25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Kdy, když ne teď

Ano, správně! Jistěže teď. Mám totiž na mysli zásadní přehodnocení vztahu České republiky k Evropské unii. V současné situaci je ale asi zbytečné rozepisovat se podrobněji o hlavních důvodech tohoto kroku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pavel 14.4.2020 10:02

Neměl bys čumět do zrcadla, malý smrade, když píšeš komentáře. Tvoje úchylné sexuální fantazie tady nikoho nezajímají.

P. Pavel 14.4.2020 10:01

Jinými slovy, jurax je jen další bIbeček, volící bureše, jen proto, že doma kydá špínu na EU a při tom mu nedochází, že ty největší svintstva EU bureš bez odporu odkýval.

P. Pavel 14.4.2020 9:57

AHa, takže jsi ještě panic, malý smrade. No to mi je tě líto.

I. Štípek 14.4.2020 0:02

Mně by se návrat před Lisabon líbil.

J. Jurax 13.4.2020 21:33

Vy a Pěkný den? Tak to tu budou euroklauni dva :-)

Ale nenechte se tím omezovat, máte právo na své názory a nakonec i srandy je nám třeba ... :-)

J. Jurax 13.4.2020 21:25

Ano.

A proto plédujete pro rudozelenou socialistickou EU, která má potenciál nás přes svou imigrační předpokálenost, socialistickou neomarxistickou politiku příkazů a regulací a urputný boj proti zločinného kysličníku ožebračit podruhé?

L. Novák 13.4.2020 21:15

Chorý magor... :-P

J. Jurax 13.4.2020 21:14

Nejste Vy jeden z těch binárních, dvouzávitových mozků, co akorát buď EU nebo Rusko, kdo nejde s námi, jde proti nám, tertium non datur?

L. David 13.4.2020 21:04

Postupné rozvolňování svazků ČR a EU by bylo něco podobného, jako postupné odstraňování rakovinného nádoru.

J. Jurax 13.4.2020 21:02

To nic. To je Pavel, ten nesděluje, ale ukájí se vulgaritami ... :-)

J. Jurax 13.4.2020 20:46

Opravte mne, jestli se mýlím, ale nemohu se ubránit dojmu, že byvšího prezidenta Klause nějak nemáte rád.

Akorát nepochopuji, proč to imrvére furt a všude zdůrazňujete.

J. Jurax 13.4.2020 20:37

No, po mém soudu se mýlíte prakticky ve všem.

Zejména Vaše víra v milchvilprdy zachraňující demokracii je až dojemná.

J. Jurax 13.4.2020 20:32

On Pěkný den jiné než tyhle weby nezná.

J. Jurax 13.4.2020 20:30

To je eurodemokracie.

J. Jurax 13.4.2020 20:29

Hlásím se taky. Mám za to, že budu v dobré společnosti.

A být Vámi, nálepkami demagogů bych raději šetřil.

A ještě - jak konkrétně si EU hlídá, aby v postkomunistických zemích zůstala svoboda a demokracie kromě povýšeného žvanění (a kvót)?

A jak si hlídá, aby tytéž byly zachovány i v zemích tzv. Západu?

Máte za to, že EU funguje demokraticky?

K. Salajka 13.4.2020 20:29

Oni budou mít neomezené zdroje. Jakmile prosadí otevření trhu s drogami, jako se to realizuje

v několika státech USA a v celé Kanadě. V šotu z jejich sjezdu to hlásil jeden z jejich kandidátů. (Tedy on tvrdil, že z toho budou financovat rozvoj Česka, ale ten spatřují v přísunu těch doktorů. )

Jirka Pospíšil, Venca Moravec, Hilšer, ale i Šojdrová a jiní jsou jejich spojenci.

Š. Hašek 13.4.2020 20:21

Samozřejmě máte na mysli bezdětné důchodce. Ev. důchodce bez bratrů a sester, bez synovců. Rezerva a Chorvatsko a rezerva na chleba se někdy dělá blbě, i kouření do toho kecá.

Jsem zvědav na pohádky, že po ČR se potuluje 1 000 000 osamělých důchodců.

Nechte toho, snad si nemyslíte, že sem do diskuse chodí samí Westerni.

Dále viz "sirotci Šojdrové" a "opatrní" důchodci, kteří sedli na lep "šmejdům".

J. Jurax 13.4.2020 20:19

Ehm - pojem "svoboda a demokracie podle EU" znamená něco jiného než pojem "svoboda a demokracie". Přestože znějí podobně.

J. Jurax 13.4.2020 20:14

Ehm ... ze 446M je 64M právě 14,3 procenta.

Podle způsobu, jak se v Evropské radě hlasuje, je to menšina lehce kdykoliv přehlasovatelná vyjma případů, kdy je vyžadována jednomyslnost.

No a v putovním cirkuse EP je to podobné, ba horší, protože tam se jednomyslnost nežádá. Navíc tam se hlasuje spíš podle frakcí.

Š. Hašek 13.4.2020 20:13

???

Š. Hašek 13.4.2020 20:13

Jo.

J. Jurax 13.4.2020 19:58

Ale kuš ... i dnes naleznete městské exteriéry, v nichž by bylo lze natočit film z dvacátých let.

J. Jurax 13.4.2020 19:54

Přesně tak.

J. Vintr 13.4.2020 19:46

A vy jste vážně tak naivní, a věříte že na tom, co se tady za posledních třicet let změnilo k lepšímu, má EU nějakou zásluhu, respektive že by se to nezměnilo i bez EU? Já bych spíš řekl, že za peníze, které do té žumpy posíláme a bez všech těch regulací, které nam jen škodí, bychom na tom byli mnohem líp.

J. Vintr 13.4.2020 19:42

Cokoliv, co nemůže hlasováním ovlivnit výsledek, je zanedbatelná menšina. Však se na nás taky panstvo z Bruselu dívá jako na vidláky, se kterými si může kdykoliv vytřít zadek. A taky že vytírá ...

T. Pudil 13.4.2020 19:30

Vy jste bohuzel nepochopil, o cem pan autor mluvi. Samozrejme se nesnazi o navrat do socialismu. Pro vysvetleni, jedna se o ziskani suverenity svobodne republiky bez zavislosti na Evropske unii. Mam ale pocit, ze dnesni ceska spolecnost nema odvahu a sebevedomi tento krok udelat, i prestoze by se dokazala sama o sebe postarat. Zda se mi, ze se ji toho zdraveho sebevedomi nedostava. Nicmene na to ma, o tom nepochybuji. Narod jsme vzdelany a pricinlivy.

J. Vlček 13.4.2020 18:56

Zato vás, Pavle zvaný Pako, ten Burešův svěrač vzrušuje, že. Je vidět, že to je nejspíš předmět vašich vlhkých snů.

J. Vlček 13.4.2020 18:45

Á, první fekálník EU se dostavil v plné parádě i se senkruvnou. S tou se nápadník shání těžko. Ta dost odpuzuje.

L. Netolická 13.4.2020 18:41

Ano, promiňte, zapomněla jsem na třetího demagoga Haška.

P. Pavel 13.4.2020 18:40

Není divu, když vám kognitivní funkce nervové soustavy blokuje Burešův svěrač.