20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

KRIZE: Může za to Putin nebo Angela?

Jak že za co? No za to, že se celá EU potácí energetické a ekonomické krizi. Podle předsedy české vlády Petra Fialy, šéfů EU a celých houfů „pokrokových“ novinářů za to všechno jistě může zločinec Putin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pospisil 20.9.2022 12:02

No mně právě nic nenapadá. Když nevím, tak se zeptám. Přijde mi to jako jejich interní záležitost, za ruskou hranici nepřeletěla ani diabolka ze vzduchovky. Nenapadá mne žádný způsob, jak by se to mohlo vykládat jako napadení Ruska a záminka k tomu, aby Rusko provedlo invazi do Gruzie.

J. Krásenský 20.9.2022 12:32

Tak to reklamuje u evropské vyšetřovací komise, která vyšetřila, že agresorem byla Gruzie.

R. Langer 20.9.2022 7:13

No, jak, schválně?

J. Berger 20.9.2022 3:47

Němci a Rusové byli kámoši odjakživa. Už před WWII cvičily načerno v SSSR jednotky Wehrmachu či Lutfwafe. Moskva dodávala benzin až do napadení. Ostatně, pakt Molotov – Riebentrop... Chybou Hitlera (z jeho pohledu) bylo, že zaútočil na SSSR. Jinak mohlo Německo vládnout celé Evropě i bez EU. Dnes bychom – pokud vůbec – mluvili německy. Ten kamarádšoft se projevuje i dnes, třebaže je mírněn ostatními, zejména některými východními, státy. Můj přítel, dej mu pámbu nebe, byl bilingvní. Bydlel v Sokolově a tak za bolševika poslouchal (tehdy západní) Německo. Už v r. 60 – 70 říkal: bacha na zelený, to jsou noví fašisti! A to ještě neměli žádnou moc... Článek a Jurax mají pravdu.

J. Krásenský 20.9.2022 4:51

No jo, jen odklánějte. Takoví to byli kamoši, že německo napadlo Rusko v 1. světoví válce i ve 2. světové válce a němci Rusy cíleně vyhlazovali, takže počet mrtvých přesáhl 26 milionů. ( https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/druha-svetova-valka-v-cislech.A150417_150247_vojenstvi_kuz )

[>-]

J. Pankovic 20.9.2022 11:39

....a dokonce Kaiser Wilhelm jim tam poslal kazisvěta jménem Uljanoff ;-)

J. Krásenský 20.9.2022 11:59

Nebojte se nazvat věci pravými jmény - německého agenta Uljanova, který uvolnil Němcům východní divize a ti je mohli poslat na západní frontu a také, bez ohledu na národnostní složení ustavil do té doby neexistující státní útvar nazvaný Ukrajina.

T. Novy 20.9.2022 3:36

Souhlas.

Jen se ptám, jak to celé vylučuje Zemanovo vřelé přátelství s Putinem, on opravdu jako ruský šváb vystupoval.

To, že ho v únoru t.r. nazval šílencem budiž nazýváno prozřením.

R. Langer 20.9.2022 5:33

Tak to potom má ovšem soudružka Merkelová z NDR zřejmě ruské občanství. :-P

M. Grundmann 20.9.2022 2:01

Docela pravdivý popis událostí. Jenom chronologie je špatná. Nejprve se některé západní státy po roce 2004 spojily a začaly v původně tajných operacích vyzbrojovat Ukrajinu a v roce 2008 se dokonce pokusily tyto státy dostat Ukrajinu s Gruzií do NATO. Teprve jako reakce na tento plán Rusko až v roce 2008 napadlo Gruzii několik měsíců po jejím oficiálním pozváním do NATO ( pro většinu lidí je to čistá náhoda ). Poté po protiruském státním převratu na Ukrajině v roce 2014 Rusko obsadilo Krym a východní Ukrajinu. Po zvolení Trumpa americkým prezidentem se v podstatě nic nedělo, protože Trump vážně uvažoval o vystoupení z NATO. Po zvolení Bidena za amerického prezidenta Rusko okamžitě začalo připravovat invazi, jejímž cílem bylo zastavit ozbrojování Ukrajiny. Skutečně v duchu nejlepší obranou je útok na Ukrajinu zaútočilo.

Takže vše odstartoval z počátku "tajný" plán Polska a USA vytvořit z Ukrajiny silného, americkými zbraněmi ozbrojeného 40timiliónového spojence USA proti Rusku. Tento plán byl oficiálně zveřejněn již v roce 1997 a tím se otevřeně spustila nová studená válka. První vojenský konflikt vypukl již v roce 1999 napadením ruského spojence Srbska ze strany NATO.

L. Hančar 20.9.2022 5:54

A nemusíme čekat léta na závěry historiků vítězné strany ( Rusko a spol): stačí zapnout kritické myšlení, vzít doložitelné informace z jedné i druhé strany a tu máš čerte kropáč!

J. Hvizdoš 20.9.2022 7:57

Snáď by som ešte doplnil správu RAND Corporation, myslím z r. 2017. Milo ma prekvapuje, že Vás ešte nikto nenazval "proruským švábom"!

