28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Vízum jako zbraň hromadného ničení

Bývaly doby, kdy něco jako vízum bylo nutné i v jednotném rakouském císařství. Bez policejního „štemplu“ by se Karel Hynek Mácha do tehdy rakouských Benátek nedostal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Toman 17.8.2022 12:24

To číslo se mi moc nezdá, odkud ho máte ? Ano část tady zůstala, hlavně ti co byli potřební pro průmysl apod. Ale, to byly desítky tisíc, ne stovky. Běžně se uvádí, že bylo odsunuto cca 3 mil. českých Němců.

F. Zrcek 17.8.2022 9:59

Vízová politika je klacek. Ale chudnoucí Evropa opravdu nemá povinnost přijmout každého, kdo by sem chtěl.

Takže ano, rusáci a řada dalších připrchlíků se domáhají svých práv. Jedněm jde především o uplatnění svých nároků na trvalé přijetí do systému evropských sociálních dávek. Druzí se chtějí povýšeně vysmát prohnilému západu a po návratu se pochlubit cizokrajnými hadříky a ukázat chudším sousedům, co si můžou dovolit. "A až náš car putin konečně pokoří ty chocholy, tak si tam můžete zajet i vy. Vzít si od těch nacistů nazpátek to, co vám patří!"

Naše vlastní právo na oplátku zase je vyselektovat ty, které přijmout chceme, anebo z humanitárních důvodů i musíme, od těch, o kterých můžeme důvodně předpokládat, že s nimi budou problémy.

Z putínie, dříve sojuzu, nešlo a nejde o žádné socky. Žádné bábušky ze sibiře ani siroty z pítěru k nám nejezdí. Jde především o lidi, kteří těží ze spojení s režimem, mají prachy od putínkových činovniků-siloviků, a sem by si je rádi dojeli utratit a odpočinout si chvíli od putínkovy svobody. Mají na to to nejvyšší pravoslavné právo! A měkkosrdcatý šolcík jim ho podepíše po šengensku.

P. Sura 17.8.2022 10:46

Velmi dobře jste to napsal !!

I. Schlägel 17.8.2022 11:35

Ano.

K. Křivan 17.8.2022 12:53

".. chudnoucí Evropa opravdu nemá povinnost přijmout každého, kdo by sem chtěl..." Svatá pravdá !!! Vykládejte to neggrům a muslimákům !

V. Kuhaj 17.8.2022 9:07

Účelem sankcí je vyvolat nevraživost obyvatelstva vůči Putinovi, zvláště těch movitějších, tedy vlivnějších, kteří sankcemi utrpí nejvíc. Zřejmě se nedaří dle představ, tak se teď pokusíme zasáhnout všechny Rusy. Ale fakt je třeba kopnout do rodin s dětmi, které jezdí do Evropy na dovolenou? Jestli mi někdo chcete odepsat něco v tom smyslu "a co rodiny ukrajinců...", tak mě prosím ušetřete.

Politik by měl domýšlet pokud možno všechny důsledky svých rozhodnutí. Je smutnou skutečností, že naši současní politici atakují hranici diplomatického primitivismu.:-/

D. Laurencikova 17.8.2022 8:57

Vcera jsem cetla v Mnichovskem Merkuru, ze to byla ceska iniciativa a cesky navrh, nechtit pustit zadneho Rusa do EU. Kancler Scholz se na to diva skepticky. Tento byvaly komunista se zda byt dnes vubec rozumejsi, nez spousta ostatnich.

Tak jsme zacali vlastne vyzbrojovat Ukrajinu jako prvni, jeste nez vypukla valka a ted chceme zabranit veskerym Rusum ve svobode pohybu. Jsme my to ale kabrnaci, Rusobijci! Doufam, ze tato vlada bude zvolena znovu. Ironie Ende.

V. Kuhaj 17.8.2022 9:09

Ano, také jsem někde zachytil, že dominantní aktivity vyvíjí naše současná vláda. Od začátku. Takové, že i státy jako Německo vysílají signály, které si dovolím vnímat jako snahu o jistou obezřetnost. Ale kampak s tím na naše fanatiky!

