19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nup 29.1.2007 13:06

Zajímavá věc s místními pravičáky:

EU a její ústavu - hned referendum. Umístění cizích vojsk - referendum není potřeba. Zajímavá schýza... ;-D

Buvol 28.1.2007 23:37

Rozhodně by si ta paní neměla dovolovat

známkovat našeho presidenta a označovat ho za husitu, i kdaž to je spíš poklona. Ji taky nikdo neoznačuje za nacistku ....

Jabo 28.1.2007 18:18

Referendum o EUstave

Vsichni mame patent na pravdu. Tak aby se match rozhodnul, proc si zrovna zde neudelame referendum, jestli ci ne tu Ustavu prijmeme:Misto dlouhych uvach a kratkych komentaru, hlasujme kazdy z nas. Bude to predbeh toho co nas ceka. Staci jenom jedno slovo: ANO - NE. Pak to secteme a uvidime jake je mysleni nas vsech.!!

H.K. 28.1.2007 18:40

Re: Referendum o EUstave

Nemyslím si, že bych měl patent na rozum, ale názor mám. Sjednocená Evropa potřebuje stručná pravidla, kterými se budou řídit ekonomické vztahy. Říkejme tomu třeba ústava. Politické sjednocení je vstřícný krok k velkým problémům. Velký nesourodý konglomerát jako sjednocená Evropa byse těžko držel pohromadě a časem by se rozpadl. A to by bez problému určitě nebylo.

AeroKarel 28.1.2007 21:13

Re: Referendum o EUstave

NE !

trp 28.1.2007 21:23

Re: Referendum o EUstave

 Nemůžu mít tak jednoduše vyjádřený názor. Buď ano či ne. Ústava má tak obrovský rozsah, že je problémem i pro právníky se v ní orientovat a vytvořit si jednoznačný názor. Kdybych měl být upřímný, tak musím konstatovat, že je pro mne nečitelná. Proto nemohu na ní vlastně mít žádný názor. Co nechápe běžný občan, nemůže ani schvalovat v referendu. Proto mám politiky, aby se s tím vypořádali. Jsem pravicově založený a tím i postoj ODS akceptuji. Vyjádření "svých" politiků mi stačí a podporuji je z principu důvěry.

 Názorově souhlasím s tezí, že je třeba vytvořit nový dokument pokud se státy v Unii jednohlasně nevyjádřili pro přijetí ústavy Unie. Že snad onen dokument spěchá si rozhodně nemyslím. Odborníci musí najít taková pravidla, aby odpovídala představám všech státům EU. Referenda považuji za nešťastné řešení. Stačí při nich politický tlak některého odborového sdružení a dohoda není možná.

 Nelze říct jen ano nebo ne! Nestačí nám (většině) vědomosti. Ano nebo ne mohu říct jen pro svou politickou stranu.

baryk.ova 28.1.2007 23:14

Re: Re: Referendum o EUstave

"trp" tu situaci s euroústavou popsal úplně přesně. Podle mě 95 % občanů EU ústavu vůbec nečetlo. Jak potom můžou v referendech o tom rozhodovat? Ale hrozné je to, že dnes už člověk nemá čas si přečíst ani knihu, natož aby po večerech četl euroústavu. 

Ivan Nový 29.1.2007 7:20

NE!

A eurokraty propustit, za vytvoření nabytečných a nesmyslných směrnic. Brusel potřebuje novou krev a ne ty zkorumpované a mocí opilé eurokraty, co tam jsou dnes.

Byg 29.1.2007 14:32

Ne

Sice reagovat nemá smysl, protože eústava již byla zamítnuta, ale i kdyby se toto zbytečné referendum provedlo, řekl bych "ne!" :-).

quo 28.1.2007 16:17

podivna "evropska" demokracie

Jednou z veci, ktera me na EU desi je to, ze kdyz se nejake hlasovani nepovede tak, jak si jeho vyhlasovatele predstavovali, tak se hlasuje tak dlouho, nez je to prijato. V ustavni smlouve je receno, ze plati, az je je vsude ratifikovana. To se jiz stat nemuze (protoze Francie a Nizozemi), takze proste - pryc s tim a je treba vymyslet nejakou novou smlouvu. Neni to prvni pripad, co se v EU ma o necem hlasovat tak dlouho, nez je to prijato. Kdyz existuje nejaky schvalovaci proces, u ktereho se NEPOCITALO s tim, ze by nemusel projit, tak proc byl vubec vyhlasovan ? Proc nam nerekli rovnou:

"Tady je ustavni smlouva a ta plati, vam to radsi k ratifikaci davat nebudem jeste by jste to nejak popletli a byly by s tim jenom potize".

Ivan Nový 28.1.2007 16:24

Ano, je to sprostý podvod.

Co jiného bychom od eurokratů čekali, než podvody.

Byg 29.1.2007 14:33

Re: podivna "evropska" demokracie

Vojtěchu, soudruhu, podepiš, všichni už podepsali! :-)

Veteran 28.1.2007 11:35

Topolánek

Topolánek se tenkrát ani nevyjádřil k evropské ústavě jako spíše demonstroval své hulvátství a nevychovanost. Tím se proslavil až v EU. Ale vypovídá to hodně i o dnešní ODS.

AeroKarel 28.1.2007 14:53

Re: Topolánek

Stran hulvátství je ovšem po svém premiérském předchůdci milá změna k podstatně lepšímu. Což vypovídá hodně o ČSSD.