M. Grundmann 20.9.2022 8:57

Pravidelně bývám nazýván proruským agentem.

Český národ v posledních více než 100 letech dokázal vždy zvolit správnou stranu a díky tomu se mu podařilo vytvořit dobře fungující stát. Tento postoj po roce 1945 hraničil s cynismem, nicméně vždy to byla ta nejlepší volba z hlediska dlouhodobých národních zájmů. Nyní jdeme ve stejném duchu, jsme jedni z nejaktivnějších spojenců nového vládce světa USA a americkou politiku podporujeme aktivněji než samotní Američané.

Tato politika je možná v zájmu českého národa a nebudu ji kazit. Rovněž zde neříkám nic tajného, takže tuto politiku svými příspěvky nekazím. Možná je třeba podporovat novou římskou říši a ničit všechna Kartága. Třeba by nás tato Kartága mohla v budoucnu ohrozit, pokud bychom je teď nezničili. Ale na oslavování této naší politiky žaludek nemám.

Vae victis !

P. Pilík 20.9.2022 1:59

Ano, každý si nejdřív kopne do Fialy, jakoby před ním nebyly vlády Babišovy a Sobotkovy, které na tom všem nadšeně spolupracovaly. Babiš, než jel tehdy do Bruselu, se kasal, že Green Deal nepodepíše, ale tam sklopil uši a ochotně podepsal, nejspíš jako dobrou věc pro Agrofert. Ale to jeho Svědci už nejspíš zapomněli.

J. Krásenský 20.9.2022 4:15

V tom máte jistě pravdu, stejně jako měli naši komunisti pravdu, že v USA bili černochy. Bili. Takže i před Sobotkou byli jiní premiéři, Nečas i Topolánek. Jeden byl svržen, když hrozilo, že dostavbu našich jaderek dostane Rusko, druhý se zasloužil o zločinně drahou podporu občasných zdrojů energií. Jo, ale co s tím. Teď "hoří střecha" a teď je nutné "hasit" a ne jen udržovat požár, jako vedení národního parku české švýcarsko. Teď se musí hasit, najít ohnisko a zlikvidovat je. Ale fialová vláda ani nehasí, jen nabízí lidem, že "pro ně má připravené tělocvičny, kam se můžou před požárem uchýlit, dočasně".

J. Majzlík 20.9.2022 10:27

Pokud se bude svorně podsouvat V. Klausovi podpis L.S., Topolánkovi a Nečasovi a všem následujícím P.M. jejich bezradnost a poslušnost vůči vytrvalému tlaku z EU, pak se s z místa nepohneme. Asi bychom ze svých pamětí rádi vymazali odpor téměř všech politických i nepolitických uskupení proti prvním jmenovaným osobnostem. Jejich vyjednávací pozice na půdě EU byla tehdy současně oslabována na domácí scéně i v Bruselu. Tři následovníci, částečně poučeni nezdarem ODS, částečně (a to především) z vůle voličů se již nezakecali.

J. Majzlík 20.9.2022 10:27

Pokud se bude svorně podsouvat V. Klausovi podpis L.S., Topolánkovi a Nečasovi a všem následujícím P.M. jejich bezradnost a poslušnost vůči vytrvalému tlaku z EU, pak se s z místa nepohneme. Asi bychom ze svých pamětí rádi vymazali odpor téměř všech politických i nepolitických uskupení proti prvním jmenovaným osobnostem. Jejich vyjednávací pozice na půdě EU byla tehdy současně oslabována na domácí scéně i v Bruselu. Tři následovníci, částečně poučeni nezdarem ODS, částečně (a to především) z vůle voličů se již nezakecali.

R. Langer 20.9.2022 12:05

Přesně! R^

L. Hančar 20.9.2022 6:02

Nesnášel jsem Sobotku ani Babiše ( toho zřejmě, jako energetického premiera budu nesnášet i v blízké budoucnosti ), ale poměřovat tyto vcelku solidní politiky ( brutální eufemismus, ale nemohu jinak ) s exotem exotů Fialou a jeho suitou je čiré bláznovství.Konečně byly naplněny vlhké sny pražských kavárníků a ve Strakovce byl usazen český Pepek Vyskoč z brněnských sudet.

J. Jurax 20.9.2022 1:54

R^R^R^

K. Machala 20.9.2022 1:36

Přesné, děkuji. Podobně laděný příspěvek jsem ve zhruba stejnou dobu dal na blogosvet tecka cz

Z. Koutecký 20.9.2022 1:18

Souhlasím, že by mohla nastat situace, kdy by nám ceny plynu diktovalo Německo a Rusko. Netuším, jak vysoké by byly, ale ty dnešní astronomické nám diktuje kdo?

J. Jurax 20.9.2022 1:54

Jsou důsledkem německé Energiewende, blbosti brusele i našich politiků, tuto vládu nevyjímaje.

S. Ševeček 20.9.2022 9:29

to už se děje.

T. Šmilauer 20.9.2022 0:21

Tentokrát s autorem souhlasím.