Pátek 14. února 2025, svátek má Valentýn
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

EVROPA: Havlova politika byla správná

Nařídit dekretem, že se česká zahraniční politika nesmí vymykat z evropského hlavního proudu, by znamenalo zbavit ji jakékoli váhy
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

26. 6. 2014 23:24
Ano, máte pravdu,

pane Jochu.

0 0
možnosti
ŠH

26. 6. 2014 15:53
Ostatně,

jak napsal pan Prokop (ve velice trefné zkratce) "to konkrétní pro občany odřel Václav Klaus".

Souhlasím. Perfektní zkratka let devadesátých.

O mrtvých jen dobré, ale dnes možno soudit, že Václav Havel byl především (ve věcech politických, ekonomických) docela chaotický snílek. Inu dramatik.

0 0
možnosti
MS

26. 6. 2014 23:05
Re: Ostatně,

furt lepší chaot a snílek než KGBácký poskoci co přišli na Hrad po něm

0 0
možnosti
ŠH

26. 6. 2014 15:37
President Václav Havel byl určitě ikonou

roku 1989 a maximálně pár dalších let.

Někdo chce zapomenout na jeho "dosti mimo úlety" typu: nepolitická politika, konec vojenských paktů, vítězství levičácké rovnosti ve společnosti (krom elit z jeho okolí), odborné plánované "nekapitalistické" ekonomiky, prognózy stran nových politických stran (které skončily vždy debaklem) - to nesvědčí o politickém rozhledu nositele těchto názorů. A zejména - naprosto nekritické protěžování komunistů - rozuměj komunistů s lidskou tváří (z okruhu Charty 77).

Nemá nic společného s nějakým socialistou, který si do Václava Havla dloubl. Pan Joch otočil. Zcela.

0 0
možnosti
JK

26. 6. 2014 16:52
Re: President Václav Havel byl určitě ikonou

Naprosto přesně ! Kdyby Havel nevstupoval do profi politiky, zůstal kritikem, filozofem, dramatikem, kdyby jezdil na setkávání takových osobností, nejspíš by si i přes své levičáctví renomé udržel. Ale ve vrcholné politice nadělal on, ale ještě mnohem víc jeho fanatičtí epigoni, dost špatného.

Kdekdo se ohání jeho politicky světovým ohlasem - blbost ! Kdyby ho všude neprotlačovala a nepropagovala tehdy nejmocnější žena světa, Allbrightová, tak by žádný ohlas nebyl.

A nejodpornější je to neustálé budování jeho kultu osobnosti - letiště, všude možně i nemožně pojmenování ulic, lavičky. A to dělají ty P&L hyeny, co se na jeho jménu chtějí zviditelnit. On i paní Allbrightová mají v našich médiích svatozář. A cokoli řekne, je Písmo svaté a nesmí se to zpochybňovat.

A p. Joch skutečně otočil, a nejen v tomto článku. Je z něj docela parádní eurohujer.

0 0
možnosti
JM

26. 6. 2014 13:56
google-Havel jak ho neznáte

Spousta věcí je jinak, než se zdá ...

0 0
možnosti
ES

E. Sevrát

26. 6. 2014 12:02
Jenom naivista typu pana Jocha si

může myslet,že až padne Castrovský režim na Kubě, tak se disidenti stanou premiéry,presidenty atd. To budou spíše nějácí kubanští emigranti z USA,kteří se z velkou slávou vrátí do své domoviny se sáčkem dolarů.Ale, i kdyby se náhodou stalo,že nějáký z nich získá vysokou politickou funkci tak je opravdu utopistická představa, jak nám současná angažovanost proti režimu pomůže.Kubu bude zajímat (a obráceně) pouze USA.Nějáká ČR bude jenom hezká vzpomínka pro pár starých kubánských disidentů, při popíjení rumu a potlachu na pláži.Pan Drulák má zcela pravdu,naivisté,utopisté jsou pro svět nebezpeční.I pan Joch mezi ně patří.

