24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

LŽI: Proč dopadla raketa na Polsko

Šéf jakési bezvýznamné marginální strany PRO Jindřich Rajchl trvale šíří nehorázné nepodložené lži o Ukrajině. Dokazuje to i jeho uměle vykonstruovaná konspirace o úmyslně vystřelené raketě na Polsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 24.11.2022 8:59

Ruský LHÁŘ a jeho snůška DEZIINFORMAČNÍCH NESMYSLŮ A odkazů na ně... Rv!!

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

A. Renjascu 23.11.2022 15:11

Nejsem obhájcem Brežněvovo doktríny, ale dával jsem vám příklady jaká je realita a to včetně ČR. Zkuste třeba navrhnout a prosadit referendum o setrvání v nato či EU a uvidíme, zkuste třeba říci fialoví ať s okamžitou platností ukončí naší účast na green dealu... Nebo jste třeba zapomněl, jak Szarkozy v uniklém záznamu komandoval Topolánka a vysvětloval mu, kam nos strkat může a kam v žádném případě nikoliv?

A celá historie západu za posledních třicet let, jeho genocida civilistů i ekonomiky u neposlušných (čti nezávislých) států zcela popírá vaše tvrzení o svobodné volbě. Nic takového západ za tuto dobu nepřipustil a okupoval celá léta řadu zemí, kde prováděl genocidu civilních obyvatel. To vy ovšem vidět nechcete, tam vám to nevadí, ale po Rusku to požadujete. Říká se tomu dvojí metr a dvojí závaží a v old speaku se tomu říkalo pokrytectví. V dnešním new speaku se tomu říká vývoz demokracie. Škoda jen, že příjemci ty dodávky demokratických balíčků, které na ně padaly z nebe, tak nějak nepřežili, protože jinak by šlo zcela jistě o úspěšné mise

J. Hrdlička 23.11.2022 16:35

Ne, nejste obhájcem, ale celou dobu to tady předvádíte. :-/ Ta vaše trumfová esa, že prý NATO se zavázalo..., prostě dle někoho se východní evropa včetně nás musí ptát v Kremlu, co může.

Kdokoliv může referendum navrhnout, záleží, jestli to schválí zástupci občanů zvolení ve svobodných volbách.

Pak už se vaše hysterie jen stupňuje, když bezpečně víte, jaké postoje jinde zastávám, co mi vadí a nevadí. A pak s tím vítězně (ve vaší mysli) polemizujete, jako by zločin jednoho ospravedlnoval zločin druhého.

A. Renjascu 23.11.2022 17:27

No vstup do Nato může zablokovat jakýkoliv člen, takže pokud několik nejdůležitějších státu Nato dalo Rusku slib, tak se podle toho měli zařídit. Pokud to neudělali, tak se rusové rozhodli, že si poradí bez nich. Samozřejmě to u podvedeného povede k tomu, že nám již nikdy důvěřovat nebude.

Zástupci schválení ve volbách to opakovaně odmítli a dokonce ani nerealizovali zakon o referendu, ačkoliv jinak vyrábějí zákony jak na běžícím pásu.

A váš postoj? Vždyť jste ho zde opakovaně deklaroval a ukazoval jste jak vám na životech lidí, které jsme zabili my nezáleží. Koneckonců po celou dobu trvání současného konfliktu a ještě dlouho předtím probíhá paralelní konflikt v Sýrii, kterou náš spojenec se souhlasem USA z 25% okupuje a vraždí tam ve velkém a ani to neskrývá, jste proti tomuto zabíjení a omezování suverenity žádným aktivním způsobem nevystupoval . Žádný koncert, žádné sankce, žádné vylučování sportovců... Ticho po pěšině a dokonce ani žádný protest proti loupežím syrské ropy ze strany USA na kterou si Sýrie opakovaně stěžuje a dokládá satelitními snímky. A tak je to s vámi pořád, vadí vám jen to Ruské násilí, ale před tím naším zavíráte oči. Příkladů jsem zde dak dost a diskuze z oné doby stále existují, ale nic, bez sankcí, bez krádeže deviz, bez hlasování OSN, bez zapojování dalších zemí, jen tichý souhlas

L. Novák 24.11.2022 8:58

A. Renjascu a jeho DEZINFORMAČNÍ nesmysly... Rv!!

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

L. Novák 24.11.2022 9:02

LŽEŠ STÁLE DOKOLA, ruský darebáku! Rv!!

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

P. Šustrová 23.11.2022 11:50

A vy si položte otazku - cui bono. Komu ta válka hraje do karet. Podle Vás je svět černobílý, kluci jsou hodní anebo zlí. Svět ale není černobílý a demokracie je opravdu hlavně pro ty, kteří mají prachy a moc. Války se vedou hlavně o zdroje, nerostné suroviny atd. Ale podle Vás třeba Američani je vedou jedině kvůli demokracii a lidským právům, že?

J. Hrdlička 23.11.2022 11:59

nic jiného než bezargumentační relativizování a vkládání do úst, co jsem nikdy neřekl, očividně neumíte.

P. Vychodil 23.11.2022 10:51

to si děláš p... "svobodný" majdan, organizovaný a financovaný USA byl regulerní státní převrat , jehož výsledkem byla vláda schválená USA

pokud jsi trochu sečtělý, pak znáš "karibskou krizi" a víš, že američani to již hodlali udělat, tudíž to není spekulace,. to je fakt ověřený historií...

J. Hrdlička 23.11.2022 10:59

Na začátku to bylo kontroverzní. Ale poté se tam konaly svobodné volby. Několikery. Ukrajinci si vybrali sami.

Možná chtěli (kde?) , ale neudělali.

