28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

ISTANBULSKÁ ÚMLUVA: Snadnější kriminalizace mužů

Žena obvinila druha z týrání. Popisovala tak brutální násilí, znásilňování, svazování a nucení k prostituci, že policie muže okamžitě na tři čtvrtě roku vzala do vazby. Pak se ukázalo, že naprosto vše byl výmysl...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 24.10.2018 21:39

No jo,

jen by to chtělo tohle zveřejnit ne jen tady na Psu či na autorově blogu, ale i v médiích s celostátním dosahem, v běžných novinách, aby si prostý lid početl a uvědomil, co to zase na něj dobroserové, genderblbky a čacká EU spískali a co mu hrozí, když to naši volení zastupiči ve své žel již často osvědčené blbosti odkývnou.

K. Nový 24.10.2018 19:49

Istanbulskou dohodu nebrat!

Celý text je: http://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2016/CS/1-2016-111-CS-F1-1-ANNEX-1.PDF

Př: "Smluvní strany poskytnou přiměřené finanční a lidské zdroje pro účely zajištění náležitého provádění uceleného přístupu, opatření a programů pro předcházení a potírání všech forem násilí spadajících do působnosti této úmluvy, včetně těch, které vykonají ***nevládní organizace*** a občanská společnost." - budeme povinně platit porno Jardu.

Nebo "Smluvní strany přijmou nezbytná legislativní nebo jiná opatření, která zajistí, aby oběti mohly dosáhnout přerušení řízení o vyhoštění vedeného v souvislosti s povolením k pobytu závisejícím na povolení k pobytu manžela nebo partnera, jak je uznává vnitrostátní právo, aby oběti mohly požádat o samostatné povolení k pobytu." - nesmíme vrátit žádnou migrantku, která prohlásí, že je oběť, i kdyby tu spáchala nějaký úmyslný trestný čin.

Nebo "Smluvní strany přijmou legislativní nebo jiná opatření nezbytná k tomu, aby výkon práva na styk s dítětem nebo na svěření do péče neohrozil práva a bezpečnost oběti či dítěte." - řekněte při rozvodu sbohem svým dětem.

Nebrat! Naše stávající zákony jsou pro ochranu žen dostatečné.

P. Zinga 24.10.2018 18:48

Rakouský ministr vnitra:

istanbulská úmluva se dostane(v případě schválení) zadními vrátky do našeho právního systému:

https://philosophia-perennis.com/2018/10/24/innenminister-un-migrationspakt-wird-ueber-hintertuer-eingang-in-unsere-rechtssysteme-finden/

J. Kopis 24.10.2018 17:46

Aby to nezapadlo - novelizace zákona č. 40/2009 Sb.

Ve sněmovně je návrh novelizace zákona č. 40/2009 Sb., která plně reflektuje nedostatky které by měla jinak řešit Istanbulská úmluva. Tímto považuji veškerou diskuzi na téma nutnosti přijetí Istanbulské úmluvy za irelevantní.

"2. V § 34 odst. 3 písmeno c) zní:

"c) doba, po kterou oběť trestného činu těžkého ublížení na zdraví spočívajícího v zmrzačení pohlavních orgánů nebo sterilizaci (§ 145), nedovoleného přerušení těhotenství bez souhlasu těhotné ženy (§ 159), obchodování s lidmi (§ 168), zavlečení spáchaného za účelem donucení jiného k sňatku (§ 172), vydírání (§ 175) nebo útisku (§ 177) spáchaných za účelem donucení jiného k sňatku nebo k strpění zákroku směřujícího k způsobení těžkého ublížení na zdraví spočívajícího v zmrzačení pohlavních orgánů nebo některého trestného činu uvedeného v hlavě třetí zvláštní části tohoto zákona o trestných činech proti lidské důstojnosti v sexuální oblasti byla mladší osmnácti let,"."

J. Zaorálek 24.10.2018 16:51

A co takle chránit taky muže? My jsme obvykle přece bohužel citlivější než ženy. Fyzicky jsme sice silnější, to samozřejmě ano, ale co ta spousta psychického týrání, kterým nás ženy zahrnují? A psychicke zranění je často horší než fyzické. Kdo to bude řešit? My taky chceme býti konečně chráněni. :)

J. Kanioková 24.10.2018 16:35

Mísení politiky a práva

"Pro pět ran do všech feministických ježibab i ježidědků (abych byl genderově korektní), Istanbulská úmluva je učebnicovým příkladem, jak to dopadá, když se mísí právo a politika více, než je zdrávo.

