19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Demonstrace na pozadí celoevropského boje

Odpor k Babišovi vstoupil do druhé fáze. První fáze byla aktivizace přímých odpůrců - ať už politických stran, nebo různých organizací. Druhá fáze je masová nespokojenost. To se změnilo poslední kauzou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kopis 28.6.2019 18:15

Ještě bych do výčtu sféry "univerzalistů"

zařadil školství, kde "univerzalisté", pomocí neziskovek, ale i spřízněných "učitelů", provádějí na budoucích voličích nechutně cílený, brainwashing po vzoru hitlerjugend, pionýr, apod.. Univerzalisté totiž nepotřebují samostatně uvažující jedince, potřebují pouze věřící jedince (proto najednou těch irelevantních několik desítek pohlaví), v tom mají společný zájem s již vírou zblblými muslimy (desítky panen po hrdinné smrti při likvidaci káfira). A zatímco někteří muslimové již likvidují odpadlíky od víry fyzicky, univerzalisté likvidují odpadlíky od víry společensky, alespoň prozatím.

J. Kopis 28.6.2019 17:55

Naprosto přesně popsáno

Děkuji za výstižné popsání reálného stavu!

V. Čermák 27.6.2019 22:36

Re: Ááá, další konspirátor..

Jestli hledáte hlupáka, koukněte do zrcadla. Pan Podracký určitě hloupý není, je to jeho názor. Mimochodem, neabstinent Zeman nevadí, stejně jako neabstinent Havel, či Kalousek...

P. Jirkovský 27.6.2019 22:15

Re: Myslím, že důležitá

Zkuste nejdřív číst a pokuste se pochopit, co jsem napsal.

D. Mach 27.6.2019 20:57

Re: Ááá, další konspirátor..

Nevím, jestli je pan Podracký konspirátor. Možná je spíš hloupý. Ale spíš tu šíří hoaxy, které mu někdo posílá, nebo si je sám vymýšlí. Konspirace, ale k realitě to má daleko jako Zeman k abstinentovi.

V. Církva 27.6.2019 20:37

Re: Téměř souhlasím

Rozum je pojem Vám neznámý.

V. Církva 27.6.2019 20:34

Re: Neznám nikoho, kdo

Tak jedna věc je myslet si že uznávám svůj národ, druhá tak skutečně jednat.

Bohužel i appeassement může být jednání proti zájmům národa. A v dnešní době se neudává, že jdou lidi do koncentráků. Stačí výhodné kývat.

V. Církva 27.6.2019 20:13

Re: K čemu je justice...

Ten universalismus je cesta do světa snů a bizarností. Po posledním rozsudku Ratha působí Váš komentář o justici obzvlášt vtipně. Ale dobrá, soudy a policie by měly fungovat a my se na ně spoléhat.

Tady jde ale spíš o to, že každý, kdo dělá větší bussiness či politiku se nějak ušpiní. A teď jde o to jestli ho budou protivníci a davová stáda nahánět kvůli podružnostem, nebo řešit opravdové problémy.

V. Církva 27.6.2019 20:06

Re: 1000+1 důvod

Tak to mne mrzí že pan Podracký si dal práci, napsal srozumitelný text o tom, jak se dnes manipuluje a že podstatné problémy civilizace se nemají nechat přeplácnout problámy méně podstatnými.

A vy jste to pochopil jako podpora Babiše, tedyzosobnělého Zla vašeho černobílého světa!

J. Jurax 27.6.2019 19:47

Ale kuš ... já to vím, ale Vám by ten fakt nepasoval do krámu :-) ... ale třeba byste si rozšířil omezené obzory ... :-)

V. Podracký 27.6.2019 19:41

Re: K čemu je justice...

Univerzalismus je stejná cesta do pekel jako komunismus. není jasné totiž, co je na konci. Komunisté měli beztřídní společnost, ve které se nebude pracovat a každý bude mít podle svých potřeb. Co bude v univerzalistické společnosti je ještě méně známo. Všichni budou volní ptáci a nebudou morálně a emotivně k ničemu vázáni. Jak to skončí? Nejspíše chaosem. To už začíná. Korupce a obrovská záplava nepřehledných zákonů to naznačuje.

V. Podracký 27.6.2019 19:37

Re: 1000+1 důvod

Nejsem zamilovaný do Babiše, ale jako prvořadé považuji zájem státu. Jednak nevidím nikoho, kdo by Babiše nahradil. Je takový lídr? Babiš se znelíbil tím, že hájí státní zájem, přidal se k Visegrádu a odmítá migranty. Když tam nebude, kdo tam bude? Mnozí z těch, kteří proti němu stojí už by tady migranty dávno vítali. Dobře odstaňme Babiše, ale kdo tam bude? Slováci sice mají slušnou a pěknou prezidentku, nezdiskreditovanou a čistou. Ale už se vylovila, co s migranty udělá. Měli bychom více přemýšlet.

