23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

GLOSA: Piráti ve stopách nacistů a komunistů

Už dlouho mě něco takhle nevytočilo. Nepíše se rok 1935 a nejsme v nacistickém Německu, nepíše ani rok 1950 či 1970 a nejsme v socialistickém Československu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 5.3.2020 9:41

Taky jste to překroutil. Jak jsem to pro konkrétní příklad pochopil já, tak stojí za úvahu, pokud dotčení lidé sdílí dezinformační obsah.

Pěkný den.

J. Sedlář 5.3.2020 11:14

Tak nějak pořád nevíme KDO určí co je a není ta dezinformace. Komise ? Parta GPH Jandy ? Partaj ? Nebo "to přece každý ví" ?

J. Svoboda 5.3.2020 12:27

Vidíte, jak jste posunul původní svoji oznámku? Mimochodem, kdo to má dělat je v tom pirátském spisku. Ten jste asi nečetl, ale už na to máte pevný názor :o)

Pěkný den.

J. Sedlář 5.3.2020 12:59

Co jsem posunul ? Čéče hlídejte si vlákno do kterého děláte "pěkny den".

Kde to tam je ? Já to četl na etapy, párkrát sem si musel odskočit /nejprve smíchy chcaje, pak jsem se z toho málem po*ral a ke konci definitivně poblil/, tak je možné, že mi unikla informace KDO bude určovat, co je a není dezindormace. Má to 16 stran popisu CO, JAK, ale ať hledám, jak hledám, KDO tam není. Poradíte ? Podělte se s námi nehodnými.

J. Sedlář 5.3.2020 11:03

A vo tom co je a není dezinformační rozhoduje strana a Vláďa, soustruhu.

Ś. Svobodová 5.3.2020 11:10

Máte pocit že ten manuál je OK?

Je v pořádku pokud někdo bude prověřovat koho máte na sociálních sítích v přátelích, zda jste někdy někomu neposlal odkaz na nějaký web momentálně označený jako dezinformační, nepřispěl do nějaké diskuze nevhodným příspěvkem, neznal jste se s někým nevhodným, nebo jste nespadl do nějaké kauzy?

J. Jurax 5.3.2020 13:40

Ano.

Takže přečíst můžu, ale sdílet - tedy vyjádřit s přečteným souhlas - bych si měl rozmyslet.

Protože co je extrémistický názor a dezinformační web rozhodneme MY. Prostě co je pravda rozhodujeme MY.

Teď akorát, kdo budou ti MY. Jestli něco jako Piráti - třeba Tožička - tak abych se stáhl do ilegality - nedělám si iluze, že by šikovný hacker nedokázal zjistit mou totožnost. A kdybych chtěl dělat byť i jen vrátného na obecním úřadě, měl bych utrum.

Dávejte si bacha, co píšete na Psa - co kdyby Vaše názory byly vyhodnoceny jako extremistické?

J. Tulejová 5.3.2020 6:54

Šokující. Výborný návod ke školení těchto novodobých stbáků. Dle návodu jsem prolustrovala sebe a jsem nyní zařazena mezi "osoby s výhradami" ne-li přímo mezi "osoby se zjištěnými riziky". A přátelé, kteří zde přispíváte nebo diskutujete na FB, raději nikam nekandidujte a nelezte do Pirátské strany. "Prověření projevů ve veřejném prostoru" vás odhalí.

Š. Hašek 5.3.2020 8:39

Já jsem šovinistický národovec ČR .....

J. Tulejová 5.3.2020 9:40

Také dobré. Gratuluji.

J. Strakoš 5.3.2020 5:46

Ad občanské sdružení Oživení - tedy ti, kteří manuál revidovali.

Doporučuji se podívat na https://www.oziveni.cz/podporuji-nas/ a jde vidět, že spolek platíme i z našich daní (kluci, co spolu mluví, si daně nějak protočí v rámci antikorupce).

Nenašel jsem však transparentní účet, abych zjistil, kolik kdo přispívá. A to bych od transparentní protikorupční organizace čekal, že se jím bude chlubit.

J. Strakoš 5.3.2020 5:42

Ten dokument je opravdu šílený - v podstatě by dnes mohl projít jen Mirek Dušín (a to kdo-ví jestli, protože Rychlé šípy nebyly genderově vyvážené).

