24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

DOPRAVA: Historie ohlášené katastrofy

Už třetí variantu plánu, jak od ledna 2017 provozovat mýtný systém, představil ministr Dan Ťok svým kolegům ve vládě. Ostatní ministři jeho návrh schválili a šéf tuzemské dopravy může začít s realizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 15.3.2016 21:16

Jak napsal pan Urban, potrestat Kapsche

za neochotu spolupracovat prodloužením smlouvy je fór.No, byl by, neplatit ho my a nebýt to v Česku.Zajímavé je, že u nás nefunguje to, co v ostatních zemích, (myslím ty civilizované), a funguje to, co by jinde nebylo možné.Tak nevím, mám li být na naši výjimečnost hrdý, nebo se uchýlit k receptu pana prezidenta stran zacházení s "ministry", zvláště druhu pana Ťuka-Ťoka.

F. Zrcek 15.3.2016 19:34

Mýto zrušit

a Ťoka poslat do lesa pro prachy. Třeba mu pomůže dvanáct měsíčků...

J. Urban 15.3.2016 17:15

Zvláštní, u nás se vždy těžce hledá

"řešení" pro něco, co jinde funguje šmahem a dobře. Např. mýto. Celý jeho vznik za šimonovské žížaly je kriminálním příběhem. Hlavní protagonista pochopitelně Kapsch. Že k tomuto příběhu vznikne ještě dvojka a trojka, ještě ubožejší než ten první příběh, netušil tehdy možná ani ten Kapsch. Dobrej fór - Kapsch nespolupracuje - za to mu prodloužíme bez výběrka smlouvu na výběr miliard za mýto o další tři roky.

Z. Švrček 15.3.2016 11:27

Ťok asi netřímá opratě

Buď si neví rady s vlasdtním ministerstvem, asi jej překvapilo, jaké zájmy úředníků jím cloumají a neumí si dupnout, nebo je neschopný (nu což, přes znalost jeho minulosti si lze představit, že v jeho případě může platit Murphyho pravidlo, že v kariéře každý stoupá výše až se dostane na místo, na které nestačí) a nebo sám lavíruje a tím si vytvořil dostatečný prostor pro jednání s firmami stylem "tak hoši, co pro mně máte". Jenoduché řešení se nabízí - mýto zrušit spolu s daní silniční a nahradit ji silničními (nikoliv dálničními) známkami odstupňovanými dle tonáže - lautr pro všechny provozovatele. Mohly by být klidně i elektronické, odpadlo by každoroční kupování, stačilo by v odpovídající výši čip dobít.

J. Klepal 15.3.2016 10:03

úsporné řešení

Existuje jediné úsporné řešení, na kterém vyděláme všichni (kromě firmy Kapsch), totiž zrušit ten nesmysl s vybíráním mýtného.

V. Kolacik 15.3.2016 4:03

Prima.

Po deseti letech tapani a medialni masaze je uz zrejme cas vratit se k dalnicnim znamkam.

Nerikam, ze je to reseni nejlepsi ani optimalni.

Ale je to reseni zname, rychle, levne a efektivni.

v.