Středa 18. září 2024, svátek má Kryštof
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

ENVIRONMENTALISTÉ: Jak chce Brusel připravit i Čechy o dostupné automobily

Jak sdružení ACEA informovalo s poukazem na analýzu britské poradenské firmy Frontier Economics, náklady na splnění požadavků nové emisní normy Euro 7 na jedno vozidlo přibližně 2 000 EUR (48 000 Kč) u osobních automobilů a dodávek se spalovacím motorem a téměř 12 000 EUR (288 000 Kč) u nákladních automobilů a autobusů s dieselovým motorem. Tato čísla jsou čtyřikrát až desetkrát vyšší než odhady Evropské komise v jejím předchozím posouzení dopadů normy Euro 7.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

Pohled do duše zeleného magora: :-)

Aktivista se lepí k autům kvůli klimatu: Rozbíjí nám to rodiny, ale jde o přežití

Světlana Witowská (video)

https://video.aktualne.cz/spotlight/spotlight-rozhovor-arne-spingorum-video/r~5e7fd4def73211edbe29ac1f6b220ee8/

0 0
možnosti
PB

P32e95t63r 29B46r39e74c95í66k

25. 5. 2023 22:18

EU je orgán, kde vládnou imbecilové. Bohužel, společně s Hitlerovými potomky. Zotročit slovany, jen modernějším způsobem. Kdo z EU rychle vypadne, zachrání se. Článek - k pláči: https://zvedavec.news/prispevky/2023/05/9641-naplnou-mojej-prace-v-kauflande-bolo-okradat-dodavatelov.htm

0 0
možnosti
LZ

L81u12i69s 30Z42í13d97e69k

25. 5. 2023 18:11

Jsem pesimista , neboť v Bruseli vždy vítězí blbost !

0 0
možnosti
PS

P36a49v34e25l 14S41u31r69a

25. 5. 2023 15:05

Připadám si už jako pitomec - JAK DLOUHO ještě budou normy určovat ouřadové, kteří nemají pojem o tom co lze a co nelze? JAK DLOUHO jim to výrobci budou trpět? Dokud nevytvoří modelovou řadu, kterou nikdo nekoupí?

0 0
možnosti
KC

Historie nám v tom příliš nakloněna není...u nás to naposledy trvalo 40 let :-(.

0 0
možnosti
JP

"

Je velká naděje, že norma Euro 7 takto nebude definitivně schválena, protože osm uvedených členských zemí EU má dostatek hlasů k zablokování návrhu." Soudím, že autor zapomněl na takové hvězdy, jako jsou Peksa a Niedermeyer. A ti nejsou sami.

0 0
možnosti
MS

Pane Pokoutný, našim super zeleným exotům v Europarlamentu se věnuji trvale.

https://smutny.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=799446

0 0
možnosti
VC

Je jen s podivem, že se výrobci aut se spalovacími motory ozvali až dnes. Předtím se zbytečně dali oblbnout, když si nechali vnutit drahý a zbytečný vývoj a výrobu elektromobilů, jen aby se na ně páni byrokrati v bruselu nezlobili. :-/

0 0
možnosti
FN

Dej blbovi moc a on vymyslí euronormu.

0 0
možnosti
JK

tato část problému je opravdu jen malou částí. Ani si neuvědomujeme, jak hluboce jsme v průšvihu. Každý se primárně zajímá o ten svůj problém do kterého trošku vidí, ale už nevnímá, že podobný trend je i v jiných oblastech. Po spalinách se stává problémem opotřebení pneumatik, kdy se prosadily zimní pneu, které se dříve opotřebují, takže se vrátíme k tvrdším "celoročním" , ale v zimě na nich bude zakázáno jezdit (jako už nyní) a pozor, na pneumatikách jezdí i elektro vozy. Čekám na heslo, Lepší menší karambol než brzdit. Asi si dám sprchu, jen nevím zda se ještě smí používat mýdlo.

0 0
možnosti
PB

P36e92t19r 71B28r79e98c68í93k

25. 5. 2023 22:21

S mýdlem nevím, ale omezí ho určitě. Germáni si sami sobě už zakázali topit dřevem !!

0 0
možnosti
PK

P42e28t65r 11K69u72b13á73č

25. 5. 2023 9:18

Omlouvám se dělnictvu v Česku i v EU, ale pokud budu tlakem EU nebo naší státní správy nucen koupit elektromobil - považuji za svoji morální povinnost - koupit tak, aby z mých peněz zůstalo v EU co nejméně - tedy Čínský, ačkoliv jinak se tovarům z této země vyhýbám jak je to jen možné.

0 0
možnosti
MP

Omlouvám se také. Proč? Nehodlám totiž kupovat vůbec žádný elektromobil. Počkám si až na levnou dopravní službu od budoucích samo-řídících automobilů.

Samo-řídící automobily nebudou mít sice ještě lidský úsudek (tak daleko se AI ještě v dohledné době nedostane), ale vyloučení možné kolize (chodce a auta) lze vyřešit i povinnou výbavou (stále levnějších) chytrých telefonů nebo alespoň chytrých hodinek.

To vše platí ale jen tehdy, pokud bude zavedena hbitá 5G síť. Což ovšem v důsledku silně omezí aktivitu developerů (nebude totiž potřeba stavět nová parkovací místa, ani drahé podzemní garáže). Takže lze očekávat pouliční protesty o zachování stávajících pracovních míst.

Závěr:

Počkám si na dotažení systémové změny až do funkční změny. Pokud snad zemřu dříve, pravděpodobně z úleku nad technickým pokrokem v české montovně, pak se určitě najdou i jiní zákaznici.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz