25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Do závěrečného boje proti covid-19 bez psychopatů!

Co je to za lidi, kteří vedou boj s pandemií tak, že máme nejvíce mrtvých na 100.000 obyvatel na světě? (Celkový počet mrtvých se v ČR už blíží třiceti tisícům !) Jsou vůbec tito lidé normální?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 17.4.2021 5:36

Jo, a za Hitlera bys práskal, až by se hory zelenaly, co, kolaborante? :-P

R. Langer 17.4.2021 5:35

Ty prolhanče, ty raději drž hubu. Žádné "desítky tisíc mrtvých" navíc NEEXISTUJÍ, Zelený bolševiku. Existují jedině mrtví na chřipku, a to je každého osobní starost. Chápu ale, že nesveprávným jedincům, co potřebují predepisovat i jakou rukou si mají utirat zadek, jako jsi ty a autor toho blábolu, to připadá jako horor. :-P

R. Langer 17.4.2021 5:29

Kdo že tě ohrožuje na životě, ty grázle? :-P

L. Novák 17.4.2021 2:27

První, kdo by se měl nechat vyšetřit na schopnost mozku správně a logicky třídit informace, jsi ty, zelený magore "Rada". Ostatně k MUDr. Chocholouškovi tě posíláme už řadu let... Jsi psychopat nebo spíš dement? :-P

L. Novák 17.4.2021 2:24

Vy jako místní "klasik" v ;-O propagandě proti základním hygienickým opatřením proti rychlému šíření nákazy byste měl spíš skromně mlčet. Ale je mi jasné, že to samozřejmě neuděláte... Rv

L. Novák 17.4.2021 2:20

Bože na nebesích! To je ale hrozný blábol! ;-D Nechápu, jak si někdo může dovolit takovýto nesmysl zveřejnit!

P.S.: Víte o tom, že první člověk, který ručně řídil první přistání na Měsíci, byl vybrán právě pro své schopnosti, které už ho řadí mezi "psychopaty"? Že dokázal jako zkušební pilot US Army vyřešit několik krizových situací při testech nových stíhaček, které by jiní nepřežili? 8-o

Z. Joukl 17.4.2021 0:54

Vtipné, ale některé kdyby je velmi pravděpodobné. S Hitlerem určitě.

J. Jirka 16.4.2021 19:47

Dokonce tak aktuální, že zelení zločinci byli trochu upozaděni.

P. Rada 16.4.2021 18:05

Pane Vlčku nejde jen o teorii - jde o praxi která ukazuje např. důsledky už desítky tisíc mrtvých.

P. Vychodil 16.4.2021 17:43

máte pravdu pouze částečnou...

znevažuji nařízení, která nemají žádnou oporu ve faktech, studiích, nerespektuji nařízení, která jdou proti příslušným studiím, odmítám nařízení, která nejsou podložena fakty...

a nevím, z čeho jste odvodil, že vše házím na vrub vládě...neházím, vláda měla a má velice omezené možnosti boje s epidemií (opět se odkazuji na příslušné studie)...ale z čeho rozhodně obviňuji vládu a pokládám ji za zločinnou, že při vědomí skutečnosti o omezené možnosti regulovat epidemii naopak vydávala opatření, která na roky v budoucnu zdevastovala naši finanční situaci, aniž by jakkoliv těmito devastujícími opatřeními zachránila nějaké životy, právě naopak, zničila jich daleko více, než kdyby nedělala nic, třeba ve stylu Švédska...

slovy autora Charles Maurice de Talleyrand: "Je to víc než zločin - je to chyba!“

J. Vlček 16.4.2021 17:02

Vy jste zrovna jedním z těch, co jakákoli opatření znevažují, natož abyste je dodržoval, ale o to víc držkujete, a každé zhoršení situace házíte na vrub vládě. Ani si nechci představit, kdyby ve vládě byli dovedové jako jste vy. Rv

Planým žvaněním se ještě žádný problém nevyřešil.

P. Vychodil 16.4.2021 17:00

Joukle, při čtení tvých komentářů mám takový nutkavý pocit, že kdyby si jenom zabučel, nebo zamečel, tak výsledná informační hodnota by byla stejná...

P. Vychodil 16.4.2021 16:56

Joukle, nezemřeli by s kovidem, zemřeli by jinak, přibližně stejně rychle...to je fakt...

P. Vychodil 16.4.2021 16:47

bylo by umřelých nejenom s kovidem, ale i obecně, méně...

P. Vychodil 16.4.2021 16:43

ještě že i policie je vcelku rozumná...

uzavírka okresů, pokud jste cestoval, prakticky neexistovala, a s patřičnou "bumážkou" to bylo tutovka...

v současnosti policie odmítla rozhánět tlachající babičky na rohu, i když jsou v počtu vyšším jak 3...ona totiž by musela rozhánět i ty davy v Lídlu...

no, pokud vám někdo nasadil brouka do hlavy, že člověk, jdoucí proti vám, vás ohrožuje na životě, pak je to případ pro Chocholouška...

