19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Hladovějící Mirka Němcová

Tak jsem si přečetl, že předsedkyně Poslanecké sněmovny Miroslava Němcová se zapojí do řetězové hladovky a symbolicky tak uctí památku Marie Charouskové, jedné z desítek obětí invaze vojsk Varšavské smlouvy v srpnu 1968. Celostátní řetězová hladovka probíhá pod patronátem občanské iniciativy Bezkomunistů.cz. a klade si za cíl upozornit veřejnost na návrat komunistů do veřejných funkcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 28.8.2013 19:20

I gesta patří k politice!!!

Pokud jde o komunisty, víc než gesta si vůči nim v EU dovolit nemůžeme (mají přece (ne)lidská práva).

M. Bílý 26.8.2013 21:16

Zdvořilý dotaz: P. Ficek = Ing Pavel Ficek dříve SF ČVUT? Když ano, zdraví Mirek B

.

J. Randa 26.8.2013 20:12

Ten článek pana Štěpánka

 je opravdu slabý blábol. Náhodou jsem byl v ten den, kdy ruský voják zastřelil slečnu Charouskovou ( nikoliv Chalánkovou, jak se autor plete)  velmi blízko tomu místu. Je to otázka piety. Souhlasím s panem Kosejkem. Pane Štěpánku, když se prý loď potápí, krysy opouštějí loď mezi prvními...  Tak zavřete za sebou pokud možno potichu dveře a nesnažte se nás přesvědčovat, že jste udělal dobře.          

J. Šimek 26.8.2013 20:07

Boris už je pryč, na co čekáte Vy?

B. Jelínek 26.8.2013 19:51

Pane Štěpánku

Píšete něco o parlamentní "pravici" - prosím Vás to je jako kdo? Neznám.

Pak, že opakem komunisty je nějaký "demokrat" - no tak to se už opravdu děsím.  

J. Blažek 26.8.2013 16:24

Moc hezká myšlenka

Z článku: .... To je ovšem jejím iniciátorům zřejmě jedno, oni si komunisty vlastně tak trochu pěstují, protože v okázalém protikladu proti nim mohou demonstrovat svoji vlastní mravní výjimečnost a nadřazenost. Jenže opakem komunisty není antikomunista, nýbrž demokrat.  ..... K tomu já: Moc hezky napsáno. A taky by si ti pravicoví politici měli uvědomit, že se mnoha lidem podstatně snížila a snižuje životní úroveň a spíš než pozdní "hrdinství" boje proti komunistům je zajímá, co politici udělají pro obyčejné lidi. .... A ještě zmínku k pani Němcové: Bydlím náhodou též v okrese Žďár nad Sázavou a nikdy jsem neslyšel, že by Miroslava Němcová před rokem 1990 bojovala proti komunistům a už vůbec ne hrdinně.

M. Kosejk 26.8.2013 14:08

blééé

Petr Štěpánek patří mezi lidi, kteří táhnou ODS do žumpy. Petr Štěpánek by měl zvednout tu svou prdel - a jít pryč z ODS. Pokud mu i obyčejný a pochopitelný čin paní Němcové slouží jako oslí můstek na útok proti ní, tak je to ještě větší magor, než jsem čekal.

Patřím k té menšině obyvatel, kteří opět hodlají volit ODS. A jestli mne něco v tomto rozhodnutí zviklává, tak je to realita toho, že v ODS se vždy najde nějaký Šťastný, Štěpánek, Úlehla, Tlustý..., kteří nikdy nepochopí své vlastní voliče - a dál setrvávají v ignoranci potřeby koaličních kompromisů - a nakonec vždy začnou zbaběle bodat do zad vedení své strany.

Voliči ODS jsou hlavně realisté - a ne nějací pošahaní ideologové, jako je pan Štěpánek.

V. Pruner 26.8.2013 15:23

Re: blééé

Kdyby byli voliči ODS opravdoví realisté, nemohli by být slepí, hluší a museli by vidět, co jejich milovaná partaj založená škůdcem lidu a státu č.1., za těch 20 let ČR napáchala.

M. Kosejk 26.8.2013 15:28

Re: blééé

To je jen Váš názor, který nesdílím.