D. Laurencikova 17.8.2022 9:37

R^

H. Lukešová 17.8.2022 9:10

Já jsem také četla, že se "palestinský prezident" Mahmúd Abbás odmítl v Berlíně omluvit za masakr izraelských olympioniků v Mnichově a namísto toho obvinil Izrael z "50 masakrů" , "50 vražd" a "50 holocaustů", což německá média a německé politiky velmi rozladilo. Tak takové kruté novodobé nacisty EU podporuje.

https://www.israel.cz/lang_cs/aktualita/1/16246/

D. Laurencikova 17.8.2022 9:36

To jsem dnes videla v rannich zpravach. Abbas rekl v Nemeckem Bundestagu, ze Zide uz udelali 50 holocaustu a Scholz se k tomu, jako vzdy, jenom pitome usmival! Neuveritelne!!! Musim ted pryc. Diky za clanek o Kissingerovi, vratim se k tomu pozdeji.

V. Zurek 17.8.2022 10:10

Mila damo, nejak mi neni jasne, co ma tohle spolcneho s clankem Zbynka Petracka? A abych se vyjadril k tomu clanku - Schengen-smlouva a finske zakony nedovoluji Finsku zastavit uplne vizum Rusum. Ale asi od zari se udelovani viz ruskym turistum omezi na jednu desetinu nynejsiho stavu.

H. Lukešová 17.8.2022 10:16

Milý pane, samozřejmě, že odkaz a info, mnou podané, nesouvisí s článkem pana Petráčka, nicméně já jsem článek poslala paní Laurenčíkové, protože žije v Německu a Abbás tam zrovna byl na návštěvě. Odkaz byl určen především pro ni.

V. Zurek 17.8.2022 10:29

Hm, mam podezreni, ze tohle jste sem dala umyslne, aby nejen pani Laurencikova, ale i druzi meli jasno. Kontakten s oponentem(?) se da zajistit i jinym zpusobem, je tu treba Messenger a i jine moznosti komunikovat s nekym bez prilezitosti informovat sirokou verejnost o Abbásovi.

H. Lukešová 17.8.2022 10:35

To zajisté, ale nemám na paní Laurenčíkovou Messenger číslo mobilu, email ani jiné spojení. Každému nedávám email, číslo mobilu na potkání, je to v dnešní době velmi nebezpečné. Ale i kdyby, na jakémkoliv diskusním fóru můžu posílat jaké chci odkazy, pokud nejsou vulgární, rasistické či jakkoliv urážející názorové oponenty.

V. Zurek 17.8.2022 10:57

Pravda pravdouci. To je jen podumani nad slovem relevance. Tam mate slabinu! Ale v demokraticke spolecnosti mate moznost davat ctenarum k posouzeni jakekoliv, s textem nesouvisejici, nazory.

D. Laurencikova 17.8.2022 11:34

Doufam, ze stejne zaraeagujete v kazdem pripade, kdy se nekdo trochu odchyli od tematu, a predevsim, ze vy sam tak nikdy neucinite! Zklidnete se, prodychejte to, to bude zase dobre!

H. Lukešová 17.8.2022 12:47

Tady jsem vyčetla ještě info k doplnění Abbásovy návštěvy v Berlíně...Tož samozřejmě info mimo téma článku...

Německý kancléř ve středu řekl, že je „znechucen pobuřujícími poznámkami“, které pronesl palestinský prezident Mahmúd Abbás v Berlíně, a ve kterých obvinil Izrael ze spáchání „50 holocaustů“ proti Palestincům v průběhu let.

Prohlášení německého kancléře Olafa Scholze na Twitteru přišlo den poté, co Abbás odmítl odsoudit smrtící útok palestinských teroristů na izraelské sportovce během olympijských her v Mnichově v roce 1972. Místo toho Abbás kontroval tím, že by mohl poukázat na „50 holocaustů“ Izraele.

"Jsem znechucen pobuřujícími poznámkami palestinského prezidenta Mahmúda Abbáse," řekl Scholz. „Zejména pro nás Němce je jakákoli relativizace singularity holocaustu neúnosná a nepřijatelná. Odsuzuji jakýkoli pokus popírat zločiny holocaustu."

