28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EKOLOGIE: Zavinila to koalice a TOP 09

Politici, média i veřejnost v současnosti naříkají nad skutečností, že novela zákona EIA (Enviromental Impact Assessment – Vyhodnocení vlivů na životní prostředí) zastavila stovku velkých dopravních staveb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 7.5.2016 0:32

Zelení jsou zemští škúdci

a pokud jsou navíc z brusele, tak tuplem.

Ono by to chtělo do brusele - a nejen v tomto případě - odpovědět tím kouzelným slůvkem, nazývaným též slovo Cambronnovo.

B. Rybák 6.5.2016 22:55

Neuvěřitelná arogance!

Jedním z nejdůležitějších pilířů práva je zákaz zpětného uplatňování zákonů a nařízení (před dobu jejich vzniku)!

Přesně tohoto právního zločinu se "zelená" bruselská byrokracie dopustila požadováním neplatnosti schválení staveb schválených podle pravidel platných v době jejich schvalování, tedy podle pravidel, která byla pochopitelně odlišná od mnohem zelenějších pravidel současných, která budou odlišná od mnohem zelenějších pravidel budoucích!

Vydírání a korumpování nadnárodní zelenou mafií, tanec ekomiliard, schvalování výjimek politicky korektním státům (např. vůči kvótám imigrantů) se opět rozjede na plné obrátky a může se kdykoli znovu opakovat!

Jez je osvědčený prostředek pro regulaci výšky hladiny v řece (zabránění jejímu poklesu v důležité lokalitě pod nezbytnou úroveň), který je v dobách obrovských výkyvů ve vodních srážkách velmi rozumný!

P. Khail 6.5.2016 13:11

Jezy na Labi jsou nesmysl,

vidět na Labi plující loď je stejný zážitek jako vidět na naší silnici Lamborgini nebo Maserati. Poslední velká přeprava snad bylo uhlí do Opatovic. Ale dovedu si představit jistá jména bývalých spolustraníků pana senátora, z Ústeckého kraje, kteří by si na tom jistě rádi přivydělali. Krom toho Labe nekončí na našich hranicích, jak dopadla naše loď cca před měsícem v Drážďanech je dobře známo. Pokud by se tedy akce nekonala ve spolupráci s německou stranou nemá praktický význam a, pokud vím, Němci odpovídající úpravy jejih toku odmítli. Většina nákladní dopravy se dnes koná po železnici kam šly nemalé investice, ostatně železniční tratě vedou po obou stranách Labe od Žernosek až do Děčína, jsou stále modernizovány a hlavně, jsou VYUŽÍVÁNY.

Š. Hašek 6.5.2016 20:56

Re: Jezy na Labi jsou nesmysl,

Přesné!!! Shrnuto v několika větách.

Sasko nebude budovat nic, váží si řeky. Proudící, jedinečné v Evropě. Plánované jezy "vyřeší" ponor lodí na cca šesti kilometrech, ostatní při starém.

Faktem jest, že jezy "vyřeší" třicet miliard pro "spolek kamarádů", co se "zabývají betonováním".

Pan Jirsa ví houby o Elbetálu.

A. Alda 6.5.2016 11:34

Z EU musíme rychle vystoupit.

EU představuje mimořádné ohrožení naší budoucnosti.

J. Kanioková 6.5.2016 16:30

Ano..!

P. Maleček 6.5.2016 11:29

Jezy na Labi potřebuje jen betonářská lobby.

Jezy na Labi, přesněji v pískovcovém labském kaňonu stát nepotřebuje. A to ani pro dopravu, která je dnes efektivnější a ekologičtější po železnici(podél Labe nevytížené) než po vodě. Jak dokazuje i chřadnoucí doprava po jinak skvělých německých kanálech mezi Dunajem a Rýnem.

A když by už někdo z nostalgie chtěl dopravovat po vodě, umožní mu to pouhé úpravy koryta a břehů, nesrovnatelně levnější než obludné betonové jezy. Stačí se podívat na Labe okolo Drážďan kde to za spokojenosti dopravců i ekologů funguje. Tedy až na zde bourající české lodníky zvyklé na české zkanalizované řeky.

A tak jezy na Labi potřebuje jen česká betonářské lobby, aby si na státním namastila kapsy. No a jí korumpovaní politici. Podle jezy požadujících textů poznáte je - že p. Jirso.

P. Khail 6.5.2016 13:15

Re: Jezy na Labi potřebuje jen betonářská lobby.

Vidím, že jste mne předběhl, nečetl jsem diskuzi před napsáním mého příspěvku. Ale mám radost,že někomu je jasný lobing p. senátora. Jezdím kolem Labe často a mám na věc stejný názor jako vy.

J. Farda 6.5.2016 17:13

Re: Jezy na Labi potřebuje jen betonářská lobby.

Mám za to, že betonářské lobby daleko více vyhovuje budování dálnic. Kolik kubíků betonu na jeden jez postačí na kolik kilometrů dálnice? :-(

J. Lepka 6.5.2016 11:15

Jen tak mimochodem.

Kolik let je znám fakt, že na německé straně stopli všechny stavby na úpravu splavnění Labe ? Takže : přestože se domnívám, že pan Ťok by měl být deponován na nějaké neškodné místo, třeba za poštovní šaltr, kde by asi neměl možnost produkovat takové množství nesmyslů, v tomhle je asi nevinně.

M. Šejna 6.5.2016 8:45

pane Jirso

nelžete náhodou?

dnes neplatné posudky EIA na výstavbu dálnic a silnic jsou staré zhruba 10 let až 15 let, a nebyla to současná vláda, která výstavbu dálnic pozastavila, aby tím snížila schodky rozpočtu a růst státního dluhu. Byla to právě vaše koaliční vláda ODS, TOP09 a Zelených, která způsobila současný průšvih. Vaše ideologie, že je potřeba šetřit za každou cenu, způsobila, že nás to vaše "šetření" bude stát víc, než rozhazovačná politika socanů. Kdybyste začali stavět před zavedením nových pravidel EIA, problém by nenastal.

Současná vláda může už jen hasit požár, který jste žaložili vy nicneděláním. Mimochodem - zapomněl jste dodat, že to byla vaše vláda, kterán rozhodla, že od Budějovic k rakouským hranicícm není nutné stavět dálnici. Až ta současná vláda záměr znovu obnovila.

J. Lepka 6.5.2016 11:10

Re: pane Jirso

Pane Šejno, slyšel jste někdy takové hezké, české rčení, že po bitvě je každý frajtr generál ?

M. Šejna 6.5.2016 12:54

ano, pane Lepko

generál Jirsa rozumuje po bitvě.

P. Vaňura 6.5.2016 11:12

Jinak, co z Bruselu jest, od ďábla jest. Toto je jen

další z mnoha a mnoha případů!

Dokonce ani Hitler nám sem nechtěl nasadit primitivy ze subsaharské Afriky nebo džihádisty z Blízkého východu!

A. Alda 6.5.2016 11:36

Ano.

Máte naprostou pravdu.

P. Khail 6.5.2016 13:17

Re: pane Jirso

Stačilo sledovat reakci a "argumenty" p. Kalouska, když se to projednávalo v parlamentu.