O. Prochazka 26.8.2013 21:52

Re: blééé

Protože to vidím co napáchala, budu ji volit. Vidím opravené ulice a domy, bohaté výlohy, lidi na dovolené, tisíce firem a živnostníků, plná sportoviště a knihkupectví…Je to málo? Co byste chtěl, po čtyřiceti letech komunismu a s ČSSD a komunisty v zádech?

L. Severa 26.8.2013 15:32

Re: blééé

Pane Kosejku, naprostý souhlas, i když je to jak s tou scíplou sousedovic krávou - i v ostatních stranách je těch pitomců dost.

M. Kosejk 26.8.2013 16:02

Re: blééé

Jasně, ale ODS v tohle sebevražedném sebepodrazáctví poslední roky naprosto exceluje. Třebaa teď pan Štěpánek: Je před volbami, ODS má svých problémů dost - a pan Štěpánek zveřejní tenhle nepochopitelný slint proti Němcové. To jim už fakt jebe?

J. Vyhnalík 26.8.2013 16:12

Re: blééé

On Štěpánek z ODS už odešel.

Ten článek o opravdu slabý. Ovšem, kdo se díval včera na OVM, musí vidět, že Miroslava Němcová, nemá šanci obstát v tvrdých a často nefér vedených debatách, které budou volbám předcházet. Je na to až příliš slušná. Stačí si pustit pouze konec debaty, kdy se Václav Moravec s hosty loučil a Lubomír Zaorálek zaútočil oblíbeným faulem, který si snad politici ČSSD trénují. S diváky se rozloučil sérií obvinění ODS a chvály ČSSD, které Miroslava Němcová nechala bez odpovědi. Tohle prostě volební lídr nemůže dělat a hulváty a lháře je třeba naprosto jasně vykázat tam, kam patří.

M. Kosejk 26.8.2013 16:27

Re: blééé

Fakt? Ještě 24.8. 2013 byl podepsán pod tiskový prohlášením jako místopředseda Regionálního sdružení ODS Královéhradeckého kraje (můj kraj).

A k Němcové: Nejsem si jistý tou její slabostí. Třeba po tom nehorázném řádění ÚOOZ na Úřadu vlády byla jediným členem vedení ODS, který měl "ty koule", aby veřejně vystoupil. A musím říct, že to, jak dobře vystupovala, mne přimělo alespoň přemýšlet nad přehodnocení názoru na její slabost.

M. Kosejk 26.8.2013 16:30

Re: blééé

Aha. Tak jo, je to pravda. Ten samý den oznámil odchod. Díky Bohu. :)

J. Vyhnalík 26.8.2013 16:45

Re: blééé

Mne také několikrát potěšila, když dokázala jasně zformulovat své výhrady, které bych bez váhání sám podepsal. Její problém vidím v jisté jednokolejnosti a zbrklosti (také tím trpím), kdy se v debatě soustředí na jedno téma, aspekt a zbytek jí uniká.

Například její reakce na nehorázný Zemanův požadavek na notářsky ověřené podpisy ji zbytečně zúžila manévrovací prostor a sama se tak zahnala tam, kde ji Zeman chtěl mít.

M. Kosejk 26.8.2013 17:16

Re: blééé

Asi tuším, jaké povahové rysy myslíte... Ale stejně si myslím, že s dobrými poradci a loajálním předsednictvem by vůbec nebyla k zahození.

Líbí se mi, že když opravdu o něco jde a dojde to na "tvrdé na tvrdé", tak Němcová vždy reaguje dobře.  A třeba při té "Nečasově krizi" byla jednoznačně jediným členem vedení ODS, který se projevil jako přirozený lídr (všichni ostatní byli zalezlí a klepali se).

J. Vyhnalík 26.8.2013 17:24

Re: blééé

Já si myslím, že se do protiklausovské pozice v podstatě sama vmanipulovala řečnickou neobratností. Je to názorná ukázka, jak zbytečně ztratila případnou opatrnou Klausovu podporu.

Je jasné, že Klaus nemůže do ODS nastoupit, ale mohl ODS podpořit.