Nedávno se jedna „genderistka“ v médiích kasala, že jim není cizí smysl pro humor, proto si jej dovolím otestovat: Budou se české feministky jezdit do Istanbulu učit, jak zakroutit zlým mužům krkem? Ptám se na závěr ve zdvořilé nadsázce." reflex.cz

A perfektní k IÚ - ČAK PROTI ISTANBULSKÉ ÚMLUVĚ - http://www.bulletin-advokacie.cz/cak-proti-istanbulske-umluve

M. Drašner 24.10.2018 14:30

Co nás čeká

Senátorka za Demokratickou stranu US Mazie Hirono: "Ale vážně, kdo jen si myslíte, že stále takové věci provádí (míněno sexuální napadání)? Jsou to muži této země. A já bych těm mužům v téhle zemi chtěla říci: prostě držte huby a ustupte (odstupte); tak jednou uděláte pro změnu správnou věc".

“But really, guess who is perpetuating all of these kinds of actions?

It’s the men in this country. And I just want to say to the men in this

country: just shut up and step up, do the right thing for a change,”

Hirono said.

V. Braun 24.10.2018 15:54

Re: Co nás čeká

Tak "step up" určitě není ustupte ani odstupte, ale spíše něco jako "pochlapte se" a udělejte jednou pro změnu správnou věc.

Je to zřejmě nějaký citát vytržený z kontextu.

M. Prokop 24.10.2018 15:59

Re: Co nás čeká

Step in není ta podstatná část výroku.

V. Braun 24.10.2018 19:20

Re: Co nás čeká

Takže pro pana Prokopa je odstupte nebo pochlapte se v podstatě nedůležité, všechno jedno. Takže ani není důležité, jakou akci vlastně ti muži měli provést, odstoupení to určitě nebylo.

Je smutné jak se někteří spokojí jen s jen částí citátu, ze kterého není vůbec jasné, o co šlo. Nebo se vám nelíbí, že muži jsou označeni za násilníky? Možná proto by bylo dobré znát kontext.

M. Prokop 24.10.2018 20:37

Re: Co nás čeká

No vidíte, že vám alespoň došlo, kde je problém. Bohužel ale ne, že je to problém.

M. Drašner 24.10.2018 16:14

Re: Co nás čeká

jasně, našel jsem i "vykráčejte". A vytržený není. Hodně lidem (vč. žen) se to v USA nelíbilo.

P. Zinga 24.10.2018 18:49

Re: Co nás čeká

Ale Braunovi ano.

J. Jurax 24.10.2018 21:51

Re: Co nás čeká

Jistě je to vytržené z kontextu, jak jinak, přece dotyčná senátorka doopravdy nemůže být tak šílená kráva, jak výrok naznačuje, není-liž pravda?

I když, je to demokratická senátorka, takže možná i ano ... i v USA mohou mít v senátu alternativně inteligentní entity ...

Mimoto shut up je držte hubu, sklapněte, buďte potichu etc. a step up je mimo jiné vykráčejte, jděte nahoru, vystupte; o pochlapení můj slovník nic nepraví. Ale nejsem nijak dobrý znalec angličtiny, natož angličtiny americké.

I. Spálený 25.10.2018 0:17

Podle kontextu "step up" znamená "nebraňte se pokroku" nebo "pokročte".

J. Anděl 24.10.2018 19:39

Re: Co nás čeká

Co nás čeká? Maximálně na "shut up" odpovědět "nasrat". No. Co asi jinýho?

J. Jurax 24.10.2018 21:55

Re: Co nás čeká

Ale to musíte anglicky. aby Vám ctihodná senátorka rozuměla. Slovník praví piss nebo up yours!, dcera radí univerzální fuck you ... :-)

J. Anděl 24.10.2018 22:01

Re: Co nás čeká

Na něco v případě potřeby přijdu.

Ale díky :)

K. Janyška 24.10.2018 14:26

Ano, to rudočerní marxisté z Bilderbergu umějí.

Sekat lidstvo na jakési třídy a štvát jen proti sobě v zájmu jejich NWOprospěchu. Tentokrát ženy proti mužům... Dzp.

V. Lunák 24.10.2018 14:20

Opět mylné interpretace.

