1.12.2021 | Svátek má Iva


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kamil 15.6.2006 18:52

pane deriane-kam na ty moudra codíte-když lidé volili modrou-tak proč se ještě staráte o oranžové-co na nich záleží-asi každý žijeme v jené zemi-vaěe moudra mají jednu vekikou chybu -atˇse vám to líbí nebo ne s oranžovou se musí počítat-a to nemůžete

Malý Aston 15.6.2006 15:30

Koně mají ale nemají soudnost a chytrost ani těch koňů!

Já pořád nerozumím počítání. ODS vyhrála a má 81 poslanců a ČSSD prohrála a má 76 poslanců. Ty menší strany mají ostatní poslance a mohou se svobodně rozhodnout  s kým chtějí udělat koalici. Takže každá strana má své voliče a proč tak volili nám může být jedno,protože je to jejich rozhodnutí. KDU a Zelení se pokusí vytvořit koalici s ODS a když se to nepodaří,tak může být koalice ČSSD+KDU+Zelení + KSČM a je to vyřešené. Voliči KSČM nejsou ani méněcení ani hloupí a také se musí rozhodnout. A občané tuto stranu volili,je to strana demokratická a při dnešním volebním patu je to strana rozhodující. Filip se jen usmívá blažeností.Tady je jen jeden problém,že nikdo kromě ČSSD otevřeně nechce tuto stranu legálně vtáhnout do politiky. Ale oni tady jsou a dle výsledků,které utrpěla ČSSD ještě dlouho budou. A já osobně preferuji raději KSČM než ČSSD. Komunisté jasně říkají co chtějí a je možné s nimi vésti diskuzi,což se sociální demokracií nejde,protože odešel Zeman a zůstali tam jen šibalové,řízeni diktátorem.Nemají ani ideu ani schopnosti.A proč nám vadí KSČM,která je levicová a proč nám nevadí ČSSD která je krajně levicová,což prokazuje svou touhou po moci,válcováním všeho proti všem jen aby zůstali u moci a mohli prosazovat jen to svoje bez ohledu na jiné.Nové znárodnění průmyslu nehrozí,Okresní výbory,které vše řídily má každá velká strana o co jde?Jde o to,že jsme před 17 lety mohli s laskavým dovolením Sovětského svazu změnit  společnost.Ti kteří vládli,se nám znovu vracejí,ti kteří ji měnili jsou nazýváni zloději a ti co nikdy nepracovali znovu nepracují a ti kteří chtějí pracovat,tak jim to zakazujeme vyběrem daní. Takže máme možnost,ty co nemají již své koně odstavit a přepřáhnout nové,protože kůň který je odpočatý rychleji táhne káru a my všichni můžeme rychleji dostihnout ty co nikdy takové koně jak my ve vládě od konce války neměli.

Balů 15.6.2006 15:58

Re: Koně mají ale nemají soudnost a chytrost ani těch koňů!

Znovu Vás musím napomenout. KSČM není demokratická strana, ale strana momentálně využívající demokratické prostředí.

Saša 15.6.2006 16:07

Do velké míry s Vámi souhlasím.

Kdybych mohl radit Topolánkovi, Kalouskovi a Bursíkovi (což nemohu a díky tomu mohu být nad věcí), a kdyby snad oni na mé rady i dali (což nedají a díky tomu mohu i přehánět), tak bych jim doporučil, aby nabídli předsednictví všech sněmovních výborů vyjma výboru organisačního komunistům na oplátku za neúčast ve sněmovně při hlasování o důvěře vládě. Naopak pro ČSSD bych nenechal ani jednu jedinou funkci. Dokonce bych do žádného výboru nepustil žádného socdemáka.

Malý Aston 15.6.2006 16:19

Re: Do velké míry s Vámi souhlasím.

Kurňa,potichu. Já na to spoléhám. KSČM má zájem o likvidaci ČSSD,to je jasné ale těžko se rozhodují zda to udělají nyní nebo až později. Jejich idea je stát se jedinou levicovou stranou , Standu ještě podrželi,Paroubka zneužili při schválení jejich zákonů ale nepředpokládám,že se nechají vláčet jak stádo tupců bez vlastního názoru.Pokud nyní potopí Paroubka,tak se z toho ČSSD již nikdy nevyhrabe. Bez Zemana a bez peněz půjdou pod kytičky.

jozka 15.6.2006 13:14

Libili by se mi 2 moznosti

1) ustavni soud prehodnoti princip hlasovani a razem tu bude pravicova vetsina

2) Nekdo z komunistu "Prozre"  a  prejde k ODS.

V obou dvou pripadech by Socani ,ze svymi podpisy , cumeli jako "Tele na nova vrata.."

Mirek Šejna 15.6.2006 14:10

Jozko,

1) ústavní soud to nikdy neudělá. Zákon je totiž platný už více jak 5 let a volilo se podle něho i ve volbách 2002. To by se pak musely přepočítat i minulé mandáty.