0 0
možnosti
MP

26. 6. 2014 15:00
Re: Jenom naivista typu pana Jocha si

Největší naivista, utopista ( vlezdobruselista) je ovšem dotyčný Drulák.

No a ta Kuba - s těmi emigranty si proti současnému stavu pomůže. Zda si pomohou i dnešní disidenti, to je už na nich, jaké si získají zásluhy.

0 0
možnosti
JP

J. Plzák

26. 6. 2014 11:30
Havlova politika byla chybná a škodlivá.

Nedalo by se snad spíše říci, že Havlovo jednání nebyla politika?

Pan Joch pomalu ale jistě obrací. Pamatuji doby, kdy tak příliš s havlem srozuměn nebyl.

0 0
možnosti
MP

26. 6. 2014 15:00
Re: Havlova politika byla chybná a škodlivá.

Jo, to píšete dost přesně.

0 0
možnosti
KJ

26. 6. 2014 10:19
Havel byl stejným pomatencem, jako vy

Jochu. A to jsem držitelem certifikátu Supermanažer Občanského fóra, který byl udělen jen první várce profesionálních manažerů OF... Dzp.

0 0
možnosti
MS

26. 6. 2014 11:54
Re: Havel byl stejným pomatencem, jako vy

Kajane v mých očich nejste pouhý Supermanažer, ale přímo SuperMan se vším všudy. Spolu se SuperWooman Kaniok, jste nepřéhlédnutelní na těchto stránkách pracujících fanaticky dnem i nocí na propagaci myšlenek HIVK. Škoda, že takových jako jsste vy dva je tak žalostně málo.

0 0
možnosti
JG

J. Gogo

26. 6. 2014 9:41
Havlova politika?

A jaká byla a kdo o ní slyšel? Nejdříve se dal dohromady s komunisty, aby ho za odměnu pomohli zvolit prezidentem a co bylo pak? Jenom fráze, žvásty a dokonce i lži. Kdo sliboval, že tady nebude žádný kapitalismus a nezaměstnanost? Byl Havel tak blbý nebo najatý? A dále se nemá smysl ani vyjadřovat. A to, co bohužel přišlo po něm, nebylo o moc lepší. Jocha nelze brát vážně. Člověk, který se zastává mučení a dokonce mluví o cti Pinocheta. I jeho výrok, že pravice má právo nastolit pravicový autoritativní režim, pokud by „západní civilizaci hrozil zánik v důsledku politické a intelektuální impotence levice. Je otázkou, jestli je to blázen nebo placený rozteskávač.

0 0
možnosti
RT

26. 6. 2014 9:52
Re: Havlova politika?

Úplně vidím Josefa Hlinomaze a účinky HUHU koktejlu.

0 0
možnosti

26. 6. 2014 8:34
Terminologie a výčet

Neustále se v řečech politiků setkávám s různými právy. Nemluvím teď o právech lidských, která jsou téměř jasně definována a jejichž výčet existuje. Použiji práva zde uvedená. Práva občanská. Která to jsou? Jejich výčet nikdo nezná, zato všichni politici o nich žvaní. Práva sociální, politická, ekologická. Totéž. Nikdo neví, o jaká práva se jedná a která to konkrétně jsou již vůbec. Všichni politici, vydatně podporovaní novináři neustále kecají o nějakých právech. A co povinnosti? Myslím tím občanské povinnosti. Ty neexistují? Jak může být někdo vybaven nějakými právy (mimo práv lidských), neplní-li si své občanské povinnosti? To všechno vede pouze k anarchii, naroubované na socialistický základ našeho politického systému. Je to v přímém rozporu se všemi demokratickými zásadami, které dělají demokracii demokracií.

0 0
možnosti
JH

26. 6. 2014 7:05
Havloidi

Ba havloidní politice nepolitice nebylo nic dobrého

0 0
možnosti
MH

26. 6. 2014 7:20
Re: Havloidi

Jste ubohá Klausova andulka :(

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz