19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vanunu 19.8.2008 13:00

Šašek

Dvorní americký šašek, Vít Procházka, Václav Havel, gulový Topolánek, superrestituent Schwarzenberg a další chtějí stvrdit současný status quo americkým radarem, jak prosté, vždy je potřeba být s někým. Nyní tedy s USA "na věčné časy".  Pokud se vysloví Klaus, který je konzistentní ve svých názorech tj. neschvaluje parcelaci Balkánu, netěší jej uznání Kosova a řekne holou pravdu v případě gruzínského konfliktu. "Gruzínci  začali vojenský konflikt". Tak je staven na úroveň komunistů, Kubánců atd. Obhájcům radaru bych jen doporučil aby se podívali co Rusové zničili jako první zařízení. Skoro se mi chce říct, že čím blíž bude radar u Prahy tím lépe. Pranostika "dvě mouchy jednou ranou" by mohla být nakonec pravdivá.

Gregory 19.8.2008 13:53

Re: Šašek

Jak už jsem jednou podotkl . Nejlepší by bylo vybudovat radar v Karlových Varech .

Gregory 18.8.2008 5:40

odpověď na nabídku .

Pro hrad . Tak co , už jste se rozmyslel ? To místo šaška je pořád volné a čeká na Vás . A když se nabízíte jako vyhazovač , to by taky šlo . Posílal bych Vás vyhazovat z podniku komunisty . Za každého by byla vysoká prémie . Copak by u Vás získalo prioritu ? Přesvědčení , nebo mrzký mamon ?

Dr. Chocholoušek 17.8.2008 22:54

Štětina: Jihoosetinské město Cchinvali zničila ruská 58. armáda

http://www.jaromirstetina.cz/aktuality/srpen-2008/jihoosetinske-mesto-cchinvali-znicila-ruska-58-armada-2.html

NR 17.8.2008 23:21

Re: Štětina: Jihoosetinské město Cchinvali zničila ruská 58. armáda

Dr. Chocholoušku, ty už vůbec nevíš co je to lékařská etika. Víš, že není čestné zveřejňovat informace z chorobopisů tvých pacientů a jejich monlogy z lékařských seancích s nimi. Dokonce uvádíš odkaz do databáze tvého pacienta Štětiny. Fuj, Dr. Chocholoušku.

Dr. Chocholoušek 17.8.2008 22:17

zajímaví diskutéři

Jak si už tady ps všiml, jsou tady zajímaví diskutéři - Autor: Ben IP: 90.177.191.xxx , Autor: ROSSIAN IP: 90.177.191.xxx ,  Autor: Uwe Ladwig IP: 90.177.191.xxx , Autor: Joly IP: 90.177.191.xxx 8-o8-o8-o, ale , že si notujete, viďte!!;-D;-D;-D

jeff 17.8.2008 22:40

Re: zajímaví diskutéři

to se jen rozpovídalo desinformační oddělení místní rezidentury KGB

Divil 18.8.2008 9:25

Re: zajímaví diskutéři

A Tvoje IP? Není náhodou 90.177.191.xxx ? Vcelku bys do party zapad.

Uwe Ladwig 17.8.2008 21:12

Názor

Ruští vojáci už v JO byli oficiálně rozmístěni, na základě platných mezinárodních dohod.Medvěděv a Putin měli aspoň teoreticky důvod bránit a chránit nejen své vojáky, ale taky lidi své národnosti, kteří žijí v té části Gruzie. Jak by se podle tohohle srovnání mělo naložit s USA? Jak to, že si Američané myslí, že by zrovna s nimi mohl ještě někdo spolupracovat, když podle nich spolupráce s Rusy prý už teď není možná? Vždyť to, co udělali Američané v Iráku, je přece o hodně horší a o hodně protizákonnější než to, co udělali nyní Rusové v Gruzii. A jak je možné, že někteří novináři v ČR, ale i jinde ve světě hrají v tomto falešném divadýlku svou roli a tleskají nejen Bushovi, ale i Saakašvilimu? U amerických Republikánů to nepřekvapuje. V jejich hře mají jediný význam jen nadcházející volby. Proto americkým republikánům nejde v Gruzii o údajnou spravedlnost. Jde jim o to, aby vytvořili dojem, že je světový mír ohrožen, a to nejen na Kavkaze. Ano, „zlí Rusové“ jsou to, co republikáni potřebují pro svou prezidentskou kampaň, a proto musí být proti Rusům vznesena co nejtěžší obžaloba. Zajímavé, kolik komentátorů to už sežralo i s navijákem.

ROSSIAN 17.8.2008 21:27

Re: Názor

uwe ladvig, váborný příspěvek, ale bohužel naše vláda plní roli mouřenína a naše politické, mediální i intelektiuální elity roli užitečných idiotů. Bohužel vaší jednoduchou a přesnou analýzu mnoho lidí ani neni díky masové mediální manipulaci schopno pochopit a raději věří tomu co jím srvírují média a přitom se chlubí jak mají sovboné a nezávislé myšlení.  Bohužel vzdělání v tom příliš velkou roli nehraje.

Bedřich 17.8.2008 21:31

Re: Re: Názor

Pravda, na to aby každý zjistil, že s uwe ladwigem máte totožnou IP není nutné žádné vzdělání.

NR 17.8.2008 21:36

Re: Re: Re: Názor

Jsi na omylu Bedřichu. IP adresa má další část, která se na netu nezveřejňuje a je skryta pod xxx. Takže může jít o další tisíce počítačů rozmístěné po celém světě. Je to tak, bohužel jsi na omylu, Bedřichu.

Bedřich 17.8.2008 21:46

Re: Re: Re: Re: Názor

Jo jistě. Jaká náhoda. A ještě k tomu -ben-, že se jich tu sešlo.

Teoreticky jistě, fakticky se to rovná pravděpodobnosti výhry se Sportce. Schválně, najdi zde na diskusi jinou podobnou shodu.

NR 17.8.2008 21:53

Re: Re: Re: Re: Re: Názor

Záleží na tom? Opravdu bys tím něco vyřešil? Vzhledem k tomu co jsem už řekl to nejde ověřit. A proč by to mělo být tak nepravděpodobné? Nezaměřuj se na podružnosti a vyvrať co je řečeno o prolhaných Američanech.

ps 17.8.2008 21:53

Re: Re: Re: Re: Názor

Jaká je pravděpodobnost, že existují dva tak debilní lidi s IP adresou prakticky stejnou a navíc píšící v neviditelného psa? :-D Přece ani ty nemůžeš být tak naivní.

ps 17.8.2008 21:53

Re: Re: Re: Re: Re: Názor

tři lidi.8-o

Bedřich 17.8.2008 22:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor

Čtyři - ještě Joly :-D

Ivan 17.8.2008 21:58

Re: Re: Re: Re: Re: Názor

S hodnocením autora souhlasím.  Nasírat českou veřejnost povídačkami o Ruské agresi už si začíná rozmýšlet i TV. Pustili do éteru příspěvky posluchačů, které to prodejným protiruským propagandistům daly naplno sežrat. Zajímavé taky bylo, jak přímí zpravodajové z Gruzie se distancovali od toho, co z jejich příspěvky udělali protiručtí propagandisté v TV.

ps 17.8.2008 22:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor

"Nasírat lidi"? TO myslíš vážně? CHtěl jsi snad říct nasírat několik rusomilů, kterým se stýská po jejich páníčkovi.

Divil 18.8.2008 9:34

Re: Re: Re: Názor

A co tak zabývat se obsahem? Ten je OK, bez ohledu na IP!  Nebo tu taky hraje roli IQ? Snad ho máš větší jak GB. I když to z obsahu Tvoji reakce jaksi  zjevně neplyne. A GB nejsou Giga Bajty. Teď se jen modlit aby moje IP zase neprovokovala Tvoje IQ.

jeff 17.8.2008 22:42

Re: Názor

Ruští vojáci už v JO byli oficiálně rozmístěni, na základě platných mezinárodních dohod.Medvěděv a Putin měli aspoň teoreticky důvod bránit a chránit nejen své vojáky, ale taky lidi své národnosti, kteří žijí v té části Gruzie.

Mnichovská dohoda byla také mezinárodní smlouva.

Ben 17.8.2008 20:56

Demokrat Saakašvili

"Saakaschwili ist kein Demokrat" Odkaz na originál článku s rozhovorem s Georgijem Chaindravou:

http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,572496,00.html

A něco z něj česky: Georgij Chaindrava musel opustit Saakašviliho kabinet, protože se odmítl podílet na agresivní vojenské politické gruzínského prezidenta. V rozhovoru pro německý týdeník Spiegel Online řekl bývalý ministr Saakašviliho vlády pro zvládání konflitů toto:

Reportér: Saakašvili vás v roce 2006 odvolal z funkce ministra pro zvládání konfliktů se vzbouřeneckými provinciemi Abcházie a Jižní Osetie. Proč?

Chaidrava: Protože jsem opakovaně zdůrazňoval, že v žádném případě nesmíme jít cestou vojenského dobrodružství. Kritizoval jsem už první pokus zaútočit vojensky na jihoosetské hlavní město Cchinvali v létě r. 2004. Avšak Bushova vláda, především Matthew Bryza, náměstek americké ministryně zahraničí pro Kavkaz, před tím nebezpečím zavírala oči. Tak se Saakašvilimu dostávalo pobídek k dalším dobrodružstvím a vymkl se jakékoliv kontrole. Tomu člověku chybí sebeovládání, má psychické problémy, neuvěřitelně se přeceňuje. A tak vznikla celosvětová krize, v níž se kvůli Saakašviliho šílenecké politice dostal svět do konfliktu s Ruskem.