Během Třetí říše Němci a jejich nohsledi zavraždili šest milionů Židů po celé Evropě.

Abbás na společné tiskové konferenci se Scholzem v úterý večer v kancléřství řekl, že „od roku 1947 do dneška Izrael spáchal 50 masakrů v 50 palestinských vesnicích“.

"Padesát vražd." Padesát holocaustů,“ dodal.

Tyto poznámky zazněly pár týdnů před plánovaným připomenutím 50. výročí mnichovského útoku, při kterém palestinští teroristé napojení na Černé září usmrtili 11 členů izraelského olympijského týmu.

Holocaust a mnichovský masakr jsou dva z největších kostlivců ve skříni Mahmúda Abbáse.

Mohammad Daoud Oudeh, alias Abu Daoud, který zorganizoval olympijský útok, ve své autobiografii napsal, že byl financován Mahmoudem Abbasem. Palestinská vládnoucí strana Fatah, kterou Abbás vede, pokračuje v oslavách masakru .

D. Laurencikova 17.8.2022 17:22

Nemecky kancler mel zakrocit okamzite, kdyz si tento Abbas dovolil rikat takove nehoraznosti a ne az po masivni kritice.

Fatah ma stejne jako Hamas, jakk0liv se tyto dve organizace nenavidi, za cil, znicit Israel, ne? A zakladatel Fatah, Jassir Arafat, vyfasoval dokonce Nobelovu cenu miru, jestli se nemylim. Rv

H. Lukešová 17.8.2022 17:30

Jistěže, rozdíl mezi Fatahem a Hamasem není žádný, akorát, že ti jedni nosí "oblek", fatahovci, zatímco hamasáci jsou "hadrníci". Izraelci také nazývají fatahovce "teroristy v oblecích". I fatahovci glorifikují Hitlera a nacisty, holocaust popírají nebo schvalují. Je-li nějaká společnost skutečně nacistická, je jí palestinsko-arabská.

Na Ukrajině se velebí sice Bandera, ale palestinští Arabové velebí přímo Hitlera a německé nacisty. Jedna palestinská rodina pojmenovala svého novorozeného syna "Eichmann".

D. Laurencikova 17.8.2022 17:37

Bandera take velebil Hitlera, coz o to. Ja predevsim nechapu, jak muzou Nemci tvrdit, ze se poucili s historie a podporovat pritom tuto luzu arabskou, nacistickou, teroristickou!

H. Lukešová 17.8.2022 17:45

Já to také nechápu a chápat ani nechci. Jeden každý dolar, jedno každé euro poskytnutým palestinským teroristům jde na podporu terorismu. EU i Biden mají ruce potřísněné krví mnoha Izraelců.

D. Laurencikova 17.8.2022 17:53

A delaji ze sebe to "Dobro". Ja tuto podlost proste nesnasim.

H. Lukešová 17.8.2022 18:05

Já také ne. Naftali Bennett řekl, že Židé vždy museli bojovat sami a i nyní Izraeli nikdo nepomáhá, na rozdíl od Ukrajinců, kterým se pomáhá, sec může. Tz. Palestinci a Ukrajinci jsou v současnosti miláčci mainstreamu.

D. Laurencikova 17.8.2022 18:28

Ja myslim, ze to nadseni pro Ukrajince brzy prejde. Uz se to nekde rysuje.

V. Kučer 17.8.2022 20:06

Rozdíl je v tom že Ukrajinci se brání kdežto Palestinci útočí.

H. Lukešová 17.8.2022 20:14

Ano, to naprosto nerozporuji. Proto nechápu tu oblibu palestinských Arabů.

V. Kučer 17.8.2022 21:54

Palestinci jsou pro Evropu přítěží, Ukrajinci přínos.

H. Lukešová 17.8.2022 22:23

Proto je urážkou Ukrajinců srovnávat je s tzv. Palestinci.

V. Zurek 18.8.2022 10:15

Pani Laurencikova, dekuji vam, ze mate starost o me zdravi. Jsem zarucene klidnejsi jak vy (mnozstvi vasich prizpevku do te diskuze nasvedcuje zvysenemu krevnimu tlaku)) a na moje zdravi si nemohu stezovat.