2) jen ať někdo s komunistů přejde k ODS. V té chvíli nastane odchod Zelených z koalice, protože před volbami řekli, že odmítají být ve vládě, která bude podporována komunisty.

jozka 15.6.2006 14:39

Re: Jozko,

2) kdyz ale prejde k ODS, tak uz bude ODSak, a ne komunista. V ODS jsou preci i byvaly komuniste...

franta 15.6.2006 14:42

Opět chyba, pane Šejno

Podle modré ideologie sice platí pravidlo, že bývalý komunista je stejný nesmysl jako kulatý čtvereček, ale jako každé pravidlo má i toto výjimky. Pokud bývalý komunista zmodrá, není už více komunistou, ale pravičákem, takže Zelení i pan Kalousek mohou zůstat v klidu.

Mirek Šejna 15.6.2006 14:48

Franto,

uf, to se mi ulevilo. Tedy vlastně se neulevilo mě, ale Kalouskovi a nezvedači telefonů Bursíkovi. Nakonec Bursík řekl, že nebude zvedat telefony socanům. O telefonech od komunistů nemluvil.

Ladislav N. 15.6.2006 12:08

Velmi dobrý článek, není co dodat. Situace skutečně taková je.

Toto je vzkaz autorovi článku ;-)R^, prosím rudé diskutéry, aby se k němu nevyjadřovali. ;-P

Mirek Šejna 15.6.2006 12:22

Cenzor Ladislav

sděluje, že rudí diskutéři by se neměli k článku vyjadřovat. Zatím o to jen žádá. Za čas to nejspíš nařídí.

Ladislav N. 15.6.2006 12:40

Re: Cenzor Ladislav

Vy budete nejspíš ten "rudý idiot", který neumí chápat smysl psaného textu. ;-D Tedy ještě jednou pro pana Šejnu:

Mé předchozí sdělení se týká výhradně vyjadřování k mému vzkazu autorovi. Což jednoznačně a bez jakékoli možnosti záměny z textu vyplývá.

K článku se vyjadřujte dle vlastní libosti či blbosti...

Mirek Šejna 15.6.2006 12:59

Ladislave,

Omlouvám se za nepochopení psaného textu.

Mirek Šejna 15.6.2006 14:45

Ladislave,

právě jsem si přečetl Váše tvrzení, že se živím na úkor státního rozpočtu. Takže Vás opravím: už od roku 1992 pracuji v soukromé sféře jako manažer. Majitelem byl vždy zahraniční soukromý subjekt. Ani jedna z těchto tří soukromých firem nebyla nijak dotovaná státním rozpočtem. Takže si vemte kádrové materiály, které si vedete na místní účastníky diskuze, a opravdte složku, kterou vedete na mě.

Loki_F 15.6.2006 18:55

Re: Ladislav N: To se Vám opravdu povedlo!

Vzhledem k tomu, že tot Vaše ocenění článku bylo na konci stránky, říkal jsem si při klepnutí a načítání další stránky, kolik "Honzů" se na tuto Vaši vějičku nachytá...

A hle. Jak říká klasik: "Ještě hloupější než jsme čekali..!" };D

venca 15.6.2006 14:47

pane Ladislave,

tak jestli tohle tridni bezmyslenkove slohove cviceni je pro Vas velmi dobry clanek, tak za Vas pise prispevky nekdo jiny.

franta 15.6.2006 9:07

Ale no tak, vy slaboduší levicoví intelektuálové

vždyť už ty modré ptáky nechte na pokoji. Oni jen kopou kolem sebe a sprostě nadávají protože jim celkem nic jiného nezbývá. Pan prezident sice dělá nadstranicky co může a konzistentně od Topolánka nepožaduje podpisy 101 poslanců jako neblahé paměti od Grosse (to asi podle hesla všem stejně), ale stačit to asi nebude. A tak ODS kličkuje jak zajíc na honě. Kritizuje Paroubka za "zdravotnictví zadarmo" a pěje ódy na Topolánka, který těsně před volbami otočil a řekl, že "zdravotnictví zůstane bezplatné". Nadává Paroubkovi za to, že si dovolil varovat před únorem 48 a velebí nejmoudřejšího prezidenta Klause za to, že varoval před únorem 48. No a pak se v tom vyznejte. Jsem zvědav, kdy ódéesáci konečně pochopí, že jejich největším handicapem u myslících lidí, že jejich TŘÍDNÍ POHLED téměř na všechno. Odkud to asi okoukali ? 