J. Farda 16.4.2021 16:42

Nedala volné ruce? Slovíčkaříte - vláda - a ne opozice - má výkonnou pravomoc, opozice sice jako mnozí požadovala, ale nevyhlašovala rozvolnění ... :-P

P. Vychodil 16.4.2021 16:34

co jsou základní pravidla ? ta směšná, odporující si, nekonzistetní opatření sociopatů ve vládě ? Nařízení, jejichž délka se mění ze dne na den ? Nařízení, o kterých jejich autoři veřejně prohlašují, že porušují zákony ? Nařízení nosit na hubě jakýsi hadr ? Njezdit na kole přes hranici obce ?

díkybohu je zde stále silná skupina (podle vás psychicky labilních) občanů. kteří nepodlehli psychickému teroru šíření strachu, nesmyslných omezování...

toto jsou psychicky odolní jedinci, a je škoda, že jich není více...

J. Vlček 16.4.2021 15:51

Pane Joukle, i ta nejlépe vyhlížející teorie je pouze a jen teorií. Jedna taková teorie říká, že kdyby byly v ..., víte kde, ryby, nemusely by být rybníky. ;-)

Z. Joukl 16.4.2021 15:45

Plný souhlas.

Z. Joukl 16.4.2021 15:44

Pane Vlček, máte pravdu s psychicky labilními lidmi, kteří nedodržují Opatření vlády. Ale tito lidé ovlivňují jen své malé okolí. Jenže psychopati ve vládě ovlivňují životy (včetně úmrtí) občany celé ČR. Proto u nich psychotesty (ať již dobrovolné nebo povinné) jsou velmi důležité. Hitler by psychotesty určitě neprošel a nemusela být pak druhá světová válka.

O. Uživatel 16.4.2021 13:27

Uživatel požádal o vymazání
J. Vlček 16.4.2021 13:25

Pane Joukle, nevím, čeho konkrétního se vám nedostává z mého prvního příspěvku. Co byste chtěl ještě zkonkrétňovat? Je ku podivu, že zrovna vy máte chutě na někoho uvalovat nějaké vaše psychotesty.

Psychotesty by měli předně podstoupit nervově slabí jedinci, kteří nevydrží v době pandemie dodržovat základní pravidla pro takovéto případy a vzpírají se podrobit jakýmkoli nařízením s tím spojená.

Jsou to právě oni, kdo je psychicky labilní, a kdo by předně potřeboval pomoc psychiatra. Projevem jejich lability je hysterčení nad jakýmikoliv opatřeními vlády. Příkladem budiž mnozí naši zástupci umělců, Basiková, Csáková a další naše "celebrity".

Doufám, že sociolog vašeho kalibru nepotřebuje dalších výkladů o vašem vlastním selhání v postoji k současné pandemické situaci. :-(

J. Dostál 16.4.2021 13:22

No jedna z charakteristických vlastností psychopatů je absence strachu, a to se někdy může hodit. Takže já bych některé částečné psychopaty tak šmahem nezavrhoval na rozdíl od sociopatů.

P. Kavan 16.4.2021 13:21

Opozice volné ruce vládě nedala. Bránila vládě dělat to po svém, ale nepředložila žádnou svoji lepší variantu.

M. Boháček 16.4.2021 12:00

Možno, keby sa núdzovým stavom nedržal trvalý stres, neobmedzovala štandardná lekárska starostlivosť...?

M. Boháček 16.4.2021 11:58

K tým opatreniam asi toto:

Chrípku tento rok štatiticky v podstate nemáme, lebo máme rúška, lockdowny, odstupy a iné opatrenia. Covid sa šíri, lebo sa opatrenia nedodržujú.

Našťastie v apríli končí každoročná chrípk... pardon, respiračná sezóna. :-)

M. Boháček 16.4.2021 11:53

R^

L. Hančar 16.4.2021 11:27

Tak větší demagogii jsem v této diskusi neviděl. Už se těším na rok, kdy nad kovidem zvítězíme ( přání vlády je někdy kolem 2050). Skokem stoupne průměrný věk v Česku na 160 let. Nebo nastane dokonce nesmrtelnost člověka? Jako se to stalo po vymýcení neštovic?

P. Rada 16.4.2021 11:23

Tragika společenského vývoje v důsledku uchopení moci částečnými psychopaty (inteligenzními zločinci) se projevuje v řadě ohledů a ten pandemický je jen dnes aktuální.

L. Hančar 16.4.2021 11:20

Ano, máte pravdu, ale stejně jako na černobílém fotbalovém hřišti zde vládne urputná asymetrie:

škoda člověka zemřelého s kovidem je nekonečná, ale škoda ostatních lidí, zemřelých bez kovidu na kardiovaskulární choroby, na rakovinu , chřipku, zápal plic a podobně ( drtivá většina zemřelých ) je naprosto opomíjena. To se nehodí. Absolutní tabu je téma o počtu zemřelých v souvislosti s koronavirovými opatřeními. Kovid je zlatý důl!