I. Širůček 23.11.2022 10:32

Správně je C. Mexičané by hnali Rusy svinským krokem.

A. Renjascu 23.11.2022 10:52

Mexičané jsou podobní Nicaraguijcům a ti rusy vítali. Víte jaké má Mexiko přísloví? Ubohé Mexiko, tak daleko od Boha a tak blízko spojeným státům. V Mexiku mají ceny srovnatelné s našima cenama, ale vypatu pod 3.000 Kč a tak, jak si myslíte, že koukají na USA...

J. Roškota 23.11.2022 11:42

nestalo by se nic, protože Mexičani nejsou idioti a spočítaj si, že Rusáci pro ně nejsou žádná výhra. To je ten rozdíl. Nikdo nechce s Ruskem nic mít společnýho.

P. Vychodil 23.11.2022 10:26

Nás taky nikdo nenutí brát uprchlíky , starat se o naši svobodu kdesi v afghánských horách , starat se o občanskou / etnickou valku na UA , prodávat elektřinu na burze , nebrat plyn z RF ...mám pokračovat ?

J. Hrdlička 23.11.2022 10:16

Zastavit agresora hned na začátku, ukázat, že jeho agrese mu jen tak neprojde, ve skutečnosti šetří velké peníze pro budoucnost. Takže jednáme správně.

P. Vychodil 23.11.2022 10:22

Kdo nepochopí , ze USA pracovalo léta na provokaci RF s cílem donutit je k “vynucenemu tahu” jehož cílem je a/oslabit RF ale především b/ oslabit EU a posílit pozici USA , tak jen jako slepý také v bludiště události ...

K. Křivan 23.11.2022 10:25

R^ Nelze to napsat lépe !

L. Novák 24.11.2022 9:03

DEBIL Křivák má dnes za úkol dělat křoví DEZINFORMAČNÍM TROLLŮM?

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

J. Hrdlička 23.11.2022 10:28

Jo, oni tam chudáci vlastně museli zaútočit, nic jiného jim nezbývalo.....Vy si držte sebevědomí získané na konspiračních webech, ale nepočítejte s tím, že soudní lidé s vámi budou souhlasit.

P. Vychodil 23.11.2022 10:39

Stačí si přečíst RAND report z ledna touto roku . a zjistíš ze nejsi soudný , ale nevzdělaný hlupák ...

J. Hrdlička 23.11.2022 10:43

A copak se tam píše zásadního, co donutilo Rusko proti jeho vůli zaútočit?:-)

P.S. soudružské tykání si nechte pro svoji základní organizaci.

P. Vychodil 23.11.2022 10:46

nejsem učitel, doufám že umíš číst , když tak to prožeň google translátorem a pak můžeme diskutovat o tom, co tam píší doporučují, a porovnat to s tím, co se dnes děje...

J. Hrdlička 23.11.2022 10:52

Takže houby s octem. Jen si sebevědomí zvyšujete ještě soudružským tykáním, když fejkové zprávy nestačí.

Ale hezká je usilovnost lidí jako vy, aby se Evropa vykašlala na ukrajinu, protože jen tak může rusko zvítězit.

P. Vychodil 23.11.2022 10:55

nejsi ochoten a pravděpodobně schopen si dotyčnou zprávu najít a přečíst , takže jen prázdné floskule ...

a slepá víra, že další a další zbraně nakonec dopomohou k vítězství...michodem jakému ?

J. Hrdlička 23.11.2022 11:01

Opravdu nehodlám poslušně hledat kdejaký konspirační blábol, který někdo nadhodí v diskusi, že prý existuje.

Asi to neznáte, ale seriozní postup je ten, že když něco tvrdím, tak k tomu dám odkazy.

P. Vychodil 23.11.2022 11:11

za minutku v hlavním vlákně

L. Novák 24.11.2022 9:01

Putinova parta z páté kolony má dnes schůzi pod jedním článkem... ;-D

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

M. Boháček 23.11.2022 11:14

Hrdlička, RAND je konspirační blábol? ;-D

Hrdlička, vy ste nevzdelaný, obmedzený a sfanatizovaný blbec. Rv

About the RAND Corporation: RAND is a research organization that develops solutions to public policy challenges to help make communities throughout the world safer and more secure, healthier and more prosperous.

Our Mission and Values

RAND is a nonprofit institution that helps improve policy and decisionmaking through research and analysis.

As a nonpartisan organization, RAND is widely respected for operating independent of political and commercial pressures. Our core values are quality and objectivity. We have earned our reputation for excellence and influence through our focus on:...

https://www.rand.org/about/glance.html

J. Hrdlička 23.11.2022 11:18

Tak jste si na dálku pozvedl sebevědomí, očividně to potřebujete a teď zase zkuste myslet, jestli to dokážete.

Já netvrdil, že tato organizace sama o sobě je konspirační blábol. já tím mínil jejich nějakou prý údajnou zprávu.

M. Boháček 23.11.2022 12:36

P. Vychodil 23.11.2022 10:39

Stačí si přečíst RAND report z ledna touto roku . a zjistíš ze nejsi soudný , ale nevzdělaný hlupák ...

J. Hrdlička 23.11.2022 11:01

Opravdu nehodlám poslušně hledat kdejaký konspirační blábol, který někdo nadhodí v diskusi, že prý existuje.

"Já netvrdil, že tato organizace sama o sobě je konspirační blábol. já tím mínil jejich nějakou prý údajnou zprávu." ;-D

Tak isto, tá organizácia nie je konspiračná, iba občas môže uverejniť "kospirační blábol". ;-D

Keď si prestanete "sr.ť do huby", dajte vedieť.

:-)