něco nabalí a už se to valí veřejným prostorem jako lavina.

S. Sedlák 9.5.2021 10:35

Typicky si vyberete jen prodej bytu a oststní aspekty, které jsem popsal, zasklíte.

P. Hatina 8.5.2021 4:19

Jenomže no právě, samozřejmě že v médiích "... výbušnost sdělení převažuje nad kvalitou sdělovaného faktu". To už přece vymyslel v UeSej dávno jistý pan Barnum..;-D

V. Mokrý 8.5.2021 6:19

No a Janek Kroupa má stále furt na víc, než jen na složenky.

K. Salajka 8.5.2021 6:53

Barnum by zíral, jak jsme jeho metody etatizovali a implantovali do kdysi demokratických procedur, včetně nalézání práva. Když se o utajovaných skutečnostech dozví novinář (Vrbětice, obsah jednání Hamáčka o cestě do Ruska), je jeho vlasteneckou povinností je zveřejnit, jemu na rozdíl od prezidenta obvinění z velezrady nehrozí !

I. Štípek 8.5.2021 0:43

Pane Stejskale, když zvolili Trumpa americkym prezidentem, mluvil jste jinak: "Tak to by už stačilo, Mister Trump!" Zase si honíte triko, ale to je zkrátka rozdíl mezi rozeným pihňou a rozeným politikem. Sakra, proč zase musím hájit toho Paroubka!?