19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

MÉDIA: Kdopak nám tu lže?

Janek Kroupa prohlašoval, že má dost věrohodných důkazů o tom, že chtěl Jan Hamáček vyměnit kauzu Vrbětice za Sputnik V a setkání Biden-Putin v Praze. Důkazem měla být schůzka se „sociálním demokratem“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mičan 8.5.2021 9:42

Nebylo by jednodušší hledat, kdo nám NELŽE? Tip bych měl: například Alena Zárybnická .... ;-D

V. Halašta 8.5.2021 8:15

Skoro až smutné sledovat, jak údajný konzervativec se tu bije za socana a přitom nejvíc tepe poslední zbytky pravice.

I. Polák 8.5.2021 9:09

Myslíte ty zahnívající zbytky, čo to tárám, tu autentickou pravici v podobě Fialy ?

S dovolením, jsem trochu nechápavý, jak se může někdo s tak naprosto odlišným programem spojit a být Spolu? A kdo to vůbec může volit? A pídit se po pravdě už je pomalu trestné?

V. Halašta 8.5.2021 10:38

Jen někdo notně nechápavý nechápe. Ten program v některých oblastech není až tak odlišný a že tu není jiná, pravá pravicová strana, jaksi není chyba ODS ale spíše voličů, kteří takovou stranu nechtějí a všechny pokusy od komunistické kandidátky Bobošíkové, přes Svobodné, Realisty až po současnou trikoloru odmítají a nevolí. Takže ukažte lidem tu autentickou pravici a vysvětlete voličům, aby ji volili a máme ráj na zemi ;)

A. Renjascu 8.5.2021 9:48

Problém je, že pravice v ČR v podstatě vyhynula a i to nejpravicovější v parlamentu - což je Trikolora - lze považovat pouze za politický střed. Fialová ODS už s pravicí nemá společného vůbec nic a TOP 09 nebyla pravicová nikdy, což opakovaně potvrzovali, jak Schwarzenberg, Kalousek či Pospíšil. Pekari se na to nikdo asi nezeptá, protože je evidentní, že jakákoliv pravicová myšlenka (možná vůbec žádná) ji ani nenapadne. Z tohoto důvodu se současný boj přenesl z pravo - levého spektra na boj konzervativci vs progresivisté. Proto můžete vidět, jak se zastánce pravice občas zastane nějakého levičáka a jak si různorodé spektrum levicových stran v parlamentu jde vzájemně po krku ačkoliv z nich všech rudá stříká všude kolem.

V. Halašta 8.5.2021 10:39

Zardousil ji Klaus v 97 a 98 roku.

A. Renjascu 8.5.2021 10:52

97 a 98, tak to máte asi na mysli první puč v ČR vedený maskoty Rumlem, Zeliencem a Philipem a režírovaném v pozadí kdoví kým. Švýcarské konto se nenašlo, ale hlavně se odstranil ten, kdo nebyl vůči našim protektorům dostatečně servilní. O půdě, kterou tomu připravil Tošovský a který za to poté byl odměněn funkcí v FSI ani nemluvě. A že není zájem o pravici po té mnohaleté lživé kampani proti těm, kdo zastávali pravicové myšlenky (naposledy proti mladému Klausovi), po zradě pana Topolánka, po puči na Nečase a po uplácení voličů a výrobě životní úrovně na dluh, po diskriminační pětiprocentní hranici bránící vzniku novych stran bez oligarchů, tak to není divu, že zde žádná není.

V. Halašta 8.5.2021 11:07

:)))

Jasně, třeba Zielenec byl veden jak loutka.

Ale pojďme se zastavit u těch "kdo zastávali pravicové myšlenky (naposledy mladý Klaus)". Kdepak se můžu seznámit s jeho pravicovými myšlenkami? Zkoušel jsem něco najít a popravdě našel jsem jen články na levicových novinkách, tamními diskutéry docela chváleny. Tedy jen do okamžiku, pokud se tam ty pravicové myšlenky skutečně neobjevily.