NR 17.8.2008 20:53

NATO se ukázalo jako teroristický spolek

1/ USA - bombardují cizí území bez jakýchkoliv důkazů - Súdán, Somálsko, Irák, Afghánistán, USA okupují Irák, Afghánistán, USA provozují gulagy a mučírny, do nichž unášejí lidi.

2/ Turecko - bombarduje Kurdy v Iráku.

3/ NATO - dlouhodobě bombarduje Srbsko, a to i civilní cíle, uzná uloupení Kosova Srbsku, podporuje kosovské teroristy z UCK.

4/ Gruzie - v noci vybombarduje vlastní spící město raketami a těžkým dělostřelectvem a podnikne proti němu tankový útok. Za tyto hrdinské činy gruzínských hrdlořezů má Gruzie otevřenou cestu do NATO.

ROSSIAN 17.8.2008 21:00

Re: NATO se ukázalo jako teroristický spolek

NR, stoprocentní souhlas, lidé, a bohuželto příliš nezávisí ani na vzdělání mají vymyté mozky současnou propagandou US neocons, každého rozumně uvažujícího člověka trkne, když USA podporuje viníka genocidy Saakašvilliho, ruskou legitimní akci označuje ta agresi, a samo iniciuje proti všem zásadám mezinárodního práva okradení Srbska o kosovo a už se ani nesnaží ten dvojí metr zastírat. NATO samozřejmě není noc jiného než nástroj na krytí americké hegemonní a unilateralistické politiky. Jsem rád že na tomto serveru jsou také rozumní a uvážlivý lidé.

pierino 19.8.2008 4:25

Re: Re: NATO se ukázalo jako teroristický spolek

NR-ROSSIAN, vy kluci usaty ....s vasi pravdou zijete na nespravne strane. Nemeli by jste se prestehovat  nekam bliz ke Kremlu....?  Meli by jste se domluvit s Tamasem a vytvorit tam komunitu "spravedlivych"..... Taky v Iraku s hadrem kolem ty vasi chytry palice by vam to vic sluselo, nez v Praze pod ochranou teroristu z NATO..... 

milan007 17.8.2008 21:00

Re: NATO se ukázalo jako teroristický spolek

Jasně, Americké agresoři utopíme v Černém moři :-D

NR 17.8.2008 21:19

Re: Re: NATO se ukázalo jako teroristický spolek

milan 007 fakta nahrazuje hesly. To heslo jsi vymyslel sám, nebo jsi to vyčetl z nějakého letáčku?

Joly 17.8.2008 20:45

Odkaz na jeden z mála článků, kde jsou alespoň nějaké informace z Cchinvali

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7558619.stm

Bohata 17.8.2008 20:43

Pane Neffe,to co jsem napsal bylo k věci a slušným způsobem psáno.Censura?

ROSSIAN 17.8.2008 20:29

USA tlačí na západ aby podporoval válečného zločince Saakašvilliho !

Postoj USA vůči Gruzii podporují samozřejmě oddání patolízalové USA typu estonska apod, ale zemím západu se do toho evidentně příliš nechce. Vyjádření Sarkozyho i Merkelové spíše budí dojem povinné úlitby USA aby jim nevyčítalo "narušování jednotného transatlantického postoje", které ale stejně tyto země vnímají pouze jako obtížnou překážku jež jim klade USA pro své skutečné zájmy. Velmi dobře totiž vědí že USA jim nabízí pouze prázdnou ideologii (legitimující vlastní mocenskou hegemonii), ale nic jiného. Naopak mnozí západoevropští politici kteří uvažují rozumně a pragmaticky zastávají prioritu spolupráce s Ruskem jako budoucím klíčovým partnerem a dodavatelem nerostných zdrojů a tudíž uznávají i Ruský přirozený a oprávněný nárok na vliv v blízkém zahraničí. Tento postoj jakmile oslabí americká hegemonie převáží a Rusko se stane pevnou součástí evropské mocenské politiky. Tzv. idea transatlantického spojenectví ve skutečnosti pracuje nejen proti zájmům ruska ale i proti zájmům eu a ůmyslně vráží klín mezi oba aktéry, ostatně otevřeně to jako imperativ americké euroasijské politiky zastává Z. Brzezinski. Idea transatlantického spojenectví je pouze stará studenoválečnická idea přemalovaná pro nynější agresivní unilaterální politiku USA jejímž cílem je eliminovat Rusko jako mocenského aktéra, získat vliv na jeho vnitřní politiku a přístup k euroasijské distribuci nerostných zdrojů. Stále silnější Rusko si to však přirozeně tito agresi vůči sobě nenechá líbit a výsledkem může být pouze a jedině nové kolo zbrojení a eskalace napětí v euroasii. Unialterální politika USA která se schovává a kryje heslem "euroatlantického spojnectví" na což bohužel skočí mnoho užitečných idiotů - včetně naší vlády sice slouží zájmům USA ale jinak znamená mimořídnou hrozbu celé bezpečnosti a stability v eurasii. USA už ani nezakrývají svoji politiku svojího metru když podporují válečného zločince Saakašvilliho a psychopata žeroucí svoji kravatu.