Mirek Šejna 15.6.2006 9:23

Franto,

ještě jste zapomněl na novou, tzv.modrou matematiku. Ta říká, že 100 zleva se jeví býti méně, než 100 ze zeleno-prava. Ta samá modrá matematika tvrdí, že 81+13+6 > 100, zatímco 76+24<100. Až se na vysokých školách začně studovat  modrá matematika, budou tyto rovnice považovány za axiomy. Rozdíl mezi matematikou a modrou matematikou je asi takový, jako rozdíl mezi ekonomií a politickou ekonomií.

Saša 15.6.2006 11:40

ČSSD a KSČM uzavřely nějakou koaliční smlouvu?

Nebo uzavřely nějakou smlouvu o společném oposičním postupu?

Zatím jsme o žádné takové dohodě neslyšeli. Jestli existuje, proč ji Filip s Paroubkem tají? Pokud ale neexistuje, neexistuje ani žádných rudooranžových 100 hlasů.

Ladislav N. 15.6.2006 12:14

Re: Rudá garda z ČSSD...

...má potíže pochopit, že ČSSD PROHRÁLA volební souboj s ODS. Parlament je rozdělen na dvě poloviny - komunistickou a nekomunistickou. Otázkou je, do jaké míry lze zástupce obou polovin přimět ke "společnému" postupu a společným cílům. Podle mě takových společných programových bodů mnoho není (snad kromě snahy obsadit vysoce placená koryta). Otázkou je, čemu dají politici přednost. Příští volby totiž budou nejpozději za 4 roky... ;-P

Mirek Šejna 15.6.2006 12:39

Ladislave,

Socani prohráli s ODS. To je pravda. Ale oni si modráci i socani uvědomují, že se musí domluvit hlavně oni mezi sebou. Černoprdelníci a melouni jsou teď v parlamentu jen jako jakési křoví. Vyznamnost jim dává jen současná povolební taktika ODS a socanů. Ve chvíli, kdy si Topol s Parubem plácnou, se Vaše teorie o komunistech a nekomunistech v parlamentu sesype.

franta 15.6.2006 13:53

Milý Ladislave

Parlament je rozdělen na dvě poloviny - komunistickou a nekomunistickou. Otázkou je, která polovina je ta skutečně nekomunistická, ta která to říká nebo ta která se podle toho chová? 

Ladislav N. 15.6.2006 14:16

Re: Milý Ladislave

Vy jste stoupencem komunistické části, že to nepoznáte? ;-)

franta 15.6.2006 14:50

To víte, milý Ladislave

jsem jen nevzdělaný levicový blbeček a tak pomaleji chápu. Zato hodně pamatuju. A vím že první co komunisti v NF po válce udělali, bylo že z nejrůznějších důvodů zakázali většinu politických stran a ty zbylé nakonec ovládli. Zatím jsem si nevšiml, že by Paroubek chtěl nějakou pol. stranu zakazovat, zato od vás se to různými návrhy na zákaz toho a onoho (ten obrat se mi líbí, ten jsem převzal od pana prezidenta) jen hemží. A jak se v tom má pak levicový nedovzdělanec vyznat, když prosté srovnání dává zcela opačné výsledky, že ?

Mirek Šejna 15.6.2006 14:51

ladislave N.

Franta je stoupencem těch, o kterých se to říká. Vy jste stoupencem těch, kteří se tak chovají.

Saša 15.6.2006 15:50

Ukázalo se být pravdivým, že levicovost a hloupost korelují.

Polovina lidí má IQ ve výši 100 a méně bodů.

Téměř polovina voličů volila marxistické strany.

Netvrdím, že jsou tyto množiny totožné, nicméně jejich průnik se od jejich sjednocení odlišuje pouze minimálně a bagatelně o pár zmatených levicových intelektálů na jedné straně a pár holohlavých primitivů jen z hlouposti se považujících za pravičáky na straně druhé.

Marxismus a rozum se vylučují, jejich konjunkce je kontradikcí. Američtí volební poradci ČSSD to vědí a proto zaměřili kampaň právě na ty hlupáky a díky tomu je dnes ve sněmovně polovina poslanců za levicovou tupost.

kamil 15.6.2006 19:03

Re: Ukázalo se být pravdivým, že levicovost a hloupost korelují.-pane sašo-co vás opravnˇuje urážet lidi pro odlišný názor-to je projev hodný fašisty-kdo není jako já toho zlikvidujeme--raději se zamyslete nad vaším IQ--dle vašeho vyjádření-měl pepek

Mamut 15.6.2006 9:51

Re: Ale no tak, vy slaboduší levicoví intelektuálové

No toto je velmi zajímavý pohled ze strany třídního boje, jak opsané z učebnice MarxLeninismu8-o

pozorovatel 15.6.2006 10:54

Mamute,

zeptejte se pana presidenta, kolik je 76+24? Zeptá se Vás nejdřív, o jakých 76+24 se jedná, a teprve potom Vám řekne výsledek. Máte pravdu, že tento prezidentský pohled je zajímavý z hlediska třídního boje, a je jak opsaný z učebníce marx-leninismu.