J. Sedlář 27.6.2019 19:08

Re:

Tak hledej šmudlo.

J. Kanioková 27.6.2019 18:59

Vy nejste normální, Němko..

J. Kanioková 27.6.2019 18:52

Přesně !

J. Kanioková 27.6.2019 18:49

Naprostý souhlas s autorem, s článkem i komentářem

J. Kanioková 27.6.2019 18:47

konspirátor.. v komentáři pode mnou

J. Kanioková 27.6.2019 18:45

Ááá, další konspirátor..

P. Sinclair 27.6.2019 18:18

Re:

Tůdle. Já nejsem váš sluha, abych vyhledával informace, které si můžete snadno najít sám.

J. Jurax 27.6.2019 17:53

Ano.

Kolik je v Japonsku připrchlíků? Najmě ilegálních?

J. Jurax 27.6.2019 17:42

Není posledním článkem.

K moci a dokončení revoluce po svém se derou horší. Možná, ale nikoliv nutně přijdou třeba skrze těch milión chvilek, ale chvilkaři to nejspíš nebudou ...

J. Jurax 27.6.2019 17:36

Piráti jsou jinde a k moci se teprve derou ... :-)

J. Sinnreich 27.6.2019 16:50

Re: Evropske pokrytectvi

Ano, ztratilo hlasovaci pravo a nezaplatilo 33 milionu Euro na poplatcich. A take pohrozilo, ze vystoupi, kdyz nebude moci hlasovat pro pristiho Generalniho tajemnika. Tak se velecteni evropsti politici po... a mileho Putina vzali na milost. (WSJ,26 June 2019).

V nasem tisku o tom nebylo ani slovo

D. Müller 27.6.2019 16:45

1000+1 důvod

Nespokojení lidé s konáním této vlády, za kterou je zodpovědný Babiš, mají 1000+1 důvod, proč s ním nesouhlasit. Ale rozhodně do toho nepatří EK, Mubarak, globalizace apod. Autor článku dělá svět složitější než je, a to jen z toho důvodu, aby omluvil svému oblíbenci jeho činy a chování. Budeme se muset se muset obrnit trpělivostí, protože "zamilovaní do Babiše", budou přicházet s čím dál složitějšími konstrukty, aby sami sobě zdůvodnili svoje selhání a nemuseli si přiznat, že je jejich guru zklamal nebo spíše napálil.

P. Sinclair 27.6.2019 16:38

Re: Téměř souhlasím

Ale houby, já si budu fandit dál. Máte víc takových povedených vtípků z jiného soudku?

J. Friedlaender 27.6.2019 16:28

K čemu je justice...

K čemu je justice, k čemu je policie, když tu máme experta P., který ví přesně, jak to bylo a jak to nebylo (a kdo říká něco jiného, je zaprodanec a podvodník). A ten proklínaný universalismus je přitom jediná cesta k záchraně světa, i když možná v dost nezajímavé podobě. Ale i to je lepší než totální zkáza.

P. Grigar 27.6.2019 16:24

Re: Téměř souhlasím

..ve světě naší milé Sybille jsou rozumy takříkajíc správné, korektní.. no a potom ty druhé, naše, čecháčkovsky zaprděné, fuj, unter Hund!

P. Grigar 27.6.2019 16:20

Re: Téměř souhlasím

.. ale houby, nefanděte si. Moje replika byl také vtípek, ovšem z jiného soudku.

P. Grigar 27.6.2019 16:18

Re: Téměř souhlasím

.. a něco z vlastní hlavy by nebylo? Jinak časem skončíte jako Sybilluše, královna odkazů na cizí myšlenky.

V. Podracký 27.6.2019 16:10

Re: Neznám nikoho, kdo

Každý kdo chtěl přijímat ve velkém migranty musí přece vědět, že je to proti bytostným zájmům národa. Zvýší se ekonomická zátěž, zvýší se zločinnost, vzniknou do budoucnosti problémy jako v Paříži apod. Ti také pane Stirský uznávají národ? Podle mého názoru, pokud by měli nějaký vztah k národu, tak se tak chovat nebudou. Jaká je jejich motivace, nevím, nedovedu si to představit. Ale asi peníze, postavení, zaměstnání v neziskovkách a pod. Čili, to se Čurda choval vlastně se stejnými pohnutkami.