Jinak Němcovou podporuji. To, že jsem vůči ní kritický, neznamená, že vidím pro ODS jiné, lepší řešení.

M. Kosejk 26.8.2013 17:52

Re: blééé

Jo, jo. S tím Klause se jí to rozhodně nepovedlo. Avšak druhou stránkou mince budiž, že celá tak "kauza" byla spíš o interpretaci postoje Němcové - než o skutečném výroku Němcové. A pokud by Klaus opravdu měl vůli ODS pomoci, tak by to pochopil. Hele, mě živí obchod, tak vím, že tak z 95% platí, že když někdo chce vycouvat z nějakého obchodu, tak si prostě vybere něco a to "něco" označí za problém - a ten problém označí za důvod toho, proč chce vycouvat.

L. Severa 26.8.2013 18:18

Re: blééé

No, asi neměla říkat to, co řekla na adresu Klause. Ovšem podle mého mínění má v současné situaci naprostou pravdu. Někdy ovšem platí mlčeti zlato.

M. Kosejk 26.8.2013 18:39

Re: blééé

Ona ale ve svém postavení v ODS něco říct musela ! Téma návratu Klause bylo na stole - a ona musela reagovat. Její reakce nebyla nejšťastnější, ale nevěřím tomu, že byla důvodem pro to, že se Klaus úplně od ODS odvrátil. Jak Klaus ODS nepomáhal po celou dobu jeho prezidentování, tak to neplánoval ani po konci svého funkčního období - toť můj názor.

O. Prochazka 26.8.2013 21:55

Re: blééé

Pánové, máte pravdu. Dobrá debata.

P. Ficek 26.8.2013 17:50

Re: blééé

Vždyť taky Němcová to dělá proto, že slyšela, že ve Světlé nad Sázavou dávají malý porce - takže trénink ... :)))

P. Ficek 26.8.2013 17:48

Re: blééé

Kromě KSČM. Z té všichni pitomci, tuneláři a podobný odpad národa po roce 1989 překábátil za vedoucí úlohou strany do ODS.

M. Kosejk 26.8.2013 17:53

Re: blééé

Myslíte KSČ. A z KSČ je nejvíce lidí v KSČM a v ČSSD.

P. Ficek 26.8.2013 18:21

Re: blééé

Z 1 400 000 v ČSSR (cca 1 milion v CZ) jich je 56 723 (Wikipedie). Ti ostatní byli u komunistů kvůli korytu, pak v ODS kvůli korytu, a teď holt krysy opouštějí Titanic. Mám z nich srandu - kam???

M. Kosejk 26.8.2013 18:34

Re: blééé

repete: "z KSČ je nejvíce lidí v KSČM a v ČSSD"

O. Prochazka 26.8.2013 21:56

Re: blééé

To je samozřejmě nesmysl. V ODS je od roku 92 cca 4% komunistů, obyčejných členů. Dnes již podstatně méně, možná nikdo. Mezi poslanci to žádní nejsou. Je to blud šířený komunisty.

F. Doušek 27.8.2013 1:22

Re: blééé

a Fickem.

J. Sever 26.8.2013 13:39

Ano, toto je přesně naše neštěstí.

Píše zde p. V. Němec Datum: 26.08.2013 11:03 : "Zatím tu nikde a nikdy nebyl komunismus a ani demokracie. Jsou to jen zastírací označení pro různé diktatury klanů a osob."

Stokrát ANO. Ani "budování socializmu, ani "budování kapitalizmu" - nic z toho.

My dovedem zprasit všechno. V krámě musím i po sedmdesátce zdravit dcérečky jako první. Na klinice GHC mi v pokoji za 3 litry přinesou bramborovou kaši z prášku. Jinde vám slíbí to a to dodat, ale musíte se chodit ptát... V SVJ nemáme domovníka, zato na 10 vchodů 10 důvěrníků a 4 výbory. A nesvornost. Schválně: Kolik najdete za rok paneláků, kde se vlastníci  dohodli na stejném zasklení lodžií? Ne, zde lépe nebude. Nejhlouběji, ... nenávist.

Musím nerad uznat i to, že by byli naši vládcové blbí, ...

Kolika by se tu asi dožil Ježíš Kristus, ptám se.