H.K. 28.1.2007 14:53

Re: Topolánek

Co vypovídá hodně o ODS?

Ivan Nový 28.1.2007 14:56

Veteráne,

no hulvátství je oživování zamítnuté Ústavy, hulvátstvím je změna pravidel.

Starý J. 28.1.2007 18:29

Re: Topolánek

O čem to prosím žvatláte? Konkretně? Kde Topolánek demonstroval uvedené vlastnosti Paroubka? Co řekl v EU, že se proslavil? Nebuďte tajemný jak hrad v Karpatech a povězte nám, co víte!

Byg 29.1.2007 14:36

Re: Topolánek

(Tento příspěvek bude asi zrušen)

Topolánek demonstroval velikou zdrženlivost. Místo "obrovský shit", což může také znamenat např. "kecy" měl říct přímo: eústava je obrovská sra*ka.

Ivan Nový 28.1.2007 11:05

Hlavní problém EU?

Jednoznačně pokrytectví.

Ivan Nový 28.1.2007 10:51

Jaká je situace v EU po rozšíření?

Analogická tomuto. Člověk, který už prodělal žlučníkový záchvat, radí tomu co začíná mít podobné obtíže, nejez ten majonézový salát. Myslíte, že ho poslechne? Samozřejmě, že ne :-)))) Jenže v EU máme i žlučník společný :-))))

VH 28.1.2007 15:03

Re: Jaká je situace v EU po rozšíření?

.. a proto za pažravost budeme sankcionováni. Uvědomme si, že nás se nikdo na nic ptát nebude a když, tak z povinnosti, přičemž na naše názory nebude brán zřetel - je nás málo a nikoho, kromě kšeftařů, nezajímáme.

Ivan Nový 28.1.2007 15:32

Ha, ha, ha, ...

My už máme žlučník odoperovaný, na Západní Evropu to teprve čeká, tam ještě věří, že socialismus může fungovat. Záchvat dostane celá EU :-)))

Kajan 28.1.2007 10:44

Je nutné se urábnit Němcům a Francouzům ! Nevěřit jim ani pozdravení ! To je důležité ! Dzp.

Ivan Nový 28.1.2007 10:52

Kajane, komukoliv,

kdo něco pozitvního prohlásí o EU, to může udělat jen pokrytec a nebo naivní hlupák.

ted 28.1.2007 11:11

Re: Kajane, komukoliv,

Váš odsudek není na místě. Současný stav je jen průběh dějin. Aby se situace vyvíjela dále v lepším, pak nemůžeme rušit co už je zbudováno. Byl by to smrtelný omyl evropanů. Jistě že náš vstup do EU automaticky neznamená, že budeme se vším co se nám předloží souhlasit, ale nevstupovali jsme do EU proto, abychom ji likvidovali svým negativismem. Postoj ODS je správně opatrný a není se co divit, když je většina EU složená ze států vedenými socialisty. Socialistické vize pak mají navrch v celkovém pojetí EU. Tak jak unás je potřeba reformovat sociální a hospodářskou politiku po socialistickém rozhazovačském vládnutí, tak i EU potřebuje reformu ve stejných oblastech. Jinak se brzy dočkáme ekonomického pádu celé Unie. Stejně tak decentralizace byrokratické moci u nás i v Unii.

Ivan Nový 28.1.2007 11:18

tede,

ano souhlasím, no nic to nemění na hodnocení těch, kteří tak opatrní v tom hodnocení nejsou. Integrace Evropy by jistě byla dobrá, ovšem neznáme cestu, která by k ní vedla, protože to, co probíhá dnes, není integrace, která by mohla být úspěšná. Vždyť Ústava EU je normální podvod.

Petr H 28.1.2007 3:09

A že má Daniel Kaiser

takhle ostré články se není co divit,jeho žurnalisticky vychovala vychovala BBC,ten nemá zchromenou páteř kontinentálním EU sockomunismem.V současné době dává bývalému kolegovi Moravcovi jedno KO za druhým.

Petr H 28.1.2007 2:59

CDU skutečně pravicová strana :-))

Tak takhle jsem se už dlouho nenachechtal.:-))Vedle britských labors je sice česká ODS ještě nalevo,ale vedle německé CDU je česká ODS pravice jak řemen.Z relevantních evropských kontinentálních stran je česká ODS se španělskou Lidovou stranou nejvíce relevantní pravicovou stranou.V Německu a defacto vůbec ve staré EU se zásadně volí mezi měkkým a tvrdým socialismem,tam by si americká levice připadala napravo jako sirotek bez voličské základny.Starat se sám o sebe už holt hujerům moc nejde.:-)S vyjímkou Británie,pochopitelně.

Jiří K. 28.1.2007 11:28

Re: Ano Petře, skutečně pravicová strana ... je takový olgoj chorchoj kontinentu

Všichni o něm mluví (vzývají a touží) ale nikdo ho neviděl. Alespoň nikdo z živých!!

No já to snad taky nepřežiju. ;-(;-(

Ještě že tu máme britskou výjimku. I když i tam jsou už proklatě dlouho od vesla a baronku museli dokonce vypoklonkovat od kormidla, aby se vůbec zachránili.

Ta Evropa je fakt samej Hujer. Už aby to vzali čeští pravičáci do rukou. Zase jednou spasíme svět.;-)

;-D;-D;-D

AeroKarel 28.1.2007 14:56

"aby se vůbec zachránili."

Před čím, před prosperitou?