Ano, IU odmítá v čl. 48 smírčí řízení, ovšem v případech, které doporučuje, aby byly kvalifikovány (pokud již nejsou, jako že obvykle již jsou) jako trestné. To mi připadá dosti logické, pokud jeden z rodičů na druhém páchá trestný čin, např. ještě před dítětem, jaké smírčí řízení, proboha?

Daný odkaz na křivá obvinění na prvním místě říká, že jich je ročně asi 140. Jinými slovy jedná se o zřejmě stále vzácný jev. A z těchto křivých obvinění mají na svědomí cca třetinu ženy. Nikde se nepíše o tom, že třetina obvinění jsou křivá, či to autor není schopen jasně doložit.

Odkaz na studii dvou psychiatrů vede zcela někam jinam.

Včera mě při argumentu autora, že ve škole se každý učí, že ani květinou ženu neuhodíš, tudíž problém neexistuje, napadlo, že každý se ve škole učí třeba také trojčlenku, a přesto ji v lepším případě ovládá tak polovina populace. Nenapadlo mě však, že do té méně šťastné části populace patří i autor, což dnešní text s odkazem na procenta dosti naznačuje.

J. Kanioková 24.10.2018 15:04

Re: Opět mylné interpretace.

Čl. 46 hrozí zavedením nové přitěžující okolnosti, je-li poškozeným bývalý manžel pachatele.Čl. 48 hrozí vyloučením mediace a alternativního řešení sporu u trestného činu spojeného s násilím, což je v přímém rozporu s úmyslem naší země rozšířit dohodu o vině a trestu i na další skutky.

A. Alda 24.10.2018 14:12

žena to je plémě hadí,

kdo ji hladí, toho zradí...

Samozřejmě, že takovéto blbnutí bude mít důsledky. Hlavně takové, které nikdo neočekává, zejména ne ty, co to rozpoutávají.

D. Stirský 24.10.2018 14:02

Mohl by mně někdo z istambulobijců

vysvětlit, proč se v diskusích (s výjimkou Moravcové) k úmluvě nevyjadřují žádné ženy? Týká se koneckonců hlavně jich? A propos: včera jsem si uvědomil, že Jan Papež II. začal jedno ze svých nejlepších kázání slovy "Nebojte se!" Avšak náplní Piťhovy homilie byl jen a jen strach. (A o lásce k bližnímu tam nebylo ani ťuk).

J. Kombercová 24.10.2018 14:13

Re: Mohl by mně někdo z istambulobijců

Už jsme se vyjádřily až až, ale hlavně pod úvodníkem. Pro i proti.

J. Kombercová 24.10.2018 14:13

Re: Mohl by mně někdo z istambulobijců

...ten úvodník měl být v množném čísle.

J. Kanioková 24.10.2018 14:47

Proč lžete ?

Díváte se na komentáře před koncem dne ? Někdo nemá přes den čas, takže jsou tu jeho komentáře až večer.

M. Moravcová 24.10.2018 15:09

Re: Mohl by mně někdo z istambulobijců

tak vidíte, paní Kombercová s paní Kaniokovou vedou docela slušnou a pestrou diskusi. I paní Těhanová, Varadinkova Břízová.

No a paní, tedy Netzer, Václavíková, Hájková, Martinovská a možná i další- jsou zřejmě pro a odsouhlasí všechno, co jim multikulturní a multipohlavní společenství předloží. Ty nemají o proč a o čem diskutovat. Samozřejmě nechci za ně mluvit, je to jen můj názor.

A všiměte si prosím, píšu paní. I já jsem paní.

Proč se vyjadřuji? Protože mám ráda muže a jsem ráda ženou, a nechci, aby se z mužů stala lovná zvěř bez důkazů. Na násilné šjmedy ženské i mužské už zákon pamatuje. Nesouhlasím s žádnými mimořádnými právy pro ženy. Dokážu se obhájit sama a nepotřebuji k tomu spolek fanatických feministek.

J. Kanioková 24.10.2018 15:55

Souzním

M. Martinovská 24.10.2018 18:56

Re: Mohl by mně někdo z istambulobijců

Takže po tom všem včerejším úsilí u předchozího článku pana Zdechovského, já "nediskutuju?" No tedy. To jsem si od zdejší diskuzní multipohlavní společnosti nezasloužila.

M. Moravcová 24.10.2018 19:02

Re: Mohl by mně někdo z istambulobijců

nepsala jsem, že nediskutujete, ale že si myslíte něco jiného než já