Nebo je vyjevil v tomhle hlasování o zvýšené regulaci?

https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=75011&l=cz

Takže to shrnu, Klaus mladší není žádný skutečný pravičák. Kdybyste řekl národovec, tak neřeknu půl slova (a neříkám, že to je špatně, naopak) ale pravičák není a pravicové myšlenky nijak zvlášť neprodukuje. Zaměňujete národovce (vlastence, nacionalisty jak libo) za pravičáky a matete.

A. Renjascu 8.5.2021 12:27

Pokud byste četl pořádně příspěvky na které reagujete, tak byste se dozvěděl, že to nejpravicovější co zde je je je Trikolora, kterou řadím mezi středovou a nikoliv pravicovou stranu. Dále byste se dozvěděl, že současný boj kvůli neexistenci pravice probíhá mezi konzervativci a progresivními neomarxisty. To je důvod proč i zastánci konzervativní pravice někdy podpoří někoho z levice, který zastává konzervativní a nikoliv progresivní ideje. A národovec? To musíte nejdříve definovat tento pojem abychom mohli jej někomu přidělit. Pokud je to někdo, kdo má rád svůj národ a není ochoten jej prodat, potom ok, ale pokud je to někdo, kdo vyvyšuje svůj národ nad ostatní podobně jako třeba Hitler, tak to je samozřejmě špatné.

V. Halašta 8.5.2021 13:09

Já je čtu ale vy byste si měl po sobě taky přečíst, na co reaguji. Koneckonců vás i cituji a mladého Klause jmenujete jako posledního nostitele (a trpitele :) pravicových myšlenek. Tak mi laskavě odpovězte na otázku, kde se ty jeho pravicové myšlenky nacházejí a nedělejte mi tu přiblou přednášku na téma pravice či národovectví (tu závorku jste si měl taky přečíst) nebo mám strach, že za chvilku skončíme u mikrovlnek.

A. Renjascu 8.5.2021 16:02

Ok zkusím to znovu. Pokud označím to nejpravicovější co je k dispozici za politický střed, potom samozřejmě nepovažuji jejího do nedávna hlavního představitele za autentického nositele pravicových myšlenek, ale "pouze" za někoho, kdo má ve srovnání s tím ostatním (od extrémně progresivně levicových Pirátů až po umírněnou progresivní levici typu TOP09 či její B tým zvaný ODS) názory napravo. Předpokládám, že tyto jeho názory jsou totožné s programem Trikolóry který veřejně prezentoval a ke kterému se i přihlásil. A co z toho je pravicové? Nižší daně, úsporný stát, nižší, ale nikoliv žádná míra regulace, důraz na osobní zodpovědnost, hodnoty vytvářené prací... To, že tam jsou věci s kterými nesouzním a pravicové politice neodpovídají je důvodem proč toto hnutí označuji za středové. A neúspěch? No pokud ČT zve do veřejných debat zástupce některých malých až marginálních stran jako je třeba TOP 09, ale jiné strany s obdobným potenciálem ignoruje či pokud politická scéna v součinnosti s US není ochotná odstranit diskriminační pětiprocentní blokaci vstupu do sněmovny, tak bez nějaké vlivové osoby či navázání na masmédia není moc šancí prorazit. Zvláště, když lidem sdělíte, že k prosperitě vede práce a ne dotace či dávky, že vzdělání musí mít společenskou a podnikatelskou smysluplnost a nikoliv gender a že svoboda neznamená říkat jen to co frčí hlavním proudem, ale možnost bez obav říkat či poslouchat to co s tímto proudem nesouzní, aniž by mi hrozil ban, vyhazov z práce, ze školy, vyautovani z diskuze, onalepkovani ... Trochu jsem šel přes váš dotaz, ale tak nějak to souvisí s tématem.

V. Halašta 8.5.2021 21:49

Měl jsem vědět, že tu nejste proto abyste diskutoval ale jen proto, abyste otravoval přitroblými přednáškami. Klause jste jmenoval vy tak jste se měl držet Klause. Kdybyste řekl trikolora, tak se prám na trikoloru ale vy ste napsal Klasu, ne trikolora. Vite, jaký je rozdíl mezi Klausem a trikolorou?