A pro všechny ostatní by manuál byl skvělou záminkou, která se dá vytáhnout kdykoliv se to bude hodit.

V. Braun 5.3.2020 7:12

Ta kdysi se mi do ruky dostal dotazník bezpečnostního úřadu na nejnižší stupeň důvěrné a ten dokument Pirátů je proti tomu slabý čajíček. Myslí si zdejší diskutující, že si třeba velké firmy kandidáty do top managementu nenechávají podobně prověřovat?

R. Langer 5.3.2020 8:36

Nevím, ale myslím, že ani ne. :-)

O. Kratky 5.3.2020 8:45

Milý Braune, prověrku na stupeň "důvěrné" mám a je vydávána pro jiné účely (ochrana státně důležitých informací) než třeba na starostu v Horní Dolní a taky s podstatně jinými kriterii. Tak brzděte, člověče.

Howgh.

V. Braun 5.3.2020 10:53

Starosta v horní dolní je volený. Maximálně si může strana prověřit kandidáta.

J. Jurax 5.3.2020 14:12

Ti volení by se taky měli lustrovat a výsledek zveřejnit. Najmě ve volbách do sněmovny. Abychom netápali a věděli, jakého pacholka to volíme a jakého kmotra svou volbou podpoříme.

J. Sedlář 5.3.2020 11:22

Správně. Velké firmy ať si prověřují co a jak je libo neb jde o soukromý sektor.

R. Langer 5.3.2020 12:41

Já mám ale pocit, že to je pro soukromé firmy zakázané, to by totiž mohlo jít o rasismus, sexismus, genderismus či jinou diskriminační firemní politiku! Tak jak to vlastně je? ;-)

J. Sedlář 5.3.2020 13:01

No jak by, po našem. Vylustrujem podle podobných notiček (interně, samo) a řekneme (sluníčkově), že se našel lepší kandidát.

R. Langer 5.3.2020 13:08

To dnes ovšem není zase tak snadné, chytne se toho nějaká ombudsmáňa, a budete mít z ostudy kabát... ;-)

J. Sedlář 5.3.2020 13:23

No jedině jako bílý heterák. Jako Ferina a s pytlem na hlavě projdu jak nic. A jako levičák taky. Levicový extremismus neexistuje. Levicový je vždy jen aktivismus. A to jsou plus body :-).

J. Jurax 5.3.2020 14:02

Musíte si holt zaplatit dobrého právníka, aby Vás nějaký blbec nebo byvší ombudsmáňa nemohli uvrtat na dyzgrymynaci.

P. Dvořák 5.3.2020 5:30

Potěšující je, že se to (snad a zatím) nebude týkat široké veřejnosti, ale jenom kandidátů na vstup do České pirátské strany.

Bude kandidátská lhůta také dvouletá a bude kandidát muset mít ručitele?

P. Adler 5.3.2020 4:36

ti, kteri piraty voli, by se meli stydet vice nez pirati, kteri jsou voleni ...

nakonec, pirati nemaji v tele kouska studu ...

ovsem, jejich volici nemaji v hl;avach ani kouska sede hmoty ...

V. Braun 5.3.2020 5:23

Tak voliči by se měli stydět? A já už myslel, že na voliče někoho jiného než jejich příznivce je ošklivá jen pražská kavárna.

H. Lukešová 5.3.2020 10:04

Piráti jsou zběsilí antisemité, židožrouti, proto ten, kdo volí Piráty, volí antisemitismus a měl by být nepřijatelný. Viz článek pana Bartoně.

R. Langer 5.3.2020 8:53

Pane Adlere, já vím, že je to opravdu pobuřující, ale nenechte hněv cloumat svým majestátem. Vidíte, že se toho hned někdo zcela hloupě chytí. ;-)

J. Kovaříček 5.3.2020 3:53

Inu nezní to pěkně v tom článku, ale mnoha občanům se to líbí, proto Piráty volí. Asi neví, kdo piráti jsou. Tak to je a říká se tomu demokracie, voliči si zaslouží to co si zvolili.

V. Braun 5.3.2020 5:24

Pravda, pravda. Proto máme Babiše, Zemana, Okamuru a Komunisty.