A. Renjascu 9.5.2021 7:07

Není má chyba, že nerozumíte psanému textu. Mladého Klause jsem uvedl jen jako příklad těch ke kterým přistupují masmédia odlišně než k jiným. A názory Klause? No pokud někdo založí a vede nějakou partaj a osobně pak představuje její program s tím, že se domnívá, že jejich program je nejlepší, tak je logické předpokládat, že tento program souzní s jeho názory a s jeho pohledem na svět. Takže Trikolora a Klaus jedno jsou (byli). Vaše reakce by měla smysl kdybych ke Klausovi přiřadil program Pirátů či dalších komunistů, ale ne když uvádím program strany kterou zakládal a jejíž ideje spoluvytvářel.

J. Tulejová 8.5.2021 7:45

Ale pane Bartoni, vy byste opravdu chtěl, aby se "velká trojka" omluvila? Pravda nebo lež, svůj milion chvilek ve světle médií si Kulioko TOP0,9 užila dosyta, oba pánové už jistě cítí svůj konec, toto spojení je naprosto nešťastné a pohřbí je všechny. :-/

J. Vlček 8.5.2021 14:24

Kéž by se tak stalo, paní Tulejova. Splnil by se tak sen mnoha z nás voličů. R^

R. Gumulec 8.5.2021 7:39

Fiala, Jurečka a Pekarová omluvit? To dříve poteče voda k horám, novináři ze Seznamu nebudou lhát a ČT se stane objektivním mediem.....

V. Kain 8.5.2021 8:39

A co třeba Babiš,ten se tak vždycky omluví za svoje sprosťárny?

I. Polák 8.5.2021 9:11

Jo, jo a víte vůbec, co jste napsal? A co jste tím potvrdil?

K. Salajka 8.5.2021 7:07

R^

P. Hatina 8.5.2021 4:12

Čistě skepticky, to jsou totiž dvě různé varianty

a) že se o "tom jistém" na té schůzce vůbec nehovořilo

b) že, pokud ano, tak to teď zpětně nikdo z jejich účastníků oficiálně nepotvrdí.

Ale řekl bych, že s tou variantou b) museli Kroupa se Seznamem počítat už od začátku, takže na ní se jistě i právně připravili.

Teď jde o tu variantu a), proč by si vůbec takovou blbost, úplně z luftu vymýšleli.

J. David 8.5.2021 3:29

Kterej bordelák pane Bartoni je otevřenej, hned tam hupnu, mých 69 pohlaví je nadrženo a Vaše expozé bylo eminenter.

J. Vobr 8.5.2021 3:12

PANE BARTOŇ, NAPSAL JSTE TO I ZA MNĚ !!!

DĚKUJI !!!R^R^R^

T. Kohout 8.5.2021 3:02

Prozatímní závěr: mluvit vážně s psychopatem není možné. Vy mu možná něco řeknete a psychopat z toho stvoří úplně jiný příběh ve svém narušeném mozku.

(A trochu bych přitvrdil proti Seznam Zprávy, místo 10 mil Kč bych chtěl ne 100 mil, ale 250 mil. Jinak si ti lidé nic nezapamatují. Buď píšu Rodokaps, tak to označím jako Rodokaps (fikci) a nebo píši seriozní zprávu. Trochu mi to připomíná tu advokátku Trumpa, co nejdřív šíří lži a pak se hájí tím, že přece je "jasné", že to byly takové lži, že žádný racionální člověk jim přece nemohl věřit.)

M. Rozbořil 8.5.2021 0:11

Dá se takovým psaním uživit?

V. Halašta 8.5.2021 0:39

Určitě ne, proto taky autor nečte komentáře přes den, protože hákuje v práci. Pak mu není blbé večer vyplodit další blbost, která se už hned ráno dostane do rozporu s realitou.

P. Kmoníček 8.5.2021 8:40

Pane Rozbořile, dá. Jasný příklad jsou zveřejněné reakce.

V. Halašta 8.5.2021 10:40

Co mají reakce společného s prachama? Oni jsou placeni od počtu reací pod článkem?